GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Ibis Schiphol Amsterdam vă garantează un sejur fără nori
Hoinărelile fermecătoare pe plaiuri austriece ale verilor trecute, le-am înlocuit de această dată cu o nouă croazieră de-a lungul țărmurilor dantelate ale Norvegiei.
Și pentru că oricând poate interveni ceva neprevăzut, fie din cauza vremii, fie o cursă de avion întârziată sau o grevă neanunțată a personalului feroviar (le menționez doar pe acestea fiindcă ”m-am bucurat” de ele, dar există încă multe altele…), a devenit regulă de bază reținerea unei nopți de cazare la un hotel cât mai apropiat de terminalul de îmbarcare sau cu legături de transport facile. Astfel, în dimineața îmbarcării plecăm de la hotel spre port, voioși și cu inima deschisă, nestresați, spre deosebire de alții pe care-i vedeam sosind în ultima clipă…
Alesul nostru de pe booking a fost hotelul Ibis Schiphol Aeroport Amsterdam, pentru patru zile – prima zi înaintea îmbarcării, apoi încă trei zile la sfârșitul croazierei. Ajunși pentru a treia oară în Amsterdam, ne programaserăm o vizită în sătucul Giethoorn, iar în celelalte două zile, plimbări la pas prin capitala Olandei.
Nota de satisfacție obținută de hotel pe booking, precum și prețul de 79 euro/zi pentru o cameră dublă, transferul gratuit la/de la aeroport, fotografiile prezentate – toate acestea m-au îmboldit să-l aleg. Și nu m-a dezamăgit. Ba chiar au fost multe altele care îl fac special…
Ibis Schiphol face parte din lanțul AccorHotels.
Situat în cartierul Badhoevedorp, Ibis se găsește la o distanță de 3-4 km față de aeroportul Schiphol. Serviciul gratuit de transfer este de mare ajutor pentru turiști. Acesta este asigurat între orele 5 dimineața și 1 noaptea, în mod regulat, la fiecare 35 de minute. Inscripționate vizibil cu logo-ul hotelului Ibis, pentru a putea fi recunoscute mai ușor de la distanță, autobuzele au stație pe peronul de la ieșirea din aeroport, în partea dreaptă, zonă rezervată pentru shuttle bus la mai multe hoteluri. Autobuzele sunt încăpătoare, prevăzute cu spații speciale pentru depozitat valize.
Transferul este asigurat pentru trei hoteluri: Dorint, Ibis Schiphol și Ibis budget, aflat chiar în spatele hotelului nostru, așa încât, autobuzul poate fi aglomerat câteodată, la ore de vârf. Dacă vedeți că există foarte mulți turiști cu bagaje voluminoase așteptând transfer în fața hotelului Ibis, vă puteți îndrepta repede spre Ibis budget, unde autobuzul are prima stație. Distanța între hoteluri este mică, 100-150 metri. Dau acest sfat pentru că am văzut la anumite ore și probabil cu atât mai mult în plin sezon, turiști care au rămas să aștepte cursa următoare. Ori, când ești presat de timp sau mulți nu respectă rândul pentru urcat în autobuz, nu-i prea plăcut să ”rămâi de căruță”…
Beneficiind de o zonă vastă, înconjurat de spații verzi și trei parcări generoase, clădirea hotelului are mai multe aripi, oferind cazare în 644 camere pentru 2,3 sau 4 persoane. O parte dintre camere, precum și în lobby au fost făcute renovări de curând, căpătând un aspect modern, luminos, neplictisitor, mereu atrăgându-ți privirea ceva nou.
În fața hotelului un bazin de apă pitoresc și o terasă așezată deasupra unei părți a suprafeței sale, îți dăruiesc clipe de destindere. Vegetație specifică bălții – papură, stuf, alge – precum și o cunună de flori multicolore întregesc tabloul decorativ. O mică fântână arteziană din mijlocul havuzului are rol de a oxigena în permanență apa. Pentru cine? O droaie de pești de calibre de care orice pescar ar fi mândru, sălășluiesc în acea apă. Nu trebuie decât să te apropii de marginea pontonului și ei își fac imediat apariția, în speranța unor firimituri cât de mici… Nu știu dacă este permis, însă eu i-am hrănit, așa, mai pe ascuns. Asta pentru că printre ei era și un ”peștișor de aur” cu care făcusem în gând, o înțelegere. Eu să-l hrănesc și el să-mi promită o croazieră magică. Amândoi ne-am ținut de promisiune…
Dar, în preajma cărui hotel la care ați fost cazați ați mai întâlnit iepurași? Pentru mine, acesta a fost primul. V-am spus că Ibis Schiphol este special. Iepurașii drăguți – eu am numărat vreo opt – se joacă în zona verde a hotelului. Am încercat să mă apropii cât mai mult de ei pentru a-i fotografia, dar, cum nu-și dezmint porecla cunoscută, s-au ascuns imediat în tufișuri. Doar îi poți urmări din spatele ferestrelor, sunt distractivi.
Ibis este un hotel cu afluență mare de turiști, unii vin, alții pleacă, este un continuu du-te – vino.
În lobby, șapte birouri de check-in asigură un serviciu rapid.
Soțul meu, așezat la rând la un birou de check-in și mai având două persoane în față, a fost ”răpit” de unul dintre recepționeri și condus la biroul de ”Priority check-in”. M-a întâmpinat triumfător după doar câteva minute:
- Știi ce cameră am primit? În ”aripa dulce”! Ce însemna aceasta? Aveam să descopăr după ce ne-am încadrat pe un culoar din partea stângă a recepției. Ajungem în fața ușilor glisante care se deschid doar cu ajutorul cartelei de intrare în cameră, mai facem câțiva pași și ajungem în ”sweet lounge” – un mic salon cu cinci măsuțe și scaune și un bufet permanent aprovizionat cu apă aromatizată, o gamă variată de ceaiuri, ciocolată caldă, un espressor mare de cafea, trei sticle cu siropuri. Oricând puteai veni aici pentru a te delecta cu o cafea excelentă, proaspăt râșnită și am apreciat din plin acest lucru având în vedere că în holul hotelului în zona ”Take away”, o cafea costa 3 euro. Zona aceasta, ”Take away”, era o alternativă mai puțin costisitoare față de micul dejun pe care-l oferea hotelul la un preț cam piperat –17 euro. Aici puteai cumpăra tot felul de gustări, dulciuri, fructe, băuturi… Noi ne-am făcut aprovizionarea de la supermarket-ul Albert Heijn din aeroport – prețuri foarte bune.
Știam că nu trebuie să mă aștept la o cameră foarte spațioasă, a noastră însă mi s-a părut suficient de încăpătoare, funcțională și confortabilă pentru două persoane.
Dormitorul a fost dotat cu un ”sweet bed” cum îl alintă Ibis – un pat mare, proiectat pentru un confort maxim, apoi niște suporturi simple în loc de noptiere cu sertare, un birou cu scaun și o băncuță pe care am folosit-o drept suport pentru valiză. Dulapul a fost înlocuit de un spațiu semi-deschis, într-un colț al camerei, prevăzut cu rafturi, bară cu umerașe, iar în partea de jos – loc suficient pentru depozitarea valizelor. Tot aici și-a găsit culcuș și un seif – fără cost suplimentar. Telefon, televizor cu ecran plat cu 50 de canale, aparat de aer condiționat, acces gratuit la internet, priză multiplă și pentru cablu USB – erau alte facilități de care am beneficiat. Ce mi-a lipsit? În camera noastră nu se găsea un minibar, în altele, era… Îmi dau seama că hotelul este folosit de turiști în tranzit, pentru care nu contează prea mult existența acestuia. Dar când te cazezi pentru mai multe zile… Cred că mulți dintre turiști nici nu-și mai despachetează valiza, urmând să plece în zori mai departe… La ferestre este montată plasă contra micilor zburătoare, iar izolarea fonică, să nu uităm de apropiatul aeroport, este perfectă.
Baia funcțională, bine luminată, cu cabină mare de duș, uscător de păr, prosoape, șampon și gel de duș, presiunea apei la duș - excelentă.
Hotelul are patru niveluri, lifturi în fiecare aripă și scară rulantă până la etajul al patrulea în corpul principal. Aici, scara rulantă ne conduce la primul etaj unde se află un centru de fitness, un burger bar cu gustări și băuturi între orele 5 dimineața și 1 noaptea și unde oaspeții pot urmări evenimente sportive televizate, mai multe săli de evenimente dotate cu echipament audio și video. La etajul al patrulea se găsesc restaurantul bufet unde se servește micul dejun de la 4 dimineața până la amiază și restaurantul a la carte L*Estaminet cu program pentru cină între orele 17.30 – 23.00. Prețuri: aperitive – de la 8 euro, la meniuri clasice, combinând 2-3 feluri de mâncare, după pofte și gusturi – 16-33 euro.
La parter, în hol se află mai multe zone de relaxare, un magazin cu suveniruri, un bar-cafenea, zona ”Take away” cu gustări și băuturi la prețuri accesibile, birou de schimb valutar și pentru închirieri de mașini, cameră pentru bagaje, apoi, un birou cu patru computere și o multifuncțională – acces gratuit, cântar pentru bagaje, panou pentru încărcarea bateriilor la telefoane, bancomat, automat pentru cuburi de gheață… Unele dintre aceste facilități pot părea minore, însă nu le întâlnești la multe hoteluri…
La sosire, în cameră, ne aștepta pe birou un loz (probabil toate sunt câștigătoare fiindcă era specificat pe el”răzuiește și câștigă” și nu ”răzuiește și vezi dacă ai câștigat”) – 15 % reducere pentru băuturile consumate la unul dintre barurile hotelului.
Ibis Schiphol este un hotel 100% cu camere pentru nefumători. Se poate fuma doar în zone delimitate – pe terasa – ponton, sau când vremea este potrivnică, în foișorul de lângă intrarea în hotel.
La 2-3 minute de mers pe jos de la hotel este o stație principală de autobuze. Autobuzul nr. 197 face legătura cu centrul orașului, biletul costă 5 euro și poate fi cumpărat de la șofer.
Există posibilitatea parcării la hotel a mașinii proprii și pe termen mai îndelungat. Tarifele sunt de 2,5 euro/oră sau 17,5 euro/zi, mai mici decât în orice altă parcare din apropiere.
La 7-8 minute distanță de hotel, mers pe jos, se află un restaurant fast food McDonald*s.
Contract de satisfacție în 15 minute – Ibis se angajează pentru calitate și vă garantează confortul. Așadar, dacă vreun norișor vine să vă perturbe sejurul, nu ezitați să solicitați zi și noapte ajutorul personalului. Este simplu. Ei vor fi, contra cronometru, în 15 minute, gata să vă satisfacă dorințele. Și dacă nu reușesc să alunge norișorul în acest interval de timp, vă vor recompensa. Acest ”contract” se aplică pentru mic dejun, cazare sau la bar, în cadrul standardelor Ibis.
Recomand hotelul Ibis Schiphol, atât ca raport preț-calitate, cât și pentru facilitățile pe care le oferă oaspeților.
Dacă ajungeți la acest hotel, nu uitați, rugați recepționerul să vă repartizeze o cameră în ”aripa dulce”! :))
Trimis de Alina53 in 16.07.17 12:47:58
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BENELUX.
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina53); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 52.32481800 N, 4.79394300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Webmaster, te rog videoclipul următor: youtube Mulțumesc!
Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).
@Alina53: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)
— e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@webmaster26: Da, poziționarea este corectă.
@Alina53: Foarte buna alegerea voastra, felicitari, votat cu mare drag.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2009 Servicii si conditii ireprosabile — scris în 04.01.10 de zenobia* din BUCURESTI - RECOMANDĂ