EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Calatoria am început-o din Cluj, escală de 2 ore în Istanbul și apoi un zbor de 10.30 ore în HK.
HK face parte dintr-un circuit care se continuă cu Singapore și Bali, în cazul nostru.
Aeroportul HK este enorm dar ușor de trecut prin control, am primit un tichet cu perioada de 90 de zile în care putem rămână în oraș. Nu sunt percepute taxe, nu este necesară viza, HK o țară cu sisteme.
Am avut asigurat transferul de la aeroport la hotel, care a durat aproape o oră, aeroportul este pe insulă Lantau, piste construite în mare, iar cazarea noastră a fost pe insula Hong Kong, am traversat șosele pe sub fluviul Pearl.
Hotelul are un hol mic de acces, te întâmpină personalul care îți ia bagajele și urci scări rulante până la nivelul recepției. Amabilitate deosebită, hotelul are 38 etaje, noi am primit o cameră cu harbour view la et 19. Am ales hotelul și din considerentul ca din poze se părea ca se pot deschide ferestrele, ghinion, politica lor, ferestre fixate cu coliere să nu se deschidă. A ajutat faptul ca în dreptul ferestrei, pe toată lungimea era un divan tapițat cu perne. Aparatul de climă funcționa tot timpul, deosebit de silențios, se putea regla doar temperatura și nivelul ventilației. Afară era f cald și umed, noapte cam cu 2-3 grade mai puțin decât ziua.
Zilnic era refăcut stocul de apă plată, schimbate prosoapele, completat plicuri de cafea și ceai, aranjată camera.
camera avea inclusiv fier de călcat cu masa, papuci, halat, încălzitor electric pentru apă, tacâmuri, cești cu farfurioare, produse de baie.
Micul dejun se servea de la 7-10, generos, diversificat, atât pe gustul europenilor cat și chinezesc, ocazie perfectă pentru a ne delecta cu preparate autohtone. Ce mi-a plăcut a fost ceaiul englezesc, era gata preparat, ceai negru, lapte și zahăr, delicios.
Pe acoperiș, la et 38 se află o piscină cu șezlonguri, măsuțe, prosoape și salvamar, piscina avea vedere la înălțime, peste cartier.
Cazarea pentru noi era doar pentru odihnă, intreaga zi am vizitat orașul și împrejurimile. În zonă erau multe clădiri înalte, la parterul lor magazine unde puteam să ne facem cumpărături, în special fructe și restaurante cu specific local.
La 2 minute de hotel era stația de metrou. Din aeroport, am cumpărat carduri octopus pt transportul în comun, deosebit de utile, care aveau din start un acont și puteau fi alimentate în unele stații. Hotelul, unele magazine, restaurantele aveau wifi, nu este absolut necesar să achiziționezi eSIM sau cartela internet. De la recepție am primit o hartă turistică detaliată, cu harta cu traseul metroului, restul traseelor le făceam în camera înainte de a porni. Am folosit și autobuze și tramvaie double decker, ferry.
Trimis de Marina M in 17.06.24 20:09:19
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marina M); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 22.28583895 N, 114.13497808 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Interesant debut, merită remarcat
@Marina M: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat în rubrica "JEN Hong Kong Hotel by Shangri-La, HONG KONG" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)