GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Va salut,
pentru perioada 30.07 - 04.08.2011 am achizitionat de la o agentie de turism cazare pentru un sejur la Mamaia, la hotel Lido. Stiind ca Lido este o firma cu renume in lume, nu am verificat recenzii sau forumuri despre hotel. La cazare nu am avut probleme, trecand peste faptul ca am solicitat camera cu vedere la mare si cei de la receptie ne tot spuneau sa venim din ora in ora ca "nu stiau ce camere li se elibereaza" asteptand binecunoscuta spaga.
In timpul sejurului, intr-o zi cand ni s-a facut curat in camera ne-au fost ridicate cateva prosoape si nu au mai fost inlocuite. Fiind weekend am presupus ca poate nu lucreaza spalatoria si probabil vor fi inlocuite mai tarziu; oricum foloseam prosoapele personale. Am aflat ulterior ca politica hotelului este sa se schimbe prosoapele la fiecare 3 zile, nu zilnic. Schimbarea prosoapelor se face zilnic si la pensiuni, asa ca nu ma asteptam la un asemenea raspuns de la personalul unui hotel de 3 stele.
La predarea camerei (care se face cautand cameristele, nu la receptie ca la orice hotel) imediat ne-au spus ca lipsesc prosoape. Au fost singurele lucruri la care s-au uitat (eu stransesem scrumierele, telefonul, sticlele care erau la minibar si erau sus pe sifonier, dar nu se vedea exact ce sunt daca nu erau date jos). Erau doua cameriste care sustineau ca au completat prosoapele, ca poate le-am uitat la plaja, ca poate le-am pierdut...
Am vrut sa fac o reclamatie la receptie, dar cand cele doua receptionere s-au uitat una la cealalta si au inceput sa rada spunand ca la ele se face reclamatia le-am amenintat ca voi face reclamatia la OPC. L-au chemat pe seful lor si au facut un adevarat circ la care bineinteles ca am ripostat.
M-a socat ca aveau imediat si calculat costul prosoapelor (nu era tot setul disponibil pentru o camera, ci doar o parte cu valoarea de 75 ron). Am asteptat sa faca inventar de prosoape si au spus ca putem pleca, chiar daca nu este in regula.
Voi face o reclamatie la OPC pentru ca am fost tratati nu ca oaspeti, ci ca hoti carora li s-a facut o favoare ca au fost cazati acolo si la Garda Financiara pentru lipsa bonurilor fiscale de la restaurantul hotelului. Poate ca modul in care am ripostat nu a fost tocmai civilizat, dar eram foarte furioasa de tot teatrul pe care il jucau angajatii. Bineinteles ca fiecare gasea scuze ca noi suntem vinovati si nici o clipa nu au presupus ca poate era o neglijenta in serviciu, nu ca intr-adevar lipsea ceva.
Imi pare rau ca fiind acuzati de furt nu am chemat Politia sa se faca intr-adevar inventar faptic conform cu inregistrarile din gestiune.
Parcarea nu este pazita; ziua este cineva care directioneaza masinile, dar trebuie sa insisti sa intri in parcare, chiar daca esti clientul hotelului.
Trimis de adinutza in 16.08.11 17:55:40
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adinutza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.26111800 N, 28.61828400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Despre masa ce ne poti spune, am vazut ca nota acordata este foarte mica... ?
masa este destul de scumpa si prin asta vreau sa spun ca preturile sunt obisnuite pentru un restaurant, dar mancarea este foarte putina; cineva din grupul nostru a comandat penne si i le-au inlocuit cu quatro fromaggi (mai scumpa portia cam cu 8 lei) fara sa ne anunte decat cand au adus farfuriile la masa. mancarea mai buna este la alte doua terase foarte aproape; nu stiu daca pot sa postez aici numele acstora sa nu fie considerata reclama.
Scrie clar, cu roşu (puţin mai jos), ce NU ai voie să scrii. Numele de cârciumi nu sunt în lista lucrurilor interzise de aici!
si noi am patit la fel cu prosoapele acum 2 ani. probabil asta e politica nescrisa a hotelului. oricum noi am scapat ieftin, doar cu 30 de lei, receptionera sustinand ca am "ratacit" prin bagaje 3 prosoape de picioare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Mamaia = hotel LIDO — scris în 01.11.23 de dsmures din TâRGU MUREş - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Hotel Lido, un best-buy al zonei Mamaia — scris în 17.03.24 de calincheita din REGHIN [MS] - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Lido, in vreme de pandémie! — scris în 26.09.20 de cristina47* din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Vacanta reusita la Mamaia — scris în 03.06.22 de AndreiRsc din ARAD - RECOMANDĂ
- Jul.2020 Hotel neadministrat, plin de praf cu paianjeni si furnici, personal incremenit — scris în 01.09.20 de mutzi2 din REşIţA - nu recomandă
- Jun.2020 Lido, o alegere excelenta!!! Sigur vom reveni! — scris în 02.07.20 de ux115817 din ROMANIA - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Lido 2019 - a 3-a vizita consecutiv — scris în 27.11.19 de Marriann din TOPOLOVENI [AG] - RECOMANDĂ