ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 08.02.13
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel Lilia - Nisipurile de aur. Diferente, mari diferente...

TIPĂREȘTE

Salutare dragi colegi si navigatori pe siteul A F.A. Am sa va impartasesc astazi impresiile mele despre hotelul mai sus mentionat, impresii care nu sant tocmai bune.

In asteptarea concediului pe care il am programat in septembrie, o conjunctura favorabila a facut posibila o saptamana libera in luna iulie. Nici nu am stat pe ganduri si am deschis netul pentru a cauta cazare pentru o minivacanta unde altundeva decat la mare. Am zis sa caut ceva nu prea scump si conditii cat de cat decente. Indiferent de filtrele utilizate la cautare toate drumurile duceau spre litoralul bulgaresc. Asa ca fara a sta prea mult pe ganduri aleg hotelul Lilia din Nisipurile de aur, 4stele, la 50 de metri de plaja si un regim de masa AI.

Desi recenziile despre acest hotel erau in proportie de 50-50, mi-am zis ca nu poate fi totul chiar asa de negru si am plecat sa ma bucur de mare si soare optimist.

Aveam chiar mare nevoie de aceasta minivacanta pentru ca la intoarcerea in tara sant programat pentru o interventie chirurgicala. Dar sa nu va mai plictisesc cu mici detalii si sa va povestesc despre hotel.

AMPLASARE - hotelul Lilia este amplasat la 500 de metri de centrul statiunii Nisipurile de aur si distanta pana la plaja nu este mai mare de 50 de metri.

Este un hotel mai vechi, cu o arhitectura care nu iese cu nimic in evidenta. Corpul central este o cladire mai inalta cu 2 etaje si in laterale cu doua corpuri care au patru etaje... Per ansamblu pana aici totul este ok.

PARCAREA - citisem ca hotelul are parcare proprie cu plata. Ajunsi la destinatie a trebuit sa asteptam langa masina baiatul care se ocupa de parcare, care in tot acest timp isi facea de lucru cu un tabel si dupa ce ne-a privit a dat un ignor de toata frumusetea. A trebuit sa fac un pic de galagie si atunci a venit, am fost invitat in receptie unde a verificat perioada cazarii dupa care am fost pusi sa achitam 60 de leva parcarea pe perioada acestui sejur. Pe romaneste banii inainte ca la... bulgari. Cu chitanta in mana mai asteptam 10 minute si desi erau locuri in parcare ni se ofera un loc pe trotuar lipiti de gardul viu. Desi am cerut alt loc nu am rezolvat nimic. A pus pe bord o hartie cu numele hotelului si a disparut.

RECEPTIA - ceasul arata ora 12 am zis sa ne incercam norocul in privinta cazarii. Mergem la receptie prezentam documentele si confirmarea cazarii iar in acest timp holul de la receptie se anima. Tocmai in acel moment au fost debarcati un grup de turisti britanicii care au fost preluati imediat de tot personalul receptiei iar eu am mai primit un ignor. nu exagerez dar pana nu a fost cazat tot grupul nu am mai primit nici un pic de atentie. Zbiara, urla, striga la cine? chiar nu aveam la cine. Deja simteam un gust amar pentru alegerea facuta.

In sfarsit pe la oreele 13 imi vine si mie randul. Primesc camera si sant invitat sa ma cazez. Cer si bratarile AI pentru ca si insularii le-au primit si mi se spune ca bratara o primim dupa ora 14 cand se inchide restaurantul pentru ca nu avem voie la masa. Incerc un mic protest si cer lamuriri de ce fac DIFERENTA intre un turist englez si un roman dar nu primesc nici un raspuns.

CAMERA - nu este foarte mare dar a fost curata. Ca suprafata, mobilier, si aranjament este o camera de 3*. Nu sant absurd si la banii platiti pentru acest sejur este ok. Am fost in multe hoteluri asa ca pot face usor diferenta, Chiar nu voiam mai mult de la camera, curatenie si un loc placut in care sa ma odihnesc. Baia micuta, produse de igiena doar sapun lichid in sapuniere si hartie igienica.

RESTAURANTUL - nu avea decat o singura intrare iar iesirea se facea prin acelasi loc. Am incercat sa imi aduc aminte daca am mai vazut undeva acest aspect. Dupa o cautare rapida prin memorie ceva asemanator am mai vazut in Croatia la TRPANJ -hotel Adriatique Faraon.

Si chiar curand aveam sa ma dumiresc de ce doar o singura intrare iesire. Pentru ca un angajat supraveghea foarte atent ca toata lumea sa aiba bratara si nimeni sa nu iasa cu nimic de mancare din restaurant, Am vazut cu ochii mei cand unei fetite din Romania i s- a luat din mana o nectarina pentru ca nu are voie in afara restaurantului. Strategic langa gardian era si lada cu inghetata. Copii romani erau supravegheati sa nu puna mai mult de o cupa pe cand cei bulgari, englezi, francezi erau lasati sa faca ce vor, in acele momente gardianul era cu alte preocupari. Nu vreau sa fiu rautacios dar parca se fac din nou niste DIFERENTE.

MASA - felicitari personalului de la bucatarie. Desi nu exista o foarte mare varietate totul a fost proaspat, bine gatit si frumos prezentat. Eu nu sant foarte pretentios la mancare si asta ma face sa cred ca cei mai mari mofturosi puteau gasi ceva sa le placa. Tot respectul pentru bucatarii si tinerii care se ocupau cu debarasarea si curatenia restaurantului.

BARUL - acest hotel are doua baruri, unul langa receptie si celalalt la piscina. Aici puteti servi toata gama pepsi la dozator, vin alb si rosu tip otet de mere, vodca si coniac diluat si bere cu maxim 2% alcool. Pentru doamnele platitoare de AI chiar nimic. NU tu un cockteil fara alcool, un lichior sau ceva mai light pentru doamne. Iar barul de la piscina nu servea decat bere, suc la dozator si ciorba de cafea.

Trec si peste acest lucru, dar diferentele astea ma tot sacaie.

Am luat o bere la piscina care a fost pusa in pahar de cafea de 100ml Dupa mine un domn din insula a primi berea la pahar de 250 ml. Treaca si asta.

Alta seara fix la ora 22 si un minut am cerut o bere si am fost refuzat pentru ca barul s -a inchis. Ma indrept spre lift si asteptandu-l sa merg in camera doi englezi sant serviti in cel mai politicos mod cu bauturile solicitate. Vedeti vreo DIFERENTA?

PISCINA - foarte mica pentru numarul de camere al hotelului. O nota buna pentru lifeguardul care supraveghea zbenguiala celor mici in piscina copiilor.

WI-FI - nu exista nici in camere, nici in lobby sau piscina. Totul este contra cost 6leva-15 lei pe zi pentru un singur telefon. Si pentru cunoscatorii tehnologiei nu se poate face hot -spot sub nici o forma. Semnalul primit contra cost este hot -spot.

CONCLUZIE - NU recomand acest hotel romanilor decat daca isi schimba identitatea. Felicitari personalului care se ocupa de curatenie si masa la restaurant. Respect. Si din respect pentru tine turistule roman nu voi atasa nici o fotografie acestui reviw. Nu de alta dar sa facem si noi DIFERENTA.

Vacante si calatorii cat mai frumoase va doresc.


[fb]
---
Trimis de micutzu in 17.08.19 19:55:31
Validat / Publicat: 17.08.19 20:35:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipuri, Snny beach, Varna, Konstantin si Elena, Sofia

VIZUALIZĂRI: 2329 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (micutzu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24500 PMA (din 26 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.42 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [17.08.19 20:35:36]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 70&ridAnt=95823

    mprofeanu
    [18.08.19 10:32:00]
    »

    @micutzu: Am citit cu atenție reviewul tău și da, ai dreptate cu acele mari diferențe. Din politețe ai sperat că sunt altfel dar văd că și bulgarii sunt și ei oameni prinși rău cu economia "din piață'' ...

    Mi-a plăcut expresia ciorba de cafea...

    Urâtă treaba cu nectarina și fetița, mare pagubă!...

    Am pățit și noi în Petra când pentru un grup de francezi ni s-a schimbat cazarea, dar au fost OK, ne-au oferit cina gratis...

    Același lucru cu o singură intrare la masă am pățit și noi în Croația în insula Krk, la Omisalj, hotel Adriatic, unde erau cazați mai mult români...

    Cred că ai rezolvat cu bine intervenția!

    Excursii frumoase!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    roth
    [18.08.19 19:52:45]
    »

    OFF, nu stiu ce sa spun, o fi si de la cum ne purtam in general, de la scorul platit... nu am idee. Acum o saptamana cumnata mea, una din ele ca am 9 per total, a fost la Bulgari tot in aceasta statiune. La revenire prima impresie povestita a fost o intrebare primita la receptie si care suna cam asa

    Voi ce cautati aici... nu aveti mare???

    Ciudat tinand cont ca "noi" suntem un procent covarsitor din turismul lor per total.

    Sunt fan Paste la ei, recunosc, vanez oferte insa niciodata nu am gasit posibilitatea de a negocia pretul si atunci intreb: daca platesc pretul cerut de ce sa am alt tratament???

    Nu stiu cine o sa imi raspunda.

    Astept poze!!

    Vacante minunate

    micutzuAUTOR REVIEW
    [18.08.19 20:02:51]
    »

    @mprofeanu:Multumesc foarte mult pentru urarile de sanatate si pentru votul acordat acestui reviw. Am ramas cu un gust amar si cred ca mitul bulgaresc va dispare cat de curand. Daca voi mai ajunge pe acele meleaguri o sa am grija sa aleg un hotel sau resort care isi respecta blazonul. Interventia a decurs fara probleme, recuperarea merge destul de bine. Acum urmeaza transformarea, micutzu va deveni micut in urma acestei operatii de gastric sleeve. Va doresc numai bine si astept cu nerabdare urmatoarea mini intalnire AFA- Pitesti.

    micutzuAUTOR REVIEW
    [18.08.19 20:26:43]
    »

    @roth: Salut. Asa cum ai spus si tu o mare parte din vina poate ca o avem si noi, mai exact comportamentul nostru. Am vazut de multe ori romani care nu stiu cum sa se comporte in lume dar si turisti de alte nationalitati cu acelasi comportament. In materie de turism inca mai avem multe de invatat. Despre preturi nu stiu daca ai cu cine negocia, tot vanatoarea de oferte ramane la putere. Problema principala ar fi cum ai spus si tu; platesc la fel vreau sa fiu tratat la fel. Si eu sant cetatean european... ?

    Mihai Andrei
    [05.06.21 17:05:07]
    »

    Scuzati ca intervin , dar am simtit nevoia sa imi spun si eu parerea, desi cam tarziu...

    1... „Micile detalii„de care amintiti in legatura cu interventia chirurgicala nu sunt deloc mici si salut modestia dvs in legatura cu acest lucru... Sper din tot sufletul ca sunteti astazi bine sanatos, pt ca asta e cel mai important pe lume...

    2... In legatura cu atitudinea umila a hotelierilor bulgari fata de turistii englezi sau alti europeni, se pare ca se aseamana f mult cu a noastra si e o mare greseala... Pana la urma cred ca ei nu platesc mai mult decat noi si deci e o discriminare nejustificata... Plus ca grosul clientilor in Bulgaria sunt romanii si rusii, nu englezii... Si din ce am observat, unii consuma mai mult decat noi si uneori sunt mult mai putin civilizati... Complexul nostru al esticilor fata de ei e total nejustificat... Fara ca sa-i jignesc pe englezii civilizati, Doamne fereste si nici nu vreau sa deschid o polemica pe tema asta... Pana la urma nimeni nu e prefect, nici ei nici noi, de aceea si cer sa fim tratati egal la tarife egale.

    3... Vreau sa intreb de curios cum se intra cu masina la acest hotel, pt ca ma uit pe Google si de la Melia Hermitage, pe drumul care pare cel mai scurt, am acces interzis!! Nisipurile de Aur par sa aiba o mare problema cu accesul si parcarile datorita reliefului , din care cauza am„sarit„intotdeauna peste aceasta statiune in ce priveste optiunile de vacanta..Am fost la Sunny Beach, Sveti Vlas sau chiar si mai ales Kranevo, unde poti sa lasi masina unde doresti si nu te vaneaza nimeni ca la Nisipuri, unde am citit ca exista o mafie a parcarilor pe mana cu autoritatile ceva de groaza...In fine.. Multumesc tuturor pt rabdare si cer inca odata iertare daca am spus ceva nepotrivit...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [05.06.21 18:22:38]
    »

    @Mihai Andrei:

    Am fost la Sunny Beach, Sveti Vlas sau chiar si mai ales Kranevo

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Mihai Andrei
    [06.06.21 08:37:49]
    »

    @webmasterX: Sa fac ordine mai intai printre fotografiile pe care inca le mai am... Nu sunt un povestitor foarte talentat si nici prea ordonat, dar voi incerca sa postez ceva, pentru ca, aveti dreptate, si mie mi-au fost foarte utile impresiile colegilor, unele foarte bine documentate, scrise cu mult suflet si generozitate, oameni minunati de la care am avut si avem multe de invatat... Cu drag!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    micutzu, Mihai Andrei, mprofeanu, roth
    Alte impresii din această RUBRICĂLilia Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03751802444458 sec
    ecranul dvs: 1 x 1