ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.01.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 31.01.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2011
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Frumos, dar...

TIPĂREȘTE

Conditiile oferite de hotel Maridor - acum o saptamana - sunt bune, mai ales ca ne-am dorit un loc linistit unde sa putem merge la piscina in halat si papuci fara sa mai iesim din hotel; camera a fost frumoasa, ne-am bucurat ca a fost caldura din belsug (suntem frigurosi), baia cu cada (ne place sa ne rasfatam in cada), prosoape de buna calitate, cate doua perne de persoana plus cate una de decor, halate, papuci, mici obiecte de uz personal in baie, in fine, destule elemente care sa te multumeasca atunci cand doresti "lux, calme et volupte". Totusi, pentru a obtine calificativ maxim din partea noastra, patul ar fi trebuit sa fie dotat cu saltele mult mai bune decat cele care erau acolo; am fost nevoita sa-mi aduc in toiul noptii de afara, din masina, salteaua electrica (pe care o luam preventiv cu noi) si care m-a ajutat pentru restul noptii sa nu mai simt arcurile ce imi intrau realmente in carne... E adevarat, in putine locuri din Romania am avut parte de somn atat de odihnitor ca in hotelurile de patru stele de pe litoralul bulgaresc (bulgarii fabrica saltele exceptionale si hotelierii nostri ar putea sa se inspire in aceasta directie) dar saltelele de la hotelul Maridor, desi noi, nu erau de nota 10. Mi-ar fi placut ca si plapuma sa fie mai mare, sa atarne bine peste marginile laterale ale patului astfel incat chiar daca cel de langa tine se rasuceste, nu te dezvelesti cum am patit la Maridor. Din cauza ca n-am dormit bine am fost nevoiti sa plecam desi planuiseram la plecare sa mai stam acolo o noapte.

O impresie neplacuta am avut si cand - dupa cateva ore de la parasirea hotelului - am realizat ca am uitat in camera un obiect si am sunat la receptie pentru recuperarea lui: ni s-a transmis ca nu a fost gasit desi am dat explicatii precise cu privire la locul unde l-am uitat. Presupun ca numai camerista poate fi raspunzatoare de disparitia lui: ori si l-a insusit ori n-a facut curatenie temeinic si cei ce s-au cazat dupa noi n-au recunoscut ca l-au gasit... E drept, eu sunt de vina ca am uitat obiectul respectiv dar in alt hotel - unde am uitat de asemenea niste obiecte - ni s-a transmis ca obiectele, gasite inainte sa anuntam noi, sunt puse la pastrare si le putem recupera cand dorim.

In concluzie, din cauza problemei cu saltelele si a incidentului cu obiectul nerecuperat, cand vom gasi cazare la alt hotel nou cu piscina interioara atunci vom alege mai degraba acel hotel...

## end review sc

[fb]
---
Trimis de maria i. in 31.01.11 19:23:46
Validat / Publicat: 31.01.11 20:48:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2805 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maria i.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

santana*
[31.01.11 21:57:17]
»

Imi văd date speranţele peste cap. Propusesem Hotel Maridor pentru urmatoarea intalnire afa, dar văd că nu e ce ne aşteptam noi. Proprietarul se arată dispus să schimbe cele 200 de saltele aferente camerelor, însă s-a lovit de un impediment extrem de tehnic şi ne-a comunicat să venim in corpore, să ne ia măsurile... Vrea să deschidă la ultimul bazar din Sinaia (pentru cei care vor alege totuşi DN1) o cabină de probă pentru saltele si plăpumi. Nu mi se pare corect, întrucât la cei 1,91 ai mei se va vedea nevoit să-mi ceară banii pentru două lucuri de cazare... Dacă m-o mirosi şi că vorbesc şi mult, atunci...

Deborah77
[31.01.11 22:47:21]
»

Santana, m-a umflat rasul cand am citit acest review, iar comentariul tau este absolut savuros . Or fi hotelierii nostri plini de bube in cap, dar si clientii... Gizass...

maria i.AUTOR REVIEW
[09.02.11 10:50:09]
»

Intre umorul fin si bascalie e o diferenta ca de la un hotel de cinci stele la unul de o jumatate de stea. "M-a umflat rasul", "bube in cap"... sunt expresii evitate de o doamna. Si cand n-avem nimic important de spus e bine sa nu spunem, daca nu vrem sa fim considerati lingusitori...

In alta ordine de idei, parerea mea e ca proprietarul hotelului Maridor nu trebuie sa schimbe neaparat saltelele - nici pentru clientii de 191cm nici pentru cei cu spatele sensibil. In primul caz e mai greu sa se faca modificari de saltele din moment ce exista norme de lungime-latime iar ele au fost apreciate la 200cm lungime; dvs puteti cere o bancheta ce se poate atasa la capatul patului si daca hotelul are in dotare asa ceva vi se va aduce acest lucru. Totusi, cred ca nu veti avea nevoie de bancheta daca veniti pentru o intalnire de afaceri, nu-i asa?

In cazul prezentat de mine se pot folosi actualele plapumi ca saltele suplimentare pentru atenuarea presiunii arcurilor. Desigur, trebuie executate alte plapumi, mai late, asa cum am specificat in primul comentariu. Aceasta investitie n-ar insemna o cheltuiala extraordinara si daca proprietarul doreste sa-si multumeasca clientii o va realiza.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
vladex
[09.02.11 12:29:44]
»

@maria i.

Intalnirea la care se face referire este intalnirea anuala a membrilor comunitatii AmFostAcolo (de aici si prescurtarea "afa"). Si la sfarsitul acesteia colegul @santana nu va mai avea nevoie de pat mai mare, poate sa doarma si pe bancheta amintita de dvs. daca va mai fi in stare sa ajunga pana in camera. Din cauza emotiilor, evident.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
maria i.AUTOR REVIEW
[09.02.11 14:39:11]
»

Acum inteleg...

Va urez petrecere frumoasa si emotii placute tuturor!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
anadragusin, Deborah77, maria i., santana*, vladex
Alte impresii din această RUBRICĂMaridor Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038743019104004 sec
    ecranul dvs: 1 x 1