GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
De 2 zile intorsi din Hurgada, m-am hotarat sa sriu acest rw.
Zbor spre Hurgada 3 ore cu Air Bucharest. Aproape jumatate dintre pasageri copii. In 3 ore mi-au scos peri albi (Mentionez ca si eu am 2 baieti cuminti) Ceilalti au alergat pe culoar, au jucat prinsa, ascunsa, racnit, au facut galagie cat cuprinde, fara ca asazisele stuardeze sa le atraga atentia lor sau parintilor. Parintii ii incurajau. Ce mai... a fost penultimul meu zbor cu Air Bucharest.
In aeroport am ajuns noaptea la ora 19:30. In Iulie la 19:30 in Hurgada este noapte. Am coborat din avion, ne-au pipait prin toate partile corpului (inclusiv sub scrot). Nu am avut ghid. Nu sunt organizari ca in Grecia. Trebuie sa mergi sa orbecai singur după un autobuz care duce la hotelul tau. Am fost un grup de 13 persoane (adulti +copii) Ne-au cuplat cu alte 4 persoane ce mergeau la alte hoteluri. Un bus Toyota, mic, inghesiut, cu bagajele legate pe cupolă. Dar in interior cu AC si curat. A venit in final si ghidul. Am coborat primii din bus, cam 15 minute de la aeroport. La intrare in hotel, inca o scanare ca la aeroport. Scanat bagaje, scos din buzunare, ... etc. Pus in pasaport 20 euro sa avem cate o camera frumoasa, desi platisem deluxe. Nu au gasit chiar asa cum voiam, dar a doua zi mi-au dat variante mai bune. Intre timp familia s-a instalat peste tot in camera si nu au mai vrut sa schimbe. Dar am vazut disponibilitate maxima din partea personalului de a rezolva problema. Nu gratis.
Un altfel de All Inclussive - FARA BRATARI!!! . Da All In fara bratara. Procedura pentru a bea apa: Te intalnesti cu cineva din personal (la bar sau restaurant, in timpul orelor de functionare) Comanzi ceva, ei scriu pe un formular un bon de comanda, aduc comanda, baga datele in casa de bonuri, scot un bon fiscal cu valoare 0, intreaba nr de camera, te pune sa il semnezi, apoi poti bea apa...
Absolut tot ce doresti, dar respectand aceasta procedura. Parerea mea este ca apa macar, trebuia lasata cu autoservire.
La receptie se inmaneaza un program, cu localuri incluse si cu extragharge. Cu servicii incluse si cu extracgearge. In dulcele stil clasic Romanesc, ceea ce scria pe program nu era conform cu realitatea. Chelnerii nu spuneau daca este inclus ceea ce ceri sau nu, doar te trezeai, din cand in cand, cu cate o nota cu valoare nenula, pe care o achiti la check-out.
Am cerut de exemplu dimineata o sticla de apa, la micul dejun. A dat 3 telefoane, a intrebat 3 colegi, apoi a sunat iar pe cineva. Heloooo este doar o sticla de apa. Dupa 10 minute de asteptat, am mers la receptie sa cer. Au zis ca o aduc ei in camera. Ok. A venit petul cu apa foarte repede, impreuna cu un bon de 40 de lire pentru semnat (1 Euro=18 lire).
De exemplu terasa de la piscina era listata ca fiind inclusa. Am mers la masa la amiaza, si se platea. Barul de pe insula, era listat ca extracharge, dar puteai consuma orice cu valoare 0.
Program la toate barurile (beach bar si island bar) este de la 10 pana la SunSet. Nu este o ora cand se inchide. Inchid cand au ei chef. La plaja inchide cam pe la 17 iar la insula pe la 23. Aprox.
Mancarea arabeasca, putin variata, cu multe legume, putine fructe, carne doar de pui si vita. Cartofi prajiti si copti. Orez alb fiert. Cam asta se putea manca. Dar bine gatita, si mancabila. Toti 7 copii din grup (1-14 ani) au gasit ce sa manance la fiecare masa. Pranzul foarte subtire, cina bogata. Mic dejun slabut, dar nu se murea de foame. Dulciuri arabesti, foarte bune.
Foarte mult personal. Dornic sa ajute. Cu unii se comunica greu pentru ca nu stiu limba engleza.
Este un hotel pentru relaxare. Nu este foarte mare. Nu este deloc aglomerat. Nu am stat niciodata la coada, desi luam cate ceva cam de 8-10 ori pe zi.
Bere locala STELA la doza de 0,33 l foarte buna, 7up/mirinda/evervess la doza de 0,2 l, apa plata la 0,6 l sau 1,5 litri, apa acidulata la recipient de sticla de 0,18 litri. Toate se servesc reci, cu pahar scos din congelator si o felie de lime.
Vin alb bun, din belsug.
Duminica seara, am ramas singur pe insula. Chelnerul cand vedea ca scade nivelul in pahar, intreba "Morre Wine Sir? " Raspuns afirmativ, si... de la capat. La ora 11 eram doar eu la masa, 2 cantareti pe scena cantau muzica internationala, foarte buna, si 2 chelneri ma urmareau daca mai vreau ceva... Ciudat. Fara stat la coada? Fara rusi porcosi? Fara priviri cu subanteles de la chelner? Da. Fara. Un altfel de All Inclussive.
Prima dimineata, m-am trezit sa vad rasaritul, si, ca la toate hotelurile am venit cu prosopul sa prind "loc in fata". Eram singur pe plaja. Am facut baie in mare la ora 5 dimineata (apa 26 de grade). S-a facut de mic dejun, s-au trezit toti, dar... pe plaja numai eu. Nu tu prosopari matinali, nu tu batalie pe sezlonguri... Da, Un altfel de All Inclussive.
Pana la amiaza eram pe plaja doar grupul nostru de 13 persoane + alti maxim 5 persoane. Chelnerul de la beachbar, venea uneori sa intrebe daca mai vrem ceva, si aducea el la masuta de pe plaja. Da, fara sa stai la coada, fara... Venea cu nota de plata cu valoare 0 si un pix. Un altfel de All Inclussive.
Putin am incercat piscina, iar peste drum am trecut doar in recunoastere 5 minute. Jacuzzi, sauna, sala de sport, invechite dar pustii. Personal la greu si acolo.
Sub podul dintre insula si plaja, stau la umbra multi pesti frumos colorati. Apropo, sa la luati o masca de snorkeling de la DEcathlon. Este un must!
Am facut skuba diving de la centrul de pe plaja hotelului. Plecare la ora 8:30, ajund inapoi la ora 17:00.2reprize de care 20 de minute + training 1:1. Cost 95 de Euro. Face toti banii. Mergi cu vaporul in mijlocul recifului si faci scuba acolo. Priceless!!!
Foarte multi clienti Arabi in hotel. Cam 80%. Mai erau americani, englezi, germani, francezi si italieni. Nu am auzit vorbind ruseste. Arabi cu 3 sotii cu 5 sotii etc.
Nu m-am simtit nici o clipa in nesiguranta.
In concluzie: Pe o scara de la 1 la 10, as da nota 8.5. Maxima ultimilor 10 ani cu 2X vacante pe sezon (Romania, Turcia, Grecia insulara)
Cu siguranta voi reveni in Hurgada, dar nu cred ca la acelasi hotel. Nu din cauza hotelului ci a faptului ca vreau sa vad si altceva!
Trimis de vvasilovschi in 17.07.19 15:40:33
- A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vvasilovschi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 27.19757400 N, 33.84422300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun review
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 31&ridAnt=94844
@vvasilovschi:
”Un altfel de All Inclussive - FARA BRATARI!!! . Da All In fara bratara
Deloc surprinzător pentru cineva obişnuit cu resorturile ultra all inclusive bune şi foarte bune din Antalya, care de ani buni nu-şi obligă oaspeţii să poarte clasicele brăţări.
Pentru Egipt însă cred că este o excepţie.
”Comanzi ceva, ei scriu pe un formular un bon de comanda, aduc comanda, baga datele in casa de bonuri, scot un bon fiscal cu valoare 0, intreaba nr de camera, te pune sa il semnezi, apoi poti bea apa...
Personal apreciez că este un sistem greoi şi destul de stupid. Pozitiv este doar faptul că tot consumul este fiscalizat.
Am întâlnit acest sistem all inclusive în Tenerife când timp de două săptămâni am semnat mai multe bonuri fiscale pe zero, decât acte semnate la serviciu în acelaşi interval de timp, iar alţii primeau bonuri cu valoarea celor comandate pe care le plăteau pe loc.
Explicaţia lor a fost aceea că hotelul oferă toate regimurile de masă posibile: doar mic dejun, demipensiune, pensiune completă şi all inclusive, doar cei cu all inclusive beneficiind de gratuitate la băuturi în restaurant şi la baruri, restul trebuind să plătească inclusiv apa. Însă aveam brăţări de culori diferite, în funcţie de regimul de masă plătit de fiecare.
Cel mai probabil şi aici NU TOŢI turiştii aveau all inclusive şi, neavând brăţări care să-i diferenţieze, identificarea regimului de masă al fiecăruia se făcea după numărul camerei.
” A venit petul cu apa foarte repede, impreuna cu un bon de 40 de lire pentru semnat (1 Euro=18 lire).
Te-au cam păcălit când te-au pus să plăteşti ca pentru orice comandă la room service.
=
Un articol util care m-a convins să NU aleg vreodată acest hotel, eu preferând sistemul all inclusive "clasic", mult mai comod pentru mine.
@nicole33: păcălit, cred ca este termenul potrivit. Eu am incercat sa surprind exact cele petrecute la Marriott astfel încât fiecare să poată judeca dacă este potrivit sau nu pentru sine.
Într-adevăr, nu toți clienții aveau all in, dar ar fi putut folosi un sistem mai simplu, gen brățări diferite
Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- May.2021 Hotel Marriott - hotel care își tine 'rangul' — scris în 31.05.21 de ManuelaManu din TG JIU - RECOMANDĂ
- May.2021 Vacanță frumoasă la un hotel foarte bun! — scris în 27.05.21 de Rodel din SIBIU - RECOMANDĂ
- Apr.2021 Marriott Red Sea Beach Resort, un hotel foarte potrivit pentru o vacanță reușită! — scris în 15.04.21 de maryka din GHIMBAV [BV] - RECOMANDĂ
- Oct.2019 Marriot hotel excursii optionale orasul in sine — scris în 29.10.19 de AncuTaU din NăVODARI [CT] - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Mariot beach resort Hurgada — scris în 29.07.19 de Catalinflori din FOCşANI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 O vacanta minunta la Marriott Beach Resort — scris în 25.09.18 de cata2106 din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jan.2015 Hotel bun, servicii de calitate — scris în 02.03.15 de angela_tudose din TULCEA - RECOMANDĂ