ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2012
DE pasi
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Nu m-as intoarce

TIPĂREȘTE

M-am intors de cateva zile din Marmaris, unde am stat cu sotul meu la acest hotel asa zis de 5 stele.

Citisem niste reviewuri despre hotel pe site-urile straine, intrucat nimeni de pe la noi nu ajunsese la acesta, insa premizele erau pozitive.

Am ajuns pe la 12:30 la hotel, ne-au fost oferite bratarile de UAI si ni s-a spus ca trebuie sa asteptam pana la ora 14 pt check-in. Am zis ca e ok, vom sta in lobby la racoare, ca vorba aia e hotel de 5 stele. Din pacate aerul conditionat nu este deschis in nici unu din spatiile comune (lobby, holuri, restaurante) ale hotelului... probabil ca e cheltuiala prea mare.

Dupa vreo ora de asteptat m-am dus la receptie sa solicit parola de la reteaua wi-fi si surpriza, receptionerii faceau check-in intr-o veselie turistilor de alta nationalitate, iar cand am intrebat receptionera care ne preluase de ce nu ne-a anuntat, intrucat eram obositi dupa drum si ne-am fi dorit si noi sa facem check-in mai devreme, a inceput sa vorbeasca in turca cu o colega. In fine dupa 2 minute am primit cardul de la camera fara nici un fel de explicatie despre modalitatea prin care as putea accesa respectiva camera.

Dupa vreo 2 incercari nereusite de a ajunge la camera, ne-am intors la receptie unde ni s-a comunicat ca daca avem intrebari sa mergem la "customer service". Acolo am dat peste 2 englezoaice boccii care ne-au spus ca hotelul nu a pregatit un pliant de prezentare a facilitatilor sau o harta a corpurilor cu distributia camerelor, dar daca avem intrebari sa venim de fiecare data la ele sa ne ajute.

In fine, dupa ce s-a intors bell-boy la receptie ne-am luat dupa el si am reusit sa gasim corpul hotelului in care era si camera noastra.

Holurile de pe etaje sunt mochetate, iar mocheta era patata si nimeni nu a curatat-o in cele 7 zile cat am stat acolo.

Camera este standard ca si dimensiuni, cu un pat matrimonial si unul simplu, tv, AC, minifrigider (ca nu-i pot spune minibar), un dulap cu 1 raft si restul umerase, seif.

Pe jos este gresie, ceea ce presupune curatarea mai usoara a camerei.

Filtrele AC nu fusese curatate de ani, puteau a tutun, asa ca va inchipuiti ca toate hainele noastre s-au imbacsit cu mirosul de tutun.

Gluma aia de frigider trebuia sa fie un minibar in care la 5 stele ti se pun zilnic bauturi si dulciuri (ca am prieteni care au fost la alte hoteluri de 5 stele in Turcia si astea erau conditiile). Insa "minibarul" nostru nu racea, avea in el 1 sticla de 2 L apa si 2 sucuri de 150ml care se beau cu paiul.

Baia avea mucegai la cabina de dus, wc nu mirosea ca si cum ar fi fost dezinfectat, dar am avut prosoape: -). In baie nu am avut decat sapun lichid (teoretic de la Dove, insa nu bag mana in foc), fara sampon, betisoare de urechi, lucruri minore care fac diferenta dintre un hotel mediocru si unul realmente de 5 stele. Prosoapele iti sunt schimbate de cate ori vrei, insa am avut surpriza neplacuta ca mi se de-a un prosop patat inapoi, lucru inacceptabil de la un hotel de acest nivel.

Seiful nici ala nu functiona si desi am anuntat receptia inca din prima zi privitor la toate aceste mici probleme, nici una din ele nu a fost rezolvata pana la finalul sejurului.

Desi nu ne-a facut nimeni nici o prezentare a hotelului, ne-am cam prins care sunt facilitatile acestuia: restaurantul principal (la care se servesc mesele), 2 restaurante "a la carte", spa, 2 piscine out-door, topogane (nefunctionale: -)), plaja privaja cu sezlonguri (pentru care primesti gratuit prosoape), 1 bar central, 1 minibar pe plaja, 1 chisc cu mancare pe plaja, 1 terasa (deschisa doar dupa ora 20:00), o cafenea si o terasa gen impinge tava. Am uitat de sala de spectacole unde sunt organizate in fiecare seara "show-uri" a carui umor il inteleg doar englezii sau betivii, ca pe noi nu ne-a amuzat.

Bauturile sunt gratuite doar intre orele 10:00-00:00, dupa ora 00:00 se platesc.

Netul nu merge cum te astepti, intrucat stateam si cate 30 de minute sa prind banda libera si acesta este disponibil in lobby si in curtea centrala a hotelului.

Mancarea nu m-a dat pe spate, e adevarat ca nu am murit de foame, insa ma asteptam la ceva mai elegant. De multe ori ni se aduceau pahare cu piciorul ciobit, farfuriile erau uneori clatite insuficient, podeaua de la restaurant era vesnic lipicioasa. Salatele erau aceleasi in fiecare zi, iar pentru anumite feluri de mancare trebuia sa stai la coada, ca nu aveau pregatite un numar de portii inainte.

Personalul pe langa faptul ca nu vorbeste engleza, abia daca inteleg cateva cuvinte (in schimb rusa o vorbesc destul de bine, pt ca unii chelneri sunt rusi), este insuficient ca si numar si cel care iti aduce bauturile la masa este raspunzator si de debarasat.

La restaurantele "a la carte" trebuie sa-ti faci programare la biroul de "customer service".

Noi am mers la restaurantul mexican si cum conceptul de "a la carte" este acelasi pentru toti ne uitam ce am putea sa comandam, pt ca nu aveam decat cate un fel de mancare pt fiecare categorie: aperitiv, fel principal si desert.

Chelnerul dupa ce a vazut nelamurirea de pe fata noastra ne-a spus ca meniul este fix, ca ne sunt servite toate felurile din "carte" si o seara frumoasa: -).

"Dresscode-ul" este aplicat doar barbatilor, in sensul ca nu le este recomandat sa vina in slapi si maieu, insa esti acceptat in pantaloni pescaresti, tricou si papuci, nu te da nimeni afara intrucat toti sunt imbracati asa.

Plaja intr-adevar este privata si se intinde cat tine hotelul, iar la intrarea in apa sunt pietre pe jos, insa daca mergi cu atentie nu te ranesti, daca esti mai sensibil iti poti cumpara incaltari speciale. Apa e curata si pe alocuri dai peste pestisori colorati care innoata alaturi de tine.

Per ansamblu problemele nu au fost mari, insa au fost diverse si deranjante, lucru la care nu te astepti la un hotel de 5 stele, nemeritate din punctul meu de vedere. Stiam ca clasificarile difera intre Turcia si Romania, insa acest hotel nu poate fi comparat nici macar cu unul de 3 stele de la noi din tara.

Nu as reveni la Ideal Prime Beach, insa m-as intoarce in Marmaris sa vizitez zona, pentru ca merita.


[fb]
---
Trimis de pasi in 04.08.12 18:53:36
Validat / Publicat: 04.08.12 20:19:39
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3252 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pasi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [04.08.12 19:08:54]
    »

    Foarte bun review.

    @pasi: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare - din cate vad acolo, la rubrica "Alte destinatii turistice prin care a fost", ai avea destule lucruri de povestit, despre destinatii cu adevarat interesante...

    pasiAUTOR REVIEW
    [04.08.12 19:17:19]
    »

    Nu m-as intoarce la acest hotel!!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    pasi
    Alte impresii din această RUBRICĂIdeal Prime Beach Hotel:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036157131195068 sec
    ecranul dvs: 1 x 1