REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost intrigat de faptul ca este un hotel nou renovat si am zis... hai sa incercam!
rezervarea a fost facuta printr-o agentie de turism, evident la un pret mai mic decat ce oferea hotelul pe site.
despre SERVICII
cand am ajuns la hotel nu le mergea aplicatia pentru cazare si a trebuit sa asteptam in fata receptiei unde era haos.
Am intrebat daca putem sa luam macar o apa sau un suc de undeva, mai ales ca aveam ALL - INCLISIVE, si ni s-a raspuns NU!
Fata de la receptie era depasită, i-am amintit ca trebuie sa ne dea brățări... ca uitase!
despre CAMERE & COND. CAZARE
sa incepem cu liftul... din 2 lifturi functiona doar unul, montat nou, practic o cutie metalica care inca era plina de praf.
Camera mică și inghesuită, tipic pentru un hotel comunist.
Desi cotat cu 4 * hotelul nu avea in cameră mai nimic; LIPSEA frigiderul, LIPSEA fierul de calcat, LIPSEA inclusiv sticla / sticlele cu apa pentru turisti... nu mai zic de șlapi, halate... ETC.
Frigiderul a fost adus după 3 zile de la cazare... pentru ca urma un eveniment de promovare... dar apă si restu nu au fost pe durata sejurului.
in 2 dintre dimineti am fost treziti la ora 6!!! de zgomotul picamerului, se făceau ceva lucrari la terasa!
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Mancarea de la restaurant decenta, fiind ALL-INCLUSIV aveai de unde alege.
ca puncte slabe: 2 tipuri de cartofi la micul dejun, bananele care erau puse pentru servit negre deja si taiate (chiar nu am inteles de ce sa tai bananele... poate sa para mai multe :)) )
in restaurant un haos total, sefa de sala depășită desi nu era foarte multa lume in hotel.
paharele din bar erau sterse cu niste lavete ce stateau aruncate pe acolo
!!! in una din zile, la cina, se pregateau in sala de mese farfuriile pentru un eveniment privat al hotelului si ce m-a frapat a fost CĂ CE RĂMÂNEA DE LA ASAMBLAREA FARFURIILOR ERA ADUS LA LINIA DE AUTOSERVIRE PENTRU TURISTI!!!
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
plaja... e undeva la 10 minute si sezlongul este inclus in pretul rezervarii.
La plajă, tipic romanesc... dacă ai tichetele de la hotel, angajatii de la plaja nu se deranjeaza sa iti aducă saltele, esti trimis după ele si ti se face observatie ca trebuie sa ocupi anumite locuri... preferabil la marginea plajei!
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
intr-una din seri ne-am hotarat să rămanem la terasa hotelului și spre stupoarea noastră am asistat la cel mai penibil moment al sejurului.
Pentru serile asa-zis artistice, hotelul are angajata si o trupa de dansatoare... care se straduie sa danseze ceva... sincron :)) dar s-au gandit ele ca e mai bine sa danseze LASCIV la mesele clientilor, de precizat ca erau in jur de 10-12 copii ce au asistat si ei la „EVENIMENT”
Trimis de lucianL. in 16.07.22 21:56:58
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lucianL.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 44.06183800 N, 28.63255900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@lucianL.: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 108201&hid=6738.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@webmasterX lucianL.:
Bună ziua, domnule Lucian,
Vă mulțumim că ați ales Bacolux Koralio pentru vacanța dvs.
Servirea meselor sau a băuturilor în resort începe odată cu check-in-ul, respectiv ora 16:00, pentru că acestea se servesc în baza brățărilor atașate în momentul cazării, indiferent de ce tip de regim de masă ați ales. Cu atât mai mult cu cât, din câte înțelegem, era aglomerat în momentul cazării dumneavoastră, acest sistem ne ajută să menținem lucrurile în ordine.
Vă mulțumim pentru înțelegerea de care ați dat dovadă în ceea ce privește echipa de la recepție, cu siguranță sunt recunoscători.
Ne bucurăm să vă anunțăm că ambele lifturi sunt funcționale iar orice reglaje ale acestora au fost de foarte scurtă durată, ne pare rău dacă acest aspect v-a provocat disconfort. Este adevărat, frigiderele și alte elemente ne-au fost livrate mai târziu decât termenul estimat, însă vă asigurăm că nu are nici o legătură cu evenimentul din hotel. Fier de călcat găsiți disponibil la recepția hotelului.
Ne bucurăm că selecția de mâncare a fost destul de variantă pentru dvs.
Vă asigurăm că toate produsele noastre sunt proaspete și respectă toate standardele de calitate, indiferent de tipul de eveniment sau de masă cărora sunt destinate.
În ceea ce privește plaja, avem un contract cu un operator de plajă, politica referitoare la saltele se aplică pentru toți oaspeții iar tronsonul de plajă alocat resortului cuprinde aceleași facilități ca celelalte segmente, respectiv șezlonguri atât la malul mării, cât și mai departe de apă, ca fiecare tronson de umbrele din acea zonă.
Nu am înregistrat până acum nici un fel de plângeri pentru politici discriminatorii aplicate oaspeților noștri, însă vom verifica cele semnalate de dvs. pentru a ne asigura că nu există nici o formă de disconfort.
Referitor la programul de entertainment și la echipa de dansuri, acesta este specific resorturilor în general și al celor de pe litoral în particular, dansul la care faceți referire, respectiv oriental, fiind foarte comun inclusiv la evenimente private. Acesta este programat la sfârșitul programului, astfel vă puteți retrage fără a pierde din seara cu muzică live sau alte activități de la scenă.
Vă mulțumim pentru recomandare și timpul alocat pentru a ne spune părerea dvs.
O zi frumoasă.
Laura P. — PR & Communication Manager Bacolux Hotels România
NB Bacolux este (sau a fost) reprezentant al unității
@Bacolux: buna ziua,
check-in-ul l-am facut in jur de ora 18! Ține de respectul față de client să-i oferi o apă la sosire dacă solicită acest lucru, recepția era blocată din cauza unei erori în sistemul hotelului, nu era din cauza aglomerației.
@Bacolux: foarte frumos din partea dvs. că ați intrat cu un comentariu la postarea d-lui @lucianL. ????, e destul de rar să vezi reacția reprezentanților unui hotel la ceea ce se scrie aici sau în altă parte.
D. stră aveți nevoie de noi ca turiști, iar noi de servicii decente din partea d. stră. Numai împreună putem dezvolta o relație care să vă păstreze afacerea, iar pe noi pe litoralul românesc.
Vrem marea de aici, nu din străinătate, dar nu în orice condiții.
Atunci când se întâmplă o avarie de genul softului de cazare nefuncțional, puteați acorda o apă celor care urmau să vă devină clienți. Oamenilor le era sete. Nu s-a putut atunci, dar ca să arătați că vă pasă de client, ulterior, puteați veni cu o compensație materială.
La fel și cu liftul, cu șezlongurile de la firma cu care aveți colaborare, cu mâncarea, cu frigiderul, etc. Vă duceți pe plajă și verificați cum sunt clienții hotelului de mulțumiți. Sunteți inteligenți, nu dați cu piciorul la ceea ce semnalează clienții, pentru că și ei o să vă răspundă pe măsura acțiunilor d. tră.
Dacă nu puteați oferi calitate atunci, pe loc, veniți cu compensații materiale care să demonstreze bunele d. stră intenții și motivele care nu țin de d. stră. Orice rabat de la calitate se traduce prin "hemoragia" turiștilor autohtoni peste graniță.
Ca hotel, nu prea aveți recenzii bune pe acest sait, iar politica d. stră de marketing nu trebuie să se rezume doar la combaterea textului celui care posteaza, ci și la acceptarea că poate ați greșit, iar prezentarea scuzelor ar fi primul pas, urmat de al doilea, cel al compensațiilor materiale. Nu e prea târziu nici acum...
Considerațiile mele, d. na PR Laura P.
zăpăcitu' (cu "z" mic)
@Bacolux:
Evident, aș dori sa fiu elegant, culant ca și colegul meu @zapacitu. Din nefericire, am un pic de Tourette, având tot timpul la mine bâta pentru a da în baltă.
Înteleg răspunsul formal... ca de robot... sau scris de cineva cu ceva timp în urmă, având acest discurs pregătit pentru sincopele cu minus în mod repetat ale stabilimentului, cât și manageriale ca operator turistic. Răspunsul Dvs., este tipic și copiat după multi-naționale sau lanțuri hoteliere care îti dau explicații, scuze, observații și învățături prin care, printr-o ironie textuală, tu ești bou că nu știi să fii turist.
Mă rog... este bine măcar ca ați dat curs acestui lucru, decât o pasivitate auto-mulțumitoare.
Axioma, Turistul nostru, stăpânul nostru! , este de o tâmpenie cât casa. Pot fi turiști cretini care sparg și distrug... dar aici nu vorbim de acel 1%, ci, vorbim de turistul cu bun simț care vine de pe drum si dorește... o apa! . O... O... O APĂ! . Apa este nu numai pentru el. Dvs. ca operator, trebuie sa fiți pregătit pentru mușuroiul de turiști care așteaptă în recepție, ca să nu mai vorbim că printre ei sunt și copii. Un frigider de deservire cu răcoritoare vândute la preț de achiziție, dacă nu gratis, că tot e ultraallinclusive. Toți care se cazează și vin de la distanțe mai mari, au capsa pusă și e de înțeles. AICI, intervine marele talent de hotelier... când turistul obosit și tracasat este primit prietenește nu ca o gazdă oarecare. În altă ordine de idei... să intru în cameră cu frigider inexistent?? ... La Ultra allinclusive??? ... Adică după ce că, nici măcar o apă nu primesc, nici pe ale mele aduse nu am unde le introduce, întru racire!!! Aici puteți răspunde turistului orice că nu există scuze. Exact cum aș veni la Dvs. acasă, rămânând consternat: Băh, voi n-aveți frigider în casa asta??? . Nu-i nimic... trecem drumul și mâncăm furnici caramelizate de soare în parcul de vis-a-vis și facem cu mâna la o mașină de pompieri să oprească și să bem din furtun... dacă tot am plătit!!! .
Schimbați zicala și felul de primire prin, Turistul nostru, prietenul nostru... permanent!!
Prin atenție comportamentală și atitudine de preîntâmpinare, turiștii de azi vor fi și cei de mâine.
@Alex_Macedo: dragul meu prieten, m-am "auto-flagelat" precum călugării ăia din evul fanatico-mistic, dar de fiecare dată când expresia urca spre a fi strigată, mușcam din propria mână.
Să avem răbdare cu astfel de comportamente manageriale contemporane aferente litoralului nost' , iar în ăst răstimp, să ne petrecem concediile, sejururile, week-endurile, pedalând pe alte piste, construind castelele pe nisipuri străine, consumând din tradițiile altor seminții, nu noi am dorit asta..
Va veni vremea, sunt convins de asta, când vom reveni pe litoralul nostru. Mulți sunt nostalgici, alții plini de speranțe, mingea acum e în terenul celălalt, depinde cum și cât se mai"joacă" meciul după reguli expirate, legi scrise sau nescrise caduce și fair-play-uri de fațadă.
O fi timpul e cel mai bun educator, dar cu cei care doresc să învețe cu adevărat, chiar și din propriile greșeli, nerealizări, în caz contrar sunt condamnați la "repetenție", urmat de "exmatriculare" din sistem -părerea mea de umil mâzgălitor și iubitor nostalgic al litoralului mioritic.
@zapacitu:
Stimate domn...
... și prieten drag.
Tu... ești un băiat fin... manierat, calm, înțelegător. Evident că interpelarea ta a fost către o doamnă - fiind în linia extrem de civilizată, chestie care, am apreciat întotdeauna la tine - care este PR. Management La Mai Știu Eu Ce... Nici nu mă așteptam să nu fii galant, cum esti de obicei, interpelarea fiind sobră de costum și cu suflet spusă. Ideea e... tu, i-ai scris acestui operator turistic în 21.07. Azi suntem în 27.07 și la interpelarea ta, niciun... Bâști! ... Taci! ... sau, Veniți pe la noi să vă convingem de contrariul... NIMIC. Am intervenit în șir și - cum nu știu multe - am reiterat spusele tale sub o formă total necivilizată și evident cu bâta pe umăr. De fapt am spus amândoi același lucru.
Revin... Operatorul, prin reprezentanta sa, era obligat să îți raspundă... - într-o lume normală așa se procedează -. De ce? TU... ca hotelier, care e menirea ta? O știm toți pe AmFostAcolo: clienți plătitori și peste 80% ocupare, în sezon. Dacă ai ales această cale îți asumi tot ce vine la vale... adică, nu răspunzi numai turistului nemultumit, raspunzi tuturor!!! . Să intri pe AmFostAcolo, ca operator turistic, nu e ușor și trebuie să-ți asumi când dai drept la replică. Sunt riscuri, capcane. Mai pot fi membri care au nedumeriri, nemulțumiri, întrebări... răzpunzi la tot poporul turistic!! . AmFostAcolo nu este site de bucătari unde spui cât făină, câtă drojdie. Aici, cei care scriem sau nu, cei care citesc sau doar intersați de o destinație, TOȚI suntem turiști plătitori și avem discernământul - sper - de a observa ce bine și ce nu. Deasemenea, noi toți, am cheltuit de-a lungul anilor mici averi pe cazări. Pe AmFostAcolo când intri, prin poziția ta, trebuie să ai răspunsurile la tine în domeniul HoReCa. Altfel... noi, turiștii, te mâncăm în 2 secunde! . A trecut vremea și toți am plecat demult de la coada vacii turistico-ceaușistă. Dupa 30 și ceva de ani, nu ne mai poți vorbi de parcă suntem niște ageamii care se cazează doar în peșteri... cu texte palmate ironic și cu o suficiență de stabiliment unic. Turistul român - în marea majoritate - are aceleași atribute ca oricare nație, astăzi... nu este ușor cu el... simte, compară, adulmecă, e atent la detalii, distinge aromele și nu în ultimul rând observă crasitatea unui comportament arătând-o/spune fățis. Astăzi avem de unde alege și dacă alegem greșit, nu este vina noastră în totalitate. De ce? . Pentru că hotelierii fac tot posibilul să rotunjească colțurile. Totul este împachetat cu fundă roz și te aștepți, când ajungi acolo, să sară din cutie Monica Bellucci și când colo, sare afară... Gollum.
Mă întreb, dragă prietene, dacă în cauza sus-numită al acestui stabiliment, s-ar fi aflat o mămică trasă și palidă la față de atâta drum și îngrijorare cu un sugar în brațe și cu buzele crăpate de sete??? EA... oare... ar fi primit apă??
La fel, tot în cauza sus-numită și se aplică în orice domeniu, îmi vine automat în minte, vorba marelui Maestru Tudor Arghezi:
Una spui... alta fumezi!
@Alex_Macedo: Venerabile, d' aia îmi place mie să te citesc. Ești esență pură... Mi-am asumat, atunci când am formulat ecoul pentru d. na PR, ca aceasta să nu- mi răspundă, poate chiar nu are ce să aducă în discuție. Vremea "împachetărilor" în nămolul morganatic al serviciilor oferite a cam trecut. De citit, e posibil să o fi făcut (iar asta e un câștig pentru eventuala gândire strategică în marketingul ce se presupune că există, dincolo de comunicatele seci, reci și impersonale), dar nu prea are argumente care să convingă.
Eu în locul domniei sale, abordam altfel nemulțumirea d. lui @lucianL, focusat pe ideea că o persoană nemulțumită, echivalează cu 10,100 de potențiali clienți, pierduți. Comunicatul pe care l-a dat, ar fi avut o altfel de apreciere, dacă în conținut ar fi avut, o invitație la hotel pentru cel nemulțumit, într-o perioadă agreată, pe cheltuiala hotelului sau în cea mai mare măsură. Optica și abordarea nu mai poate continua așa cum este acum. Să te rezumi, tu hotel, la a trata turistul ca element de turmă (recentă formulare a unor oficialități de profil și mediatizată) și să te bucuri numai pentru încasări de moment, pt. servicii dubioase calitativ, nu ieftine, se traduce prin obtuzitate și lipsă de respect, iar de empatie ce să mai spunem? (pt. însetați, copiii, mămici, etc.)
Este prima recenzie negativa pe care o las. Cu toate ca au trecut cateva zile de cand ne-am intors, nu mi-a trecut supararea, deoarece a fost pe banii mei, 1615 euro 2 adulti+1 adolescent+1 copil 6 ani, all inclusive, 6 nopti 11-17.07.2023. Este primul si ultimul concediu petrecut la Koralio Bacolux si bineinteles Eforie Nord. Pentru a intelege toate nemultumirile suntem o familie care de 5 ani mergem in sistem all inclusive, dar intr-adevar la Mamaia Nord (nu dam numele hotelului – cu toate ca ar trebui, propietarii si managerii Bacolux sa mearga acolo ca sa inteleaga acest review, de ce este negativ – tot litoral romanesc, dar Mamaia Nord). Anul acesta nu am mai gasit camera libera la Mamaia si a trebuit sa ne reorientam. Am cautat si ce sa vezi… am gasit bacolux (cu toata descrierea si recenziile pozitive – in afara de cateva la care m-am gandit ca sunt turisti carcotasi, care de fapt aveau dreptate). Primul contact a fost in momentul sosirii cand am gasit o bariera si un portar care ne-a comunicat ca nu putem intra deoarece nu mai sunt locuri. Sa cautam locuri si sa revenim☹ In secunda doi am spus ca vom face stanga imprejur si ca vom mai petrece 4.5h pana acasa, dar eu nu imi car bagajele din strada. Portarul, dragut, vazand ca m-am inflamat, a sunat la receptie, si ce sa vezi? S-a ridicat bariera, am parcat in stanga hotelului, am descarcat si intre timp ne-a gasit si loc de parcare in exterior, in fata hotelului. Bineinteles, tipic romanesc, sotul meu a decis ca omul trebuie cinstit????, lucru si facut. Ideea este ca acest hotel nu a gandit un sens giratoriu, in loc de arteziana, in care turistii sa poate stationa sau descarca bagajele. Plimbatul bagajalui din strada si injuraturile turistilor le-am auzit zilnic (camera a fost cu vedere la “intrare” ). Am trecut testul intrarii, ne-am cazat fara sa asteptam deoarece am ajunj cred in jurul orei 17.00, deci nu aveam de ce sa asteptam. Am ajuns in apartament, foarte micut, cu 2 bai (una cu cada). Pentru noi a fost ok, pentru ca am avut 2 sifoniere, dar daca optam pentru camera dubla, probabil ne tineam hainele in valize. Camera nu mai fusese ocupata demult deoarece Praful pe balcoane era de un deget si panzele de paianjen erau la ele acasa. Am trecut cu vederea si am coborat la masa, unde la intrarea in restaurant este zilnic o domnisoara care te intreaba numarul camerei. Nu am inteles de ce, deoarece toti am primit bratari la check – in. Meniu saracacios, fara garnituri potrivite, multe congelate si prajeli. Am servit lup de mare doar cu lamaie… altceva nu aveam ce sa mai pun in farfurie. Sarmale… goale… fara mamaliga. Am mancat numai peste congelat, trei zile consecutive chiar acelasi file. Ciorbele nu se pot manca, nu au pic de gust, sunt o zeama lunga rosie. Din tot sejurul am reusit sa consumam o supa de pui si o ciorba de pui a la grec, in rest ioc. Chiar fetita de 6 ani a reusit performanta sa ramana nemancata intr-o zi la pranz. Domnilor ciorbele se fac inclusiv cu bors. Ciorba este acra si supa este “dulce” . Stiu, ca in general, in bucatarie nu se pierde nimic, totul se transforma, dar aici a fost mult prea evident. Zilnic vedeai resturile de la mesele anterioare la urmatoarele 2 mese☹
si uite asa ajungem la spatiul de joaca, subdimensionat, pentru un hotel care se doreste pentru familii cu copii (3 topogane, 2 leagane si 1 balansoar).
Ajungem la plaja. O plaja infecta, plina de mizerii, sesloguri puse unul langa altul, fara pic de intimidate. Aici primesti o salteluta rosie/fes. Ti-o duci frumos unde vrei, iti deschizi umbrella singur si incerci sa te acomodezi cu atmosfera care nu este deloc placuta, multi vanzatori ambulanti care te polueaza fonic, nu ai niciun pic de liniste. Daca vrei sa citesti… citesti in camera. Toaleta nu exista, gasesti mai departe cu 5 ron. Bar-ul este contra cost (nu inteleg de ce am platit all inclusive???). Prosoape pentru plaja nu primesti… aici este alta poveste… m-am dus la receptie si am intrebat de unde se iau prosoapele pentru plaja si raspunsul primit m-a lasat masca “prosoapele sunt pentru piscina si sunt in camera” Dupa minunata discutie cu blonduta de la receptie m-am dus in camera sa iau 3 prosoape. Vigilenta, domnisoara, cand am vrut sa ies din hotel a tipat dupa mine ca nu am voie sa ies cu acele prosoape. Toata lumea din receptie se uita ca la "urs". I-am explicat ca la check-out daca lipseste ceva voi plati, dar am fost tratati ca ultimii hoti☹ Dar pe plaja langa noi cine credeti ca a stat pe sezlong, intins la soare? Unul din cei doi frati, propietari, cu soacra, mama, copii… si ce sa vezi… aveau prosoape crem din hotel. Cum credeti ca m-am simtit eu, client al dansului, dupa ce am fost tratata ca un hot? Mai mult lipsa de lor de bun simt si-a spus cuvantul deoarece cat am fost in apa, pe sezlogul ocupat de noi, si-au pus colacele copiilor☹ Totul se cuvine… doar suntem patroni. Si inca ceva, nu ai tolete si nici dusuri si vii agale aproape 1 km plin de nisip si sare.
La piscina am fost intr-o dimineata, dar nici vorba de apa incalzita, se incalzeste de la soare, dusuri nefunctionale.
Pe parte de curatenie in camera nu am nimic de obiectat, curatenie zilnica, schimbat prosoape iar la linia calda aveau vitrinele impecabile, fara comentarii????
As mai avea de povestit dar ajung scriitoare de romane, ceea ce nu doresc
@Alex2023_07: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 O vacanta ratată — scris în 22.07.24 de Eu București din ALBEşTII DE ARGEş [AG] - nu recomandă
- Jul.2015 Hotelul Hefaistos - Acceptabil pentru un sejur scurt — scris în 02.08.15 de Floryn81 din RâMNICU SăRAT - RECOMANDĂ
- Aug.2014 Cereti o camera renovata, alfel nu recomand — scris în 05.08.14 de iulias din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2012 Plăcut — scris în 30.08.12 de pupuka din MURES - RECOMANDĂ
- Jul.2012 Fara pretentii — scris în 11.12.14 de Dragonw din TECUCI - RECOMANDĂ
- Jul.2010 Hotel Hefaistos - UP / Eforie Nord - Incotro? — scris în 04.08.10 de marius_antonio din GALATI - RECOMANDĂ