GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Acesta oferta a fost reziliata la sfarsitul lunii iunie. Raportul calitate pret parea unul foarte bun daca ceea ce era prezentat in oferta era real. Negocierea pentru 2010 s-a facut in luna august 2009. Situatia economica a Greciei era mult mai buna decat in prezent.
Vorbim de un hotel vechi de 30-40 de ani renovat. Cu mobilier vechi, paturi care scartaie, camera si baie mica asemanatoare cu cele de pe litoralul nostru fara termopane cu geamuri care nu se inchideau si pe dedesubt intrau furnici si alte vietuitoare. 2 stele plus ar fi fost maxim. Pana la renovare a functionat numai pe cazare cu masa optionala. Rania a gresit cand a focut oferta (bucataria este mica si nu permite realizarea unei diversitati culinare in cantitati sufuciente) carnea de porc se termina in 10 minute si era inlocuita cu macaroane, multa tocatura cu legume, de aici si inghesuiala de la inceputul intervalului. Cine intarzia astepta in picioaresa se elibereze o masa deoarece se manca si la mesele de la bar. Colac peste pupaza Christian Tour se gandeste sa renegocieze tarifele in plina criza si la 3 luni dupa ce a pus in vanzare biletele prin early booking si ii mai taie din profit si ea ne taie din calitatea serviciilor.
Bun pentru cei care mergeau prin last minute rau pentru ceilalti deoarece nu au primit nici o compensare pentru scaderea calitatii serviciilor.
Rania a taiat din personal folosind aceeasi femei si ca femei de serviciu si ca bucatarese ajungand sa lucreze de la 6 dimineata pana la 23 seara zi de zi. Acest lucru va crea mari nemultumiri ce se vor concretiza cu rezilierea contractului.
Apropo de all inclusive este mult spus poate 3 mese cu bauturi. Lipsesc mesele intermediare diversitatea bauturilor alcoolice si nealcolice (in aceesi perioada un prieten a fost in Zakyntos Admiral Tsilivi tot la 3 stele tot all inclusive la acelasi pret daca nu tinem cont de diferenta de 30E la transport autocar 1200km fata de 800km pana in Halkidiki si a beneficiat de o diversitate cel putin dubla la mancare si bautura-deci se poate).
In rest va urez succes in gasirea altui Hotel. Cat despre agentie a pierdut cel putin 3 clienti de early booking si ii sfatuiesc si pe ceilalti sa astepte cu incredere last minute plateste unul si merg doi.
Trimis de ardei in 23.07.10 20:11:28
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Lily Ann Vilage in Nikitty 2 ani, Tropical 1 an.
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ardei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 40.00390500 N, 23.38579800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
lucrezi la vreo firma de turism de discuti asa mult despre contracte? Stii cum si cand se negociaza? As fi preferat sa citesc mai multe amanunte personale despre conditiile de acolo decat despre dat cu parerea referitor la contracte...
Nu lucrez nici pe departe in domeniul turismului dar imi place sa fiu informat. Daca intelegi cum functioneaza sistemul poti sa nu gresesti altadata. Intreaba concret ce vrei sa sti.
Pune-te in situatia celor care au ales acest hotel cu 5 luni inainte au platit toti banii si afla cu cateva zile inainte de plecare ca acest hotel cu all inclusive nu mai este disponibil si in aproape aceeasi bani li se ofera alt hotel cu demipensiune pe care nu il vor, sau primesc banii inapoi. Ce faci in situatia asta? Eu nici nu vreau sa ma gandesc.
dau in judecata, pe baza contractului cu turistul, firma touroperatoare; si sa stii ca as avea sanse de castig; n-au decat sa-mi elibereze un loc la hotel, eventual sa-mi dea cazare in apartamentul de protocol (orice hotel are macar unu) ; daca eu am niste conditii de respectat (nu am voie sa schimb nume, data de intrare, trebuie sa platesc pana la o data limita) mi se pare corect ca si ei la randul lor sa aiba si sa respecte obligatiile. Daca nu- sa plateasca! Si nu numai pretul sejurului- ci si daune morale, cel putin.
Si vad ca dai ca solutie "plateste unu merg doi"... dupa ce ti-ai luat-o cu early-booking, mai ai incredere in "goange" de astea?
Personal nu folosesc aceste sisteme decat daca as fi sigur ca firma tour-operatoare are camere in garantie; atunci nu se poate intampla situatie de over-booking. Sau daca hotelul si perioada pe care le doresc coincid cu ce-mi doresc eu. Nu as sta sa pandesc ofertele.
Problema este ca hotelul la care am stat Julia din Fourka a reziliat contractul cu CT in timp ce noi eram acolo. Patroana Rania a lipsit 2 zile (in care nu am avut inghetata) si atunci presupun ca a avut loc rezilierea. Dupa noi a mai venit o serie, de care am aflat de la CT ca a fost si ultima.
Deci nu se pune problema de camere insuficiente. Pur si simplu pentru Romania acest hotel a disparut din toate ofertele, CT fiind singurul partener roman. Mai erau si bulgari dar erau numai 2 familii.
Drama este ca ai luat early booking si hotelul pt. care ai platit nu mai exista. Am sa ma interesez ce s-a intamplat cu cei care ar fi trebuit sa se cazeze aici, unde au fost imprastiati. Verifica pe net oferta CT pt. Halkidiki si o sa descoperi ca Hotel Julia a disparut. Daca faci rost de un pliant o sa vezi ca a existat.
stiu ca a existat, am avut si cunostiinte in acest an in luna iunie cazati acolo. Vreau sa-ti spun ca au fost multumiti. Nu extrem de incantati, doar multumiti. De cazare, de mese, de plaja... Au plecat cu pretentii normale categoriei hotelului, fiiund bine informati, si asta au gasit. Nu mai putin, poate doar ceva in plus.
In mod normal, cei care au luat sejururi aici si apoi hotelul a fost scos din oferta, ar trebui sa beneficieze cel putin de aceleasi conditii la un alt hotel, adica 3 stele cu AI; daca nu - exista justitie in Romania (oare???)
Oricum, sunt convins ca si nemultumirile turistilor care au fost aici au ajutat la rezilierea contractului. Asa ca tantia Rania ar trebui ca pe viitor sa aiba grija cum bea ceaiul, sa nu renunte si alte natii la contractele cu ea... desi amatori de pleasca se gasesc destui...
ardei: tu ai fost intr-adevar acolo? si in calitate de turist platitor?
Am nevoie de aceasta confirmare/infirmare, pentru ca si mie mi se pare mai degraba un comunicat (cu scuze si explicatii) din partea unei agentii decat un review propriu-zis...
Da am fost acolo cu sotia si copilul. Dealfel am depus si o reclamatie la Christian Tour acum o luna de zile (prin contract eram obligat sa o depun in 5 zile). Am platit 500Euro pentru toti trei (copilul avand gratuitate) cu transport cu tot. Pretul era foarte bun, poate prea bun. Am fost astazi si nu au vrut sa-mi spuna ce s-a intamplat cu cei care deja luasera bilete. daca raspunsul nu o sa ne multumeasca o sa mergem si la protectia consumatorului.
Numele meu este L. Dan perioada in Grecia a fost 19-26.07.2010 tel agentie CT Mosilor de unde am luat biletul este 0212101687 daca doriti sa verificati.
Pentru sbacau si webmaster.
As fi trecut peste conditiile de cazare-camera mica, baia mica, mobilierul vechi, usile de la balcon care nu se inchideau si daca trageai un pic de ele se deschideau, teava de la galerie care cadea cand trageai perdeaua, aerul conditionat cu telecomanda blocata numai pe pornit-oprit fara posibilitate de reglaj.
Dar sa ajungi ca pe vremea impuscatului sa vanezi un loc la masa ca alfel meniul se shimba in unul mai prost (in 10 minute). Peste tot pe unde am fost la all incusive meniul se pastra si era inlocuit felul de mancare cu unul identic nu cu ceva mai slab. romanii sunt acuzati ca umple farfuriile cu mancare si jumatate se arunca. Aici numai primii apucau carne de porc, ceilalti mancau macaroane. Daca ar fi fost respectat meniul fiecare ar fi luat si mai tarziu.
Spatiul de prezentare a mancarii era foarte mic 6 tavi mici pentru garnituri si 4 tavi mari pentru mancare, o tava pentru fructe. Lungimea unui stand avand aprox. 2m si erau 2 standuri. Fata de all inclusive de la Bulgari era o difenrenta mare de tot (am fost de 1 mai la Nisipurile de Aur).
Nu sunt chitibusar dar atunci cand poti face comparatii din propiile experiente cresc si cerintele. Apropo de Bulgari erau singurii care strangeau si aruncau mancarea in fata ta si nu o duceau inapoi in bucatarie (apropo de multe feluri cu carne tocata).
Scopul pt. care am scris si nu am tacut si rabdat cu fac majoritatea este ridicarea exigentelor la nivelul informatiilor din brosuri. As propune ca in contractul incheiat cu clientul sa se specifice clar care sunt si ce contin.
Deobicei agentiile spun cateva cuvinte despre ceea ce platest si umple 4 pagini cu excursii optionale. NU. Trebuie trecut detaliat: camera, baia, balconul cati metrii patrati au, masa ce contine: mezeluri, cascaval, branza, rasii, masline ş. a. , bauturi alcoolice (denumire sortimente generale), nealcolice tot la fel, astfel atunci cand vine CT sa renegocieze contracte sa nu poata taia din calitatea lor, deoarece e trecuta in contract.
Aici ar trebui umblat.
ok, multumesc pentru precizari. Nu am verificat, merg pe mana tale bunei-credinte.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 O vacanta minunata. Multumim Rania — scris în 13.07.22 de Copilu58 din HUNEDOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2015 Superb — scris în 29.07.15 de doria din PITEşTI - RECOMANDĂ