ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Piatra Neamț
ÎNSCRIS: 25.06.13
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Merita sa incercati

TIPĂREȘTE

Am fost cazati la acest hotel pentru o perioada de 6 nopti si vreau sa spun ca parerile celorlalti legate de acest hotel sunt corecte. Exista intr-adevar si neajunsuri dar au si unele puncte tari ceea ce face din acest hotel o optiune buna pentru o cazare la Marea Neagra.

Micul dejun este destul de variat; este cam acelasi in fiecare zi dar e ok. Am tot citit de faimoasa omleta care se face in fata turistilor dar din pacate la noi nici nu se facea asa si nici nu pot spune ca era ceva deosebit, buna dar nu deosebita.

Am fost cazati la parter intr-o camera fara balcon, din pacate exista si astfel de camere. Nu pot spune ca era mica dar nici foarte mare. Exista o problema la baie, cea a geamului care nu se deschide, dar asta e; nu mi-a placut dotarea cu perne pentru dormit, parca erau de nu erau, foarte subtiri. Un aspect mai putin placut a fost ca din cele 7 zile de cazare de 2 ori am fost sariti de camerista la curatenie... si sa stiti ca se cunoaste.

Au un atu faptul ca au program artistic in fiecare seara de la 20.30 la 21.00 pentru copii urmat de cel pentru adulti; mai scartie si servirea la restaurant uneori, legat de timpul de asteptare dar si aici iar e la extreme: intr-o seara am plecat pur si simplu pentru ca nu a venit nici un chelner, total opus unei alte seri in care am fost serviti foarte prompt; dar cred ca e legat de locul unde te asezi la masa, daca e mai retras, nu langa piscina ai sanse mari sa te plictisesti pana vine cineva!

Piscina este curata si OK.

Au si un loc de joaca pentru copii, destul de in regula. Intr-adevar sala de fitness nu e grozav dotata dar la cati turisti o frecventau cred ca nu au nici un interes sa o imbunatateasca.

Plaja este foarte buna nisipul din mare fiind super; exista problema "sezlong" hotelul neavand plaja proprie si nu ofera asa ceva propriilor turisti.

Am lasat la final problema cazarii care pare a fi spinoasa la acest hotel; in plin sezon cazarile se fac greu cu mult dupa ora 12.00, dar daca aveti sansa sa nu fie plin hotelul va cazeaza si la 12.00, spun asta pentru ca in ziua cand am plecat se faceau cazari si la aceasta ora. In ziua cand noi ne-am cazat s-a lasat si cu cearta intre directoarea hotelului si anumiti turisti mai vulcanici, pentru ca este deranjant sa astepti cateva ore bune in masina sau pe plaja printre bagaje.

In concluzie una peste alta daca aveti sansa cu o cazare mai rapida si cu o camera mai buna merita sa petreceti o vacanta la acest hotel.


[fb]
---
Trimis de iustin_79 in 29.08.13 12:36:12
Validat / Publicat: 29.08.13 14:41:04
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.

VIZUALIZĂRI: 2099 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iustin_79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    bogdan10
    [29.08.13 15:12:58]
    »

    @iustin_79:

    Am lasat la final problema cazarii care pare a fi spinoasa la acest hotel; in plin sezon cazarile se fac greu cu mult dupa ora 12.00, dar daca aveti sansa sa nu fie plin hotelul va cazeaza si la 12.00, spun asta pentru ca in ziua cand am plecat se faceau cazari si la aceasta ora. In ziua cand noi ne-am cazat s-a lasat si cu cearta intre directoarea hotelului si anumiti turisti mai vulcanici, pentru ca este deranjant sa astepti cateva ore bune in masina sau pe plaja printre bagaje.

    In concluzie una peste alta daca aveti sansa cu o cazare mai rapida si cu o camera mai buna merita sa petreceti o vacanta la acest hotel.

    In general in sezon, cazarile se fac dupa ora 14:30 - 15:00, deoarece eliberarea camerei se face in jurul orei 12:00 si este necesar un anumit timp pana se face curatenia in camere.

    Cei care sosesc foarte devreme la hotel risca sa astepte cateva ore bune pana vor fi cazati (acest lucru este valabil si la alte hoteluri) !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iustin_79AUTOR REVIEW
    [29.08.13 21:21:18]
    »

    @bogdan10:

    @bogdan10:

    Sincer, la inceput am crezut ca esti un angajat al hotelului (poate chiar esti), dar nu am inteles ce doresti sa sustii prin acest raspuns, dar am sa incerc sa-mi sustin parerea, mai ales ca mai sunt si altii care au reclamat acest lucru.

    O cazare la ora 16.30 nu cred ca ti-ar place nici tie, mai ales cand vii de la cateva sute de km departare si mai ai si copii mici cu tine si spun asta pentru ca este pentru PRIMA DATA cand se intampla asa ceva, unde am mai fost mai tarziu de ora 13.00 nu am intrat in camera. Daca sustii ca mai sunt si alte hoteluri care fac asa ceva am sa-ti raspund si eu ca mai sunt si alte hoteluri care NU FAC ASA CEVA, chiar incearca sa fie foarte atenti la acest aspect. Si sa o luam babeste, sa-ti explic: in 4 ore si jumatate sa faci doar 14 cazari cred ca e prea mult pentru un hotel de 3 stele. In 270 de minute nu poti face 14 camere curate decat daca ai sa spunem doar o camerista ceea ce nu ca e cazul la ei. Si inca ceva, problema aceasta cred ca pleaca numai de la ei, pentru ca nu ii vad a fi interesati ca turistii sa respecte ora decazarii, adica daca eu eram nesimtit si plecam la 16 nu am vazut ca ar fi fost foarte deranjati si atunci de ce se mai mira de acest aspect, pe cand la alte hoteluri am fost atentionati asupra acestui fapt, astfel incat exista o regula clara si apreciez acest lucru.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bogdan10
    [02.09.13 22:59:34]
    »

    @iustin_79:

    Nu sunt angajat al hotelului, nu lucrez in turism si nici nu detin in proprietate vreun hotel sau pensiune.

    Si eu m-am cazat in jurul orei 16:00 la unele hoteluri si eram cu copil dupa mine care avea sub 2 ani. Am preferat sa plec mai tarziu de acasa si am avut grija sa imi calculez ora de sosire astfel incat sa nu stau ore intregi in holul hotelului (maxim 45 - 50 min s-a intamplat cel mai mult). Prefer sa o las mai "moale pe drum cu masina" daca vad ca exista riscul sa ajung prea devreme, decat sa stau in holul hotelului!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bogdan10, iustin_79
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035815000534058 sec
    ecranul dvs: 1 x 1