ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 24.01.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Rai si iad

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel la insistentele sotiei care a fost convinsa de prietena ei. Am mai fost pe litoralul bulgaresc in anii precedenti la doua hoteluri de 5 stele si am fost multumiti in general. Am ales varianta de cazare la 4 stele superior pentru un confort mai bun.

Plusurile hotelului in acest sezon sunt: echipa de animatie, orchestra (era un chitarist maghiar si canta romaneste foarte bine, echipa de animatie (volei pe plaja in fiecare dimineata), camere curate, mari, seaview. Bauturile alcoolice straine sunt un plus fata de ce am avut pana acum in Bulgaria.

Visul s-a spulberat in noaptea de 23.06 cand atat eu cat si fetita mea am inceput sa vomitam si ne-am deranjat la stomac. Am contactat receptia unde erau mai multi turisti ingrijorati (am intrebat-o pe receptionosta si aceasta a spus ca mai sunt cazuri similare). A venit un medic care ne-a consultat si am fost transferati cu salvarea la centrul medical din Albena unde ne-au pus perfuzii.

Acolo am mai intalnit turisti de la Kaliakra (aveau bratari identice) iar cu un cetatean din REP Moldova am conversat si avea simptome similare. A doua zi dimineata am revenit petru inca o perfuzie cu copilul. In cursul diminetii de 23.06 si pe parcursul zilei in fata hotelului au revenit de mai multe ori cate una sau doua ambulante care au transportat turisti cu aceeasi problema.

Am plecat acasa in cursul zilei de 23.06 cu copilul slabit si 5 zile in Ro a fost internat.

Bulgarii ne-au pus un diagnostic de infectie virala atat noua cat si celorlalti turisti (am solicitat la agentie si am primit un raspuns mincinos de la ei).

Trimit cateva poze cu hotelul si cu centrul medical Albena (pe bratul copilului se poate vedea bratara hotelului).

Adio Albena! Adio Bulgaria!


[fb]
---
Trimis de alamo in 30.06.13 17:20:59
Validat / Publicat: 30.06.13 18:39:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: SUN SET RESORT, POMORIE, SOLNESEBAR PALACE, NESEBAR
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6919 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

46 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alamo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 vedere balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    46 ecouri scrise, până acum

    danamandache
    [30.06.13 19:25:56]
    »

    Imi pare rau pt cele intamplate, multa sanatate fetitei si dvs. Vacante inspirate pe viitor va doresc!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [30.06.13 19:52:51]
    »

    @alamo:

    Este extrem de trist dacă și un hotel precum Kaliakra a început să alimenteze cu pacienți spitalele bulgărești. Am petrecut un sejur nemaipomenit aici în 2008, mi-am dorit mereu să revin, l-am recomandat cu încredere tuturor, chiar dacă aveam semnale că lucrurile s-au mai stricat pe ici pe colo, în timp ce prețurile tot creșteau, dar deja este prea mult.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fanespoitorul
    [30.06.13 20:05:58]
    »

    @nicole33: Am postat pe undeva ca 2013 va fi un an de criza pentru turism cu preturi de criza. Se pare ca pentru a face economii, lasa garda jos ori la mancare ori la dezinfectia piscinei. Varsaturile cu deranjat la stomac etc poti sa le iei si de la o piscina nedezinfectata. Cred ca vor curge in vara asta astfel de review-uri. Pacat Kaliacra era crema.

    Merisor
    [01.07.13 18:34:03]
    »

    Imi pare rau pentru evenimentul neplacut care l-ati avut in acest concediu, oricui se poate intampla.

    Problema care a aparut, sigur nu porneste de la restaurant, daca era de acolo, s-ar fi imbolnavit toata lumea, si nu-i putina lume care este cazata la acest hotel si care ia masa la acest restaurant.

    Cred ca necazul porneste de la piscina care a fost infestata cu un virus sau de la un anumit suc, cei care au consumat acest suc au avut probleme digestive.

    Noi, peste 2 saptamani, mai exact pe 15 iulie intram in sejurul oferit de acest hotel. Este al treilea an consecutiv in care venim aici, pana acum, in 2011 si in 2012 ne-am simtit foarte bine. Am ales aceasta destinatie tot la recomandarea cuiva, si noi la randul nostru am recomandat pentru ca serviciile de aici ne-au multumit, nu am avut niciun fel de probleme si sper nici sa nu avem.

    Revin cu impresii dupa ce ne intoarcem acasa.

    Sanatate multa!

    alamoAUTOR REVIEW
    [01.07.13 20:10:16]
    »

    @Merisor: Atat eu cat si copilul nu am intrat in piscina. Au fost mai multi turisti peste 10-15 care au apletat la serviciile medicale ale hotelului.

    Daca nu ar fi fost acest incident sejurul era Ok pt ce bani am platit.

    claudiu_buhan
    [13.07.13 22:10:04]
    »

    pai spuneti ce mancare s-a consumat. Noi am fost cazati in perioada 15.06 - 21.06 la dobrotitsa. Avem doi copii, unul de 4 ani si unul de 6 ani. AU mancat aproape orice, mai putin prajituri pentru ca contineau foarte multa crema. multa sanatate.

    Mirar
    [24.09.13 19:53:55]
    »

    @alamo: Buna seara!

    Eu am fost in nenumarate randuri la acest hotel atat in extra sezon cat si in sezon si nu am avut niciodata nici un fel de probleme. Hotelul se prezinta ok atat ca mancare cat si conditii.

    Daca tot ati fost atat de sincer in articolul dvs, de ce nu spuneti si adevaratul motiv pentru care l-ati postat?!

    Ati incercat sa obtineti de la conducerea Albenei anumite facilitati (nopti gratuite, banii inapoi - din surse sigure detin aceste informatii!). Vazand ca nu obtineti nimic, ati postat acest articol impreuna cu pozele pe care le-ati facut de la inceput, folosindu-le ca mijloc de santaj!

    Din punctul meu de vedere sunteti [****] care vrea o vacanta moca si bani de cheltuiala!

    Imi cer scuze pentru limbajul folosit dar in cazul domnului de mai sus nu am alte cuvinte de "lauda"!

    Dragi cititori va recomand cu caldura acest hotel, eu personal fiind un client fidel!

    O seara frumoasa!

    Merisor
    [25.09.13 21:43:08]
    »

    @Mirar: Daca este adevarat ceea ce spuneti atunci dl. alamo sa stea acasa... s-ar putea sa-l coste muuult acest santaj. Sincera sa fiu, am fost 3 ani consecutivi la acest hotel (nu-i exclus sa mergem si anul viitor), nu am auzit pe nimeni sa se planga de probleme cauzate de mancarea din restaurant, sunt alte mici probleme care se rezolva pe loc, dar sa se imbolnaveasca cineva din cauza mancarii, nu am auzit.

    Hotelul este foarte mare, restaurantul, la fel este mare, curat, elegant, mancarea este proaspata, buna, ce sa zic? NOTA 10.

    In rest, recomand, fara ezitare, un sejur in Albena, hotel Kaliakra, merita.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Mirar
    [26.09.13 15:36:48]
    »

    @Merisor: Da este adevarat si sustin in continuare ceea ce am spus mai sus. Asa cum s-a zis, este posibil sa fi fost un virus in apa din piscina, nicidecum in mancare.

    Mancarea este proaspata si aprovizionarile se fac aproape zilnic, am vazut asta in spatele restaurantului. Unele persoane pot avea stomacul sensibil si amestecand toate mancarurile posibile din restaurant, nu credeti ca la un moment dat cedeaza? Mai ales la copii.

    Domnule Alamo, sotia dvs de ce nu a avut nimic? Au tot revenit ambulante intr-o singura zi? Mai multi turisti? S-ar fi facut un scandal mai mare si s-ar fi sesizat autoritatile daca chiar ar fi fost cum ziceti dvs. Imi pare rau, dar stiind din surse sigure cele declarate mai sus de mine, nu cred nici macar un cuvintel din cele relatate de dvs. Ati postat articolul doar ca o razbunare pentru ca nu vi s-a prelungit concediul GRATUIT sau ca nu ati beneficiat tot GRATUIT de concediu! Curios ca v-ati imbolnavit in ultima zi...

    Draga Merisor, dragi turisti,

    Continuati sa mergeti la acest hotel - eu, cel putin, impreuna cu familia si prietenii, vom merge cu siguranta! E locul nostru de relaxare dupa ce facem cateva circuite Europene

    alamoAUTOR REVIEW
    [26.09.13 18:38:20]
    »

    @Mirar: Probabil reprezinti statiunea Albena

    Bineinteles ca m-am adresat agentiei din RO de la care am achizitionat pachetul de servicii truristice si de bunsimt mi-au returnat valoarea noptii pe care am petrecut-o la spital in Bulgaria+valoarea unei nopti de cazare pentru ca am terminat sejurul mai devreme cu 24 de ore. Trebuia sa ma adresez OPC-ului dar nu mai doream sa-mi consum energia...

    Mirar si Merisor cred ca scrieti cu B in loc de V

    Merisor
    [26.09.13 21:27:57]
    »

    @alamo: Nu va suparati, dar nu-mi vine sa cred ca de la mancare a pornit problema dvs. si a copilului. Sotia dvs. nu a patit nimic, doar ati luat masa impreuna...

    Asa cum am mai spus, mancarea a fost bine pregatita, curata si proaspata, bineinteles nu am facut abuz, am consumat atat cat mi-a trebuit, nici la sucuri nu m-am repezit (nu sunt naturale). Apa plata a fost baza bauturii mele, in rest, totul a fost in regula...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Mirar
    [27.09.13 14:20:40]
    »

    @alamo: Bineinteles ca v-ati adresat agentiilor si din Romania si din Albena. Ati vrut concediu moca

    Draga domnule alamo, incercati [...] in Romania, poate va da M. banii inapoi.

    Acum agentia are bun simt, mai devreme citez "am solicitat la agentie si am primit un raspuns mincinos de la ei" - parca nu mai avea bun simt. Repet, spuneti adevarul, nu mai mintiti lumea.

    Si vorbiti strict de conditii! Daca tot sunteti asa sigur ca era din mancare, postati probe de la medicii din Romania daca cei din Bulgaria considerati ca nu v-au pus un diagnostic bun!

    Si lasati sarcasmul deoparte.

    Aici vorbim strict de conditiile hotelului, nu [...] mocaciuni cerute!

    alamoAUTOR REVIEW
    [27.09.13 15:50:13]
    »

    @Mirar: Este clar ai multa energie, eu am o cariera...

    Consider ca si altii trebuie sa stie ce am patit atat eu cat si alti turisti la acest hotel. Despre limbajul pe care-l folosesti, a trecut toamna, poate incerci sa dai Bac-ul la anul! Succes! Citeste cu atentie ce am scris... pentru ca nu voi reveni. Cand o sa mai cresti si o sa ai copii sper din tot sufletul sa nu treci printr-o situatie similara; daca totusi vei trece vei intelege de ce este important sa afle si altii!

    Mirar
    [27.09.13 16:49:17]
    »

    @alamo: "Cariera" dvs, din cate observ, este aceea de a obtine vacante moca Atata timp cat eu ma adresez cu "dvs", va sugerez sa procedati in aceeasi maniera, daca tot aveti o "cariera".

    Nu ne "batem" in cariere ci in afirmatiile dvs legate de un produs pe care il denigrati fara probe concludente. Limbajul folosit (pt care mi-am cerut scuze fata de ceilalti utilizatori) a incercat sa atinga nivelul dvs. Nu incercati sa deviati de la subiect facand atac la persoana. Va pot raspunde in acelsi mod, cu aceeasti atitudine superioara pe care incercati sa o afisati fara succes.

    Eu doar mi-am spus opinia legat de review-ul dvs. Va atacati degeaba.

    Pe viitor incercati sa fiti ceva mai ferm si cu fapte concrete in declaratiile dvs si poate atunci vom intelege toti cei care utilizam acest site si nu numai, atitudinea dvs fata de produsul "Kaliakra - Albena".

    Facand abstractie de aceste discutii care nu au legatura cu produsul mai sus mentionat, raman la cererea de a ne arata probe concludente cu diagnosticul legat de mancarea din Albena.

    Va multumesc!

    danamandache
    [27.09.13 17:07:25]
    »

    @Mirar: credeti ca alamo si-ar folosi copilul pt a obtine prelungirea concediului cu o zi? Eu cred ca dumneavoastra mirar nu aveti copii. Ati citit impresii ale turistilor ce au vizitat anul acesta litoralul bulgaresc?

    Mirar
    [27.09.13 17:24:17]
    »

    @danamandache: Am copii si vacantele mele nu se limiteaza doar la Kaliakra (am intalnit turisti care au avut aceeasi problema si in Turcia si in Grecia etc, dar nici unul nu a comentat ca ar fi din cauza mancarii si mai ales sa se foloseasca de diferite tertipuri pt a obtine "una alta"). Stiu ce inseamna o problema de acest gen. Rog insistent cititi raspunsurile mele cu atentie. Din surse sigure sustin anumite declaratii.

    Nu vreau sa mai discut in contradictoriu pe marginea acestui subiect. Parerile sunt impartite. Mi-am permis sa raspund in aceasta maniera acestui review pentru ca da, domnul Alamo s-a folosit de situatie pentru a obtine anumite facilitati, ceea ce nu mi se pare normal.

    Si eu merg la Kaliakra si sincer nu am intampinat niciodata astfel de probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    danamandache
    [27.09.13 17:41:24]
    »

    @Mirar: cu respect va raspund, daca nu ati intampinat dumneavoastra probleme nu inseamna ca ele nu au existat. Iar copilul nu cred ca poate fi folosit ca tertip, refuz sa cred asta, mai ales pentru un lucru neimportant cum ar fi cateva zile de vacanta in plus, adica pentru 100-200 de euro.

    F2A1C
    [27.09.13 18:04:01]
    »

    @alamo: Am si eu o curiozitate, vazind agitatia lui Mirar: prin ce agentie ati facut rezervarea? daca politica site-ului nu permite, e ok si mesaj privat.

    Multumesc!

    P. S. : Am avut si eu probleme de la mincarea din Bulgaria anul asta, si nu m-am agitat prea tare, pentru ca doar eu am patit-o rau. Daca ar fi patit asta fetita, as fi cerut plata tuturor cheltuielilor medicale + sejur gratuit. Si sigur as fi gasit si resursele pentru reclamatii la OPC sau cum i-or zice ei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mirar
    [27.09.13 18:05:34]
    »

    @danamandache: Va multumesc si sunt perfect de acord cu dvs. Repet, din acest motiv am raspuns in acest mod acestui review.

    Fiecare din noi putem alege sa dam sau nu crezare anumitor situatii.

    Sa ne intelegem, nu am spus ca situatia a fost creata intentionat. Pur si simplu s-a nimerit locul si persoana potrivita, daca pot spune asa.

    Imi pare foarte rau ca exista astfel de persoane printe noi...

    Numai bine, stimata danamandache

    Mirar
    [27.09.13 18:10:16]
    »

    @F2A1C:

    Perfect de acord cu dvs daca aveti dovezile necesare Si eu as proceda intru totul la fel dar fara a recurge la santaje de genul: nu-mi dai ce vreau, postez imagini in defavoarea hotelului! Traim totusi intr-o tara civilizata - cel putin asta vreau sa cred! Din cauza acestor gen de turisti suntem tratati jalnic peste tot!

    Numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    iulianic
    [27.09.13 19:12:20]
    »

    @Mirar: Eşti un nou membru AFA (observ că te-ai înscris pe 24.09.2013 şi nu ai scris nici un review până acum), aşadar, bine ai venit printre noi!

    Că ai păreri diferite despre Kaliakra Superior Hotel poate fi de înţeles. Şi alţii au păreri diferite! Nu înţeleg totuşi, te-ai înscris numai pentru a comenta impresiile lui @alamo? Pe ce te bazezi în afirmaţiile tale?

    Uită-te, te rog, uită-te bine la P02. Ce vezi? Eu văd un îngeraş în suferinţă. Nu ţi se pare că cei din administraţia hotelului ar fi trebuit să vină ei înşişi cu o ofertă reparatorie pentru neplăcerile produse în timpul sejurului de acolo? Indiferent care a fost cauza (piscina, mâncarea, etc...) simplul fapt că evenimentul s-a petrecut acolo, în hotelul lor şi că mai multe persoane au fost afectate, ar fi trebuit să nu-i lase indiferenţi.

    danamandache
    [27.09.13 19:19:00]
    »

    @iulianic: foarte bine punctat, aceasta este si parerea mea!

    andrei44*
    [27.09.13 21:04:30]
    »

    @Mirar: Nu-ti dau citate din ceea ce ai spus, din care rezulta ca esti legata foarte strins de locatia respectiva, inclusiv profesional. Domnul, care are o 'cariera', ne intereseaza aici doar ca turist care isi expune un punct de vedere. Referirea la unii politicieni care ar putea da banii inapoi nu are legatura cu subiectul prezentat si este neadecvata. Orice alt primar actual sau anterior momentului, din Constanta sau Bucuresti, ar putea fi invocat, dar tot fara nici o legatura.

    Eu, daca eram in acea situatie, dadeam in judecata si agentia de turism, precum si hotelul respectiv, stringind dovezi si reprezentindu-ma singur atit in Romania cit si in strainatate, inclusiv la curtile internationale.

    Daca stii atit de bine cum functioneaza atit aprovizionarea cit si bucataria acelui hotel - e clar ca esti implicata direct si nu ar trebui sa mai comentezi.

    Eu nu pot trage concluzii pentru ca nu am toate elementele, dar te vad pe tine foarte partinitoare si subordonata celor de la hotel sau de la firma de turism.

    F2A1C
    [27.09.13 21:15:59]
    »

    @andrei44: De-asta sint taaaare curios care-i agentia.

    andrei44*
    [27.09.13 21:26:22]
    »

    @F2A1C: Intreaba-l PE PRIVAT pe autorul rw-ului si sigur iti va raspunde.

    claudiu_buhan
    [27.09.13 21:35:16]
    »

    @Mirar e clar ca esti de pe la o agentie. Ce tot o tragi de par. Alamo a povestit si el ce a patit. Daca a cerut anumite beneficii de la hotel e treaba lui. "E prost cel ce da nu cel ce cere".

    F2A1C
    [27.09.13 21:57:05]
    »

    @andrei44: Si daca-i de sex feminin, intreb pe privata

    (sry de offtopic, dar nu m-am putut abtine: D)

    alamoAUTOR REVIEW
    [28.09.13 10:50:29]
    »

    @F2A1C: Agentia din Ro fost OK, [****] o recomand pentru ca ei nu au vandut decat un sejur si m-au sustinut cand le-am prezentat problema pe care familia mea a avut-o in concediu. Au dovedit profesionalism, voi mai calatori cu ei si ii recomand. Am scris pe site pe 30.06 ce am patit la hotel si m-am adresat agentiei pentru a gasi o rezolvare (am plecat cu o noapte mai devreme de la hotel iar o noapte am petrecut-o la spital impreuna cu familia). Nu am beneficiat de doua nopti de cazare si am primit banii inapoi de doua nopti. Ce santaj? Mirar, ai plati energia electrica acasa daca nu o consumi? Sa platesc un serviciu de care nu am beneficiat? Era normal sa primesc despagubiri nu doar banii inapoi pe ce nu am beneficiat, dupa ce copilul meu a ajuns la spital (n-a intrat in piscina hotelului).

    Este suspect ce spune Mirar, sustine acelasi punct de vedere ca al reprezentatilor hotelului din vara "a fost ceva in apa de mare". Am scris review-ul pe 30.06 (dovedind verticalitate) iar raspunsul de la reprezentantii statiunii Albena l-am primit 05.07 (in raspunsul lor se face referire/reproseaza ce am scris pe site). Oricum, atitudinea celor din hotel a fost extrem de rece si au incercat sa musamalizeze ce s-a intamplat. QED

    Cat despre reclamatia la OPC nu am pastrat toate actele primite de la clinica din Bulgaria si sincer nu prea mai vream sa-mi consum energia ulterior, m-am adresat amiabil agentiei, mi-au restituit valoarea a doua nopti de cazare de care nu am beneficiat...

    Oricum, cu exceptia acestui "incident" din concediu am scris ca a fost OK, camera, muzica la restaurant, echipa de animatie. Am alergat de-alungul plajei, de la Kaliakra pana in sudul plajei unde se termina si inapoi. NU AM DESCRIS DECAT REALITATEA!

    webmaster
    [28.09.13 13:02:37]
    »

    @alamo: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat, așa cum de altfel a solicitat mai sus utilizatorul căruia i-ai răspuns).

    Mirar
    [11.10.13 15:37:01]
    »

    Hello again

    Va multumesc pentru interesul acordat profilului meu! Starnesc atatea curiozitati, nu e asa? Mi se pare foarte amuzant!

    Dragii mei, pentru ultima data:

    1. Sustin cele relatate. Domnule Alamo v-ati adus toti prietenii sa comenteze in favoarea dvs?

    2. Este libera dvs alegere de a va da cu parerea in privinta persoanei mele (desi asta nu cred ca va priveste dar daca vi se pare interesant si va ocupa timpul, be my guest!)

    3. Nu ma intereseaza restul aberatiilor insirate. Eu mi-am spus parerea scurt si la obiect fata de comportamentul domnului ce a postat acest review. Nu am zis ca nu s-ar fi intamplat sau alte bla bla-uri de genul.

    Dar cum stim deja... multi se dau viteji dupa razboi

    4. Este ultimul review aici. Eu imi voi petrece in continuare mini vacantele in Albena, la acest hotel.

    5. Va rog, nu va mai obositi sa imi raspundeti. Sincer - nu ma intereseaza absolut deloc.

    O zi cat mai placuta!

    danamandache
    [11.10.13 17:25:58]
    »

    Ultimul review? Dar primul unde este? Ati scris cu cerneala simpatica review urile?

    claudiu_buhan
    [11.10.13 19:16:30]
    »

    @mirar pai e interesant ca la un moment dat il puneai sa jure ca a cerut anumite beneficii. o dai in fasole de acu... sa fii sanatos

    F2A1C
    [11.10.13 19:51:43]
    »

    @danamandache: si mai distractiva e partea cu "nu-mi raspundeti" dar e abonat (a) la discutie

    danamandache
    [11.10.13 21:09:23]
    »

    @F2A1C: pt ea (am inteles ca este o ,,ea ,,) este amuzant. Este cinica aici fiind vorba de suferinta unui copil. Vorbeste despre comportamentul domnului ce a scris impresiile dar comportamentul ei cred ca este nefiresc ca sa nu spun ciudat. Isca o furtuna intr-un pahar cu apa, apoi vine si spune ca parerea noastra ,,a prietenilor ,,lui alomo nu conteaza pt ea, ca sant doar aberatii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Merisor
    [12.10.13 17:41:34]
    »

    ... sunteti penibili. De la subiectul d-lui Alamo s-a ajuns la atac la persoana, imi pare rau, dar va dati prea tare in stamba.

    Nu ma mira acest lucru, acum 2 zile am venit din Austria. In aeroportul din Viena ne-am imbarcat intr-un autobuz pentru a ajunge la avion... ce sa mai zic... in autobuz au inceput niste romani, destul de bine imbracati (nu erau romi), sa se certe cu voce tare, strainii din autobuz erau speriati... sincera sa fiu, imi venea sa intru in pamant de rusine ca sunt roman.

    Fratilor, comentati pe marginea subiectului d-lui Alamo, dar nu va atacati, va rog, fiti civilizati!

    webmaster
    [12.10.13 17:59:53]
    »

    @Merisor:

    acum 2 zile am venit din Austria.

    Asteptam detalii si impresii!!!

    danamandache
    [12.10.13 19:50:28]
    »

    @Merisor: domnule, atac la persoana comiti dumneata si doamna pe care ai sustinut-o. Iar de dat in stamba citeste ultimul ecou a lui mirar...

    Merisor
    [16.10.13 19:26:17]
    »

    @danamandache: Nu ma refeream la dvs, vorbeam in general. Imi pare rau, ca, comentariul meu s-a postat "pe dvs".

    In definitiv, suntem liberi sa ne exprimam...

    Merisor
    [16.10.13 19:40:08]
    »

    @webmaster:

    Da, am fost in Austria.... ce sa zic, mi-a placut totul, foarte mult.

    Este o curatenie de nedescris, peste tot.

    Strazile, autostrazile si toate drumurile, in general, sunt netede ca in palma, nici cu lupa nu gasesti o gropita.

    Peste tot, magazine, farmacii, restaurante, aeroporturi... gasesti muuultaaa amabilitate.

    Preturile sunt cam piperate, la nivelul salariilor din Austria, bine, nu toate, sunt produse care au preturi mai bune decat la noi (medicamente, dulciuri, cosmetice, detergenti).

    Ceea ce mi-a placut foarte mult sunt satele austriece. Acolo casele sunt mari si frumoase. Distanta dintre case este foarte mare (1 casa/1 km).

    Un alt aspect care mi-a placut este verdeata - paduri, campii, chiar si in orase este foarte multa verdeata, cladirile nu sunt foarte apropiate... SE POATE RESPIRA, AERUL ESTE OZONAT, MIROASE A CURAT.

    Recomand, cine are ocazia, sa poposeasca un pic in Austria, in orice oras, sat, loc... este minunat!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    F2A1C
    [16.10.13 21:07:28]
    »

    @Merisor: Va multumesc pentru hint! Mi-am si notat: e mai bine in Austria decit la Kaliakra. O sa ma folosesc de acest sfat in viitoarele concedii.

    Merisor
    [19.10.13 07:42:38]
    »

    @F2A1C: Am fost in St. Johann - Tirol, acolo este statiune muntoasa, la 10 km este cea mai renumita partie de schi, este foarte frumos, merita...

    webmaster
    [19.10.13 10:37:01]
    »

    @Merisor:

    Am fost in St. Johann - Tirol

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acelei destinaţii.

    Merisor
    [26.10.13 13:18:07]
    »

    @webmaster:

    Pai tot ce am scris despre Austria face parte din impresiile St. Johann - Tirol - Austria.

    Mai mult... mergeti si vedeti

    webmaster
    [26.10.13 14:03:33]
    »

    @Merisor: mă refeream la review-uri, nu la ecouri. Nu toți au timp să citească tot firul de discuție și să pună informația cap la cap.

    Din câte văd eu ai scris doar 2 review-uri despre un singur hotel din Bulgaria. User card Merisor

    Mai ai și alt cont unde ai scris despre Austria?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Merisor
    [27.10.13 16:47:22]
    »

    @webmaster:

    Nu mai am alt cont. Am scris despre Austria intr-un alt context, am vazut cum se balacaresc unii pe "rai si iad' si am dat un exemplu despre romanii care se balacareau intr-un autobuz din aeroportul Viena... balacareala, balacareala si iar balacareala peste tot unde intalnesti romani... asta am vrut sa subliniez, poate, poate se mai opresc unii din balacareli.

    Cand am sa am timp am sa merg pe rewiew pentru alte impresii vazute nu numai in Austria sau Bulgaria, am multe de spus, dar... rabdare...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cristianam
    [01.09.14 14:18:24]
    »

    @Mirar: stimate coleg/a pana la urma fiecare dintre noi avem dreptul la o opinie, favorabila sau nu asupra unor conditii de la un anumit hotel sau dintr-o anumita statiune.

    Atunci cand cineva spune ca stie din sursa sigura pe mine, personal, ma face sa imi pun intrebarea de de acea sursa sigura nu solicita dreptul la replica?

    Eu toate reviewurile si ecourile le-am perceput intotdeauna ca fiind in proportie de 40% subiective, depinzand foarte mult de asteptarile cu care mergem la un moment dat intr-un anumit loc, de ceea ce gasim acolo si mai ales de evenimentele ulterioare. Amfost acolo pana la urma este un site unde fiecare isi scrie propria parere si fiecare va decide ulterior daca va rezerva sau nu acolo o vacanta.

    Daca colegul nostru dupa aceasta experienta pe care a dorit sa ne-o impartaseasca isi va reveni, cei ce au citit cu siguranta vor fi mai vigilenti pentru ca astfel de lucruri se pot intampla oricand si oricui. Daca a solicitat diverse beneficii drept despagubire pentru suferinta sa si a copilului, doar reprezentantii agentiei de turism sau ai hotelului pot aduce dovezi in acest sens.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alamo, andrei44*, claudiu_buhan, cristianam, danamandache, F2A1C, fanespoitorul, iulianic, Merisor, Mirar, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Superior Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.082297086715698 sec
    ecranul dvs: 1 x 1