ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: ploiesti
ÎNSCRIS: 23.06.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 11 & 12 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

Ilio Mare - O MARE DEZAMAGIRE

TIPĂREȘTE

Pe scurt

Am platit pentru 5 stele si am primit sub 3 stele, adica: gandaci, paienjeni, furnici cazati in aceeasi camera cu noi, paturile pentru cei 2 copii ruginite si mai rele ca cele de spital, in oferta hotelului la junior suite aveai in camera combina muzicala, o canapea si o zona de living room, inexistente la noi.

La masa aceeasi poveste nu puteai manca pentru ca trebuia sa dai mustele din jurul tau si de pe mancare. Inadmisibil pentru niste conditii minime de curatenie si igiena

Produsele de igiena nu se schimbau decat daca le solicitai, ti se da raspunsul am uitat.

Domnisoarelor de la receptie cand le-am spus de diferenta din oferta si camera primita au ridicat din umeri ca nu au ce face si ca asta a rezervat agentia.

Agentia Paralela 45 alta poveste interesanta am facut reclamatie, ne-au dat dreptate dar nu au ce face isi paseaza vina de la unii la altii, lipsa de profesionalism si responsabilitate, stiu doar sa ia banii dar la orice sesizare ridica din umeri.

Daca aveti copii distractia pentru ei este inexistenta, nu au animatori, nu au parcuri de distractii, este un loc pentru pensionari. Bautura la masa de seara se plateste asta n-ar fi o problema daca ar fi preturi decente, dar o bere 5 eur este prea mult, iar daca nu comanzi nimic se uita rautacios si iti iau paharele de pe masa.

Singurul lucru bun este marea, dar nu este meritul lor ci al naturii.

Singurii greci amabili erau …tot romanii angajati la tavernele lor. Recomand cu caldura, asta in cazul in care totusi mai vreti sa mergeti, taverna Zorbas din port unde lucreaza o romanca plecata din tara dupa 90.

Pentru eventualele greseli de exprimare imi cer scuze, dar sunt foarte furioasa si consider ca am fost furati pe fata.

Am uitat sa mentionez ca atunci cand faceam dus toata apa din baie ajungea in camera pe sub usa, si la aceasta sesizare nu au avut o rezolvare.


[fb]
---
Trimis de radusirazvan in 18.07.11 18:31:42
Validat / Publicat: 18.07.11 18:46:59
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6048 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (radusirazvan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 unul dintre gandacii cazati cu noi in camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1348 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    iulian68
    [18.07.11 20:06:39]
    »

    Eu cred ca, in baza fotografiilor pe care le ai, impreuna cu cei cu care ai fost, poti face reclamatie la OPC.

    Formuleaza plangerile, ataseaza copii dupa contractul de servicii mentionate, si eventuale fotografii, apio trimite-le un mail celor de la agentia respectiva si avertizeaza-i ca, daca nu ajungeti la o solutie de compromis, in 48 de ore, trimiti plangerea la forurile competente, si vezi daca ajungeti la o intelegere.

    De regula, se cauta o rezolvare amiabila, ca toata lumea fuge de controale, si de regula, mai bine mai primesti tu un sejur la mare in valoare de 3-500 euro decat sa se lege la cap, cu alte spagi.

    Si retine, de respectarea contractului sun responsabili cei care l-au semnat, nu 'tertii", asa ca, dpdv legal, ei raspund in fata ta si ceilalti in fata lor.

    Tine-te de ei, nu ai absolut nimic de pierdut, si daca ai vreun prieten cunoscator in ale dreptului comercial si civil, da-i contractul si iti face o lucrare de 10, sunt sigur! Bafta!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danoradea
    [18.07.11 20:07:26]
    »

    Imi pare rau ca v-ati ratat concediul, mai ales ca in urma cu 1 luna ne-am intors si noi de la acelasi hotel, de care am fost destul de multumiti, totusi am cateva nelamuriri:

    1. exista diferente intre camerele hotelului, fiind de mai multe tipuri, dar probabil pe voi va pacalit un pic agentia, deoarece si camerele de tip junior suite sunt diferite, si probabil v-au trimis la cele mai ieftine (in cazul in care ati avut camera la parterul corpului care avea in spate lacul cu pesti banuielile mele sunt confirmate, acestea fiind cu aproximativ 30% mai ieftine la operatorii nemti);

    2. In ceea ce priveste animalele de companie, le vei gasi in toate hotelurile cu vegetatie luxurianta in gradina, totusi nu cred ca daca ati fost la receptie sa le cereti indepartarea lor nu au venit;

    3. In cele 7 zile cat am stat si mancat aici nu am avut probleme cu mustele la restaurant niciodata, si am stat si pe terasa si inauntru;

    4. produsele de igiena au fost schimbate zilnic, schimbau sampon, gel de dus, hartie igienica si daca lipsea cantitati infime, ca sa nu mai vorbesc de prosoape pe care le schimbau si daca nu le foloseam;

    5. la orice hotel din Grecia cu demipensiune, bauturile de la cina se platesc, iar preturile pe care le-ai platit te asigur ca sunt perfect normale pentru un restaurant al unui hotel de 3 stele si nu 4/5 cum e acesta;

    6. e drept animatia e zero, dar sa stii ca nici nu se lauda cu ea, cat despre distractie nu poti sa te plangi ca ai ce face si la hotel si pe insula;

    7. spui ca singurul lucru bun e marea, dar sa nu uitam ca portiunea de plaja unde ati stat este amenajata si intretinuta de ei, inainte si acolo era pietris si stanci;

    8. nu sunt deloc de acord cu depunctarea drastica pe care ai facut-o hotelului, e dreptul tau recunosc, dar nu e deloc justificata si va avea ca efect inducerea in eroare pe nedrept a viitorilor turisti. 0% la cazare inseamna ca ati gasit conditii de poiata in camera cea ce nu cred, poate pui niste poze mai clare care sa justifice acest lucru si mai numeroase.

    Parerea mea este ca cei din tara v-au promis marea cu sarea, si din pacate v-au oferit mult mai putine decat ati gasit in sejururile din alte tari, si toate astea pe bani foarte multi, totusi consider prea radical review-ul si nu prea sustinut, motiv pentru care consider ca ar fi potrivit sa iti reevaluezi procentele acordate peste cateva zile, dupa ce vei judeca la rece cele intamplate.

    danoradea
    [18.07.11 20:13:58]
    »

    @iulian68 te asigur ca se chinuie degeaba, (se poate convinge citind contractul de servicii semnat) deoarece nu are probe, daca lucrurile stateau exact asa cum spune, putea rezolva problema pe loc in Grecia, dar din pacate eu consider ca sunt un pic cam exagerate relatarile.

    Nu vreau sa fiu considerat ca partinitor cu hotelul, dar AmFostAcolo cu doar o luna in urma!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    iulian68
    [18.07.11 20:24:31]
    »

    Eu nu pun la indoiala veridicitatea celor scrise de tine, dar daca poate proba, te asigur ca are sanse. Si sincer, am ramas uimit doar de pozele facute de tine, care arata ff bine... Dar tot tu ai spus ceva de camerele alea...

    danoradea
    [18.07.11 20:32:47]
    »

    @iulian68 camerele unde am stat noi au fost double classic, care sunt cele mai ieftine din resort, si cu conditiile cele mai umile...

    iulian68
    [18.07.11 20:54:41]
    »

    Ar mai fi o chestie, si anume ce tip de camere sunt trecute in contract (de fapt pe voucher) Cam asa se intampla in multe cazuri, incearca sa iti dea tot ce au mai ieftin, si sa mai scoata o data banii... Se bazeaza pe faptul ca, multi au mult bun-simt si nu mai comenteaza, altii spun ca nici nu-i interesaza camerele ca n-au venit sa stea in ele, etc... Dar iti dau dreptate, sa vedem ce ne mai spune, si daca mai sunt si alte poze...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    motaneata
    [18.07.11 22:21:18]
    »

    Am si eu un punct de vedere in acest caz:

    bun, @radusirazvan face reclamatie la OPC. Si? Ce rezolva? I se sterge vacanta din bagajul amintirilor, se da timpul inapoi si primeste o alta vacanta, de data asta incredibil de frumoasa? Nu Domnule, raul deja a fost facut, nimic nu se mai poate repara! Nu cred ca @radusirazvan plange (eram sa scriu "plang") pentru o compensatie, el plange dupa vacanta pierduta!

    Fara discutie ca "agentia" trebuie sanctionata, dar mai are cineva timp in ziua de azi de asa ceva?

    Pana la urma ceva tot ramane: experienta. Data viitoare va fi mult mai atent cand va alege.

    Eu unul era cat pe ce sa aleg acest hotel, dar m-am documentat din mai multe surse si Ilio Mare nu a trecut testul de stress. Imi pare rau pentru acest hotel, dar mai ales pentru clientii lui.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    radusirazvanAUTOR REVIEW
    [19.07.11 10:44:28]
    »

    [@danoradea, probabil] Agentia ne-a recomandat 3 hoteluri din Thassos si datorita pozelor de pe site-ul hotelului Ilio Mare am rezervat inca din martie la acest hotel impreuna cu alti prieteni.

    1. Daca pui o poza cu o camera aceasta ar trebui sa fie edificatoare pentru toate camerele de acest tip

    2. Am inteles de la inceput ca ne-au tras in piept agentia din tara, agntia partenera si hotelul deoarece isi pasau vina de la unul la altul.

    3. Junior suite-ul, pentru care am platit deoarece am fost 2 adulti si 2 copii dintre care unul considerat adult, pe site-ul lor are 40 mp noi am primit o dubla de lux (denumirea oficiala) de 24 mp.

    4. Pentru toate problemele am fost la receptie dar ei nu s-au obosit sa rezolve nici macar una dintre ele sa vedem si noi ca le pasa de clienti.

    5. In carticica de prezentare a hotelului se arata foarte clar negru pa alb: petrecerile de pe plaja, grupurile de jazz si evenimentele muzicale etc. , noi totusi am fost in sezon si n-am vazut nimic desi ei se lauda.

    Va arat mai jos si raspunsul oficial al ag. care la un moment dat ne spusese ceva de niste compensatii dupa care pe semne s-au razgandit, poate considera ca suntem niste fraieri care pot fi pacaliti usor.

    Stimate Domn

    Am studiat pozele dumneavoastra si am comparat cu ceea ce exista pe site-ul hotelului. Intr-adevar, calitatea paturilor suplimentare lasa de dorit, dar celelalte piese de mobilier (fotoliu, masuta si tablia patului din lemn impletit, rogojina de pe jos, draperii) sunt similare. Ceea ce lipseste din camera dumneavoastra este o mica sofa, care se afla in asa zisa zona de living, care a fost scoasa pentru a putea face loc paturilor suplimentare.

    6. Prezenta mustelor la masa a fost sesizata de multa lume dar ei raspundeau amuzati de aceasta situatie. In Corfu unde au fost prietenii nostri nu s-au confruntat niciodata cu acasta situatie si acolo este vegetatie.

    Erau si pisici la masa dar nu deranjau pe nimeni dar mustele pe mancare da!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    radusirazvanAUTOR REVIEW
    [19.07.11 10:49:42]
    »

    [@iulian68] Multumesc pentru sustinere, asa o sa facem, deja ne-am interesat la OPC, singurul inconvenient este ca noi stam in Ploiesti si ag. este din Bucuresti.

    Totusi nu este o ag. de cartier ne-am fi asteptat la mai multa seriozitate din partea lor. A trebuit de fiecare data noi sa-i sunam sa-i intrebam daca au rezolvat ceva, iar ei erau foarte mirati ca cei de la hotel nu au facut nimic.

    Reprezentanta ag. partenere din Grecia a venit si a constatat, ne-a dat dreptate dar atat nimic mai mult. Totusi la acesti bani gaseam altundeva poate tot in Grecia mult mai bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    iulian68
    [19.07.11 11:39:25]
    »

    Aveti un OPC in Ploiesti, str. Industriilor nr. 111, tel 0244 576 436, e-mail prahova@opc.ro si o persoana care, probabil preia plangerile, inspector sef adjunct Balaban Victoria. Chiar sunt curios sa vad cum se termina! Insa v-am spus, uitati-va bine in voucher si contract, si inainte de a trimite plangerea, trimiteti-le un mail in care le spuneti ca, datorita faptului ca unele conditii stipulate in contract au fost incalcate (si faza cu camera, e f important sa se respecte termenele sau sa primiti ceva "similar") veti apela la arbitrajul opc, asta daca nu vor veni cu o solutie amiabila. Nu cereti nimic, asteptati sa primiti raspuns.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mis34
    [02.08.11 08:21:30]
    »

    @danoradea: buna ziua, in septembrie urmeaza sa petrec 7 nopti la acest hotel, camera standard cu mic dejun (81 euro/noapte/camera). sa caut altceva?

    danoradea
    [02.08.11 11:03:26]
    »

    Eu zic sa nu cauti altceva, ci sa cauti alta firma.

    Din cate mi-am dat eu seama ai facut o rezervare pe B...com, pentru sfarsitul lunii septembrie, camera double clasic cu mic dejun, pret total 567 Euro.

    Comparativ, acelasi tip de camera, in aceeasi perioada, dar cu demipensiune, rezervare facuta prin firma germana prin care am fost noi este 574 Euro, adica cu 7 Euro mai mult. Parerea mea fiind ca ar merita mai degraba sa mergeti prin ei, argumente:

    - daca veti dori sa serviti cina la hotel, la unul din restaurantele de aici, preturile nu sunt tocmai mici... ;

    - in jurul resortului exista doar o taverna functionala, Faros daca nu ma insel, la aproximativ 250/300 de metri, unde cei drept se mananca destul de bine si la preturi bunicele. Posibil sa mai puteti servi masa in zona si la alte hoteluri;

    - in Skala Prinos aveti mai multe optiuni de a servi masa, aproximativ 1250 de metri de hotel, noi insa nu le-am incercat, asa ca nu pot face recomandari;

    - atitudinea staff-ului fata de turisti germani sau turisti veniti printr-o firma germana este din pacate diferita, noi am observat comparativ, servirea fata de noi sau fata de bulgari/sarbi;

    - diferenta de pret pentru demipensiune e prea mica pentru a nu o lua in seama, iar mancarea si la cina e foarte buna, ca si cheltuiala suplimentara avand doar bauturile, de altfel ca peste tot in Grecia aproape.

    Daca doresti sa-ti dau detalii legate de agentie, trimite-mi mesaj pe privat si activeaza-ti si tu optiunea de a primi mesaje pe privat, pentru a-ti putea raspunde.

    si te asteptam cu impresiile tale de aici

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mis34
    [02.08.11 11:12:47]
    »

    multumesc mult. mi-era usor teama de camere. nu mi-e frica de gandaci, da' parca nici n-as vrea sa ma enervez.

    am ales varianta asta doar cu mic dejun pt ca umblam mult, dar e foarte binevenit sfatul tau. vorbesc cu toata lumea si-ti dau de veste cu agentia.

    multumesc mult inca o data.

    andreeaingrid
    [09.07.14 17:43:36]
    »

    @danoradea: In sfarsit un comentariu pertinent Bravo, danoradea!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andreeaingrid, danoradea, iulian68, mis34, motaneata, radusirazvan
    Alte impresii din această RUBRICĂIlio Mare Beach Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063815116882324 sec
    ecranul dvs: 1 x 1