RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Locatie minunata dar doar atat
Drumul a fost ok, avion de la Craiova pana in Antalia, de aici pana la hotel a fost parcurs cu un autocar destul de vechi al carui sofer turc nu stia o boaba engleza si ne-a tinut cu aerul conditionat maxim, neintelegand sau nevrand sa faca mai putin frig.
Zborul a durat 1h30min iar de la aeroprt Antalia la hotel cam 2h.
despre SERVICII
Aproape nimeni din personal nu vorbeste engleza doar turca si rusa. Toata lumea asteapta si uneori chiar pretinde bacsis, existant "tip-box" peste tot.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera este sub asteptarile mele, adica pentru doi adulti si doi copii am prmit o camera cu un pat dublu, unul de o persoana si un fotoliu extensibil.
Problema a fost ca unitatea de aer conditionat este amplasata exact deasupra fotolilui extensibil. Hotelul are aparate de aer conditionat individuale nu exista sistem centralizat de climatizare.
As aprecia ca punctajul camerei ar fi de 3 stele, in schimb holurile, lifturile sunt moderne.
Balconul foarte mare, curat, cu vedere spre mare (contra unui mic bacsis de 10€).
Destul de mare zgomotul in special de la Lornicera Premium aflat visavi care are un program muzical (un fel de discoteca) care incepe pe la ora 19 si se termina la ora 23 iar pe noi ne-a cam deranjat pentru ca am stat mult cu geamul deschis datorita problemei cu AC-ul mentionata mai sus.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Restaurantul este ceva greu de explicat... are mancare foarte multa dar de unde nu ai ce manca (cel putin cazul meu).
Restaurantul principal se afla la parter sau cum spun ei -1, avand terasa la nivelul piscinei dar accesul la restaurant nu se poate face direct de la piscina fiind inchise portile, fiind nevoit sa mergi toata lungimea hotelului in holul principal, sa urci la et 0, sa parcurgi pe hol toata aceeasi lungime a hotelului dupa care sa cobori din nou la -1.
Ajuns aici te asteapta o multitudine de preparate dar nimic interesant am concuzionat eu dupa 3 zile (sunt inca la Lonicera la momentul la care scriu impresiile).
Am constatat ca multitudinea de salate este oarecum amplificata prin repetarea lor de 2 sau chiar 3 ori. Spre exemplu: rosii sau castraveti se gaseau intregi, taiate felii, taiate sfeturi (adica 3 vase care dau bine).
La capitolul supe dupa cum ma asteptam ca si inexistente.
La capitolul preparat princial aveam carne de vita fiarta, carne de oaie fiarta, carne de curcan fiarta, diverse mancaruri cu cele trei tipuri de carne dar care nu nu au fost deloc bune la gust (vita cu vinete, oaie cu varza de brussel si cartofi). Bineinteles ca stiam ca nu exista porc in Turcia dar eu mananc cu placere vita si oaie dar aici nu am putut! Am mancat in una din seri miel la cuptor care a fost bun, azi am gasit la restaurantul de la plaja pui la gratar, de asemenea bun, am incercat limba de vita cu sos de masline dar nu a fost chiar ok.
De asemenea azi am vazut singura data cativa creveti care s-au epuizat instant fiind singurele fructe de mare pe care le-am vazut aici.
Exista cateva restaurante stil fastfood care sunt relativ ok (shaorma, bugeri pe care ii asamblezi singur).
Exista fructe, pepene verde, portocale, mere, pere, caise etc...
La capitolul bauturi sunt dozatoare cu "suc natural" peste tot cu autoservire, aparate cafea (solubila gen ness). De la bar poti lua bere la pahar de 200 ml, cola, fanta, sprite.
Vin se gaseste la restaurant, un ospatar trece cu un masa de servit si iti pune la cerere in niste pahare cu picior foarte mici!
La capitolul dulciuri nefiind chiar specialist nu m-as putea pronunta mie placandu-mi decat baclavalele si kadif (daca am retinut bine numele).
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Marea este foarte frumoasa, plaja cu nisip, apa curata dar cu locuri insuficiente pentru toti oaspetii, existand si obiceiul de o ocupa cu prosopul sezlongurile (probabil un prosop la plaja si unul la piscina).
Exista indicatoare ca nu poti lasa mai mult de 2 ore prosopul dar nimeni nu ridica prosoapele dupa 2 ore.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Am fost la centrul spa unde pt 35€ am beneficiat de sauna, baie turceasca in hamam si 30 minute de masaj, totul a durat o ora si jumatate.
Trimis de Cristi2022 in 16.07.22 21:48:27
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
22 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristi2022); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.60804620 N, 31.77971860 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
22 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Cristi2022: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
-
Unde sunteți cazați, în cameră „Resort” (în corpul cu mai multe etaje) sau în „World” (în vilelecu 1-2-3 etaje)?
@webmasterX: suntem cazati la Resort etajul 5
@Cristi2022:
”Toata lumea asteapta si uneori chiar pretinde bacsis, existant "tip-box" peste tot.
Simpla existenţă a cutiilor pentru bacşiş nu înseamnă nimic. Le poţi ignora fără probleme.
”Camera este sub asteptarile mele, adica pentru doi adulti si doi copii am prmit o camera cu un pat dublu, unul de o persoana si un fotoliu extensibil.
Ceea ce ai descris tu mai sus este fix o cameră dublă standard, nicidecum o cameră family , cum eronat ai declarat în caseta tehnică.
Dotările camerei standard de 36 mp sunt precizate clar în descrierea hotelului oriunde pe internet, inclusiv că aerul condiţionat este de tip split. Tu nu ai citit înainte de a rezerva?
Bacşişul oferit voluntar văd că nu ţi-a fost de prea mult folos, dorita vedere la mare venind la pachet cu muzica de la celălalt hotel Lonicera. Ghinion! Cine te-a pus să şpăguieşti recepţionerul?
Despre mâncare nu voi comenta, deoarece mie îmi place mult mâncarea turcească şi nu am fost niciodată dezamăgită, iar altora este posibil să nu le placă.
”DATE SEJUR
JUL-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 7,13
PREȚ SEJUR 1945 €
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
TIP CAM: Family
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU
Asta mi s-a părut cea mai tare chestie, tocmai pentru că Lonicera are un raport calitate preţ bun sau mai bun decât multe altele.
Mi-e greu să înţeleg ce aşteptări ai putea avea de la un hotel care îţi oferă, zic eu, destule la mai puţin de o mie de euro pentru patru persoane timp de şapte zile în plin sezon. Bănuiesc că ştii şi că jumătate din buget s-a dus pe avion şi pe transferul lung până în Avsalar.
Nu cred să existe vreo altă ţară care să-ţi ofere mai mult la nici 5000 lei.
@Cristi2022:
”Camera este sub asteptarile mele, adica pentru doi adulti si doi copii am prmit o camera cu un pat dublu, unul de o persoana si un fotoliu extensibil.
Camera descrisă de tine este, într-adevăr, clar o dubla standard - iar prin standard poți înțelege aici că în TOATE hotelurile de 5 stele din Antalya camerele „dbl std” au pat dublu + pat simplu.
Cu mențiunea că unele NU AU acel fotoliu extensibil -- ci doar (cel mult) un fotoliu standard (neextensibil)
Și cum așteptările tale sunt, văd, mari (altele) — trebuie musai să alegeți, pe viitor, o cameră FAMILY (de obicei are 2 dormitoare, cu 1 sau 2 băi). La alți bani, desigur.
-
Ești la prima vacanță în Antalya — nu mi-o lua te rog în nume de rău, dar experințele viitoare te vor face să realizezi că pentru condiții mai bune decât aici vei plăti MULT mai mult.
Iar dacă vei schimba hotelul, plătind cam aceiași bani, vei obține mult mai puțin decât ai avut aici, la Lonciera.
@tm67bru: @nicole33:
De anul acesta au facut" o magarie" adica nu se mai vand bilete separate pt. Resort 5* - hotelul mare si World 4* - cabanutele mici si au bagat totul intr-un Lonicera World Resort and Spa care figureaza la 5*. Practic platesti 5* dar stai 4*
Eu am fost 2 ani consecutivi la Lonicera Resort 5*, am fost multumit de raportul calitate-pret, desi am avut si eu mici obiectii dar la banii platiti a fost ok.
@Cristi2022: - vezi ca pe langa gradina zoologica este un barulet, acolo serveau bere la sticla daca vrei neaparat bere la sticla.
Referitor la camera, e standard... asa am avut-o si eu in ambii ani in care am fost, dar eu am platit standard, nu family.
@nicole33: asa este poti ignora tip-box dar oare ce as putea intelege din: "just thank you? "
Asa este am selectat gresit family room, este intradevar dubla standard. Problema principala a camerei este ac-ul care sufla aerul rece exact deasupra patului suplimentar.
Cu siguranta nu m-am documentat suficient inainte de a alege hotelul, ba mai mult am ignorat unele impresii de pe AFA crezand ca sunt rautacioase.
M-am bazat foarte mult pe recomandarea unui prieten care a fost cu cativa ani in urma aici si a fost foarte multumit!
Referitor la raportul calitate pret consider ca am cheltuit 2000€ pentru a obtine un concediu obositor iar asteptarile mele nu erau decat cele pe care agentia le promitea in oferta lor! Este dezamagitor pentru mine pt ca am un singur concediu pe an, iar un concediu nereusit implica un an de asteptare pt a incerca altceva. Am decis sa incerc Turcia tocmai pentru ca toata lumea o lauda...
Iar referitor la bacsisul de la receptie o sa il cert pe prietenul care m-a pus sa fac asta! ????
@resita2009: multumesc de pontul cu berea dar nici pe departe nu mi-a lipsit berea la sticla. Ideaa a fost ca ma oboseste alergatul dupa sezlong, faptul ca nu pot folosi aerul conditionat, faptul ca mancarea este "slaba calitativ". Daca as fi stiut aceste inconveniente cu siguranta alegeam family room (am scris in ecoul anterior ca am selectat gresit, o sa editez daca gasesc cum)
@Cristi2022:
”Ideaa a fost ca ma oboseste alergatul dupa sezlong, faptul ca nu pot folosi aerul conditionat, faptul ca mancarea este "slaba calitativ"
Noi fiind matinali de felul nostru ajungeam la plaja inainte de ora 08:00, deci gaseam sezlonguri fara probleme desi in 2-3 zile din cele 14 (2 ani) am stat si la piscina, langa bar, cel din dreapta, marea fiind foarte aproape. Mie personal aranjatul sezlongurilor pe plaja nu mi-a placut, erau prea inghesuite si nu-mi oferea confortul necesar.
”Restaurantul principal se afla la parter sau cum spun ei -1, avand terasa la nivelul piscinei dar accesul la restaurant nu se poate face direct de la piscina fiind inchise portile, fiind nevoit sa mergi toata lungimea hotelului in holul principal, sa urci la et 0, sa parcurgi pe hol toata aceeasi lungime a hotelului dupa care sa cobori din nou la -1.
In 2018 nu a fost prostia asta, dar in 2019 da... m-a frapat groaznic deoarece dimineata luam micul dejun si cafeaua pe terasa si in loc sa ies direct pe poarta, cum era normal, mai pierdeam 5 min intrand in hotel etc etc, o mare tampenie.
Fa rai din ce ai... distractie placuta in continuare.
@resita2009:
”De anul acesta au facut" o magarie" adica nu se mai vand bilete separate pt. Resort 5* - hotelul mare si World 4*
Informația nu este corectă -- și nu e nicio „măgărie” ; ar fi bine să nu te mai „repezi” să afirmi ceva, în stilul „atotștiutor” , fără să verifici eventual -- dezinformezi (fără intenție, bineînțeles) și e păcat.
Într-adevăr au „unificat” cele 2 hoteluri, dar cele 2 tipuri de camere - „Resort” și „World” — se vând separat, la prețuri evident diferite.
@resita2009:
”De anul acesta au facut" o magarie" adica nu se mai vand bilete separate pt. Resort 5* - hotelul mare si World 4* - cabanutele mici si au bagat totul intr-un Lonicera World Resort and Spa care figureaza la 5*. Practic platesti 5* dar stai 4*
Recunosc că nu am înţeles logica grupării celor două hoteluri World (vechi din 1990) şi Resort (mult mai nou, 2017) sub aceeaşi umbrelă şi cu clasificarea de cinci stele, însă nici nu m-aş grăbi să-i acuz de "măgărie".
Un turist informat nu va fi păcălit nici în noile condiţii, ci doar unul care doar vânează cinci stele şi preţuri minime, fără să citească, fără să înţeleagă măcar unde se duce şi de ce.
Cât timp preţurile camerelor sunt diferite în funcţie de poziţionare, omul alege Resort pentru un plus de confort, plătind mai mult, sau World dacă bugetul este mai modest şi, teoretic, îşi asumă o cameră mai veche şi mult mai mică.
Restul facilităţilor sunt la comun.
@tm67bru:
”Într-adevăr au „unificat” cele 2 hoteluri, dar cele 2 tipuri de camere - „Resort” și „World” — se vând separat, la prețuri evident diferite.
Eu am cautat pe 2-3 saituri si erau 58 de ofertepte pt. Lonicera de 5*, nimic la 4*, poate gresesc eu, chiar te-as ruga, sa-mi trimiti prin PM link la oferte de 4*
@nicole33:
” Un turist informat nu va fi păcălit nici în noile condiţii, ci doar unul care doar vânează cinci stele şi preţuri minime, fără să citească, fără să înţeleagă măcar unde se duce şi de ce
perfect de acord cu ce spui dar... uita-te doar pe AFA cate recenzii sunt, de la persoane carora agentia le alege hotelul, care daca aleg Turcia la 1.200 euro au pretentii de 7* ca, doar e Turcia etc etc
Tu chiar crezi ca, marea majoritate a turisstilor romani se informeaza serios inainte de-a alege o destinatie... eu cred ca, cei care se informeaza si documenteaza serios sunt sub 10%, restul merg pe mana agentiilor, prietenilor, pozelor etc etc.
@resita2009: Intră pe oricare dintre ofertele găsite de tine (ca să te citez, „Lonicera 5 stele” ) și vei vedea că sunt 2 tipuri de camere, la prețuri diferite — „Resort” și „World”
Nu e atât de greu.
Deaștfel, la MULTE resorturi vei găsi prețuri diferite, funcție de cameră - cameră în „main bulding” vs „bungalouri”, este cel mai frecvent exemplu.
-
Îți recomand — și ție și altora -- să nu vă mai „cramponați” de nr de stele — pt hotelurile din Turcia, de ex -- e o chestie ultra-relativă.
@Cristi2022:
”asa este poti ignora tip-box dar oare ce as putea intelege din: "just thank you? "
Asemenea cutii găseşti peste tot în Turcia şi la hoteluri mult mai pricopsite decât Lonicera, dar şi în alte ţări. Dacă vrei să pui bani în ele, foarte bine, dacă nu, nu-i nicio problemă.
”Asa este am selectat gresit family room, este intradevar dubla standard.
Ştiam
”Referitor la raportul calitate pret consider ca am cheltuit 2000€ pentru a obtine un concediu obositor iar asteptarile mele nu erau decat cele pe care agentia le promitea in oferta lor!
Vezi tu, aici este marea problemă. Tu spui că ai dat 2000 de euro pe această vacanţă care te-a dezamăgit, iar eu consider că 1000 euro este un preţ foarte bun pentru cele oferite de un hotel de cinci stele UAI unei familii cu doi copii în plin sezon.
Socotelile tale sunt puţin date peste cap de mia de euro dată pentru transport, bani pe care îi plăteai oricum şi dacă alegeai un hotel care să coste dublu sau triplu faţă de Lonicera, oferindu-ţi servicii pe măsura preţului.
Eu mergând în Turcia doar cu maşina personală nu sunt interesată de preţul avionului şi în căutările mele compar hotelurile la preţul "curat", doar cazare şi masă, alegând dintre cele dorite pe cele pe care mi le permit.
=
La aquapark ai fost cu copiii?
ref: închiderea accesului în restaurant la nivelul piscinelor
- și pe mine m-a deranjat, mult (la început), că trebuia să ocolesc - abia ulterior am înțeles, după ce am întrebat
- au procedat astfel din cauza obiceiului multor turiști de a intra în costum de baie în restaurant, direct de la piscine (hotelul fiind unul dintre cele mai ieftine, calitatea medie a turiștilor e și ea în concordanță) - de multe ori cu costumele umede, cu nisip sau praf pe picioare etc...
- au trebuit să aleagă între „2 rele” -- și au ales cel mai convenabil, din punctul lor de vedere -- să închidă calea de acces „de la piscină”
@tm67bru: nu e chiar asa cum spui tu dar... hai sa o lasam balta, ca nu ajungem la un numitor comun oricat am vrea, in opiniea mea e o magarie.
Inainte era simplu, vroiai Lonicera 5* aveai oferta pe 5* si stiai ca, cazarea este in Hotelul principal, vroiai sa platesti cu 200-300 euro mai putin mergeai la Lonicera 4* dar stiai unde mergi. Ca fapt divers, clientii cazati la 4* nu aveau acces in restaurantul principal al clientilor de la 5*, invers se putea... acum, sper sa nu gresesc iar daca gresesc astept sa fiu corectat si cei de la 4* pot merge la 5* fara probleme. Agentiile de turism le vindeau separat, acum le vand impreuna...
Ps. spun 4* si 5* ca e mai usor decat sa scriu World sau Resort cand fac comparatie intre ele
Scuze de off topic, e ultimul mesaj referitor la parerea mea, n-are rost sa lungim discutia ca, opinia mi-o mentin.
@resita2009:
”nu e chiar asa cum spui tu
Ba e EXACT cum spun eu
În fine, mă opresc aici.
@resita2009:
”perfect de acord cu ce spui dar... uita-te doar pe AFA cate recenzii sunt, de la persoane carora agentia le alege hotelul, care daca aleg Turcia la 1.200 euro au pretentii de 7* ca, doar e Turcia
Aşa este, însă cauzele sunt multiple. Nici agenţiile nu au timpul şi răbdarea să le explice oamenilor ce şi cum, să îi ajute să aleagă varianta cea mai potrivită pentru ei. Nici oamenii nu vor să facă efortul minim de a se informa înainte de a alege. Şi apoi îngroaşă numărul celor care vor reclama pe AFA vacanţele nereuşite.
Cunosc cazuri când oamenii nu aveau prea mulţi bani, erau şi comozi şi voiau să meargă cu avionul, dar auziseră de la prieteni şi vecini ce bine este în Turcia la cinci stele şi stelele astea erau singurul lor criteriu, nimic altceva nu-i interesa. De la agenţie au primit o listă scurtă cu câteva hoteluri care se încadrau în bugetul respectiv, numai bombe, dar de cinci stele deh... Rezultatul a fost cel prevăzut: dezamăgire maximă - hotel naşpa, plajă naşpa cu pietre, mâncare reciclată la greu, curăţenie mai deloc, o vacanţă ratată, ieftină, dar şi banii ăia aşa puţini fuseseră munciţi, însă ei nu au ţinut cont că avionul i-a costat mai mult ca hotelul. Anul următor au plecat în Grecia cu maşina, au plătit o mie de euro în plus doar pe bilet şi s-au îmbolnăvit de la mâncarea oferită la all inclusive-ul grecesc (altă greşeală!), de abia au reuşit să conducă înapoi spre casă, cu dese pauze cauzate de problemele digestive. Anul acesta vor merge la Vama Veche la pensiune şi sunt tare curioasă cum le va plăcea. E trist când unii nu învaţă nimic nici din propriile greşeli şi tot perseverează.
@tm67bru:
”au procedat astfel din cauza obiceiului multor turiști de a intra în costum de baie în restaurant, direct de la piscine (hotelul fiind unul dintre cele mai ieftine, calitatea medie a turiștilor e și ea în concordanță) - de multe ori cu costumele umede...
Da, există o logică în cele de mai sus...
Dar nu era mai simplu să posteze acolo la intrare un angajat care să interzică accesul în restaurant celor îmbrăcaţi necorespunzător sau, şi mai grav, cu slipii şiroind de apă? Sau să pună un turnichet unisens doar pe ieşire?
@resita2009:
”Agentiile de turism le vindeau separat, acum le vand impreuna...
Păi dacă acum este considerat un SINGUR hotel, cu un număr total de 1664 camere, cum naiba să-l vândă pe bucăţi. Nu este treaba agenţiilor, totul ţine de politica hotelului.
Pe saitul oficial, nu mai apar două hoteluri, World şi Resort, ci unul singur: lonicera.com.tr/resort/en ... odation-en.html şi sunt prezentate toate tipurile de camere disponibile, cu suprafeţe, dotări, poze, fiecare putând alege după dorinţă.
”Ca fapt divers, clientii cazati la 4* nu aveau acces in restaurantul principal al clientilor de la 5*, invers se putea... acum, sper sa nu gresesc iar daca gresesc astept sa fiu corectat si cei de la 4* pot merge la 5* fara probleme.
Conform conceptului valabil pentru acest an, toţi turiştii cazaţi în hotelul Lonicera World Resort & Spa au acces la următoarele restaurante: Lotus, Panorama, Aspera + restaurantul de la plajă, iar la a la carte-ul pescăresc doar cu rezervare.
Lucrurile se mai schimbă de la un an la altul şi nu neapărat în rău.
Turiştii cazaţi la Lonicera Premium au acces la toate facilităţile de la Lonicera World Resort, cu excepţia restaurantelor principale.
@resita2009:
”Mie personal aranjatul sezlongurilor pe plaja nu mi-a placut, erau prea inghesuite si nu-mi oferea confortul necesar.
Asta nu mi-a placut nici mie. De fapt, a fost singurul lucru care nu mi-a placut la Lonicera.
”Tu chiar crezi ca, marea majoritate a turisstilor romani se informeaza serios inainte de-a alege o destinatie... eu cred ca, cei care se informeaza si documenteaza serios sunt sub 10%, restul merg pe mana agentiilor, prietenilor, pozelor etc etc.
Sunt sigur ca nu se informeaza, desi ar fi frumos sa o faca. Ma rog, nu ca mine, care stiu cum arata si hotelul, si strazile din jur si drumul pana acolo, si cati metri sunt pana la plaja, dar cat de cat. Recunosc ca pe vremuri nu prea ma documentam nici eu, dar atunci era chiar greu sa gasesti informatia. Te duceai la agentie, iti dadea niste pliante cu 6-7 hoteluri, la hotel avea o descriere de patru - cinci propozitii si trei poze si gata. Intrebai ce iti recomanda, si gata. Mi s-a intamplat ca la o agentie prin care am fost doi ani la rand la un hotel din Byala sa ma intrebe ei in al doilea an cum a fost hotelul, ca nu stiau. Acum e cu totul altceva.
Dar, in acelasi timp, eu cred ca lipsa de informare te si face sa fii nemultumit, pentru ca ai niste asteptari care nu se indeplinesc si esti dezamagit si frustrat. Cred ca daca stii la ce sa te astepti, cu plusuri si minusuri, atunci ai acceptat ca asta este si nu te mai plangi. De exemplu, eu am fost nemultumit de plaja, dar stiam de cand am facut rezervarea cat de inghesuite sunt sezlonurile si cat de multe randuri de sezlonguri sunt. Nu a fost o surpriza. Am considerat ca o sa pot trece peste asta, am trecut, mi-a placut sejurul si am hotarat ca de acum incolo voi merge la Side.
@nicole33: am fost, le-a placut! Din pacate si acolo a fost greu cu sezlongurile desi noi intotdeauna ocupam doua sezlonguri, sau unul daca doar ala este disponibil. Niciodata nu am ocupat mai multe, copiii fiind mai mult in apa.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2024 O cazare foarte bună — scris în 09.10.24 de doinafil din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2024 Bine dar pas. — scris în 26.07.24 de viorance din BISTRIţA - nu recomandă
- Jul.2024 Concediu nereusit — scris în 08.07.24 de Teodora2014 din ALEXANDRIţA [HG] - nu recomandă
- Apr.2024 Frumos vacanță reușită — scris în 09.05.24 de Alex2021* din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Cea mai proastă vacanța din cei 15 ani cu odihna in Turcia — scris în 10.08.23 de MariaLu din CHISINAU
- Jul.2023 De evitat — scris în 09.07.23 de DariaK din BOTOşANI - nu recomandă
- Jun.2023 Lonicera WORLD - un loc excelent de venit cu copii in vacanța — scris în 03.06.23 de Godssmile2002 din BRASOV - RECOMANDĂ