GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Mai mult decât dezamăgitor
Am ajuns la acest hotel, forțat de împrejurări. Mai precis, hotelul la care am cumpărat bilete, nu s-a mai deschis și J'adore Deluxe Hotel & Spa mi-a fost oferit la schimb. Am să fiu foarte scurt deoarece nu-mi face plăcere să scriu despre un hotel care mi-a stricat concediul.
În primul rând, hotelul este cotat în alte țări cu 4 stele și vândut cu 400 EU / 7 nopți (am vorbit cu alți turiști). Pe frontispiciul hotelului nu este afișată nici o stea.
Hotelul este amplasat pe un teren foarte mic (aproximativ 1 hectar), în condițiile în care ale resorturi de 5 stele beneficiază de 7 - 8 hectare cu spații verzi, locuri de agrement, spații de joacă, grădini etc, în consecință nu există nici măcar locuri pentru plajă lângă piscine. Într-una din fotografiile atașate, se observă că unicul spațiu verde, amplasat în fața terasei restaurantului principal, este folosit pentru plajă (la 2 m distanță de cei care servesc masa).
Nu există spațiu de joacă pentru copii, amfiteatru, spații verzi.
În interior, camerele mici (am stat într-un family cu suprafața totală de 18 mp în condițiile în care hotelurile noi de 5 stele au 25 - 30 mp).
Restaurantul mic (stai cu tava în mână și te uiți după loc), La barul lobby se stă la coadă permanent.
Deși deschis în acest an (2016) a fost lucrat de mântuială, după cum se va vedea din poze.
Nu există piscină interioară, sală de gimnastică, grădiniță pentru copii.
Hotelul nu este amplasat pe plajă. Plaja se află la 500 m iar accesul se face traversând șoseaua, fără a fi amenajată nici măcar o trecere de pietoni.
Pe una din laturi, hotelul este foarte aproape de un alt hotel. După amiază, după ora 16, la piscine este umbră. Programul de distribuire a prosoapelor de plajă, este făcut să fii nevoit să-ți iei prosopul în cameră și să-l pui la uscat.
Este prima locație de când petrec concediile în Turcia (de 6 ani) unde am avut, probleme digestive din cauza mâncării și unde am găsit mâncare cu gust alterat. Sucurile naturale erau contra cost.
Lista poate continua, dar acest hotel nu merită nici măcar acest efort.
Trimis de agnt110* in 13.12.16 19:26:33
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Bodrum, Kusadasi, Antalya, Side, Didim
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (agnt110*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.75275500 N, 31.46063600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@agnt110: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)privind pretul nu ai platit si tu 400euro/7 nopti? eu cred ca atat vine daca faci calculul
@agnt110: la ce hotel ai cumparat initial sejurul?
@nrs: Poate autoarea s-a referit la pretul total al sejurului, pentru o familie cu 2 ad+1 copil de 13 ani.
Sau cei pe care i-a intrebat nu au inteles corect (daca erau din alte tari si comunicarea intr-o limba straina a intampinat obstacole) si i-au spus pretul/persoana, nu pe familie.
@nrs: 1000:12 X 7 = 580, față de 400
Sau 400:7 X 12 = 685, față de 1000
Prețul în ambele cazuri era pentru familie, 2 adulți și un copil. În funcție de hotel copiii până la o anumită vârstă nu plătesc. La hotelul unde am cumpărat inițial bilet, copiii până la 13 ani aveau gratuitate. Trebuie să mai spun că biletul a fost cumpărat cu o reducere de 40% pentrucă l-am plătit integral din luna ianuarie iar concediul era în septembrie.
@Corina70: Am vorbit cu un sas de origine română, plecat din țară din anul 1990, care nu a mai revenit niciodată în Ropmânia pentrucă nu are pe nimeni. E căsătorit și muncește acolo. De acolo a cumpărat biletul pentru care a plătit 400 EU (2 adulți și un copil). Copiii nu plătesc până la o anumită vârstă, în funcție de hotel. La hotelul la care am cumpărat inițial bilet, până la 13 ani. Prețul pe care l-am plătit eu include și o reducere de 40% deoarece am achitat costul integral din luna ianuarie.
@webmaster26: Poziția hotelului este corectă.
din ce am gasit eu la acest hotel copilul de 13 ani plateste de aceea am spus ca sejurul a costat 400 euro/7 zile 2 adulti sau 2 adulti si un copil pana in 12 ani. in cazul dumneavoastra 2adulti si un copil de 13 ani erau priviti ca si 3 adulti. nu e vina hotelului ca agentia v-a inselat un pic si v-a oferit un hotel unde copilul a platit in locul unuia unde copilul nu platea
@agnt110:
”În primul rând, hotelul este cotat în alte țări cu 4 stele și vândut cu 400 EU / 7 nopți (am vorbit cu alți turiști).
Este total nerelevant să compari preţul pentru români cu cel pentru alte naţionalităţi, probabil germani.
”De acolo a cumpărat biletul pentru care a plătit 400 EU (2 adulți și un copil).
Mi se pare ciudat că sasul nu a venit din Germania cu avionul, cum fac 99% din nemţi, ci cu maşina personală.
Dar nu cumva copilul respectivului avea sub 13 ani şi atunci se caza gratuit?
În momentul în care ai aflat că nu se va deschide hotelul ales de tine iniţial, ar fi fost util să analizezi avantajele şi dezavantajele variantelor de relocare propuse. Aşa ai fi aflat că la acest hotel copilul de 13 ani împliniţi este considerat adult şi beneficiază doar de o reducere de 30%, că hotelul nu este pe plajă, ci la vreo 300 de metri de aceasta, că are ultra all inclusive care cuprinde şi câteva băuturi de import, faţă de hotelul iniţial care oferă doar băuturi locale etc.
”În interior, camerele mici (am stat într-un family cu suprafața totală de 18 mp în condițiile în care hotelurile noi de 5 stele au 25 - 30 mp).
Probabil ţi-au oferit family ca bonus.
Totuşi pe site-ul oficial al hotelului sunt precizate cu totul alte suprafeţe, respectiv 34 mp camera standard şi 38-42 mp camera family, suprafeţe suficiente, chiar uşor peste medie.
@nicole33: Parțial ai dreptate, referitor la faptul că trebuia să verific condițiile.
Situația stă în felul următor: eu am achitat integral biletul în ianuarie și eram liniștit în privința concediului. La sfârșitul lunii iulie agenția m-a anunțat că primul hotel nu se mai deschide și mi l-a oferit pe aceste la schimb. Este foarte adevărat că eu am considerat ofertele echivalente, dar nici nu puteam să verific mare lucru deoarece Jadore era nou deschis și nu existau informații despre el. La acea dată site-ul lor avea imagini generice care nu reflectau realitatea.
De exemplu imaginea hotelului este fotoshopată astfel încât hotelul de alături nu apare. Erau incluse imagini de la un club al copiilor și de la o sală de gimnastică, care nu există. Existau turiști care căutau piscina interioară și nu le venea să creadă nă nu există așa ceva.
Cât despre camere, se poate verifica (cu o marjă de eroare destul de mică) dimensiunea lor. În Google earth ai un tools numit riglă. Iei lățimea hotelului, scazi 2 m (holul) și împarți la 2 ca să afli lungimea unei camere. Lățimea o afli după geamuri. Camerele family se găsesc acolo unde hotelul e puțin mai lat (cu 30 cm pe fiecare parte) Între 18 mp și 38 mp e o diferență foarte mare, nu se poate ascunde adevărul.
@agnt110:
”Situația stă în felul următor: eu am achitat integral biletul în ianuarie și eram liniștit în privința concediului.
Faptul că ai achitat integral din ianuarie sejurul la un hotel nou construit sau poate în construcţie la data respectivă nu este o garanţie absolută că acesta va fi şi finalizat şi deschis la timp, ceea ce s-a şi întâmplat. Turcii lucrează cu mult simţ de răspundere, dar în ultimii ani au fost şi câteva situaţii de genul acesta.
Anul trecut am ales un hotel care urma să se deschidă în anul respectiv şi am avut ceva emoţii până l-au deschis cu o întârziere de o lună, mai ales că aveam sejurul programat la început de iunie. Încă din momentul rezervării am analizat variantele posibile într-un caz nefericit. Fiind hotel de lanţ, nu am fost prea stresată, convinsă fiind că îmi vor oferi în primă variantă relocarea la celălalt hotel aflat aproape în aceeaşi locaţie, cu servicii excelente, dar cu 10 euro de persoană pe noapte mai ieftin, diferenţă pe care o recuperam eu cumva.
Anul acesta am ales alte două hoteluri noi nouţe, nefinalizate la data rezervării. Ştiam că îmi asum un risc. În cazul primului din ele, nu aveam nicio idee în caz de nedeschidere. În cazul celui de al doilea, i-am spus din start lui Cristi de la AFA că accept necondiţionat relocarea la hotelul din Belek al aceluiaşi lanţ, chiar dacă ar fi însemnat un drum mai lung cu vreo patru sute de kilometri, dus întors dublu.
@agnt110:
”Este foarte adevărat că eu am considerat ofertele echivalente, dar nici nu puteam să verific mare lucru deoarece Jadore era nou deschis și nu existau informații despre el.
Informaţii despre servicii erau puţine la momentul respectiv, dar ceva ceva tot găseai pe site-urile străine de turism.
Însă poziţionarea hotelului, distanţa până la plajă, suprafaţa resortului puteau fi verificate cu uşurinţă şi acestea erau certe.
”Între 18 mp și 38 mp e o diferență foarte mare, nu se poate ascunde adevărul.
Niciun hotel nu-şi poate permite o asemenea eroare. Nu poţi avea camere de 18 metri pătraţi şi să declari pe site mai mult decât dublu. Este imposibil.
Cu nişte ani în urmă am avut curiozitatea de a măsura camera de hotel în care eram cazată. Eram după renovarea apartamentului şi schimbarea mobilei şi încă mai aveam o ruletă în torpedo-ul maşinii. Am făcut acest lucru mai mult contrariată de faptul că toţi cei care fuseseră acolo înaintea mea descriseseră camerele ca fiind foarte mari, foarte spaţioase, în poze păreau chiar imense, iar camera mea era absolut normală şi atât. S-a dovedit că aveam dreptate, dar diferenţa era de doar 4 mp de la 36mp la 40 mp cât declarau ei pe site. Ulterior am găsit şi explicaţia: hotelul avea camere cu suprafeţe diferite în funcţie de corpul în care erau amplasate, iar camera mea se afla într-un corp construit ulterior, probabil la vreun an de la deschiderea hotelului.
@nicole33: Stimată doamnă, eu am stat 12 zile în camera aia și știu ce dimensiune avea. Marea majoritate a camerelor erau la fel. Este posibil să fi avut hotelul 2-3 camere pe nivel, mai mari dar eu am scris în postare cum am stat eu și marea majoritate a oaspeților, înghesuiți. Dar despre piscina interioară, sala de gimnastică, locul de joacă, cum și-au permis să scrie că le au?
Într-adevăr pe site-urile străine similare cu acesta (am fost acolo) au apărut postări, foarte nefavorabile acestui hotel și care-mi susțin afirmațiile, dar nu am considerat atunci când mi-am cumpărat biletul că trebuie să încep o anchetă, mai ales că trebuia să accept ceva la schimb.
Dacă tot aveți tendința să luați apărarea acestui hotel, puteți merge în 2017 să vă petreceți un concediu acolo și vorbim la întoarcere.
@agnt110:
”Într-adevăr pe site-urile străine similare cu acesta (am fost acolo) au apărut postări, foarte nefavorabile acestui hotel și care-mi susțin afirmațiile, dar nu am considerat atunci când mi-am cumpărat biletul că trebuie să încep o anchetă, mai ales că trebuia să accept ceva la schimb.
Nu ai făcut nicio "anchetă", ai acceptat cu ochii închişi primul schimb propus, iar rezultatul se vede clar în articolul de mai sus şi în dezamăgirea permanentă în care ţi-ai petrecut concediul.
”Dacă tot aveți tendința să luați apărarea acestui hotel, puteți merge în 2017 să vă petreceți un concediu acolo și vorbim la întoarcere.
Departe de mine orice gând de a lua apărarea acestui hotel sau a altuia. Am intervenit doar pentru că nu îmi plac exagerările, care, pentru cei mai puţin informaţi, pot fi chiar dezinformări şi nu acesta este scopul acestui site.
Nu am nici cea mai mică intenţie de a-mi petrece concediul la JAdore, preferinţele mele îndreptându-se spre hoteluri mult mai bine cotate decât acesta, dar şi mai scumpe.
Am remarcat acest hotel încă din iarna trecută, atenţia fiindu-mi atrasă de numele acestuia similar cu al unuia din parfumurile mele preferate şi, curioasă din fire, m-am apucat să-l studiez. A spune că am făcut o "anchetă" este prea mult, deoarece m-am lămurit foarte repede că nu face obiectul. Nu mi-a plăcut faptul că nu este pe plajă, că are o suprafaţă redusă fiind mai degrabă hotel şi nu resort, iar preţul mic pentru un hotel de cinci stele m-a convins că şi serviciile oferite vor fi pe măsura preţului, mult sub ceea ce îmi doresc eu într-un concediu. Singurele avantaje ar fi fost faptul că plaja este OK, dar departe şi că hotelul este nou nouţ.
Dacă ai fi citit cu atenţie ecourile mele, ai fi observat faptul că eu nu am comentat în niciun fel nemulţumirile tale legate de calitatea mâncării, de exemplu, tocmai pentru că nu am fost acolo.
Îţi doresc alegeri mai informate şi mai inspirate pe viitor!
@nicole33: Constat că devii lipsită de respect în exprimare și treci de la comentarii asupra hotelului, la comentarii despre persoana mea. Nu am acceptat prima ofertă care mi s-a făcut ci pe a 4-a. Dacă sunt exagerări sau nu pot hotărâ cei care au fost acolo. Cei care au plătit un resort de 5 stele și au găsit un hotel de 4, fără unele servicii menționate chiar în reclama de pe site-ul oficial au dreptul să fie nemulțumiți și să-și verse frustrarea pe acest site, pentru a preveni pe alți turiști, să fie înșelați.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2019 De evitat — scris în 13.09.19 de blupan din ROMANIA - nu recomandă
- Aug.2019 Dezamagitor — scris în 06.08.19 de Mirela2020 din GALATI - nu recomandă
- Jun.2018 Un hotel frumos! — scris în 05.07.18 de alexandra_iri din TURDA - RECOMANDĂ
- Sep.2016 Dezamăgitor — scris în 15.10.16 de Danapdee din BRASOV - nu recomandă