ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2023
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 12.07.23
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2023
DURATA: 5 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
69.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamăgit de personalul recepției

TIPĂREȘTE

Dezamăgire. Am fost acolo și sunt dezamăgit de personalul recepției in special de șeful recepției. Nu am putut crede că într-un hotel catalogat la patru stele să ți se perceapă 100 de leva pentru parcarea mașinii pe strada, respectiv 20 de leva pe zi când parcarea situata la 50 de metri tariful este de 8 leva.

Vreau să spun că nu mă deranjat taxa de parcare ci comportamentul șefului recepției când într-o zi am dorit să plec cu mașina până în Nessebar. Cu aceasta ocazie am constatat că mașina mea era blocată de o mașina honda neagra cu numere de Bulgaria ce fusese parcată în lateralul mașinii mele iar în fața și în spate erau alte mașini ale clienților hotelului. Probabil că am deranjat întrucât angajatul hotelului a fost chemat, și-a tras mașina că să pot pleca.

Am comunicat la recepție că o să lipsesc o ora. Intocandu-ma după o oră am constatat că nu pot parca întrucât nu se putea face parcarea laterala din cauza mașinii angajatului care dublase mașină situata anterior locului meu de parcare. Mergand la recepție, după ce parcasem cum se putea, am avut surpriza că șeful recepției să-mi comunice că am doua minute sa parchez corespunzătoar mașină. Ca urmare celor de mai sus a fost nevoie sa fie chemat angajatul hotelului care parcase honda neagra necorespunzător, ceea ce la revoltat pe șeful recepției.

Alte nemumiri sunt legate de faptul că în toată perioada mâncărurile erau aceleași in fiecare zi.

Desii aveam platit un regim all inclusiv am constatat că la barul din restaurant era afișat că fiecare client primește maxim trei băuturi, ceea ce nu este corect.

Nu în ultimul rând vreau sa va comunic că în ultimă zi, cu o jumătate de oră de check out am fost sunat de recepționară că să mi se comunice că sunt așteptat la recepție să predau camerele și să nu se taie brățările de pe mana membrilor familiei că nu cumva sa mergem la prânz în ziua plecarii

Precizez că deșii achitasem 1518 euro pentru 5 zile in regim all inclusiv am beneficiat doar de 4 zile întrucât în ceea de a 5 zi nu ți se mai asigura prânzul întrucât sejurul s-ar termina la ora 12 când începe să se servească și prânzul. Astfel deșii plătești 5 nopți deci șase zile, de mâncat nu mănânci decât 4 prânzuri, ceea nu este in regula întrucât tu începu ziua hoteliera cu cina.

Deșii am incercat sa lămuresc problema de mai sus nu am avut cu cine întrucât șeful de la recepție, care nu mă uitase cu parcarea nici nu a vrut să audă de așa ceva spunandu-mi că aceasta este politica hotelului, fapt pentru care abia aștepta să taie brățările cu o foarfeca.

Arat că în urma celor de mai sus m-am simțit furat/nedreptățit de personalul hotelului Marvel care mi-au și comunicat că nu îi interesează postările mele

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ux129698 in 12.07.23 00:16:17
Validat / Publicat: 12.07.23 08:23:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur

VIZUALIZĂRI: 1347 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux129698); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Personalul hotelului ce se afla la recepție,bărbatul din spatele recepției este șeful acesteia care prin amabilitatea de care a dat dovadă nu are ce căuta într-o asemenea functie
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [12.07.23 08:22:09]
    »

    @ux129698: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 111627&hid=1942.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux129698 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [12.07.23 23:45:50]
    »

    @ux129698:

    Nu am putut crede că într-un hotel catalogat la patru stele să ți se perceapă 100 de leva pentru parcarea mașinii pe strada, respectiv 20 de leva pe zi când parcarea situata la 50 de metri tariful este de 8 leva.

    Desigur, fiecare este liber să creadă ce vrea sau ce poate, însă util este să se informeze înainte de a rezerva în legătură cu toate aspectele de interes pentru hotelul ales. Ai fi aflat cu uşurinţă faptul că parcarea este contra cost, 20 leva pe zi. Nu cred să existe vreo legătură între costul parcării şi clasificarea hotelului.

    Nimeni nu te obligă să plăteşti parcarea la hotel, dacă tot ţi se pare atât de scumpă, însă, dacă nu găseşti o altă parcare cu plată şi parchezi pe stradă pur şi simplu, te trezeşti cu maşina ridicată şi în final te va costa mai mult toată distracţia.

    Desii aveam platit un regim all inclusiv am constatat că la barul din restaurant era afișat că fiecare client primește maxim trei băuturi, ceea ce nu este corect.

    Hmmm... ciudat.

    Nu sunt convinsă că ai înţeles tu bine.

    Servirea băuturilor se făcea la masă de către ospătari sau te duceai tu la bar să-ţi iei?

    =

    Interesant mi se pare cum din sumedenia de hoteluri din Sunny Beach l-ai ales tocmai pe acesta cu recenzii slabe şi o notă mică de doar 6,3 pe booking

    ux129698PHONEAUTOR REVIEW
    [13.07.23 00:15:49]
    »

    @nicole33: Servirea se făcea la bar! Când spuneam că sunt nemulțumit de parcare, mă refeream că aceasta era pur si simplu pe aleea hotelului nepazita, nu era si nu este nici o problema să plătesc 20 leva /zi. Oricum nu pot sa uit disperarea celor de la recepție să ne taie brățările de la mana că să nu putem lua cel de-al 5 prânz. Precizez că am fost in ultimii 3 ani in vacanțe în Bulgaria iar brățară mi se tăia după ce luăm prânzul din ziua plecării chiar daca anterior predasem camera Am ales hotel Marvel la recomandarea agenției de turism, întrucât nu mai fusesem in Sunny Beach. La anul voi alege hotel Majestic din Sunny Beach

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ux129698PHONEAUTOR REVIEW
    [13.07.23 00:22:18]
    »

    @ux129698: în ceea ce privește că nu aș fi înțeles bine limitarea la bar a consumului pentru fiecare client, precizez că nu eram singurul nemulțumit de afișul postat pe tejgheaua băutului în limba engleză.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [13.07.23 00:40:21]
    »

    @ux129698:

    în ceea ce privește că nu aș fi înțeles bine limitarea la bar a consumului pentru fiecare client, precizez că nu eram singurul nemulțumit de afișul postat pe tejgheaua băutului în limba engleză.

    Exact cum bănuiam.

    Eşti tu sigur sigur că limitarea nu se referea cumva la numărul de băuturi pe care le puteai primi o dată şi nu în total???

    Nu am fost acolo, dar am întâlnit situaţii de acest gen, culmea la hoteluri mai cu pretenţii decât acesta. Singurii care vociferau erau doar românii veniţi în grupuri mari şi care astfel erau împiedicaţi să ia de la bar o tavă întreagă cu băuturi pentru toată gaşca spre disperarea celor aflaţi la rând în spatele lor şi care ar fi avut de aşteptat nu glumă.

    Am ales hotel Marvel la recomandarea agenției de turism, întrucât nu mai fusesem in Sunny Beach.

    Eu aş fi schimbat instantaneu agenţia care mi-ar fi oferit un hotel atât de slab.

    Am petrecut de-a lungul anilor multe vacanţe în Bulgaria, cu all inclusive sau ultra all inclusive, dar hotel la care Lobby Barul să NU fie inclus în conceptul AI, ci contra cost, cum este la Marvel, eu nu am întâlnit şi cu certitudine nu aş alege vreodată, indiferent de preţ.

    ux129698PHONEAUTOR REVIEW
    [13.07.23 01:03:10]
    »

    @nicole33: Dar refuzul de a vi se acordă prânzul din ultima zi a sejurului cum vi se pare? În condițiile în care ai intrat la masa cu cina iar în cea de-a cincea zi nu seai acorda că programul hotelier se termina la 12 când începea prânzul. Precizez că nu am dorit să mi se acorde decât ceea ce am platit, respectiv all inclusiv pentru 5 zile Nu consum alcool decât ocazional iar poziția celor de la bar nu m-am afectat întrucât noi eram o familie cu doi copii majori. Nu mai aveam cum sa verific oferta agenției de turism întrucât era ultima zi de reduceri când am încheiat contractul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Yoda
    [13.07.23 07:42:31]
    »

    @ux129698: Eu sunt nedumerit de pret: 1518 EUR pentru 5 nopti la Marvel, un hotel de patru stele cu note slabe peste tot (booking, tripadvisor, google)? 304 EUR pe noapte?

    M-am uitat acum pe booking si 5 nopti cu anulare gratuita, la inceput de august la Melia Sunny Beach (hotel de 5*, cu nota 9 pe booking) costa 1277 EUR. Parcarea costa aici doar 15 leva. La agentie ar trebui sa coste mai putin de 1277 EUR.

    Deci, ce fel de reducere v-a facut agentia, ca eu nu inteleg? Si da, trebuia sa mergeti la parcarea aia cu 8 leva. Stiu unde este, e practic peste drum de Marvel. Cred ca acolo era mai in siguranta masina, decat pe strada, langa hotel.

    ux129698PHONEAUTOR REVIEW
    [13.07.23 19:28:15]
    »

    @Yoda: Au fost două camere pentru patru persoane adulte, copii având peste 16 ani. Deci camera, pentru două persoane, cu all inclusiv a fost de 152 euro/noapte, preț ce includea cazarea, masa si două șezlonguri

    webmasterX
    [13.07.23 20:10:38]
    »

    @ux129698: Prețul completat trebuie ÎNTOTDEAUNA să fie corelat cu ceea ce completați la „nr persoane”

    - s-a memorat completat „1518 euro” -- pentru „familie 2 adulți” . Normal că ai indus în eroare cititorii

    Corect era să completezi

    - fie 759 euro - pt 2 adulți

    - fie 1518 -- pentru 4 persoane

    ==

    Voi corecta, în caseta tehnică, cf celor de mai sus (probabil prima variantă)

    Yoda
    [13.07.23 20:25:13]
    »

    @ux129698: Am inteles, multumesc. Chiar si la 152 EUR eu cred ca e prea mult. Eu am dat 150 anul trecut in Turcia la un hotel de 5* care are nota 8.8 pe booking si care chiar isi merita nota.

    ux129698PHONEAUTOR REVIEW
    [13.07.23 22:13:23]
    »

    @Yoda: Mă interesa in special dacă v-ați mai confruntat care dintre voi cu problema prânzului din ultima zi a sejurului, respectiv neacordarea acesteia întrucât check out se făcea până la ora 12 iar prânzul începea de la acceasi ora? Respecțiv că la un sejur de 5 nopți cu all inclusiv a-ți primit doar 4 prânzuri in condițiile in care ați intrat în program cu cina?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Yoda
    [13.07.23 23:27:13]
    »

    @ux129698: Da, in Bulgaria s-a mai intamplat, pentru ca am ajuns dupa ce s-a terminat pranzul si am plecat in ultima zi inainte sa inceapa pranzul. Cred insa ca intr-un singur loc au tinut sa ne taie bratarile, in restul cazurilor nu i-a interesat.

    In Turcia, chiar daca am ajuns dupa ce s-a terminat pranzul, se putea manca la snack bar, sau la cofetarie, deci nu ramaneai nemancat. Uneori ne spuneau ei sa lasam formalitatile de cazare si sa mergem la masa, ca sa nu se termine. Acolo plecam insa imediat dupa micul dejun, asa ca nu se punea problema de pranz in ultima zi, dar nu au vrut nicaieri sa ne taie bratarile.

    In orice caz, nu mi se pare ok ce au facut ei. E urat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ux129698, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂMarvel Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030986070632935 sec
    ecranul dvs: 1 x 1