GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Mediterranean Palace Thessaloniki - un hotel de 5 stele pe care le merită.
Citind pe sit-ul A F A am întâlnit un turist care afirma că acela care alege un hotel de 5 stele, înseamnă că este o persoană obișnuită cu eleganța.
De la început susțin că eu nu fac partea din această categorie. Locuiesc într-un apartament cu 3 camere, confort unu. Călătoriile le facem cu autoturismul, pe cont propriu. Eu cu soția ne bazăm pe ce studiem acasă, eu și pe internet și plecăm cu notițe, hărți, GPS, aparat de fotografiat și camera video, plus camera auto (tot o cameră video) care este fixată cu o ventuză, pe parbrizul mașinii.
Hotelul îl alegem de acasă și print-o agenție de turism facem rezervare, inclusiv plata cazării. Alegem numai hoteluri cu parcare proprie și aproape de o stație pentru transportul public.
Acesta sunt cele două criterii pe care le avem în vedere când alegem un hotel. Eu nu alerg după eleganță, în viață am dormit și în condiții dure, cine a făcut armată știe ce vreau să spun. Ne este suficient să găsim paturi curate și apă caldă.
Am ales acest hotel doar pentru că avea parcare și o poziție relativ centrală (nu a fost nevoie să folosim transportul public).
În Salonic am fost de două ori, respectiv perioada 25-28 aprilie 2013 iar în anul următor în perioada 10-13 mai. De fiecare dată ne-am cazat la Hotelul Mediterranean Palace cu adresa Salaminos nr. 3 & Karatasou, Thessaloniki.
Nu dezvolt condițiile de cazare pentru că hotelul fiind de 5 stele, totul este bun și bine pus la punct.
Succint, spun că acolo camerele au o suprafață mai mare și pe lângă mobilierul obișnuit, în cameră mai erau o vitrină de colț, o masă rotundă cu 2 scaune, un birou, un lampadar într-n colț și câteva tablouri pe pereți. Avea balcon placat cu marmură. Despre baie, numai de bine.
Hotelul are parcare subterană cu valet (dorința noastră de acasă) și costa 11 euro/zi.
Prin agenția de turism am plătit 105 euro/noapte dar posibil ca prețul să fie mai mare însă noi beneficiem de reduceri, având card de fidelitate la agenție. In linii mari, cam atât despre hotel.
Dintre punctele obligatorii ale unui review, am să dezvolt pe acela de la lit. B -Serviiciile generale ale unității, amabilitate, ospitalitate, atenție și grijă față de clienți.
Două situații mai puțin plăcute pentru mine mă determină să scriu acest review.
Prima situație.
In prima zi, ne-am întors din oraș pe la ora prânzului. Era o zi senină de sfârșit de aprilie, cald afară dar și mai cald în camera horelului.
Am parcurs cei trei pași de la comanda pentru aer condiționat și acesta tot nu funcționa. Am ieșit pe hol să merg la recepție și am observat că la două camere ușile erau deschise și se făcea curățenie... Am intrat și în acestea și am constatat că aerul condiționat nu funcționa pe tot etajul.
Am mers la recepție și în limba franceză i-am spus ce se întâmpla iar recepționerul îmi răspundea în limba engeleză. Nu ne înțelegeam sub nici o formă și la un moment dat recepționerul, puțin nervos, mi-a spus răspicat că la acel hotel se vorbesc numai limbile engelză și germană. Pe față mi se citea supărarea și i-am spus, oarecum în limba engleză, (așa cum puteam eu) că regret pentru că la un hotel de 5 stele, limba franceză este ignorată. Am plecat nervos. In treacăt fie spus, de nevoie eu am învățat cele mai uzuale cuvinte ori expresii în limba engeleză, dar nu am pretenția că pot purta un dialog.
Ajuns în cameră, am făcut ventilație naturală, deschizând ușa de la intrare și pe cea de la balcon.
Și acum să vedeți surpriza. După cca. o jumătate de oră, a sunat telefonul fix de pe noptiera de lângă patul meu. Am ridicat recceptorul și am auzit glasul unei doamne care vorbea o limbă franceză limpede, că îți era mai mare dragul să o asculți. Dialogul a fost scurt fiind suficient să-i spun că aerul condiționat nu funcționa pe tot etajul. Ce m-a impresionat a fost faptul că la încheierea dialogului, acea doamnă mi-a spus că și-a lăsat numărul de telefon al său la recepție și ori de câte ori va fi necesar, să fie solicitată telefonic. Iată ce înseamnă un hotel care se respectă.
Aerul condiționat a început să funcționeze după ceva timp. Nici acum nu înțelegem cum au găsit atât de repede un vorbitor de limbă franceză. Aceasta a fost o dovadă concludentă de ospitalitate.
A doua situație.
Dimineața, la micul dejun, la plecare am uitat pe spătarul scaunului borseta în care erau acte, bani, camerele video și foto. Am observat lipsa ei în cameră și m-am întors în restaurnat cu un strop de spreanță. Am mers direct la masa mea, m-am uitat bine în jur și borseta nu era. In salon era un domn elegant îmbrăcat, stătea în picioare, cu mâinile la spate și supraveghea salonul. M-am îdreptat spre acesta, m-a văzut că viu spre el, a venit și el spre mine zâmbitor. A bănuit dece îl caut și m-a condus la recepție de unde am primit borseta. Surprinzător, nici nu m-au întrebat cum mă numesc. Așa da amabilitate. Și pentriu aceste două motive, în anul următor tot la acest hotel am mers.
Cu bine, tuturor.
Trimis de Mihai18 in 28.06.15 18:44:10
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Istanbul, Edirne, Belgrad, Viena, Frankfurt, Brussels, Paris si multe altele
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihai18); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 40.63578100 N, 22.93542900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
===
Mutat în rubrica "Mediterranean Palace Hotel, SALONIC" (nou-creată pe sait)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2016 Un hotel care isi merita numele : Mediterranean Palace — scris în 11.09.16 de ailynuka din BUCUREşTI - RECOMANDĂ