ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.02.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timișoara
ÎNSCRIS: 02.02.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 8 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 2
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Ok pana la un punct…

TIPĂREȘTE

Am mers in aceata locație 3 ani la rând și am fost in general multumiți pana in vara lui 2021. După 3 zile de sejur juniorul a făcut o enterocolita urâta, cu temperatura mare, vărsături, care s-a lăsat cu vizite la urgente la Mangalia, perfuzii, regim alimentar, etc.

Am mai rămas încă o zi pana am putut pleca la drum cu cel mic, iar la check out, am primit o hârtie pe care se pare ca trebuia sa o semnam, pe care la final scria ca nu dorim rambursare pentru sejurul neefectuat. Evident nu am fost de acord, am tăiat peste “nu” și a rămas ca dorim rambursare si am semnat. Domnișoara de la receptie a spus ca nu ne poate ajuta, ca asta e politica … Am predat cartelele, brățările, s-a verificat camera si ni s-aspira ca e ok, putem pleca.

După câteva zile am încercat sa caut modalitate de recuperare a contravalorii sejurului neefectuat (vreo 4 zile) și surpriza… răspunsul primit de la Hotel a fost ca nu a fost înregistrat early check out și camera a rămas ocupată tot sejurul. Mi-a ramas un gust amar și mi-am promis sa închei cu sejururile pe litoralul românesc. Dupa ce ca am căutat unul din cele mai ok hoteluri de pe litoralul românesc, care a costat cat un sejur in Dubai, la apariția unei situații neprevăzute, medicală, pe care nimeni nu o putea anticipa si era obligatorie întreruperea sejurului, astfel de comportament fata de clienții se pare inacceptabil.

In plus in 2021, măsurile anti covid erau o gluma. Erau doar pe hârtie. Nimeni nu purta masca la interior, deși era scris pe la toate intrările ca e obligatoriu, programul diferit de masa, special pt evitarea aglomerării nu îl respecta aproape nimeni.

In rest stațiunea, pe lângă hotel, este o ruina, plină de bălării și gunoaie, construcții demarate și abandonate si se mai si plătește taxa de stațiune la cazare, pentru Primarie.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele sunt mai mult decât ok. Curate, îngrijite, amenajate cu gust. Puțin cam mici, dar neimportant ținând cont ca, in principiu, nu vi in concediu sa stai in camera.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mâncarea destul devină, variata, suficientă chiar și pentru cei care obișnuiesc sa își pună in farfurii și pe masa cât pentru un regiment.


[fb]
---
Trimis de Mihai8724 in 02.02.22 11:43:03
Validat / Publicat: 02.02.22 13:30:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Același hotel încă de 2 ori

VIZUALIZĂRI: 1789 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihai8724); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17750 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [02.02.22 13:29:40]
    »

    @ux123582: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =106519&hid=846.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux123582 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [02.02.22 14:04:11]
    »

    @Mihai8724: Mulțumiri pentru schimbarea username.

    cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [02.02.22 14:18:25]
    »

    @ux123582:

    Am mers in aceata locație 3 ani la rând și am fost in general multumiți

    Aștept cu interes să ne povestiți și despre sejururile anterioare, când ați fost mulțumiți. Așa ar fi corect, pentru o bună informare a cititorilor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    M'LiviuPHONE
    [03.02.22 19:34:33]
    »

    @cris1982: Nu sunt un fan al litoralului românesc și nu cred ca voi devenii în următorii ani. Evident Doamne ferește cea ce au pățit se poate întâmpla în orice țară sau hotel... Dar cu siguranță un astfel de tratament te scârbește poate pe alte meleaguri s-ar găsii o soluție!

    Sa revenim la litoralul romanesc... am tot citit impresii și observ un lucru. Preturile sunt din ce în ce mai mari iar serviciile scad în fiecare an... Sunt turiști care au mers ani la rand într o locație și au afirmat cu tărie ca vor ocolii litoralul romanesc de acum înainte...

    Toate cele bune!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, Filip#16, M'Liviu, Mera
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047327041625977 sec
    ecranul dvs: 1 x 1