ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.07.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bacau
ÎNSCRIS: 05.07.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 & 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un sejur ok

TIPĂREȘTE

Am fost la sfarsitul lui iunie cu familia la acest hotel, la recomandarea unei agentii de turism.

Am ajuns pe la 12 la hotel, personalul foarte dragut, ne-a dat repede camera, totul a fost ok.

Pot spune ca hotelul isi merita cele 4 stele (nu ca altele de pe litoral), camerele foarte dragute, curate, ingrijite, insa pentru o familie cu 2 copii sunt cam mici (max 20 mp cu tot cu baie).

Punctele forte sunt locurile de joaca (2 locuri de joaca) pentru copii, piscina hotelului, restaurantul. Daca afara este urat sau ploua copii au loc de joaca si in interiorul hotelului, deci totul e ok; accesul la sala de fitnes este inclus in pretul camerei, precum si accesul la piscina. Mancarea a fost ok (am avut doar mic dejun-bufet suedez), adica mancare proaspata; spectacole pe terasa restaurantului in fiecare seara (insa pentru copii nu sunt animatori, ci doar un tip care jongleaza cu 3 mingi si gata).

Acum sa va spun si punctele slabe (din punctul meu de vedere):

- hotelul nu are plaja sau sezlonguri la plaja, deci cine vrea sa mearga la mare/plaja si nu la piscina trebuie sa-si ia in calcul ori pretul sezlongului pe plaja (10 lei /sezlong), ori sa-si ia o rogojina de plaja dupa el;

- preturile la restaurant putin cam mari (pentru o portie de paste am dat 25 de lei... paste milaneze ca idee) si am primit "ceva" pe fundul unei farfurii... deci pentru gurmanzi nu e chiar indicat sa ia cina la hotel... ca idee dintr-o portie de paste a mancat un copil de 2 ani si le-a terminat :))))... si sa nu credeti ca e un copil gras... ;

- un alt incovenient este faptul ca muzica de la restaurant se aude foarte bine in camerele cu vedere la restaurant si nu poti dormi pana la ora 1-2 noaptea (mai ales ca Venus este o statiune in care te duci sa te odihnesti, ca altceva nu ai ce sa faci); deci pentru familiile cu copii le recomand sa-si rezerve camere cu vedere la parcare de unde nu se aude nimic si e liniste.

Si punctul culminant al sejurului (precum si cel mai slab punct): ceea ce am patit noi la plecare; cu o zi inainte sa plecam am primit doar 2 prosoape mari (fara prosoape de fata)... insa cum aveam prosoape de acasa (ca nu merg nicaieri fara ele) nu prea am bagat de seama; a doua zi plecam spre casa, iar la chek-out cand ne-au intrebat de prosoape le-am spus ca nu le-am primit. A chemat camerista si sefa de peronal si de aici a inceput circul (cum numai in Romania se poate intampla). Camerista sustinea sus si tare ca le-a pus, noi ca nu le-a pus; apoi sefa de personal ne-a imputat faptul ca ne-a schimbat lenjeria aproape zilnic si ne-a spus cu repros ca ei nu fac asa ceva insa s-a facut o execptie din cauza ca avem copii si ca acestia au murdarit cearcefurile cu ciocolata... si ca ar trebui sa ne impute acele lenjerii pentru ca nu mai iese la spalat... Vreau sa va spun ca am ramas cu gura cascata (ca sa spun asa)... una la mana era primul hotel la care am auzit acest lucru, in al doilea rand nici macar un hotel de 3 stele nu-ti imputa lenjeria in caz ca o murdaresti cu ceva cu care nu se poate curata...

Sotul s-a uitat la ele, le-a lasat sa termine de vorbit, a spus ca plateste prosoapele (de parca noi am platit cazare la 4 stele ca sa plecam acasa cu 2 prosoape de la ei) insa vrea sa vada camerele de inregistrat (cand a mers camerista la noi in camera sa puna prosoapele).

Vreau sa va spun ca "fata" hotelului a fost salvata de director (un tip destept) care i-a spus receptionerei sa-si ceara scuze ca ne-a acuzat de furt de prosoape... oricum am plecat de la hotel cu un gust foarte amar... Fata de hotelurile la care am fost anii trecuti pe litoral, acesta a fost primul hotel la care nu m-as mai intoarce tocmai din cauza personalului.


[fb]
---
Trimis de ot1305 in 05.07.14 07:45:19
Validat / Publicat: 05.07.14 09:37:46

VIZUALIZĂRI: 2065 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ot1305); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [05.07.14 08:27:24]
    »

    @ot1305: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    rentea
    [05.07.14 10:37:55]
    »

    @ot1305: Eu, daca as fi fost director, as fi concediat-o pe loc pe individa aceea. Sincer, fara nicio exagerare.

    Iar dvs ati fi primit un voucher de reducere pt la anul sau ceva asemanator. Asta se invata la scoala de turism... personal prost calificat intalnim peste tot, dar e important ca manager sa stiu sa reactionez.

    Daca dvs spuneti ca tipul respectiv a avut o reactie ok, insemna ca e in regula, altfel insa, toti ar fi trebuit sa se retraga din afacerea aceasta.

    Mi se pare incredibil sa faci scandal, tu, ca hotelier de 4 stele, pt lenjerie patata de ciocolata sau pt un prosop lipsa. Rusine in primul rand celor care au angajat-o. Ea atat poate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ot1305AUTOR REVIEW
    [05.07.14 11:29:38]
    »

    @rentea: da, directorul a salvat "fata" hotelului...

    am fost prin multe hoteluri de 4 stele dar niciodata n-am patit asa ceva... nici in tara si nici in strainatate... nici la 3 stele n-am patit-o... cred ca de aici si shocul care l-am avut...

    Nu am fost inspirata sa cer numele shefei de personal sa-i fac reclamatie la felul in care a putut vorbi unor clienti...

    oricum hotelul e super ok, insa personalul e "made in Romania" deci no comment

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Hotel Melodia*
    [05.07.14 14:18:39]
    »

    Buna Ziua,

    Stimata Doamna/Stimate Domn,

    Sunt Cristian Ciobanu si Va ascriu in numele colectivului Hotelului Melodia al carei oaspete a-ti fost de curand.

    Doresc sa Va multumesc pentru alegerea dvs, pentru frumoasele aprecieri dar mai ales pentru semnalarea acestor carente grave ale staff-ului Melodia.

    Va rog sa acceptati scuzele mele, si Va promit ca pe viitor asemenea situatii penibile vor disparea.

    Lansez invitatia din partea noastra sa petreceti un week end la noi

    Cu respect

    Cristi Ciobanu


    NB Hotel Melodia* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][6 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    rentea
    [05.07.14 21:38:30]
    »

    @Hotel Melodia: este de laudat interventia dvs. denota profesionalism.

    ot1305AUTOR REVIEW
    [07.07.14 10:58:47]
    »

    @Hotel Melodia:

    In primul rand sunt placut surprinsa de faptul ca impresiile scrise chiar au fost citite de catre un angajat/membru al hotelului; pentru acest fapt aveti toata lauda.

    In al 2-lea rand tin sa va multumesc pentru invitatia facuta; o voi lua in calcul.

    Si nu in ultimul rand apreciez foarte mult faptul ca va dati interesul pentru imbunatatirea conditiilor si serviciilor oferite.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ot1305, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂMelodia Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044281959533691 sec
    ecranul dvs: 1 x 1