ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 25.08.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
6 AD. + 4 COPII -- v: 10 luni,4,5,7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Laguna Mare 4* - dezamăgitor

TIPĂREȘTE

Am fost in concediu 7 zile (6 nopți) la hotelul Laguna Mare din Albena, Bulgaria cu All Inclusive.

Odata ajunși la hotel (pe la ora 10) am primit camerele imediat chiar dacă scria ca check in ul este la ora 14.

Am primit camera 106 la parterul hotelului intr-un corp separat fata de cel cu receptia. Noi am plătit la agenția de turism camera normală și am primit camera la economy. Am spus ca nu poate fii chiar așa rău la economy deci nu mai facem scandal. Din pacate, a fost mai rău decât ne așteptam.

In primul rând, am găsit un păianjăn imens ascuns după perdea. Personalul hotelului a fost politicos dar a ridicat din umeri când le-am spus ce am găsit.

In al doilea rând, in descrierea hotelului apare ca in camere este mochetă pe jos. Nu era nimic pe jos, doar praf. Femeile de serviciu curată doar cu mopul nestors fără sa fie maturat înainte.

In al treilea rând, unitatea externa aferentă aerului conditionat este montata pe balcon astfel încât condensul sa picure pe podea foarte aproape de geamul camerei. Oricum nu prea am utilizat aerul conditionat, deoarece mirosea foarte urat. Nu cred ca au mai fost curățate filtrele de ani buni. De asemenea plasa de țânțari de la balcon este găurită.

In al patrulea rând, la baie, țeava care are rolul de a tine perdeaua de la dus este ruginita și cad bucăți din ea.

De asemenea, ni s-a schimbat lenjeria in a 4-a zi de cazare și nu in a 3-a, așa cum scria pe voucher. Prosoapele au fost schimbate aproape zilnic (au uitat 2 zile sa le schimbe).

Când am ajuns la hotel am fost îndrumați sa mâncam la restaurantul Malibu, restaurant de 3 stele! Pe voucherele noastre de la agenție scria ca noi trebuie sa mâncam la restaurantul hotelului Laguna Garden. Din nou personalul a ridicat din umeri.

Mâncarea a fost in general bună, cam repetitivă dar slab la deserturi.

Când am întrebat de piscina ni s-a spus sa mergem la piscina hotelului Laguna Garden. Piscina a fost curată cât de cât.

Activitățile All Inclusive s-au ținut in hotelul Laguna Garden.

In concluzie, acest hotel este unul de 2 stele, el având 4 doar pentru ca este aproape de plaja. Nu are nici restaurant propriu, nici piscina proprie și nici activități proprii. Nu recomand!


[fb]
---
Trimis de stefanemil in 25.08.18 14:38:00
Validat / Publicat: 25.08.18 16:15:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Am mai fost la Hotel Elena 4* - Nisipurile de aur și Hotel Orhideea 3* - Albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3236 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (stefanemil); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [25.08.18 16:14:43]
    »

    @stefanemil: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.08.18 17:15:35]
    »

    @stefanemil:

    Noi am plătit la agenția de turism camera normală și am primit camera la economy. Am spus ca nu poate fii chiar așa rău la economy deci nu mai facem scandal. Din pacate, a fost mai rău decât ne așteptam.

    Dacă ai plătit cameră standard şi ai primit o cameră de categorie inferioară, acest lucru trebuia sesizat imediat la recepţie, civilizat, fără scandal. Acceptând-o, ţi-ai asumat riscul de a nu fi toate cum ai fi vrut.

    Femeile de serviciu curată doar cu mopul nestors fără sa fie maturat înainte.

    Praful se aspiră, nu se dă cu mătura

    Când am ajuns la hotel am fost îndrumați sa mâncam la restaurantul Malibu, restaurant de 3 stele! Pe voucherele noastre de la agenție scria ca noi trebuie sa mâncam la restaurantul hotelului Laguna Garden.

    Malibu are patru stele, nu trei cum crezi tu.

    Repartizarea turiştilor la un restaurant sau la altul se face la recepţie în momentul cazării, agenţia doar poate sugera variantele de luat masa.

    Nu are nici restaurant propriu, nici piscina proprie și nici activități proprii.

    Faptul că Laguna Mare nu are restaurant propriu şi nici piscină proprie ai ştiut sau trebuia să fi ştiut dinainte de a rezerva.

    Orice agenţie te informa despre variantele de restaurante la care este posibil să fii repartizat şi despre utilizarea gratuită a facilităţilor celuilalt hotel din lanţ, Laguna Garden.

    PREŢ SEJUR:

    1940

    FĂRĂ transport

    Preţul declarat de tine este în euro sau lei, este doar pentru familia ta sau pentru întreg grupul?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    stefanemilAUTOR REVIEW
    [25.08.18 17:22:11]
    »

    @nicole33: Hotelul Malibu are 4 stele dar restaurantul are 3! Scrie înăuntru îmi pare rău ca nu am pozat. Prețul este in euro pentru 3 camere. Ni s-a spus ca nu mai sunt locuri la camere normale și atat. Nu tu refund nu tu nimic. Nu știu cine ar acorda 4 stele acestui hotel.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.08.18 17:41:43]
    »

    @stefanemil:

    Hotelul Malibu are 4 stele dar restaurantul are 3!

    Aşa o fi, dar nu mi se pare relevant cât timp o cazare cu AI la Malibu costă puţin mai mult decât la Laguna Mare, iar cei cazaţi la Malibu nu mi-au părut neapărat deranjaţi de numărul de steluţe acordat restaurantului.

    Ni s-a spus ca nu mai sunt locuri la camere normale și atat. Nu tu refund nu tu nimic.

    Poate că într-adevăr nu erau camere standard disponibile la ora 10 dimineaţa când aţi ajuns voi acolo, dar sigur se mai eliberau altele la 12, care puteau foarte bine să fie oferite la ora 14, după curăţarea acestora.

    Eu aş fi refuzat categoric acele camere şi aş fi insistat să primesc exact ceea ce am plătit. Nici măcar cei câţiva "firfirei" cu care m-ar fi despăgubit eventual nu ar fi compensat disconfortul de a-mi petrece sejurul într-o cameră urâtă şi în care nimic nu funcţionează aşa cum ar trebui.

    Nu știu cine ar acorda 4 stele acestui hotel.

    Îţi spun eu: clasificarea hotelurilor din Bulgaria este atributul autorităţilor de resort din această ţară.

    Noi, ca simpli turişti, putem doar opina că un hotel sau altul ar merita un alt număr de stele, diferit de cel oficial, şi doar în baza experienţei noastre turistice anterioare şi a propriilor aşteptări, dar aceste aprecieri sunt pur subiective.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    stefanemil
    Alte impresii din această RUBRICĂLaguna Mare Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.41108393669128 sec
    ecranul dvs: 1 x 1