ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.12.2014
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: CS
ÎNSCRIS: 26.12.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2014
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 21 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Atitudine de 2 stele la hotel de 2 stele

TIPĂREȘTE

Buna seara,

Am avut ghinionul sa iau pachetul de craciun de 700 lei la acest hotel, fiind evident atras de tariful foarte mic dar si de programul spectaculos si bombastic anuntat pe saitul acestuia.

Ca sa incep cu conluzia: nu voi mai reveni niciodata si nu voi recomanda aceasta locatie nimanui

Ce nu a fost ok?

1. conditii cazare: Sa trecem peste faptul ca este un hotel de 2 stele, si ca e acceptabil sa nu-ti mearga televizorul in camera? in baie sa puta? sa nu ti se ia gunoiul din camera timp de patru zile? sa ai cearceafuri si perne nespalate, sa gasesti la check in - rahat in veceu s. a. m. d. (nu e nevoie sa adaug poze, in alte comentarii puteti gasi fotografii sugestive).

2. mancarea la micul dejun cu produse traditionale (cum era prezentat) :)). Acele produse traditionale sunt paine cu unt, ceai, salam de vara, parizer, crenvusti, oua prajite, rosii si castraveti, toate de cea mai proasta calitate. Cafeua? nu mai spun... apa chioara

3. mancarea la celelalte mese incluse? subliniez doar masa din seara de ajun, care era anuntata cu produse traditionale: o jumatate de cartof copt cu un firicel de friptura, un sfert de gogosar si o singura floare de la o conopida murata + PAINE DIN BELSUG. A fost oarecum jenant si pentru ospatarii care serveau la masa: si lor le era rusine de situatia existenta.

Sa mai adaug ca organizatorii au modificat programul unor mese fata de cel primit de la receptionera (angajata cu doar o saptamana inainte de cea aglomerata probabil perioada din a an pentru acest hotel) - asfel ca doua cine s-au transformat in pranzuri, evident pe care le-am ratat, nefiind anuntat de nimeni? DECi 2 STELE si in ATENTIA ANGAJATILOR!

4. impresia generala si afisata pe fata, este ca daca vii cu pachet achitat dinainte - in ceea ce priveste restaurantul, nici nu mai contezi ca si client, intrucat tii locul ocupat pentru altii care ar putea comanda din meniu - exemplu - am ajuns in prima zi la micul dejun in jurul orei 10 iar ospatarii, cum e la romani, nu au facut refilul minunatelor produse traditionale, cafea, lapte, rosii, castraveti, unt nu mai erau - si a trebuit sa ne multumim cu ceai si paine, in vreme ce ospatarii se ocupau de alti clienti care nu erau cazati in hotel si comandau din meniu.

5. Restaurantul, care e laudat pe aici ca e atractia, nu NU ARE PRET DE 2**, ci usor comparabile cu ale unor restaurante adevarate, cu bucatari adevarati. Dupa ce am mancat la micul dejun, numai produse de calitate scazuta, cu greu m-am riscat sa comand ceva din meniu. Exemplu, comandati o portie de clatite. Are acelasi tarif ca la Sergiana in Brasov si vedeti cum va e servita, nu arata a bucatarie de restaurant adevarat, ci a "gospodina".

6. ca si atmosfera? in fiecare seara jumatate de restaurant a fost rezervat familiei si prietenilor celor care administreaza hotelul (evident jumatatea din fata, din centrul restaurantului) - asta am remarcat in momentul in care am fost ridicati de la masa de un ospatar care ne-a spus jenat ca acea parte de restaurant este rezervata.

As mai putea adauga, dar ma opresc aici.

O sa mi se spuna ca e un hotel ieftin de 2*:

Da asa este, dar restaurantul nu are preturi de 2*.

In plus aceste 2* nu trebuie sa se regaseasca in comportamentul celor care lucreaza la hotel, daca vrei sa iti mai revina turistii si la anul. nu?

Am acceptat un hotel de 2*, dar asta nu insemna ca trebuie sa primesc o camera cu un veceu imputit si cearceafuri murdare sa iti fie sila sa pui capul pe perna, sau cafea indoita cu apa si paine cu unt si cremvusti care sa imi fie prezentate ca "produse traditionale romanesti".

Eu am platit un pachet, un program, cat mi s-a cerut. Daca mi se cereau 15 milioane, plateam 15 si nu mai putea in camera a igrasie? Aveati un mic dejun "traditional" cum era prezentat? Erau 2 cartofi in loc de 1 la cina de Ajun?

In plus, adaug din nou, restaurantul nu are pret de 2*. Si am luat atitudine: cu exceptia unei mese nu am mai comandat nimic din restaurant. In plus, nu voi mai veni niciodata aici. + cum spune si vorba "un client multumit povesteste la o cunostinta, in vreme ce unul nemultumit povesteste la 100".

Dragi oameni care lucrati la acest hotel de doua stele. Sunt convins ca daca ati fi avut o atitudine de 4stele, m-as fi simtit de 4 stele si as fi revenit la voi cu drag, si la vara, si la anul, poate cu si mai multi prieteni.

Oricum, va admir cum puteti sa reusiti sa castigati bani, vanzand camere neigenice si mic dejunuri de doi lei. Dar cum spune vorba: Prost e cel care da, nu e cel care cere.


[fb]
---
Trimis de vlaziano in 27.12.14 02:08:12
Validat / Publicat: 27.12.14 08:15:16
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1633 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vlaziano); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11000 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 21.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [27.12.14 06:22:40]
    »

    @vlaziano: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂLarisa Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033854007720947 sec
    ecranul dvs: 1 x 1