ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 09.09.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
6 AD. + 3 COPII -- v: intre 2 si 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 12 MIN

Un cosmar in Sunny Beach, Hotel Kuban [...]

TIPĂREȘTE

M-am gandit mult daca sa scriu aceste randuri, daca sa povestesc ce mi s-a intamplat anul acesta in concediu. Nu sunt o reclamangita de fel si cred (uneori cu naivitate) in bunatatea oamenilor si in dreptul fiecaruia de a gresi. Totusi, a nu povesti cele de mai jos m-ar face si pe mine complice la cele intamplate deoarece as lasa, cu buna stiinta si pe altii sa pateasca acelasi lucru. Si asta nu e corect.

Cu totii asteptam cu nerabdare vacanta dar pentru cei ce au doi copii mici ca noi, vacanta e acel moment magic cand speri sa nu mai stai toata ziua cu copilul mic in brate, cand speri sa nu mai fii nevoit sa alergi dupa ei printre masini, cand speri ca cel mic sa fie in primul rand in siguranta si apoi obosit si fericit dupa atata joaca astfel incat sa doarma noaptea iar tu sa ai cele cateva zile de respiro bine meritate.

Si cand ai o agentie “de incredere”, cu care ai mai calatorit si la care ai platit in ultimii 3 ani aproape 7000 de euro (pentru cele 4 vacante petrecute de familia ta extinsa prin aceasta agentie) te astepti ca lucrurile sa mearga cat se poate de bine, nu? Si totusi, pentru ca prin absurd lucrurile sa nu mearga prost, ii reamintesti (de mai multe ori) agentei ca ai 3 copii mici in grup, si ai nevoie (nenegociabil) ca hotelul sa aiba neaparat spatiu de joaca si animatie pentru copii (asa cum majoritatea hotelurilor au!) deoarece cel mic se teme de apa.

- Despre hotel

Am fost a 3-a oara in concediu in Bulgaria, dar niciodata nu am fost asa de prost tratata, niciodata nu am avut ghinionul sa intalnesc atatia hoti si oameni complet lipsiti de inima.

Prima tangenta cu “politia” turistilor

Dupa aproape 5 ore de mers, cu 3 copii de 2 ani, 3 si 5 ani satui de drum, infometati si obosti dar dornici de miscare, am ajuns (din pacate prea devreme) la hotel. Aici lasam la receptie pasapoartele si suntem invitati sa asteptam (inca 2 ore) pana la ora 14 cand se face in mod normal checkingul.

Cum este greu sa astepti intr-o zona aglomerata de masini cu 3 copii mici, am ales sa nu asteptam 2 ore la scarile hotelului sau in lobby ci sa intram sa vedem piscinele si zona de Aquapark. Aici ne-am lovit de paznic care ne-a anuntat ca nu avem voie inauntru pentru ca nu purtam faimoasele bratari All Inclusive. Nu a contat faptul ca am explicat ca avem actele la receptie. Am fost pur si simplu obligati sa iesim.

Problemele incep...

Am incercat sa stam in lobby si acela supra aglomerat, cu 3 iesiri afara unde era foarte usor pentru copii sa se strecoare spre masini (zona din fata hotelului fiind in permanenta aglomerata si intens circulata). Copii alearga haotic, paznicii tipa la copii si ne anunta ca trebuie sa ii stapanim sau sa parasim locatia. Si cum sa tii 3 copii mici in loc atatea ore? Cu desene! Dar aici wirelessul functioneaza extrem de prost... (si asta doar in lobby, caci in camere, la piscina sau la sala de mese nici macar nu exista!).

Aici, alta neplacere – incercand sa imi duc copii la toaleta constat ca aceasta este extrem de murdara (gandaci, urina, excremente peste tot...). Nici nu banuiam ca acesta nu era singurul loc de evitat din hotel...

La piscina am avut aceeasi problema: pe langa apa foarte foarte rece si murdara (usor verzuie si cu pahare, farfurii de plastic etc in ea) in care eu ca adult nu am putut intra (piscina fiind in permanenta alimentata DOAR cu apa rece), sezlongurile pe care ne-am asezat erau intr-o zona unde mirosea puternic a urina.

Suntem anuntati ca trebuie sa achitam 10 leva pe zi pentru parcarea uneia dintre masini, iar pentru cealalta nu au locuri dar ne duc totusi la o parcare cu acelasi pret aflata destul de departe de hotel. Aflu mai tarziu ca locuri existau dau pentru a ocupa unul trebuie sa oferim o mica “atentie” portarului...

[b[Daca oricum au turisti, de ce s-ar stradui??!?!

Ne cazam. Calitatea camerei lasa mult de dorit: mobilier vechi, din lemn masiv, mucegai la baie, tapetul rupt in camera, patul suplimentar e de fapt o saltea de burete pusa pe jos, iar in locul patului dublu (pentru mine si copil) sunt 2 paturi pe care atunci cand le-am unit e greu sa descriem ce am gasit sub ele. Solicit la receptie remedierea problemelor dar mi se explica faptul ca hotelul este 100% plin.

Seara, dupa o zi atat de grea pentru noi si copii ne intoarcem in camere, pe scari (o scara interioara veche unde era un miros greu de suportat). Suntem norocosi ca stam doar la etajul 7 (din 20) pentru ca intr-un hotel supra-aglomerat e o aventura sa prinzi un lift liber dupa mai putin de 20 de minute de asteptare...

Incercam sa ne odihnim dar in camera se aude extrem de puternic zgomotul discotecilor din jur si se vad luminile din statiune deoarece hotelul este chiar in centru. Copilul de 2 ani nu doarme. Nici noi, nu doar prima seara ci tot “concediul”.

All inclusive cu jigniri si umilinte

Dimineata incepe in forta: gandacei chitinosi in cerealele copiilor de la micul dejun, la restaurant, desi purtam bratarile de all inclusive, suntem intrebati numarul camerei pe care, normal, il spunem. Peste cateva minute vin dupa noi la masa – tatal meu este intrebat iar numarul camerei. Il spune iar. “Nu! Minti!" Spune sefa de sala. Nu mintea, normal ci spusese totul in cea mai clara limba engleza! Ii arata cheia de la camera. I se spune sa mearga oricum la receptie, ceea ce si face. Acolo i se da un bilet pe care scrie numarul camerei, numar spus de el deja de 3 ori pana atunci. In zilele urmatoare aceeasi sefa de sala nu ii permite accesul in mod repetat in restaurant tatalui meu, in zilele urmatoare pe motiv ca nu il place. Tot incidentul ne dezgusta...

Aflu de la reprezentantul altei agentii de turism romanesti ca acest tratament este aplicat majoritatii turistilor romani pentru ca ei nu joaca in cazinoul hotelului (!?!?!).

Faptul ca aceasta intamplare nu a fost exceptia ci regula il vedem curand cand o alta familie tot de romani este oprita la intrarea in restaurant pentru ca fetita lor nu avea bratara. Sunt jigniti, tratati cu dispret, copilul incepe sa planga.

Exemple pe aceasta tema ar fi multe dar mai mentionez doar unul: intr-o dimineata, singura cu cei 2 copii ai mei cobor cu ei in barul de langa piscina unde ar fi trebuit sa avem all inclusive. Ajunsa cu 10 minute inainte de inceperea programului, ceea ce am aflat ulterior caci barul era deschis, rog barmanul sa imi dea un pahar cu apa deoarece nesomnul si oboseala isi spusesera cuvantul si deja ma simteam mai rau decat la venire. In loc de apa am fost jignita, data afara si refuzata categoric. Spun – daca dumneata ai fi pe strada si un om care se simte rau te-ar ruga sa ii dai putina apa ce ai face? Barmanul imi raspunde dispretuitor – l-as lasa sa moara!

Constat repede inca o promisiune mincinoasa a agentiei: hotelul nu are animatie si nici loc de joaca. De fapt locul este extrem de nesigur pentru cei mici fiind pe cat de aglomerat si neprietenos cu ei, pe atat de periculos. Practic nu exista colt in care sa lasi copii sa se joace in siguranta macar pentru cateva minute. Asta a insemnat ca TOATA perioada petrecuta la Kuban a fost numai o alergatura continua dupa 3 copii mici, aflati in permanent pericol de a se pierde in aglomeratia din lobby sau de a iesi in strada si a fi loviti de masinile sau trenuletul care intorcea chiar la scara. Nici un moment de relaxare pentru adulti, nici unul de joaca linistita pentru copii.

Un All inclusive ce nu include mare lucru...

Facilitatile AI constau in – mancare (cele 3 mese principale), in proportie de 90% identice si facuta din resturile ramase la masa anterioara si intre mese bauturi (de cea mai proasta calitate, extrem de reci – si sucurile copiilor, servite intr-un singur loc, pentru tot hotelul extrem de aglomerat) si cateva prajituri sau pizza si ele in mare parte resturi de la masa de pranz. Si aici se opreste AI caci orice altceva din hotel se plateste – de la jocurile mecanice (singurele “distractii” pentru copii desi doar pentru cei mai mari, la sala de fitness).

Programul pentru turisti oferit de hotel si ultrasolicitat de mine la agentie lipsea cu desavarsire. Din cauza problemelor aparute cu turistii proprii, reprezentantii unei alte agentii de turism romanesti care avea turisti in hotel a luat initiativa si sustineau fix 20 de minute de minidisco 6 zile din 7. Total insuficient pentru copii mici, mai timizi din fire, care pana sa inceapa ei dansul totul se termina. De asemenea, total inacceptabil si de necomparat cu nici unul din hotelurile din jur unde existau toate facilitatile (club de copii, minidisco, spatii de joaca, adevarate spectacole de animatie seara etc) (hotelurile – Club Bor, Alba, Lalina Garden sau Laguna Park).

Mentionez ca toti turistii pe care i-am intalnit erau la fel de nemultumiti ca si noi atat de hotel cat si de atitudinea personalului.

- Despre agentie

Desi atat la intalnirile mele cu agenta de turism, telefonic si prin corespondenta purtata pe mail am insistat ca avem nevoie de hotel baby-friendly (in care cei mici sa fie in siguranta, curat, cu mancare buna, proaspata, cu spatiu de joaca amenajat, cu animatie etc), in momentul in care am ajuns acolo am constatat ca am nimerit un hotel total diferit de ceea ce solicitasem si ca urmeaza sa avem o vacanta de cosmar.

Redau mai jos mailul transmis catre agentia de turism, mail care a fost precedat de o discutie telefonica in care spuneam acelasi lucru: doresc un hotel curat unde sa am parte, nenegociabil de spatiu amenajat pt copii si de program de animatie, ba chiar si faptul ca cel mic se teme de apa.

“Buna ziua,

Va multumesc pt raspuns. Fidelitatea vine cu ofertele foarte bune asigurate de dvs :) stiti dvs: raportul calitate pret. Anul trecut am fost la hotel planeta insa nu prea am fost incantati de mancare si nici hotelul in sine care nu a avut program pt copii cum spusesera in prezentare iar piscina era mica si fff aglomerata. Atunci a fost ok pt ca am dat pe camera cam 500 eur dar pt 900 de eur aceleasi conditii nu e ok :(. Prefer o varinata fara aquapark dar cu club de copii, aproape de plaja sau cu plaja proprie, mancare buna, piscina si daca trebuie eventual nu asa aproape de centru. Prefer sa aiba spatiu de joaca afara si inauntru cum am vazut alte hoteluri in statiune.

credeti ca putem prinde ceva gen last minute sau oferta speciala?

Daca plaja e buna, puteti oferi si o alta statiune (dar neaparat si sunny beach)

Multumesc si astept noutatile

Cu drag, ”

Si oferta primita:

“In urma discutiei telefonice, regasiti mai jos oferta finala pentru hotelul Kuban, pentru 8 sau 9 nopti!

Astept cu interes decizia dumneavoastra, cat de rapid posibil.

Hotel Kuban 4*/ Sunny Beach

http://www.hotel-kuban.com/

Hotelul Kuban pune la dispozitia clientilor sai urmatoarele facilitati si servicii:

• restaurant;

• lobby bar;

• casino;

• club de noapte;

• propriul Aqua park;

• piscina exterioara;

• piscina pentru copii;

• receptie 24h;

• seif;

• schimb valutar;

• Internet wireless in lobby,

• magazine;

• sala de conferinte;

• sala de jocuri;

• spalatorie;

• masaj,

• parcare pazita contra cost.

Perioada: 21.08 – 30.08/ 9 nopti

Dubla standard (2 adulti + 1 copil): 843 euro / 9 nopti/ All inclusive, taxe incluse”

Nu se mentioneaza in nici un loc lipsa spatiului de joaca pentru copii pe care il solicitasem clar in mai multe randuri, a animatiei pentru cei mici, faptul ca sala de fitness, piscina interioara, etc sunt contra cost etc si nu am fost avertizata nici o clipa de faptul ca hotelul practic nu corespunde in nici un fel necesitatilor noastre.

Ajunsi la Kuban, inca de la inceputul sejurului am sunat reprezentantul [...] agenţiei povestindu-i (in Roaming si pentru mai mult de 20 de minute) problemele noastre si rugand-o sa ne faciliteze macar accesul la unul din hotelurile cu care colaboreaza care are amenajat un loc de joaca, la un tobogan, o zona sigura pentru copii (si mentionez ca toate din jur aveau). De asemenea, am povestit de cat de urat se comporta personalul hotelului cu turistii romani, de ceea ce a patit tatal meu la masa, de mizeria din hotel, de atitudina personalului etc.

Dupa ce m-a ascultat agenta romana mi-a declarat ca va verifica cele spuse de mine(!) si ca nu e raspunderea dansei pentru problemele aparute dar ca voi fi contactata de omoloaga ei din Bulgaria.

In cateva ore am fost intr-adevar sunata de o domnisoara de agentia Magellan care s-a recomandat a fi partenera celor de la [...]. Dupa inca 40 de minute de povestit tot in roaming, am primit acelasi raspuns: ca cele spuse de mine vor fi “VERIFICATE”. ATAT.

In urma asa-ziselor “verificari”, sunt sunata inapoi. Imi spune ca de fapt ea nu are nici o raspundere si ca cea care a gresit este doar agenta romana (toate folosind un limbaj deloc elegant la adresa colegei ei). Imi spune ca nu isi imagineaza cum s-a putut face o asemenea gresala deoarece un asemenea hotel este “total nerecomandabil” familiilor cu copii mici. Rog sa gaseasca alta solutie. Vorbesc calm si frumos... prea frumos se pare pentru ca urmatorul telefon sa ne anunte ca problema noastra are o solutie: sa ne mutam la 3 stele (!!!) PLATIND diferenta de... Nu m-a interesat cat deoarece am refuzat categoric! Mentionez ca din oferta initiala a agentiei, am optat special pentru 4 stele (platind cu peste 600 de euro mai mult) pentru a gasi conditiile solicitate de mine!!! Cum sa mai platesc si mai mult pentru a fi mutati de la 4 la 3 stele?!?!

Fuga de raspundere si afirmatiile mincinoase... “calitati” cautate in vanzari...

Apoi discut iar cu agenta romana care imi repeta ca NU ESTE PROBLEMA dansei, ca ea nu are nici o responsabilitate (?!?!) iar cea bulgara ca de fapt vina este a agentiei romane. Cert este ca la urmatorul telefon agenta bulgara nu a fost mai fost deloc politicoasa ci mai degraba ironica trasmitand un mesaj catre agentia romana ca problema ne-a fost rezolvata (?!?!) prin asigurarea accesului la un spatiu de joaca pe care sa il platim cu 10 leva/ora pentru fiecare copil. Am sunat iar la [..] agenţia românească deoarece am dorit sa lamuresc foarte clar faptul ca acel spatiu de joaca l-am gasit si singuri in plimbarile noastre prin statiune, ca el este un spatiu de joaca particular (o afacere comerciala) unde ORICINE doreste accesul plateste tot 10 leva/ora pentru fiecare copil iar agenta bulgara a fost cel putin mincinoasa in afirmatia dansei ca a rezolvat problema si ca ne-a acordat o facilitate compensatorie. Raspunsul a fost acelasi: NU este problema noastra, nu putem rezolva nimic, ati avut ghinion... Dar oare a cui este vina ca am platit aproape 3000 de euro pe un hotel total necorespunzator cerintelor noastre, murdar, neprietenos cu copii (ba chiar periculos pentru ei) si nici cu turistii si cu costuri ascunse (pentru acces la orice facilitate gen fitness etc)???

- Despre bulgari

Ne-am simtit ca niste portofele ambulante! De la vanzatorul de la supermarket care cere dublul pretului afisat pentru o sticla de apa, la vanzatorul de inghetata care la 2 cantariri succesive (prima facuta de el, a doua la solicitarea mea) obtine preturi total diferite (a doua oara la jumatate), la tot personalul hotelului, bulgarii sunt practic ahtiati dupa bani lasand in urma bunul simt sau corectitudinea.

Rautate dusa la extrem

Dupa ce am fost atat de jalnic dusi in eroare de agentia romana, plimband copii prin statiune in cautarea unui loc de joaca sau macar a unui colt in care sa ii lasam liberi fara sa stam permanent cu ochii pe ei, vedem foarte multe spatii amenajate pentru copii la toate hotelurile din jur (Laguna Park, Kalina Garden, Club Bor etc), trecem serile pe langa hoteluri de unde se aude muzica de minidisco, copii (de acolo!) rad fericiti iar ai nostrii ne implora sa ii ducem si pe ei inauntru, macar putin...

Ziua ma plimb singura cu baietelul meu de 2 ani care incepe sa planga de cate ori trecem pe laga o curte unde se vede spatiul de joaca, asa ca imi iau inima in dinti si intru la receptie. Adresez o rugaminte politicoasa desi eram eu insami la capatul puterilor (ajunsesem deja la mijlocul “vacantei”, el plangea de cate ori treceam pe langa un tobogan la un alt hotel iar la spatiul de joaca platit cu 10 leva pe ora pe copil fusesem deja de mai multe ori cu toti copii).

Ma adresez receptionerei: “Stiu ca nu aveti nici o obligatie, dar va rog, se poate sa intru cu copilul cateva minute sa se dea pe tobogan? Uitati – sunt cazata la Hotel Kuban, am bratara, copilul plange, iar in statiune nu am gasit pe nicaieri spatii de joaca publice”. Dupa ce se uita sfidator la noi ne refuza categoric accesul.

La urmatorul hotel, spatiul de joaca se afla chiar langa usa larg deschisa. Nu mai doresc sa incerc iar umilinta de a fi refuzata, dar cel mic se zmuceste practic din bratele mele. Il prind in fata paznicului pe care ma vad nevoita sa il rog – “se poate da cel mic pe un tobogan doar cateva minute. Sunteti aici (se lafaia pe un scaun la intrare) ne vedeti in permanenta.” Cu acelasi zambet rautacios, al omului sarac cu duhul dar pus intr-o pozitie de putere imi raspunde ca nu il intereseaza, accesul pentru noi este interzis.

Dupa 10 zile de alergat dupa copii, tipat la ei sa nu sara in fata masinii cand fugeau de langa noi prin lobby, concluzia...

Am platit in total peste 3000 de euro (2541euro cazare pentru 6 adulti si 3 copii plus asigurari medicale, plus trasport (cu masina proprie), plus parcare) plus enorm de multe cheltuieli cu spatii de joaca, am alergat printre masini punand in pericol viata copiilor, am suportat zgomot, mizerie, umilinte si enorm de multi nervi...

Un asemenea “concediu” te face sa apreciezi mai mult viata linistita lipsita de “aventuri extreme” din Bucuresti, ba chiar sa te bucuri ca te intorci si ca tot calvarul s-a terminat! Regret totusi ca tot ceea ce am scris mai sus NU poate exprima cu adevarat dezamagirea noastra in urma acestui calvar...


[fb]
---
Trimis de famcucopiimici in 09.09.16 12:35:15
Validat / Publicat: 09.09.16 14:36:29
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4097 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (famcucopiimici); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

20 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[09.09.16 14:35:42]
»

@famcucopiimici: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Cu regret, dar referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE - cf Regulamentului

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Corina70
[09.09.16 15:36:29]
»

@famcucopiimici: Imi pare rau ca ati avut o vacanta de cosmar, si inca pe multi bani.

O intrebare ma framanta, insa : dupa ce ati primit recomandarea de la agentie pentru acest hotel, nu ati cautat deloc-deloc impresii scrise de alti turisti, atat pe AFA, cat si pe booking si tripadvisor? Pe tripadvisor e jale la notele acordate anul trecut, de exemplu. Cam la fel si pe booking...

De curiozitate, in contractul cu agentia, ce scrie in legatura cu responsabilitatea agentiei in cazul in care turistul nu beneficiaza de serviciile promise si platite?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
viviv
[09.09.16 15:36:39]
»

@famcucopiimici: groaznic... cosmar...

In astfel de cazuri, ar fi bine sa aflam numele agentiei din tara pentru a le evita, dar din pacate nu se poate.

Lipsa spatiului de joaca pentru copii cat si lipsa animatiei seara, nu se specifica in nicio prezentare, cel putin nu am intalnit eu. In general in descriere se prezinta ce ofera hotelul, nu ce nu ofera.

Poate ca trebuia o documentare mai amanuntita a hotelului pe site uri de specialitate, mai ales ca in urma cu 1 an, aceeasi agentie, nu va oferise ceea ce ati dorit.

Eu in lipsa locului de joaca as fi optat pentru plaja, unde as fi lasat copii sa se joace in nisip (nisipul fiind foarte bun in Sunny Beach), sau cu mingea sau in apa mica a marii.

Ce nu am inteles este si faptul de ce a interzis tatalui sa intre in restaurant? Nu inteleg??? Din moment ce ai platit pentru all inclusive, cum sa nu te las sa intri pe motiv ca nu te plac?

Vacante frumoase!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
famcucopiimiciAUTOR REVIEW
[09.09.16 16:15:18]
»

@viviv: buna ziua

Nici noi nu am inteles de ce nu l-au lasat sa intre pe tatal meu. Au spus ca nu il plac! Eu am spus ag dat siteul nu ma lasa. Apoi eu cerusem explicit sa aiba hotelul sp de joaca pt copii. Chiar am insistat! A fost vina ag ca a recomandat prost! Da, si a mea pt ca am acut incredere!

Corina70
[09.09.16 18:37:59]
»

@famcucopiimici: Daca totusi mai vrei sa dai o sansa Bulgariei, iti recomand resortul Duni si DIT Evrika Beach din Sunny Beach.

Referinte bune are si Club Miramar din Obzor si inca un hotel din Sunny Beach al carui nume nu mi-l amintesc acum, a fost inaugurat anul trecut (cred). La acesta din urma a fost o colega de-a mea anul trecut si a venit super-incantata. Poate ne ajuta cineva cu numele hotelului respectiv?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
famcucopiimiciAUTOR REVIEW
[09.09.16 21:31:56]
»

@Corina70: multumesc pt recomandari. Nu cred ca mai merg in Bulgaria dar never say never... Desi dupa asta plang si dupa bani si dupa zilele de concediu dar mai ales dupa neuronii mei omorati de nervii facuti acolo...

printesa82
[09.09.16 21:49:09]
»

Buna seara! Imi pare rau pentru vacanta de cosmar... dar nu inteleg cateva lucruri :cum adica nu l-au lasat sa intre in restaurant pe tatal dumneavoastra??? ... si atunci unde a mancat pe parcursul sejurului??? adica eu platesc un sejur A. i... in care nu am dreptul la mancare, pe motiv ca nu le plac??? Imi este greu sa cred... sincer.

Iar referitor la lipsa spatiului de joaca si lipsa animatiei... ce sa zic... In prezentarea ofertei (a prezentarii) nu apare. Daca era specificat acolo as spune ca aveti dreptate... dar asa nu prea aveti ce reprosa agentiei. Nu va suparati... repet imi pare rau pentru patanie... dar este si vina dumneavoastra ca nu v-ati interesat inainte.

Vacante frumoase pe viitor... si alegeri mai intelepte.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[09.09.16 22:19:12]
»

@Corina70:

aca totusi mai vrei sa dai o sansa Bulgariei, iti recomand resortul Duni si DIT Evrika Beach din Sunny Beach.

Referinte bune are si Club Miramar din Obzor si inca un hotel din Sunny Beach al carui nume nu mi-l amintesc acum, a fost inaugurat anul trecut (cred).

Toate recomandările tale de mai sus sunt excelente, dar ai omis un amănunt, poate cel mai important: PREŢUL. Toate cele de mai sus oferă mult mai mult decât acest hotel mai mult decât modest, dar şi costă mult mai mult.

Bănuiesc că te gândeai la Riu Paradise din Sunny Beach.

La orice agenţie te duci pentru o ofertă, contează mai puţin că-i spui că vrei un hotel care să aibă şi aia şi ailaltă. Important este bugetul pe care eşti dispus să-l aloci vacanţei respective şi, în funcţie de acesta, încep compromisurile, în sensul că mai tai din pretenţii ca să te încadrezi. Dacă sunt aspecte la care nu poţi renunţa, atunci singura soluţie este să suplimentezi bugetul iniţial.

Acum, serios vorbind, la preţul de 46,8 euro pe noapte în august, chiar nu poţi avea aşteptări măreţe.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[09.09.16 23:06:46]
»

@famcucopiimici:

ii reamintesti (de mai multe ori) agentei ca ai 3 copii mici in grup, si ai nevoie (nenegociabil) ca hotelul sa aiba neaparat spatiu de joaca si animatie pentru copii (asa cum majoritatea hotelurilor au!) deoarece cel mic se teme de apa.

Vorbele zboară cu uşurinţă, însă în mailul primit de la agenţie NU este precizat faptul că hotelul ar dispune de vreun loc de joacă pentru copii. Concluzia logică este atunci că NU ARE. Nu înţeleg care ar fi afirmaţia mincinoasă a celor de la agenţie. Poate ar fi minţit dacă ţi-ar fi spus că parcarea este contra cost şi, odată ajunşi acolo, aţi fi constatat că aceasta este gratuită, dar nu cred că a fost cazul, deci nu te-au minţit.

dar neaparat si sunny beach

În momentul în care ai specificat că doreşti NEAPĂRAT Sunny Beach se presupune că ţi-ai asumat riscul zgomotului până târziu în noapte, al nopţilor nedormite, al aglomeraţiei de peste tot.

În opinia mea, aceasta este cea mai nefericită alegere pentru o familie cu copii mici, staţiunea fiind de recomandat celor cu copii cel puţin adolescenţi şi cuplurilor tinere sau mai puţin tinere, dar dornice de distracţie.

Dupa aproape 5 ore de mers, cu 3 copii de 2 ani, 3 si 5 ani satui de drum, infometati si obosti dar dornici de miscare, am ajuns (din pacate prea devreme) la hotel. Aici lasam la receptie pasapoartele si suntem invitati sa asteptam (inca 2 ore) pana la ora 14 cand se face in mod normal checkingul.

Ora de check in este precizată clar pe voucher. Distanţa Bucureşti - Sunny Beach nu este atât de mare încât să nu poţi aprecia cu o eroare rezonabilă la ce oră trebuie să pleci de acasă pentru a ajunge la hotel la ora 14.00. Probabilitatea de a fi cazat înaintea orei oficiale este extrem de redusă în sezon când hotelul este plin, iar la ora 12.00 abia se eliberează camerele care mai trebuie şi ele curăţate.

Am incercat sa stam in lobby si acela supra aglomerat, cu 3 iesiri afara unde era foarte usor pentru copii sa se strecoare spre masini (zona din fata hotelului fiind in permanenta aglomerata si intens circulata). Copii alearga haotic, paznicii tipa la copii si ne anunta ca trebuie sa ii stapanim sau sa parasim locatia.

Reacţia paznicilor a fost una corectă, ceilalţi turişti din lobby neavând vreo vină pentru care să suporte copiii alergând haotic, nesupravegheaţi corespunzător de părinţi.

Si cum sa tii 3 copii mici in loc atatea ore? Cu desene! Dar aici wirelessul functioneaza extrem de prost... (si asta doar in lobby, caci in camere, la piscina sau la sala de mese nici macar nu exista!).

Soluţii există, chiar gratis. Nu ar fi fost un efort prea mare să descarci pe o tabletă câteva filme de desene animate sau câteva jocuri preferate de copii, astfel nemaiavând nevoie de vreo conexiune la internet. Reuşeai să-i ţii liniştiţi fără a ieşi în stradă şi fără a-i deranja pe cei din jur.

Nu vreau să comentez mai mult pe tema telenovelei cu milogeala pe la alte hoteluri în speranţa acceptării copilului tău la acele locuri de joacă private. Angajaţii respectivi au procedat corect. Orice reclamaţie din partea turiştilor proprii ai hotelurilor respective cum că sunt primiţi şi alţi copii dinafară aglomerând spaţiile respective i-ar fi putut costa locul de munca, pâinea pe care o duc acasă copiilor lor.

Am fost de multe ori în Bulgaria în zona de litoral şi nu mi s-a întâmplat să fiu furată/jignită/umilită în vreun fel. Nu văd nimic jignitor în faptul că ţi s-a cerut să spui numărul camerei în care eşti cazată. Restul poveştii poate avea alte cauze/explicaţii pe care ai omis să le împărtăşeşti şi cu noi.

În repetate rânduri te-ai plâns de riscul ca micuţii să fie călcaţi de maşini. Păi în acest caz ai ales prost un hotel. Ţie îţi trebuia un resort închis, unde nu circulă maşini de niciun fel, copiii nu pot ieşi afară din resort şi părinţii pot sta liniştiţi. Există asemenea resorturi în Bulgaria, cu condiţii şi servicii foarte bune, dar costă mult mai mult.

Agenţia a avut partea ei de vină, dar principala vină îţi aparţine, chiar dacă văd că refuzi să ţi-o asumi. Indiferent ce îţi promite agenţia, deşi aici nu înţeleg cu ce te-a minţit, obligaţia ta este să citeşti şi să te informezi, deoarece este vorba de banii tăi, de vacanţa ta şi de familia ta.

Pe viitor, alege Albena sau Obzor, staţiuni liniştite, mult mai potrivite pentru o familie ca a ta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][10 voturi]
Corina70
[09.09.16 23:10:43]
»

@nicole33: Ai dreptate in privinta preturilor, insa daca stii ca merita sa dai un ban in plus pe baza unei documentari atente, facuta din mai multe surse, daca iei un sejur mai scurt sau in capete de sezon, daca economisesti mai bine/mult, reusesti sa ai o vacanta frumoasa, fara sa-ti para rau ca ai dat atatia bani.

Chiar daca am incredere in agentia de turism de la care cumpar de ani buni, nu ma las convinsa doar de oferta sau prezentare, citesc toate impresiile pe care le gasesc, mai cer detalii daca am dubii si abia apoi aleg destinata de vacanta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
elviramvio
[09.09.16 23:13:56]
»

@famcucopiimici:

Am citit articolul la putin timp dupa aparitie aici si l-am recitit acum. Nu pot spune decat, asa cum au spus si cei de mai sus, vina va apartine intr-o mare masura. Pe booking.com este cotat cu note foarte mici, comentariile sunt mult prea clare pentru a alege un asa loc. La cati bani ati dat, va puteati alege singuri cazarea iar masa in mod cert o rezolvati mult mai convenabil. Va spun asta pentru ca merg de multe ori in Bulgaria si pana acum n-am fost dezamagita. Este drept ca pierd ceva timp verificand cazarile dar doua experiente vechi m-au convins sa nu-mi fac rezervari prin agentii in Romania si alte tari apropiate. Inainte de a accepta oferta unei agentii, cautati singuri informatii despre tot ce va intereseaza, inclusiv loc de joaca sau meniu copii.

Cat despre bulgari, ca oameni, nu sunt diferiti de noi, ba chiar am avut parte de oameni serviabili, in toate drumurile mele am intalnit doar unul mai ciudat dar asa era felul lui, l-am "urmarit" doua zile la rand fara sa vreau. Este interesanta purtarea fata de tatal dvs., eu incercam sa filmez pe ascuns cu telefonul si, fiind si alti romani de fata, sa am martori la ceea ce reclam.

Imi pare rau ca v-ati stricat vacanta dar cred ca daca aveti dovezi clare, puteti face o sezizare macar. Si cred ca numele agentiei merita facut public pentru felul cum v-au raspuns, nu pentru ca nu au rezolvat niste probleme fara rezolvare (locul de joaca nu v-a fost trecut pe oferta ). Iar copiii, toti stim cat sunt de neastamparati si ce repede se plictisesc, trebuie sa gasiti mereu solutii, pentru a nu fi un calvar pentru ceilalti turisti care si ei au platit, asta-i meseria de parinte. Cat despre faptul ca erau infometati, dati-mi voie sa nu comentez, eu am fost cu copil intr-o perioda cand nu aveam sanse sa gasim mancare peste tot si nu a fost infometat iar de oboseala nu spun, dormea in masina si pe atunci nu aveam AC, nici nu-l slabeam din ochi ca era iute la catarat pe stanci.

Corina70
[09.09.16 23:46:37]
»

@famcucopiimici:

Am recitit si eu impresiile, pana la urma ai cui erau ceilalti doi copii, spuneti ca ati fost 6 adulti cu 3 copii, si ca v-a terminat alergatura si spravegherea copiilor. Ati avut grija singura de 3 copii? Pai si ceilalti 5 adulti cu ce se ocupau in acest timp, daca pot sa intreb? Nu ma intelegeti gresit, dar numai concediu sau vacanta nu este aceea cand ai mai mult de 2 copii mici de supravegheat si nici nu ai ajutoare de nadejde... vii mai obosit si mai nervos decat la plecarea in vacanta...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
famcucopiimiciAUTOR REVIEW
[10.09.16 00:29:17]
»

@printesa82: buna seara, va rog sa recititi ceea ce am scris mai sus: tatal meu a fost pus sa mearga la receptie unde li s-a confirmat iar ca spusese corect nr camerei. Apoi a fost lasat sa intre dar zilele urmatoare a foat iar tachinat. Si nu e vorba doar de el: aceasta era practica cu foarte multi turisti. Daca nu ma credeti va invit sa cititi si alte pareri sau de ce nu, sa incercati pe pielea dvs ospitalitatea celor de acolo. Nu stiu altii cum sunt dar eu cand platesc o vacanta imi doresc sa fiu tratata omeneste si mai ales cu respect. Apoi nu apare explicit in prezentare dar nu e obligatoriu sa apara iar eu cerusem explicit acest lucru de la agentia de turism - si nu doar o data! Repet: ceea ce am povestit este experienta noastra, a celor 9 oameni ce au fost acolo. Nu trebuie sa fie pt toti la fel...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
famcucopiimiciAUTOR REVIEW
[10.09.16 00:37:23]
»

@Corina70: buna ziua, aveti dreptate ar fi trebuit sa caut mai multe insa am avut pana in momentul plecarii o perioada extrem de aglomerata si nh am reusit. Am scris mail la agentie si am diacutat cu ei in mai mte randuri ce doream si am primit toate asigurarile lor... Ce sa spun, aveam incredere pt ca in trecut fusesem multumita si unde nu a fost bine le spusesem si pareau ca au inteles . Totusi ce m-a dezamagit profund la ei a fost lipsa de reactie si mai mult ironia cu care mi s-a raspuns ca nu e treaba lor si apoi ca am avut ghinion... Cum ghinion cand le spusesem de mai multe ori ce caut si am fost asigurata ca asta am primit??? Iar de ag bulgara... Ei bine am scris mai sus - au folosit cuv fff urate la adresa colegilor lor si au mintit...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
famcucopiimiciAUTOR REVIEW
[10.09.16 01:04:19]
»

Ceea ce am sctis mai sus este o experienta si o avertizare. As fi dorit sa citesc asa ceva inainte sa plec.

Am de facut urmatoarele precizari:

1. Cand am spus ca am alergat dupa copii nu m-am referit doar la mine. Nu inteleg de ce aceasta interpretare nerelevanta

2. Da, si restul turistilor au platit dar drepturi egale de relaxare si de a fi tratati omeneste au si copii.

3. O tableta functioneaza pe perioade scurte.

Toate cele de mai sus sunt nerelevante deoarece existau locatii mult mai bune si chiar mai ieftine. Trebuiau doar ofertate. Repet: regret (si am spus-o si mai sus) gresala de a merge doar pe incredere si faptul ca nu mi-am gasit timpul sa verific alte pareri. Nici acum nu am gasit pe altii care sa atraga atentia familiilor cu copii mici ca nu au ce cauta acolo.

Rugamintea mea este ca daca vi se pare experienta mea relevanta sa o luati in calcul, altfel nu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
maria55 †
[10.09.16 06:46:27]
»

@famcucopiimici: ei, dragi colege iata ca nu ma pot abtine si simt ca trebuie sa intervin macar cu cateva cuvinte!

1. Acea sefa de sala... da, este una nesuferita si plina de ea... deh, unii nu stiu sa-si capete respectul altora decat prin aroganta si impunere! Are si prostul obicei de a "baga in seama"mai mult decat trebuie, cate un turist! A se intelege"a hartui"! De Paste, am fost acolo, iar pt banii achitati am fost chiar multumiti de servicii in general! Poate sunt eu mai intelegatoare... ????

Problema a fost ca acea "sefa" da, a venit la masa noastra de multr ori in ultimele doua zile incercand sa-i ridice de la masa pe fiul meu (@Marinus2010) si pe nepotica mea! Dar pt corectitudine trebuie sa specific faptul ca bratarile erau in... buzunar! Deci topa... vigilenta la maxim, chiar daca ajunse. se sa ne cunoasca cat de cat! Ce am facut?! Nimic! Priviri urate, din partea ei si distractie pe nepoata mea care la intrarea in restaurant avea o gtija sa. si scoata bratara... pt divertisment de acum! Sa recunoastem ca cerbera era o buna "meseriasa" dar lipsita total de tact/diplomatie... atat@ vina ne apartine... adica ambele parti au facut ceva!!! Gresit, zic eu!

2. Iar @Nocole33 are dreptate cand vorbeste de costuri! Noi am dat 90euro pt 4nopti, cum naibi sa nu fiu multumita la pretul platit!

3. Autoarea are dreptate in ceea ce priveste tripla! ???? In loc de pat era o saltea pe jos...

4. Parcarea insa era fara plata in lovul care apartinea hotelului! Acum daca era insuficient... mai scoti si un banut ca n. ai ce face!

5. La bar erau in schimb si bauturi de import!

Cert este faptul ca hotel Kuban este bun doar daca platesti putin, altfel... Turcia scrie pe noi!!!

!

elviramvio
[10.09.16 11:32:43]
»

@famcucopiimici:

Iti recomand achizitionarea unei baterii externe pentru tableta sa/si telefon, totul este sa le incarci cand ai acces la priza sau in timpul condusului de la bateria auto. Este foarte buna si te scuteste de grija incarcarii telefonului. noi avem 3 si asa nu am ramas in pana nici cu tableta si nici cu telefoanele. Sa cauti de putere mai mare si vezi ca sunt periodic oferte foarte bune la magazinele mari de electronice.

famcucopiimiciAUTOR REVIEW
[11.09.16 09:27:36]
»

@maria55: sal

1. Tatal meu avea bratara la mana

2. Parcarea pt o masina a fost la hotel 10 leva pe zi dar cealalta departe.

3. Bauturile erau: cafea, cioco cu lapte etc la dozator, mcola fanta etc la dozator, bere oribila la dozator, gin tonic si cam atat. Mai cereau altii votca. Eu nu sunt bautoare de fel dar altceva nu am auzit. Hotelul era full booked, asa ca presupun ca asta e motivul scaderii calitatii

Multumesc pt ecou

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
resita2009
[11.09.16 11:43:45]
»

La fel ca si tine si noi am avut un concediu ratat.

Din pacate m-am luat dupa 2 recomandari de pe acest sait, culmea din acest an, care prezentau situatia foarte roz.

maria55 †
[11.09.16 12:15:21]
»

@resita2009: "din pacate... recomandari din acest an"! Da, asa este, insa daca observi unul a fost scris si descrie perioada de Paste, mai, celalalt iunie...

Cel putin articolul @krisstinnei este confirmat si prin prezenta mea in acel grup! A fost un mini sejur reusit cu servicii bune, ma repet, la pretul platit! ???? Cum insa totul este posibil, afluenta turistica din sezon, a avut un mare dezavantaj: nu doar Kuban a lasat garda jos! Toti au fost neprimitori mai ales cu turistii romani, in contrxtul in care cu noi si-au facut treaba...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Corina70, elviramvio, famcucopiimici, maria55, printesa82, resita2009, viviv
Alte impresii din această RUBRICĂKuban Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.24369311332703 sec
    ecranul dvs: 1 x 1