ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 25.04.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 8 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 80 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Un hotel fabulos. Pur si simplu.

TIPĂREȘTE

Am ales hotelul dupa indelungi cautari… se stie (iar daca nu stiti am sa va spun eu) ca in Santorini, cazarea si, mai ales, amplasamentul, hotelului cantaresc decisiv in petrecerea unei vacante reusite in insula. Practic, locatia inseamna 95% din vacanta.

Un sejur in Santorini este scump, este comparabil ca pret cu unul in Maldive au in Mexic, insa noi romanii suntem norocosi ca un astfel de paradis este atat de aproape de noi si avionul este mult mai ieftin decat unul catre destinatiile mentionate. Am vorbit cu multi turisti din diferite tari si toti, fara exceptie, au indicat Santorini in topul preferintelor, desi erau umblati in multe zone in care noi, romanii, ajungem poate mai greu.

Recunosc ca ma adresez unei categorii de turisti mai pretentiosi, nu fac din asta un titu de glorie au altceva, insa trebuie precizat. Cu bani putini un concediu in Santorini este cel mult slabut. Aici nu exista conceptul de ieftin si bun.

Pentru a iesi ieftin trebuie sa te cazezi in Perissa ori Kamari, iar aceasta iti strica toata placerea (care, daca alegeti hotelul potrivit, ar putea fi senzationala). Am ramas foarte surprins cand, dintr-un avion cu 180 de pasageri cred, numai 6 am s-au cazat intr-un hotel cu vedere la Caldera. Foarte pacat. Nici nu stiau ce pierd: vacanta vietii lor s-a aflat la 10 km distanta si au ratat-o!

Revenind la Ilioperato, este in Imerovigli, cea mai frumoasa asezare de pe insula in opinia mea. Multi vorbesc de Oia, este frumoasa si Oia, insa eu cred ca Imerovigli este superioara.

Aici nu prea exista conceptul de hotel, de aceea nici nu mentionez numarul de stele, nicaieri nu am vazut afisat asa ceva aici, toate hotelurile (sa convenim sa le spunem asa) sunt sapate in stanca, sunt foste case de pescari modernizate acum si care arata senzational. Ilioperato nu face exceptie, eu i-as da 4 spre 5 stele, depinde de perceptia fiecaruia. Am stat in lumea asta la hoteluri de 5 stele care nu se ridicau la nivelul sau, dar si la unele de 4 superioare acestuia. Ma rog, chestia cu stele e relativa, nu vreau sa insist.

Important este de spus, in primul rand ca ofera o priveliste SENZATIONALA. Este cea care face toti banii. Este asezat pe mai multe niveluri, cred ca vreo 3-4 etaje sa le spunem, iar toate camerele au vedere la Caldera.

Noi am avut un junior suite, sunt 4 in hotel, dintr-un total de 12 camere maxim zic eu. Sunt cele mai bine pozitionate, vederea de pe terasa este perfecta, nu mai exista nimic care sa o obtureze in vreun fel. Pe terasa sunt scaune, masa, umbreluta, iar in camera gasiti tot felul de pahare din care puteti savura bautura preferata la apus si nu numai. Practic cand iesiti pe terasa (dar privelistea o aveti si direct din pat, daca deschideti geamurile), vedeti marea superba si marginile Calderei. Trebuie spus ca Imerovigli este cel mai inalt asezat din toate oraselele de pe Caldera, iar privelistea este incomparabila. Apusul il savurati linistiti la un pahar de vin sau sampanie pe terasa, fara a va deranja nimeni si cu siguranta ca este printe cele mai bune locuri de pe insula pentru aceasta. Si va veti convinge ca este poate cel mai frumos din lume.

In camera este cada cu hidromasaj, Jacuzzi langa pat, halate, papuci, toate in conditii foarte bune, precum si un frigider incapator.

Insist pe un lucru – este foarte multa liniste aici, practic la apus nu se mai aude nimic, esti doar tu, apa, soarele si vulcanul…parca toata lumea se opreste si admira apusul. Repet – senzatia este incomparabila cu orice am trait pana acum.

Hotelul este la marginea oraselului pe cararea catre Oia, insa de aici si pana in centru nu faceti mai mult de 5 minute, iar in capatul cararii spe centru, la 2 minute de mers pe jos, gasiti o parcare destul de mare gratuita pentru masini, atv sau orice ati avea.

Micul dejun este foarte gustos, cafeaua buna, buffet suedez cu multe produse de patiserie gatite in casa, in dimineata respectiva. Sunt sucuri naturale, vreo 2 feluri, apa, ceaiuri, omlete, mezeluri etc, nu inist, gasiti tot ce doriti ca sa mancati in fiecare dimineata. Se repeta acelasi lucru in fiecare zi.

Exista si o piscina, destul de mica, cu 8 sezlonguri foarte confortabile, din lemn... A sta aici si a privi toata ziua la mare si la vasele de croaziera care intra in Caldera, daca in alta parte mi s-ar fi parut plictisitor, aici as considera ca este cel mai frumos lucru din lume. Sincer va spun, privelistea este fabuloasa. La piscina puteti comanda bauturi sau sandvisuri de la hotel (un pahar de vin 5 euro, un sandvis cam 7-10, o bere 5-8 euro).

Oaspetii sunt din toate colturile lumii, dar cei mai multi mi s-au parut a fi americani si chinezi. Se fac si nunti aici, am intalnit o familie de americani care venisera aici sa se casatoreasca si au avut 30 de invitati. I-a costat cam 60.000 euro. E o excentricitate, ce-i drept, dar sunt convins ca nu vor uita aceasta niciodata, frumos…

Revenind la hotel, mai trebuie spus ca ei se pot ocupa de inchirieri de masini, de croaziere etc, sunt foarte amabili si draguti.

Si, ca fapt divers, langa hotel se afla o vila cumparata acum cativa ani de Angelina Jolie, poate aveti noroc si o intalniti pe acolo ☺ noi nu am vazut-o…

Dupa ce am vazut toata insula va pot indica faptul ca Imerovigli este cel mai frumos orasel, fara nici cea mai mica ezitare. Langa hotelul nostrum mai erau vreo 3 cu aceleasi conditii foarte bune» Remezzo, Avaton si Afroessa. Sunt destul de asemanatoare, va spun ca nu veti da gres alegand niciunul dintre acestea.

Mai sunt in orasel si altele foarte bune, cu siguranta, insa pentru a alege ceva bun trebuie sa respectati cateva conditii»

-sa verificati foarte bine detaliile cu privire la privelistea oferita, atat din camera cat si din suprafetele commune, gen piscine…sa fie neintrerupta ar fi ideal, precum la Ilioperato sau la celelalte hoteluri mentionate

-sa nu va zgarciti la bani, mai bine mai asteptati un an, doi si luati o camera la un hotel bun. In acest mod veti avea o vacanta cu adevarat de neuitat si nu una mediocra.

-daca puteti, luati o camera cu Jacuzzi (este super)

-nu va cazati in kamari sau perissa, nu merita, daca nu aveti bani sufiecienti alegeti o alta insula greceasca, oricum sejurul va fi mult mai bun

-incercati ~sa vanati~ din timp cazarea, chiar cu 1 an inainte, inclusiv direct de la proprietarii hotelurilor, care sunt afaceri de familie in marea lor parte si apoi sa cumparati numai biletele de avion de agentiile romanesti care vand chartere catre Santorini.

- nu veniti aici cu copii, nu este locul lor, am vazut foarte putine familii cu copilasi, chiar nu exista niciun motiv pentru a-i aduce aici

Referitor la distante, va spun ca pana in zona de plaja, Kamari sau Perissa erau cam 10-12 km, iar pana la Vlychada un pic mai mult. Ultima plaja este singura frumoasa din insula, iar despre aceasta am mai povestit in reviewul despre Santorini, in general.

Concluzionand, veniti in Santorini si stati in Imerovigli, veti trai o experienta senzationala. Nu va multumiti cu putin, aceasta minunatie de insula va poate oferi cea mai frumoasa experienta a vietii voastre, daca stiti sa alegeti cu atentie.


[fb]
---
Trimis de rentea in 19.09.14 16:38:10
Validat / Publicat: 19.09.14 17:43:15
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5099 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

44 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rentea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24499 PMA (din 29 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 80.84 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    44 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 44
    webmaster22
    [19.09.14 17:11:17]
    »

    Mutat în rubrica "Ilioperato Hotel [Imerovigli], SANTORINI" (nou-creată pe sait)

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    renteaAUTOR REVIEW
    [19.09.14 17:53:54]
    »

    @webmaster22: mai degraba as spune ca se afla localizat aici>36.436881,25.422041

    webmasterX
    [19.09.14 18:02:03]
    »

    @rentea: Mulțam fain. Am modificat "cursorul", rezultând noua poziționare de aici.

    În plus, am adnotat coordonatele drept confirmate

    crismis
    [19.09.14 19:44:34]
    »

    @rentea: V-am citit cu interes ambele review-uri despre Santorini pentru ca aceasta a fost una din vacantele noastre de anul trecut. Va inteleg optiunile si le respect, desi nu au coincis nici pe departe cu ale mele.

    Singurul lucru pe care nu l-am inteles a fost de ce ati fost surprins ca din 100 de oameni cati au fost in avion, doar 6 au ales destinatiile de cazare (exclusiviste) de pe Caldera?! Eu cred ca din restul 94:90 nu-si permit asa ceva, iar pe ceilalti 4 nu i-ar interesa. Recunosc ca ma incadrez in ultima categorie, mi-as fi putut permite, dar nu inteleg pentru ce?! De ce sa platesc mii de euro pentru jacuzzi si Caldera-view? Pentru mine, o cazare decenta implica un pat curat, un dus cu apa calda si, doar in concediu, o ambianta intima si placuta. Restul sunt amanunte.

    M-am cazat in Perissa, am inchiriat masina cu 25 de euro pe zi la fata locului (patroana o romanca maritata cu un grec), am " batut" insula in sus si in jos (de acord, cea mai tare plaja e Vlychada, dar am gasit ceva frumos si in celelalte), am admirat apusul de 2-3 ori de la diverse terase, cu un pahar de vin in mana, alaturi de familie, de prieteni si de ceilalti turisti (au ramas amintiri de neuitat), pe Angelina n-am intalnit- o, dar am trecut peste , deci consider ca am avut o vacanta de nota 20. A! Si cu banii ramasi, am mai facut o vacanta, peste 2 luni, in Sardinia.

    Nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa polemizez cu dvs, e doar un alt punct de vedere.

    Vacante minunate in continuare!

    renteaAUTOR REVIEW
    [19.09.14 20:06:02]
    »

    @crismisar sa polemizam pe un subiect mi se pare foarte constructiv. Si cu cineva de calitate precum dvs sunt convins ca ar fi o placere.

    Revenind, sunt de acord 100% cu dvs, cu exceptia faptului ca acest lucru nu se aplica in santorini. Doar aici.

    Sunt ferm convins ca o cazare intr-o locatie cu vedere directa la Caldera face toti banii, cum se zice si ca merita sa facem un efort financiar pentru a o achizitiona.

    Ma repet-in Santorini totul este cazarea, totul este atmosfera traita din camera sau terasa ta privata la apusul soarelui sau dimineata... sau privind in zare din infinity pool-ul hotelului situat pe buza vulcanului.

    Fireste ca suntem diferiti si totul are o doza maxima de subiectivism. Dar, de aceea probabil, Santorini nu a fost pt dvs decat ~o alta vacanta, alaturi de cea din sardinia~, iar pentru altii, desi umblati prin multe locuri in lumea aceasta, a insemnat cel mai frumos loc de pe pamant.

    crismis
    [19.09.14 20:16:14]
    »

    @renteaa, inteleg ce vreti sa spuneti! Mi-am dorit sa ajung in Santorini la fel de mult cat mi-am dorit sa ajung in Sardinia, Ischia, Zakinthos, Lefkada etc. La fel de mult, adica nu mai mult.

    De fiecare data cand ma intorc dintr-o vacanta si sunt intrebata cum a fost, raspund: "Cea mai tare vacanta de pana acum! "

    Va doresc sa vi se "intample" cat mai multe experiente minunate precum cea din Santorini!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    renteaAUTOR REVIEW
    [19.09.14 20:41:42]
    »

    @crismisa, si eu, pana la Santorini, la fel ziceam - a fost cea mai... cea.

    Oricum, multumesc pentru urari. Si eu va doresc asemenea.

    webmasterX
    [19.09.14 21:04:38]
    »

    @crismis:

    M-am cazat in Perissa, am inchiriat masina cu 25 de euro pe zi la fata locului (patroana o romanca maritata cu un grec), am " batut" insula in sus si in jos (de acord, cea mai tare plaja e Vlychada, dar am gasit ceva frumos si in celelalte), [... ]

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

    crismis
    [19.09.14 21:07:24]
    »

    @webmasterX: Voi scrie, promit! Iarna e luuunga

    claudiu 71
    [19.09.14 22:07:13]
    »

    @rentea: Salut.

    Se vede ca ai avut o muza buna, ai ales excelent pozitionarea si calitatea hotelului. Si eu am aproximativ aceleasi principii cand imi planific o "iesire", pretul trece de multe ori pe second place si parerea mea, am avut numai de castigat (evident nu banii inapoi) Chiar am facut o simulare pentru inceput-mijloc de mai la unul din operatorii mei apropiati si mi-a dat pentru 8 nopti un pret care zic eu este OK, si anume 586€ pentru doua persoane cu mic dejun inclus!

    Impresiile de la locul faptei denota o inspiratie din filmul"Motaneata Reloaded"dar amprentele tale personale dau o nota distincta la capitolul romantism.

    Fain.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    renteaAUTOR REVIEW
    [19.09.14 22:46:51]
    »

    @claudiu 71: multumesc pt vorbele frumoase.

    cat despre pret, tin sa iti spun ca este foarte bun, mai ales daca e vorba despre un junior suite, daca nu, poate te razgandesti si il alegi, merita cativa euro in plus.

    Ceea ce ma pune pe ganduri este perioada, sa nu cumva sa fie frig si ploaie... mie si septembrie mi se pare un pic riscant, cu o sapatamana inainte sa ajungem noi au fost cateva zile consecutive de ploaie si furtuni, ceea ce iti cam strica orice plan ai avea.

    Poate muti un pic intervalul mai spre iunie...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    claudiu 71
    [20.09.14 00:02:26]
    »

    @rentea: Pretul este de baza, adica o camera economy studio,

    25mp. clar de aici porneste.

    Nu imi pot da seama daca hotelul are si camere pozitionate spre deal sau doar spre mare.

    Cu perioada din mai intradevar este riscant.

    O seara placuta.

    renteaAUTOR REVIEW
    [20.09.14 09:48:45]
    »

    @claudiu 71: toate sunt numai catre mare, dar cele economy chiar nu stiu unde se afla. ce difera la ele este nu atat marimea, cat acel "privacy"!

    alex1968
    [20.09.14 17:43:18]
    »

    @rentea,

    Superb review. După ce l-am terminat de citit m-am decis unde vreau sa-mi petrec vacanţa în vara viitoare. Eu şi soţul meu avem, însă, un mare handicap: nu conducem (eu am carnet, dar, din 1996 de când l-am luat până acum nu am condus niciodată şi, evident, nu cred că e cazul să-mi exersez "talentul" de şoferiţă tocmai în Santorini). De aceea, aş vrea să te întreb dacă ne-am putea descurca acolo fără să închiriem maşină. Cum ajungem de la aeroport la hotel (dacă în pachetul turistic intră şi transferurile) şi dacă există în preajma hotelului mijloace de transport. De asemenea, te rog mult, spune-mi prin mesaj privat cum ai cumpărat biletul (agenţie, site).

    Mulţumesc foarte mult

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    renteaAUTOR REVIEW
    [20.09.14 21:24:41]
    »

    @alex1968: pai daca veti cumpara un pachet cu charter si hotel de la agentiile romanesti (sunt destule), aveti si transferurile incluse. Daca nu, cum am procedat noi, luati hotelul separat (aveti libertatea sa negociati direct cu acesta si, fiind afaceri de familie, sa obtineti un pret poate mai bun, si apoi luati biletul numai de avion (practic este acelasi charter vandut de agentiile romanesti, doar ca le spuneti ca doriti numai biletul de avion).

    In insula sigur ca va puteti descurca, incepand de la banalul taxi care il gasiti la aeroport si apoi il puteti chema de la receptie, pana la autobuzele din insula.

    Insa... taxiul este foarte scump si nu au tarif fix, totul trebuie negociat la urcare. O ccursa de la hotel, oriunde s-ar afla, pana la plaja sau in alt orasel va costa cam 30-40 de euro.

    Transportul local se poate utiliza, mai ales daca acveti timp... de pierdut. Orice destinatie este accesibila din Fira, deci daca stati in orice alt oras trebuie sa schimbati in Fira, ceea ce se traduce in timp pierdut. Este ieftin, are niste ore fixe... ma rog, este relativ utilizabil. Plecand de la premisa ca veti sta in cel mai frumos orasel, Imerovigli, va trebui sa schimbati cursa in Fira sau sa mergeti pe jos pana acolo (25 minute de traseu superb pe malul marii - sau mai bine zis pe craterul vulcanului .

    Imerovigli este micut, distanta de la orice hotel pana la statia de autobuz se parcurge in max 10 minute lejere. De la Ilioperato, Avaton sau Afroessa faceai pana la autobuz 5 minute.

    Poate va razganditi si inchiriati o masinuta sau, mai ales un atv, drumurile sunt foarte bune si soferii foarte rabdatori. Am asistat la scene multiple cand soferii de autobuze au stat si asteptat zeci de secunde, fara macar un claxon, pana un sofer mai neindemanatic sau ratacit a reusit sa se puna in miscare.

    Eu hotelul l-am platit direct la ei si charterul separat (este o singura agentie mare care ofera astfel de chartere din Bucuresti, cu escala la intors in Mikonos). daca nu o gasesti o sa iti dau pe privat numele, este cea mai mare din Romania cred. Iti mai stau la dispozitie pt detalii, insa vrea sa stii ca tot ceea ce este important in Santorini se gaseste in Imerovigli, Oia si Fira, la care poti ajunge si cu busul, in caz de lipsa de masina sau altceva. Plajele, in afara de Vlychada, sunt perfect dispensabile

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex1968
    [21.09.14 00:29:13]
    »

    @rentea,

    Multumesc foarte mult. După ce ţi-am citit review-ul am căutat acest hotel în oferta unor agenţii româneşti şi nu l-am găsit, de aceea am întrebat cum ai făcut rezervarea. Dacă ar fi în oferta de pachete turistice a unor agenţii nu ar fi nicio problemă, evident, cu transferul. Dar se pot schimba multe până se lansează ofertele ptr. vara viitoare.

    Oricum, este pentru prima dată când ştiu foarte clar, cu un an înainte, unde vreau să merg în concediul din anul următor şi îţi mulţumesc mult pentru asta.

    Concedii minunate şi în viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    renteaAUTOR REVIEW
    [21.09.14 10:49:27]
    »

    @alex1968: ma bucur ca te-am convins. o sa ai o vacanta minunata. chiar daca nu apare in oferetele cu chartere ilioperato, poti gasi ceva la fel de bun la agentiile romanesti...trebuie doar sa le urmaresti ofertele

    Horass
    [28.01.15 03:15:09]
    »

    Nici nu știu ce sa spun!? Comentariul tău este tipic romanesc, iar discuția despre frumusețea insulei este doar un pretext. Esenta relatării este de a te lauda cu locația în care ai stat tu (pardon, în septembrie, nu în vârf de sezon!) și a considera experiență ta, un etalon în materie de Santorini. Cine nu-si permite sa stea unde ai stat tu, mai bine sa stea acasa sau cei "nefericiți" care au ajuns prin Kamari n-au inteles nimic din ce înseamnă "turismul aristocratic"!? Prietene am stat 14 zile în Santorini, în Kamari, la un hotel de 4* pe malul mari în august 2014. Am vizitat tot ce se putea vizita, am făcut și plaja din solidaritate cu soția mea, și n-am simțit de loc ca am ratat concediul, chiar dacă nu am avut papuci, halat sau jacuzzi sub pat.

    În hotel cu mine erau americani, nemți, suedezi și alți turiști care au ratat și ei poziționarea corecta în insula. Apropo nu cred ca este normal sa sfătuiești pe nimeni sa stea acasă un an sau 5 ani pana strânge bani de nu știu ce locație. Viața este complexa, dar mai ales scurta, așa ca trebuie trăită din plin și la maxim. Orice cuplu tânăr, în opinia mea, dacă poate sa strângă un buget de 1200€ sa spunem, sa meargă la un hotel de 2-3 * în sezon sau în septembrie când este mai ieftin, dar sa meargă sa viziteze ca este tare frumos Santorini!!! Mai bine "saraci", fericiti și plimbați, decât statuti 3 ani acasă, ca nu-si pot permite sa vadă marea chiar și din toaleta! ,

    Noi romanii avem în gena laudarosenia, am pierdut modestia, poate și prin golfurile Greciei. Poate este bine sa învățăm de la turistul american, plecat în lume s - o viziteze, cu un rucsac în spate și cu prea puține fițe în bagaj.

    Sunt de acord în totalitate cu tine, ca este un loc unic, și ca suntem norocoși ca este atât de aproape de noi.

    Toate cele bune!

    Cu drag,

    H

    deeaghe
    [28.10.15 15:56:04]
    »

    Am fost in santorini in septembrie anul acesta. Am fost cazati in Akrotiri, hotelul tot pe caldera, fix vis-a-vis de Oia. Am scris si aici pe site despre el. Intr-adevar te indeamna hotelurile pompoase de pe marginea Oiei sau Imrovigli, dar nu as da 10.000 de lei pentru hotel.

    Avand in vedere ca o zi acolo se petrecea in felul urmator: 09:00 mic dejun, 10:00 - 11:00 plecat la plaja, 15-16:00 plecat de la plaja, vazut apus in Oia, Imerovigli si alte locatii superbe apoi, plimbat pana pe la 22:00, luat masa, mers la hotel, dormit si tot asa, pentru ce sa dau atatia bani? Nu am mers acolo sa stam in hotel, ci am mers sa vedem toata insula. fac parte din categoria celor pe care nu ii intereseaza luxu ala.

    Imerovigli, de vis intr-adevar. Fata de Oia, este mult, mult mai linistit si exclusivist. Am vazut apusul de acolo si intrdevar ai sentimentul ca esti tu, marea, si vulcanul. Din punctul meu de vedere nu merita 10.000 de lei pentru 10 minute de apus pe seara. Per total a cheltuit mut mai putin decat cineva cazat in Oia sau Imerovigli si am avut o vacanta extraordinara la un pret probabil de vreo 10 ori mai ieftin. Daca stii ce sa cauti gasesti si ieftin si bun, dar depinde doar de pretentii si de ce intelegge fiecare prin vacanta reusita.

    renteaAUTOR REVIEW
    [28.10.15 19:49:49]
    »

    @deeaghe: corect ceea ce spui... sau cel putin corect in parte. Stii bine ca ieftin si bun nu exista! In esenta, lucrurile care fac dintr-o vacanta una reusita tin de modul in care reusesti sa te relaxezi, sa te simti bine. In opinia mea, fireste, subiectiva, Santorini inseamna Imerovigli si Oia. Nimic altceva. Plajele sunt cel mult mediocre, insa privelistea dintr-un hotel de pe buza Calderei este incomparabila. As fi putut sta 7 zile la piscina care atarna pe marginea vulcsnului... Si sa stii ca erau unii care numai asta faceau... oh, si nu ii condamnam deloc.

    Pretul este maricel, dar cred ca e corect.

    deeaghe
    [29.10.15 13:12:07]
    »

    @rentea - Nu zic ca eu nu as fi stat pe buza vucanului la piscina... 2 zile. sa stau o saptamana in Santorini ca sa stau in piscina, sa dorm si sa beau si sa mananc 7 zile as lua-o razna si i-o spun cu mana pe inima. Ma intreb daca tu ai fost sa vezi cum arata insula de la manasirea sf, Ilias, daca ai fost sa vezi cum arata apusul din mijlocul craterului, daca ai vazut vulcanul, daca ai facut o baie in apele termale de langa Palea Kameni, daca ai fost cu catamaranul si daca ai fost macar sa vezi cum arata o plaja. Cea mai tare plaja mi s-a parut Perivolos, cu nisip fin, negru, un ietris mult mai fin de fapt, nu nisip propriu zis, dar de un milio de ori mai placut decat cel din Perissa si kamari. Nu este genul de plaja din Costinesti...

    Hai sa iti zic cat m-a costat pe mine toata vacanta ieftina si buna: 900 de euro cazare+avion charter, 192 de euro un jimny cu care am batut toata insula tim de 7 zile cu un plin de 30 si ceva de euro siinca vreo 1000-1000 si ceva de euro chetuiti si nu ne-am abtinut de la ceva, am mancat, am baut, ne-am plimbat, ne-am luat suveniruri, am fost in excursie la vulcan... si vreau sa ii sun ca afost luna de miere perfecta fara sa cheltui cel putin 30.000 de lei. Stiu ca ieftin si bun in general nu exista, dar depinde ce intelegi prin bun. Daca vrei pr si simplu sa dormi intr-un hotel pe care sa dai 10-20.000 de lei ca sa simti ca dormi bine sau vrei sa dormi si sa faci dus intr-un hotel bun, normal, curat si sa porti prin camera slapii tai de acasa. daca un hotel imi ofera o pereche de slapi pentru mine este egal cu 0, o pereche de papuci nu ocupa atat de mult in bagaj. Aaa... camera era curatata si spalata zilnic, prosoapele erau schimbate zilnic si aveam produse igiena: sampon, gel de dus, sapun, hartie igienica, chiar si frigider in camera...

    Acum depinde bineinteles ce intelege fiecare prin vacanta reusita. Pentru mine o vacata reusita este aia in care vin inapoi si spun : am fost acolo si am facut aia, am vazut aia, acolo aveau aia, nu sa ma intorc si sa spun ca am dormit atat de bine si m-am balacit intr-o piscina asa misto toata ziua...

    Nu as fi vrut sa "strang din fund" si sa merg in santorini la 50 de ani sau niciodata pentru ca nu imi permit un hotel in imerovigli ci am vrut sa merg acum cnd sunt tanara, pot sa vad si sa ma plimb cat vreau.

    alex1968
    [29.10.15 14:09:41]
    »

    @deeaghe - Scuze ca ma bag si eu "ca musca-n lapte", dar, dupa parerea mea, exista (cel putin) doua tipuri de concedii - concediu "de odihna" (de relaxare pur si simplu) si concediu "turistic". Le-am "experimentat" pe ambele, iar pentru un concediu pur si simplu de odihna, dupa o perioada in care am muncit pe branci, as opta pentru un astfel de loc, evident, atunci cand imi permit. Nu inseamna ca daca optezi pentru astfel de locuri unde conditiile si serviciile sunt decisive in alegere nu ai vazut altceva nimic sau nu te intereseaza decat "sa dormi, sa bei si sa mananci". Mi se pare o atitudine cel putin jignitoare. Alegerea destinatiei - cel putin din punctul meu de vedere - o fac in functie de ceea ce imi doresc pentru ACEL concediu, iar criteriile dupa care fac alegerea pot diferi radical fata de criteriile dupa care imi aleg destinatia pentru concediul urmator.

    Inca odata, scuze pentru ca m-am bagat singura in vorba, dar m-a deranjat un pic modul in care sunt unii judecati pentru ca doresc un confort mai bun. Pentru fiecare este important ceea ce considera el ca e important, nicidecum ceea ce decid/considera altii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    deeaghe
    [29.10.15 14:58:25]
    »

    @alex1968 - Buna. Nu-i nicio problema ca " te-ai bagat in vorba". Poate si eu m-am aprins un pic in ceea ce am vrut sa spun.

    Inteleg si ideea de concediu de odihna si cea de concedu turistic, dar daca vreau sa ma odihnesc e suficient dormitorul meu sau ma pot duce la Busteni, nu in Santorini sa dorm pe 100 de milioane.

    Asa cum ti s-a parut tie atitudinea mea "o atitudine cel putin jignitoare" asa mi s-a parut si mie atituinea autorului cand a spus asta: "Am ramas foarte surprins cand, dintr-un avion cu 180 de pasageri cred, numai 6 am s-au cazat intr-un hotel cu vedere la Caldera. Foarte pacat. Nici nu stiau ce pierd: vacanta vietii lor s-a aflat la 10 km distanta si au ratat-o! "

    Nu judec ptr ca vrea un comfort mai bun, dar nu mi se pare corect fata de cei care nu isi permit sa cheltuie 300 de milioane in concediu atitudinea autorului.

    Fara suparare, e doar parerea mea. Te las sa tragi singur concluzia de ce m-am aprins eu asa tare.

    alex1968
    [29.10.15 15:15:50]
    »

    @deeaghe - Da, sigur ca inteleg atutudinea ta. Eu am precizat: "daca ai bani si iti permiti". Sa nu intelegi ca as fi fost al 7-lea turist din cei 180... Nu, in niciun caz. De cele mai multe ori nu mi-am permis sa ma cazez acolo unde mi-as fi dorit dar - repet - nu pot sa neg ca daca as avea banii necesari mi-as alege un hotel mai confortabil, cu priveliste de vis si servicii de exceptie.

    Iti doresc vacante minunate in continuare, pentru ca de fiecare data un concediu poate fi la superlativ daca stim sa ne simtim bine si suntem cu persoana potrivita langa noi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    renteaAUTOR REVIEW
    [29.10.15 17:41:57]
    »

    @alex1968 @deeaghe: ok, hai sa ne lamurim putin . In primul rand legat de costuri: e drept ca un junior suite la ilioperato este cam scumput, dar in niciun caz nu ajunge la sumele avansate de tine (sper ca in gluma)... poate ca este in jur de 160-180 euro/noapte, desi cred ca am dat mai putin. iar masina inchiriata acolo nu cred ca a fost mai mult de 30 de euro pe zi. Departe de a fi cheltuit 30.000 de ron in total. Foarte departe.

    2. Am vizitat toate locurile amintite de tine (daca vei citi reviewul meu despre santorini cred ca vei gasi detalii despre fiecare in parte). Raman la concluzia ca in afara de plaja Vlychada, toate celelalte sunt cel mult mediocre. Sunt in grecia mii de plaje cred mult mai pitoresti, dar e o chestiune subiectiva, fireste.

    3. Confortul hotelurilor de pe caldera nu e punctul lor forte, gandeste te ca sunt sapate in stanca, deci nu foarte mari) ci privelistea oferita. In orice moment al zilei. Este o senzatie fantastica numai cand iesi pe terasa, de exemplu.

    4. Raman la concluzia ca o vizita in santorini este memorabila Numai daca te cazezi in imerovigli sau oia. O vizita in orice alt loc din grecia poate fi superba si in orice alte conditii, aici insa nu. Santorini e atat de diferit fata de restul greciei.

    4. Cel mai important este sa ne simtim bine, dar unele ponturi sunt binevenite. Cum ar fi recomandarea, din tiata inima, pe care am primit-o si eu, la randul meu de la un coleg de site, de a sta in santorini numai intr-un hotel din oia sau imerovigli. Chiar daca trebuie sa strangi mai multi bani pt aceasta. A fost cel mai bun sfat turistic primit. Aveam aceeasi opinie cu a ta, dar dupa experienta traita acolo, recunosc ca fara acel sfat as fi ratat Vacanta Vietii Mele de pana acum.

    alex1968
    [29.10.15 18:23:01]
    »

    @rentea: Cred ca faci confuzie intre useri. Eu NU am pomenit nimic legat de costuri. Cred ca destinatarul mesajului este @deeaghe...

    renteaAUTOR REVIEW
    [29.10.15 18:28:36]
    »

    @alex1968: asa este alex, scuza-ma te rog.

    --

    by webm: corectat, @deeaghe în loc de @alex1968

    deeaghe
    [29.10.15 20:14:00]
    »

    @rentea: inteleg perfect ce spui. Intr-adevăr ai dreptate. Cand acm fost acolo da, am avut un sentiment aparte. M-am supărat un pic la inceput pe faza cu ratatul vacantei. Santorini este o locatie de vis care merita vizitata, fiecare cum poate.

    am exagerat un pic cu 30.000 de lei, dar sunt hoteluri care costa si atât in Santorini. Nu vreau sa las totusi impresia unei nebune care are ceva cu tine pentru ca ai stat la un hotel in Imerovigli, m-am supărat doar un pic pe ratatul vacantei. Fiecare viziteaza Santorini dupa buget desigur.

    Oricum, ca sfat, daca nu iti permiti Oia sau Imerovigli, Akrotiri este superior fata de Perissa sau Kamari.

    Inca odata imi cer scuze pentru polemica creata. La mai multe călătorii si sper sa mai discutăm si altădată. O seara cat mai frumoasa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    renteaAUTOR REVIEW
    [29.10.15 20:35:32]
    »

    @deeaghe: a discuta in contradictoriu este calea spre progres! Perfect de acord cu faptul ca aktotiri este superior NET celor doua localitati, atat de preferate de multi conationali din motive misterioase pt mine Bugetul este o parte importanta a calatoriei, poate uneori cea mai importanta. Cateodata putem sa il suplimentam, alteori nu (prea). As spune ca aici, in Santorini, daca s-ar putea face un efort, ar merita sa stam in zona oia-imerovigli sau, de ce nu, akrotiri. Este clar in top dupa oraselele mentionate, am vizitat-o si mi-a placut. Categoric. In schimb spun un NU clar pt Perissa ori Kamari. As prefera orice statiune de pe litoralul nostru in locul acestora. Sincer.

    Ma bucur mereu cand reusesc sa dialoghez, oriunde, cu un om inteligent, capabil sa argumenteze ceea ce sustine, iar tu faci parte cu siguranta din aceasta categorie. A fost (este) o onoare.

    Horass
    [30.10.15 06:33:15]
    »

    Aceasta este atitudine de "aristocrat low cost". Probabil ca la jumătatea lui septembrie, stimabilul domn, a plătit acolo mai puțin decât am plătit eu în Kamari, în vârf de August!? Hmmmmmmmm, noi suntem turiști de sindicat veniți probabil din Petrila, nu niște rafinați care știm ce înseamnă Caldera. Ne cazam acolo, cu papuci și halat de baia, la 35 grade, iar apoi căutăm vinul cel mai ieftin, să mai scoatem din pagubă. Nu contează, mă întorc acasă, postez pe AFA unde am stat io, obligatoriu specific că din 180 doar EU și inca 6 lorzi şi-au permis asta, şi gata aroganța.

    Mă uit la japonezii aia mititei, la nordici, la americani, italieni și apreciez modestia lor, naturalețea şi faptul că știu sa fie turiști. [...]

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, claudiu 71, crismis, deeaghe, Horass, rentea

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062148809432983 sec
    ecranul dvs: 1 x 1