GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
In perioada 26 iulie - 1 august 2011 am petrecut o saptamana la acest hotel. Am gasit hotelul destul de usor, dar asta si pentru faptul ca eram pentru a treia oara la Nisipurile de Aur. Dupa ce am rezolvat problema cu parcarea (doi angajati ai hotelului ne-au gasit loc de parcare undeva la umbra sub copacii din zona), am fost cazati foarte repede, avand parte si de o surpriza placuta primind o camera cu vedere la mare cu toate ca aveam rezervare pentru o camera cu vedere la parc.
Ceea ce ne-a deranjat la acest hotel a fost partea de restaurant care nici macar in acte nu este de 5 stele, atestatul de la intrare certificand faptul ca are doar 4 stele. Totusi nu numarul stelelor a fost problema. As vrea doar sa va dau cateva exemple care ne-au deranjat:
- daca ajungeai mai tarziu la masa (dejun si cina in special) de cele mai multe ori puteai avea surpriza neplacuta de a nu mai gasi toate felurile de mancare (ori nu se mai completau daca se terminau, ori erau inlocuite cu ceva pregatit ad-hoc, de exemplu snitele);
- varietatea foarte scazuta a felurilor de mancare, cam in fiecare zi acelasi lucru;
- calitatea uneori indoielnica a unor preparate, in special supele, unele, bazandu-ma dupa aspect si gustul foarte sarat cred ca erau facute din plicuri gen Delikat (chiar si pentru 4 stele inacceptabil);
- varietatea scazuta a fructelor; nu cred ca in plin sezon de vara completarea cu pepene rosu de exemplu ar fi fost o cheltuiala prea mare;
- diversitatea si calitatea scazuta a prajiturilor;
- produsele de panificatie vechi - chifle, croisante, pateuri;
- varietate scazuta pentru sucuri, in special la restaurant - doar suc de portocale, de mere si gama Coca Cola (evident toate la dozator) si de o calitate destul de scazuta;
- calitatea slaba a berii (la asta ma asteptam oricum, dar merita precizat).
De asemenea, as dori sa va mai atrag atentia si asupra urmatorului aspect: in cea de a doua zi, dupa ce ne-am intors de la micul dejun, am gasit pe masa o chitanta conform careia trebuia sa platim consumatia unor produse din minibar, produse pe care evident nu le consumasem, dar care nu mai existau in acel minibar. Dupa ce am semnalat situatia la receptie mi-a fost solicitat un ragaz de cateva ore pentru clarificarea situatiei cu camerista. Am revenit si mi s-a explicat politicos ca intrucat produsele nu mai sunt acolo inseamna ca le-am consumat si, ca atare, trebuie sa le platesc. Evident ca aceasta abordare m-a deranjat situatia rezolvandu-se doar dupa ce am facut o reclamatie scrisa catre conducerea hotelului. Asa ca, cel mai bine cred ca ar fi sa inventariati componenta minibarului la sosire.
Un alt aspect care m-a deranjat, dar care probabil tine strict de amplasarea camerei in care am fost cazati, a fost zgomotul de la discoteca aflata la subsolul hotelului. De altfel, in toata zona de sud a statiunii, inclusiv pe plaja si cu deosebire dupa amiaza era foarte mult zgomot de la terase si de grupurile de tineri, in special nemti, beti turta care lasau in urma lor o mizerie de nedescris. Daca sunteti o familie cu copii, v-as recomanda sa alegeti un hotel aflat in centrul sau in partea ne nord a statiunii, unde este mult mai multa liniste.
Ca aspecte pozitive, pot sa enumar:
- promptitudinea receptionerilor, barmanilor si ospatarilor
- schimbarea zilnica a prosoapelor si a lenjeriei de pat la mijlocul sejurului.
- proximitatea hotelului fata de plaja.
In concluzie, hotelul este OK, cu minusurile vis-a-vis de restaurant.
Trimis de daniel_72 in 25.08.11 13:55:39
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (daniel_72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.28038800 N, 28.04178100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@daniel_72
Salutari!
Poti sa imi dai si mie niste detalii in legatura cu parcarea, te rog? Daca se plateste, cat costa...
Multumesc anticipat!
@aurelian14:
Salut,
Parcarea este gratuita, dar destul de mica comparativ cu numarul camerelor, insa se poate parca pe spatiul verde din fata intrarii hotelului (fara teama ca iti vor lua "hingherii" masina) contra unei "mici atentii" pentru baietii care supravegheaza aceasta parcare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2024 Vacanta la Nisipuri, la hotel Marina Grand Beach — scris în 16.09.24 de LilianaMaria din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- May.2022 Locatie super buna.. — scris în 19.05.22 de Coniss din PLOIEşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Frumos! — scris în 07.04.22 de Delia1984 din SâNTANDREI [BH] - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Este un hotel bun dar ar merita o renovare — scris în 19.01.22 de indiralisa_26 din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Se poate mult mai bine — scris în 30.08.21 de ACC11 din IAşI - nu recomandă
- Aug.2021 Vacanta noastra — scris în 08.08.21 de ux121697 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Superb pe scurt — scris în 21.07.21 de ux121100 din SATU MARE