ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.11.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.11.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 0 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu vă duceți acolo!

TIPĂREȘTE

Am stabilit sa ne petrecem luna de miere, incantati de peisajul gasit pe site-ul hotelului, fiind in cautarea unui loc linistit si plin de verdeata. Am platit un avans si am solicitat sa ni se trimita pe email menu-ul, pentru a ne face o idee asupra preturilor restaurantului.

Am ajuns acolo, unde am avut parte de tot felul de surprize neplacute care ne-au determinat sa plecam imediat. Trebuia sa fim cazati intr-o camera incadrata la denumirea cu B. Vad ca au schimbat intre timp site-ul si nu mai pot indica exact camera. Ni s-a oferit o alta camera, intrucat cea rezervata era inundata de o teava sparta cu o zi inaintea sosirii noastre. Nu ne-ar fi deranjat aceasta schimbare, insa camera oferita nu avea plasa de tintari, fiind plina de muste si nici nu avea draperii la geam. Nu ne doream sa stam in fiecare zi sa alergam mustele si nici sa ne trezim odata cu soarele. In rest, camera arata destul de bine, din cate ne-am dat seama in cele 5 minute cat am stat in ea. Intre timp, am pornit sa vedem restaurantul. Ne-am dat seama ca de la locul de cazare spre restaurant era cel putin 1 km de mers pe jos. Sa parcurgi aceasta distanta de trei ori pe zi, dupa ce ai mancat, nu cred ca e prea placut, chiar daca probabil ar fi fost sanatos. Ni s-a oferit alternativa de a ajunge la restaurant cu o masinuta de golf condusa de o persoana angajata de acolo. Lucru de altfel destul de placut, daca ai putea sa mananci linistit cu gandul ca sta cineva dupa tine, care asteapta sa termini masa. Cand am ajuns la restaurant am avut parte de ultima. Nu aveau nici pe departe ce scria in menu. Am mancat cartofi prajiti cu carnaciori pentru ca eram rupti de foame. Am intrebat-o pe dna Nicoleta Stan cum justifica menu-ul transmis pe email. Raspunsul a fost ceva de genul ca este obligata sa il trimita asa, chiar daca nu pot asigura diversitatea mancarurilor. Ni s-a propus sa spunem cu o zi inainte ce anume dorim sa mancam si sa bem in ziua urmatoare.

Toate aceste aspecte nu se incadreaza deloc in pretentiile unui hotel de 4*. Am fost foarte dezamagiti de conditiile oferite. Peisajul este intr-adevar superb, dar nu recomand cazare decat daca iti asumi cele scrise mai sus.

Avansul ne-a fost restituit in 3 zile. Nu au fost probleme din acest punct de vedere.


[fb]
---
Trimis de Croco in 25.11.13 11:12:03
Validat / Publicat: 25.11.13 12:27:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BREAZA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4844 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Croco); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[25.11.13 12:25:18]
»

@Croco: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

LacDeVerde
[04.12.13 02:07:08]
»

@Croco: Stimate Domn nu mi se pare normal si corect sa postati un articol calomnios la adresa unei unitati sub un pseudonim. Din cele relatate de dvs. inteleg ca incidentul s-a produs in iulie 2011. Interesant este ca dvs. il relatati dupa mai bine de 2 ani (25.11.2013). Din primavara acestui an locatia Lac de Verde are alti proprietari. Unitatea a fost ridicata la standarde internationale, asa cum si merita si din punctul meu de vedere intentia dvs. nu este alta decat una de denigrare. Rusine!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
CrocoAUTOR REVIEW
[04.12.13 09:22:42]
»

@cristianabadoiu: Stimata dna Badoiu,

Am decis sa relatez intamplarea noastra cand am citit review-ul "Revelion distrus", pentru ca mi-am dat seama ca lucrurile nu s-au imbunatatit, chiar daca au trecut 2 ani. Postarea impresiei sub un pseudonim nu influenteaza realitatea evenimentelor povestite. Scopul a fost de a atentiona si alte persoane care isi pun sperante in petrecerea unui concediu in acest loc. Dupa cum am aratat, este decizia acestora de a se caza la hotelul dvs, insa trebuie sa cunoasca si aspectele negative, atunci cand acestea exista.

Rusine sa le fie angajatilor care prezinta aspecte false clientilor legate de hotel.

Nu pot decat sa ma bucur ca locatia are alti proprietari, in speranta ca lucrurile vor fi imbunatatite. Cum am spus, este pacat de peisaj. Aceste review-uri ar trebui sa fie constructive pentru dvs, sa tineti cont de ele si sa incercati sa indreptati lucrurile, cum ar fi sa dotati camerele cu plase de muste si draperii, precum si sa va asigurati ca menu-ul de la restaurant poate fi oferit. Nu puteti obtine calitate cu investitie minima. Cei care au fost acolo si au fost multumiti de serviciile oferite, au posibilitatea sa isi spuna punctul de vedere si sa posteze review-uri pozitive. Iar clientii sunt destul de maturi in a decide daca trebuie sa tina cont sau nu de impresiile postate pe acest forum. Daca lucrurile s-au schimbat intre timp, nu cred ca aveti de ce sa va faceti griji. Pana la urma calitatea serviciilor oferite este singura in masura sa formeze sau sa schimbe opinia clientilor.

Prin urmare, va doresc mult succes!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Croco, LacDeVerde
Alte impresii din această RUBRICĂLac de Verde Resort - Club House:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034489154815674 sec
    ecranul dvs: 1 x 1