GRAD SATISFACȚIE
Marlita Beach Hotel Apartments(încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Nu mergeți acolo

Bună ziua. Nu aș fi vrut să scriu aceste impresii însă cred că ar fi mai bine să știe și alții. Am ales acest hotel pe ultima sută de metri, mai bine nu.
Sejurul l-am luat prin [... ] am ajuns in aeroport in Larnaka, nu a fost reprezentant de la agenție, după aproape 3 ore am ajuns la hotel ora 24.15 recepționerul plictisit ne-a indicat camera și atât, camera era într-un alt corp de clădire, in cameră un miros greu și ne suportabil, fără măcar o sticlă de apă în frigider, ne-am întors la recepție după apă timp in care s-au aerisit.
Mâncarea sub orice critică.
A trebuit să repar TV, vroiam să văd un meci de fotbal atât. Ușa de la intrare nu am putut că nu aveam scule, știe tot palierul când noi ieșim din cameră, ne-am cerut scuze celorlalți turiști.
Concluzie o vacanță ratată pe banii noștri, reprezentanții agenției nu ne spun aceste lucruri, păcat.
Încă o dată NU MERGEȚI ACOLO

AmFostAcolo fără reclame?
- Utilizatoriii LOGAȚI văd, până în 1.8.25, o versiune cu MULT mai puține reclame
- Ați dori o versiune COMPLET fără reclame? — va fi posibil, în viitor — pentru aprox 8-9 lei / lună
Trimis de Furdui1974 in 15.07.25 12:34:30
- A fost prima sa vizită/vacanță în CIPRU
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Furdui1974); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.02800119 N, 34.04501700 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Furdui1974: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
-
Mutat în rubrica "Marlita Beach Hotel Apartments, PROTARAS" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 17165&hid=29058.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.
@Furdui1974:
”Am ales acest hotel pe ultima sută de metri, mai bine nu.
Şi totuşi ar fi interesant de aflat criteriile care au stat la baza acestei alegeri total neinspirate
”am ajuns in aeroport in Larnaka, nu a fost reprezentant de la agenție, după aproape 3 ore am ajuns la hotel ora 24.15 recepționerul plictisit ne-a indicat camera și atât, camera era într-un alt corp de clădire,
Transferul era inclus în preţul pachetului plătit. Nu ai sunat la agenţie sau la numărul de urgenţă de pe voucher să sesizezi atunci problema?
Dacă din Larnaca ai făcut trei ore până în Protaras bănuiesc că ai mers cu vreun autobuz ceva.
Ajungând la hotel după miezul nopţii este foarte posibil să fi primit cea mai proastă cameră, refuzată de toţi cei care s-au cazat înaintea ta.
În loc să te apuci să repari una alta prin cameră, nu era mai simplu să soliciţi a doua zi schimbarea camerei?
”Concluzie o vacanță ratată pe banii noștri,
Îmi pare rău pentru vacanţa ratată.
Cât a costat sejurul?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)