ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.06.2014
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 13.06.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel Mercury o alta faţă

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

Scriu ca replica la un articol postat de altcineva, sintetizat pe textul deja scris

hotelul are WI-FI gratuit dar de calitate foarte proasta a conexiunii, Curăţenie NU SE FACE ZILNIC şi NU SE SCHIMBAU PROSOAPELE NICI LA CERERE. Exista tv în cameră dar nu l-am folosit întrucât nu erau posturi româneşti. Camera era utilată cu frigider şi aer condiţionat CENTRALIZAT DAR SLAB.

Masa se servea în regim bufet suedez, undeva la demisol, într-o încăpere ce îmi amintea de o cantină CORECT, însă meniul era DOAR variat şi SUFICIENT IN LOC DE bogat, găsind produse pentru toate gusturile (DESTUL DE MULT PESTE SI FRUCTE DE MARE) DE MULTE ORI NESARATE SI NECONDINENTATE.

La minusuri aş putea evidenţia FAPTUL CA SE PUTEAU SERVI GRATUIT SUCURI, CAFEA, ETC DOAR DIMINEATA, chiar daca aveai bilet full board, in rest plateai.

Atitudinea celor de la receptie total neprofesionala si delasatoare fata de romani in special. Orice alta cetatenie era tratata cu respect.

Nu recomand acest hotel


[fb]
---
Trimis de tdragomir in 13.06.14 15:22:14
Validat / Publicat: 13.06.14 17:05:49
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2657 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tdragomir); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1348 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmaster
[13.06.14 16:06:44]
»

@tdragomir: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

webmaster
[13.06.14 17:05:40]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

nicole33
[13.06.14 21:20:05]
»

@tdragomir:

La minusuri aş putea evidenţia FAPTUL CA SE PUTEAU SERVI GRATUIT SUCURI, CAFEA, ETC DOAR DIMINEATA, chiar daca aveai bilet full board, in rest plateai.

Cei care doresc băuturi gratuite atât la prânz și cât și la cină aleg varianta all inclusive.

Ai găsit undeva băuturi gratuite în afara micului dejun la pensiune completă?

Despre plajă și mare nu poți să ne spui nimic?

carmen_22_09
[13.06.14 23:45:43]
»

Replica sau nu... nu mi-a placut.

Cuvintele scrise cu litere mari in mijlocul propozitiilor/ frazelor nu fac altceva decat sa fie obositoare si oricum nu se intelege nimic la ce ai vrut sa atragi atentia.

Nu stiu daca era indicata o "replica", gandeste-te ca schimbari sunt peste tot. Sigur ca cel mai convenabil pentru noi, turistii, ar fi sa fie in bine, din pacate... se poate si invers.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Maricica40
[14.06.14 19:28:30]
»

Nu inteleg cum a fost acceptata publicarea unui asemenea review. Fraze copiate din impresiile altui utilizator si completate cu punctul de vedere al autorului, adesea diferit.

penelopa
[15.06.14 21:26:54]
»

Buna!

Nu am inteles:

Cat ai platit pentru sejur? (de persoana)

In ce perioada a anului ai fost?

Ce regim de masa ai avut??

... ??

tdragomirAUTOR REVIEW
[08.07.14 23:47:32]
»

@webmaster:

este corecta pozitionarea

tdragomirAUTOR REVIEW
[08.07.14 23:49:50]
»

@nicole33:

all iclusive nu aveau

la mare nu am fost

tdragomirAUTOR REVIEW
[08.07.14 23:55:29]
»

@carmen_22_09:

nu am inteles ce nu ti-a placut.

replica mea sau impresiile despre hotel. nu conteaza. am vrut sa arat ca de fapt este altfel decit a prezentat hotelul celalalt turist cel putin cand am fost eu acolo

tdragomirAUTOR REVIEW
[09.07.14 00:17:49]
»

@Maricica40:

Nu intelegi tu. Altii au inteles. Am spus la inceput. "sintetizat pe textul deja scris" si de aceea a fost publicat.

pentru a nu raspunde la fiecare, scriu mai jos si sper ca fiecare sa gaseasca raspunsul.

pt nicole

Am gasit hoteluri care ofereau bauturi racoritoare si apa la toate mesele cafea doar dimineata. Nu sunt multi care beau cafea seara.

pt penelope

Am fost in iunie 2014

este nerelevant cat am plati pt ca am facut rezervarea din decembrie.

regim de masa full board sau pensiune completa cum spunea cineva.

Cred ca ar trebui sa reflectat, cititi printre randuri si sa alegeti informatia care s-a vrut a fi transmisa. Am auzit destule referitor la modul cum scrie unul sau altul ca deranjeaza litera mare sau altele. Faptul ca fost aprobata opinia mea arata ca cine avea dreprul de vetto a inteles despre cine ce si cum.

Sa auzim de bine

nicole33
[09.07.14 00:52:35]
»

@tdragomir:

Am gasit hoteluri care ofereau bauturi racoritoare si apa la toate mesele cafea doar dimineata. Nu sunt multi care beau cafea seara.

Mă interesează și pe mine care ar fi acelea, ca să nu mai plătesc în plus pentru all inclusive.

Mulțumesc.

tene
[11.05.15 15:38:35]
»

@tdragomir - Ai mare dreptate, am fost si eu acum 3 ani la acest hotel care dupa parerea mea este unul jalnic!

In primul rand restaurantul, care de fapt este practic asemanator cu o cantina a saracilor, imbulzeala de fiecare data la intrare, plin de mirosuri care mai de care mai urate, mancarea este jalnica, nu o poti compara cu un restaurant de 4 stele niciodata, cel mult 1 stea merita acest restaurant!

Camerele din hotel, la fel o mizerie si un miros incredibil de urat, televizoarele din camere cred ca au 20 de ani vechime, iar majoritatea au 10 programe maxim, gresia din camera e de cea mai proasta calitate, cred ca spitalele din spania arata mai bine decat hotelul acesta, climatizarea din camera emana un miros de ranced si mucegai.

Piscina este mai mult pentru copii decat pentru adultii, este foarte mica si intotdeauna foarte plina!

Acest hotel se afla la capatul statiunii santa susana, in spatele acestuia fiind lanuri de porumb, iar in fata lui gara din santa susana, o amplasare mai proasta nefiind posibil!

In rest statiunea malgrat del mar este una frumoasa cu un bulevard foarte populat de tineret si restaurante in care odata cu venirea serii se transforma intr-o fiesta totala!

Regret alegerea facuta acum 3 ani si acum, ptr k de 2 ani merg in antalya si aici te simti intr-adevar respectat si apreciat ptr suma care o platesti, ptr mine turcia, mai exact antalya ramane nr 1 mondial in ce priveste conditiile si serviciile!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
carmen_22_09, nicole33, penelopa, tdragomir, tene
Alte impresii din această RUBRICĂMercury Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043108940124512 sec
    ecranul dvs: 1 x 1