REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un hotel bun, dar cu cateva minusuri

Am petrecut o saptamana la acest hotel, in perioada 30 iunie – 6 iulie.
Per total am avut un sejur foarte placut, cu cateva minusuri pe care le voi mentiona.
Hotelul nu este foarte mare, din cate ne-a spus un barman capacitatea maxima de cazare este de 500 persoane (inclusive vilele), in perioada in care am fost noi erau in jur de 350 turisti cazati. Acesta a fost motivul pentru care am avut parte de liniste, nu era aglomeratie la masa, la bar, la piscina sau pe plaja.
Intr-adevar, daca doreai sa stai la piscina intr-un anumit loc sau sub una dintre umbrelele mari, trebuia sa te trezesti dimineata mai devreme, ca sa poti rezerva sezlongurile. Dar locuri libere gaseai mereu la piscina sau la plaja, indiferent de ora. Posibil ca atunci cand hotelul este ocupat la capacitate maxima sa fie mai problematic sa gasesti sezlonguri libere la piscina sau plaja, Pe ponton puteai sa stai la plaja doar daca faceai rezervare si plateai (25 euro/zi, cred). Dar acolo totul era inghesuit si trebuia sa mergi mult pana la toaleta. Exista si bungalow-uri de inchiriat, la piscina si pe plaja, dar pretul mare cerut face ca ele sa ramana aproape neocupate.
Am avut o camera la etajul 2, cu vedere partiala spre mare, orientata spre hotelul Kaya Palazzo si terenurile de tenis; dezavantajul este ca dimineata devreme la hotelul Kaya vine masina de gunoi si se face galagie destul de mare atunci cand sunt golite tomberoanele. Camera in sine foarte spatioasa, mult mai mare decat alte camere duble standard de la alte resorturi.
Un aspect negativ - a treia persoana trebuie sa doarma pe o canapea extensibila, care este foarte tare, mai confortabila era canapeaua de pe balcon. Poate ca daca ar pune un topper pe canapeaua extensibila ar fi mai confotabil de dormit pe ea.
Pentru ca multi se plang ca aerul conditionat este galagios, secretul este sa alegi modul de functionare “noapte” , cu cea mai mica viteza, si setezi temperatura la o valoare apropiata de cea din camera (de exemplu daca in camera sunt 24,5 grade afisate pe display, alegi 24 grade pentru aerul conditionat). Daca setezi o temperatura mult mai mica, chiar daca alegi cea mai mica viteza, aerul conditionat incepe sa functioneze la viteza maxima dupa cateva minute, de aici si zgomotul produs.
Un mic dezavantaj: baia are cada cu dus si separat un alt dus tip walk-in. Produsele de spalat – gel dus, sampon, balsam, sunt in recipiente fixate pe perete, in cabina dusului walk-in. Daca vrei sa folosesti cada pentru a te spala, nu ai acces la produsele de spalat, fie iti aduci de acasa, fie ceri recipiente suplimentare de la camerista.
Mancarea a fost absolut delicioasa. Chiar daca sortimentele de mancare au fost mult mai putine in comparatie cu resorturile mari, totul era delicios, proaspat, perfect asezonat. In fiecare seara cina a avut o tematica, din pacate la cea cu specific asiatic (far east) au cam dat gres cu preparatele, nu au fost bine/corect asezonate.
La recomandarea chelnerului care ne-a servit la fiecare cina, am ales sa bem un vin rose demisec produs in Chile, foarte bun. Celelalte vinuri nu erau pe gustul meu, mie imi plac cele demidulci.
Bauturile sunt de calitate, marci internationale, apa si bauturile racoritoare sunt imbuteliate in sticla 'de sticla' (sau 'la ciob' cum spun unii), nu de la dozator.
Ca un minus as mentiona lipsa frigiderelor cu apa, cum este in alte resorturi, insa puteai fie sa iei apa de la bar, fie sa comanzi la ospatarii care deserveau piscina si plaja.
Problema este ca acestia sunt putini ca numar, nu trec regulat pe la sezlonguri sa intrebe daca doresti ceva de baut, le este si lor destul de greu sa faca atatea drumuri intr-o caldura infernala.
Le multumim in mod special barmanilor Muti si Okan de la barul din piscina, chelnerului Yakup – o servire impecabila si profesionista in fiecare seara la cina, chelneritelor Aynura si Akkura care au avut grija sa nu ne deshidratam cat am stat la piscina.
Tot personalul este amabil, politicos, serviabil.
Din pacate nu stiu numele persoanelor care s-au ocupat de curatenia din camera, insa le multumesc oricum. Este primul hotel la care pe langa curatenia zilnica, seara cand ne intorceam de la cina, gaseam prosoapele ude schimbate cu unele curate si o panza alba pusa pe jos in dreptul fiecarui pat, cu papucii de camera frumos aranjati.
Hotelul are o arhitectura deosebita, este foarte curat peste tot, muzica ambientala placuta, o atmosfera calma si linsitita. Aerul conditionat este prezent peste tot in spatiile comune, si chiar face fata cu succes.
Faptul ca este un hotel relativ mic, fara animatie, cu putine facilitati pentru copii, a fost exact pe gustul nostru, am ajuns sa nu mai suportam galagia si agitatia copiilor mici. Erau destule familii cu copii, unii au mai facut si galagie sau sarituri in piscina, dar per total faptul ca nu au fost prea multi copii a contribuit la starea noastra de relaxare.
Sezlongurile de la piscina si plaja sunt foarte confortabile, cu saltea groasa, insa uneori husa de la saltea nu era schimbata zilnic. In plus, sezlongurile de la piscina sunt facute din lemn, foarte grele si foarte greu de manevrat daca doresti sa te muti la soare/la umbra. Prin panza umbrelelor albe trece soarele, te poti arde chiar daca stai la umbra lor. Umbrelele mari negre de la piscina sunt mult mai bune, protejeaza mai bine de soare, insa se ocupa primele si sunt potrivite fie pentru 2 cupluri, fie pentru o familie compusa din 3-4 persoane.
Si acum voi enumera ceea ce nu mi-a placut:
In cele 7 zile de sejur nu s-a facut niciodata curatenie in jurul piscinei si pe terasa restaurantului unde seara se serveste cina; nu au fost maturate resturile de vegetatie, mizeria de sub sezlonguri, pardoseala nu a fost niciodata spalata/igienizata, erau urme de inghetata sau bauturi care asa au stat pe durata celor 7 zile, nu le-a sters nimeni.
Nu exista nicaieri un panou informativ legat de piscina, calitatea apei, ph-ul, temperatura apei, autorizatia de functionare a piscinei sau regulile minime de urmat – de exemplu interzicerea sariturilor in apa. O singura data am vazut un angajat care a luat probe de apa din piscina si a doua zi acelasi angajat a pus niste pastile in apa, din loc in loc, apoi a luat probe de apa. In fiecare seara piscina era totusi curatata cu un sistem de aspirare; este bine sa fiti atenti, in unele locuri s-au desprins placutele de gresie de pe fundul piscinei si va puteti rani.
Piscina are zone de intrat/iesit din apa (sub forma unor trepte sau panta lina) unde nu exista balustrada de care sa te poti tine, apa si lumina soarelui iti joaca feste, se creeaza iluzii optice; mi se pare periculos ca nu exista si aici balustrade, nu toate persoanele pot folosi scarile clasice de inox (daca ai probleme cu genunchii sau cu mobilitatea in general).
Sunt prea putine dusuri in zona piscinei, exista doar 2 cand mergi spre plaja (al treilea nu era functional), mi se pare normal sa ai dusuri si in jurul piscinei, sa te poti clati inainte/dupa ce folosesti piscina sau pentru a te racori.
Toaletele pentru femei din zona piscina-plaja sunt horror – nu au aer conditionat, majoritatea timpului sunt murdare, urat mirositoare, cu hartie si servetele aruncate pe jos; cauza principala a mizeriei de la toaleta este faptul ca vasul toaletei este montat la o inaltime mult prea mare pentru un copil sau o persoana mica de inaltime, de aceea cine folosea toaleta si nu dorea sa se aseze pe ea inevitabil ajungea sa urineze pe capac, rama si pe jos. E un cerc vicios, parerea mea este ca ar trebui corectat montajul vaselor de toaleta si se va rezolva si problema mizeriei de la toaletele pentru femei, de la plaja/piscina. Eu si fiica mea am preferat sa utilizam toaleta din holul hotelului, din zona celor doua restaurante, acolo era impecabil de curat la orice ora, racoare, miros placut.
Chelnerii care deserveau piscinele aveau perioade in care nu treceau cu orele pe la sezlonguri, sa aduca apa rece sau sa preia comenzi de bauturi. Intr-adevar numarul lor era mic, ar fi trebuit mai multi chelneri sau hotelul ar putea introduce metoda altor resorturi, care au cod QR pe fiecare umbrela si poti comanda de la bar ce doresti, cand doresti.
Nu prea erau gustari, fructe, inghetata intre mese, gaseai totusi cate ceva (inclusiv gozleme) la restaurantul de la piscina.
Seara era cam intuneric in zona piscinei, nu functionau toate corpurile de iluminat; avand in vedere faptul ca multi turisti sunt mai in varsta, iar ca sa ajungi la terasa de pe plaja unde seara era muzica live, trebuia sa o iei prin zona fara lumina, inclusiv sa treci un mic pod, era cam riscant. Multi isi foloseau telefoanele pe post de lanterna, nu mi se pare ok.
Una peste alta, cu toate aceste minusuri care sunt doar parerea mea personala, am avut parte de un sejur linistit, odihnitor, lipsit de galagia si agitatia copiilor.
Cu putin efort din partea managementului pentru corectarea micilor neajunsuri, acest resort ar putea fi ideal pentru cei care doresc o vacanta linistita si o atmosfera relaxata, fara galagia si agitatia specifica marilor resorturi, unde predomina copiii.

AmFostAcolo fără reclame?
- Utilizatoriii LOGAȚI văd o versiune cu mai puține reclame
- Ai dori o versiune COMPLET fără reclame? — devino membru afaFanClub
- ABONAMENT afaFC pe 6 LUNI = 59 lei Cumpără afaFC 6 luni
- ABONAMENT afaFC pe 12 LUNI = 100 lei Cumpără afaFC 12 luni
Trimis de Corina70 in 30.07.25 13:33:55
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Belek - destul de multe resorturi, nu are rost sa le enumar
- Alte destinații turistice prin care a fost: Bulgaria
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Corina70); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.86000000 N, 30.99722200 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun revenit pe site, cu impresii, după o lungă pauză
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... d=117284&hid=84.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.
@webmasterX: Am cateva fotografii si o mica filmare, dar suntem si noi in imagini si nu doresc sa le fac publice.
Sincer, ai acordat cam ușor nota 10...
Ai enumerat destul de multe "rele", iar împreună cu prețul exorbitant face o imagine de nota... 8.
Merci pt review!
@gushpi: Eu sunt cam cârcotașa de felul meu si am si 'prostul' obicei de a observa lucrurile în cele mai mici detalii (deformatie profesionala). Pentru alții sunt sigura ca observațiile mele par mofturi sau fițe. Nu este asa, am descris exact ce am observat.
Asa cum este structurata secțiunea de note, am dat 10 pentru ca fix micile neajunsuri nu se regăsesc la una dintre categorii. De exemplu, camera a fost impecabil de curata, pe mine m-a deranjat lipsa de curățenie din jurul piscinei si a toaletelor piscina/plaja. Nu puteam sa depunctez curățenia camerei pe baza lipsei de curățenie din alte zone, care nu se regasesc la celelalte categorii unde poti acorda note.
Faptul ca am avut parte de liniste si relaxare, fără aglomerație, gălăgie, copii mulți, pentru noi a fost de neprețuit, de aceea am fost dispuși sa plătim mai mult (practic am fost 3 adulti) si am trecut cumva peste unele neajunsuri atunci când am acordat notele.
@Corina70: io nu critic modul tău de punctare, ci dau nota din punctul meu de vedere, pe baza celor scrise de tine: mizerie la piscină, faianță spartă sub apă, saltele neschimbate, landscape neîngrijit, iluminat deficitar...
Chestiile de la toalete sunt 90% din cauza turiștilor. Ciudat, pt că la atâția bani ceruți/dați, te aștepți la o altă calitate de turiști.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
@gushpi:
”Sincer, ai acordat cam ușor nota 10...
Ai enumerat destul de multe "rele", iar împreună cu prețul exorbitant face o imagine de nota... 8.
Şi mie nota 10 în condiţiile şi cu nemulţumirile enumerate chiar de autoare mi se pare exagerat de mare.
Kempinski a fost mereu un hotel scump, s-a dorit a fi un hotel mai elitist, mai altfel, însă pe mine nu m-a convins că şi-ar merita banii. Între timp, preţurile au crescut mult şi la celelalte hoteluri, diferenţele nemaifiind la fel de mari ca în urmă cu peste 5-6 ani, de exemplu, când îl studiam.
”Chestiile de la toalete sunt 90% din cauza turiștilor. Ciudat, pt că la atâția bani ceruți/dați, te aștepți la o altă calitate de turiști.
Mizeria lăsată în urmă de către turiştii prea puţin educaţi trebuia să dispară cvasiinstantaneu. Personalul de la curăţenie nu are nicio scuză pentru că nu-şi făcea treaba şi nici supraveghetorii. De exemplu, în Emirate, la toaletele publice din mall-uri angajaţii intrau să cureţe şi să dezinfecteze după fiecare folosire, după fiecare persoană şi te asigur că nu am lăsat dezastru în urma mea, deci, se poate.
Preţul în sine pare că nu mai este suficient pentru selectarea clientelei. Bani mulţi are şi o anumită etnie de la noi, însă despre comportament şi educaţie...
@Corina70:
”Asa cum este structurata secțiunea de note, am dat 10 pentru ca fix micile neajunsuri nu se regăsesc la una dintre categorii. De exemplu, camera a fost impecabil de curata, pe mine m-a deranjat lipsa de curățenie din jurul piscinei si a toaletelor piscina/plaja. Nu puteam sa depunctez curățenia camerei pe baza lipsei de curățenie din alte zone, care nu se regasesc la celelalte categorii unde poti acorda note.
Şi eu sunt de părere că ai fost prea generoasă cu notele acordate. Surprinzător pentru mine care ştiu că ai ceva experienţă în Turcia.
O fi fost camera spaţioasă şi curăţată impecabil, dar canapeaua tare şi inconfortabilă pentru un copil sau al treilea adult este o problemă reală, un minus clar pentru fată sau pentru cine s-a sacrificat să doarmă pe ea şi care sigur ar fi preferat un plus de confort în fiecare noapte în loc de turndown service-ul care te-a impresionat pe tine.
Curăţenia deficitară sau inexistentă din zonele publice sau iluminatul chior de-a dreptul sau "chelnerii care deserveau piscinele aveau perioade in care nu treceau cu orele pe la sezlonguri, sa aduca apa rece sau sa preia comenzi de bauturi" puteau fi taxate la capitolul servicii.
Din cele citite, pentru mine, singurul plus real şi important al acestui resort îl constituie liniştea şi relaxarea oferite, faptul că te poţi odihni fără gălăgia, ţipetele şi plânsetele micuţilor.
M-am gândit mai bine la cele spuse de voi si aveți dreptate, trebuia sa fiu mai exigenta în privinta notelor acordate. Probabil ca dacă as fi scris impresiile imediat dupa sejur, altfel arata punctajul.
Prin urmare, am ajustat notele.
Mulțumesc.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Lux, atipic pt Antalia — un resort dual: golf si mare. Pentru pretentiosi! — scris în 05.06.23 de roger din ORADEA - RECOMANDĂ