ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.09.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 17.07.09
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 3 nopți
team-building
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 44 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Iaki, asa cum l-am vazut eu.

Ilustrație video-muzicală

Gica Coada - Unu-i Gica Hagi
TIPĂREȘTE

IAKI = fostul Hotel Bucureşti, preluat de legenda fotbalului românesc, Gică Hagi în 1999 şi după renovare, a fost redeschis în 2001 şi redenumit după numele copiilor săi IA (nis) KI (ra). click aici

Cum anul asta, nu am fost pe litoral, team-buildingul la Iaki, a reprezentat posibilitatea nesperată/neaşteptată de a revedea litoralul românesc şi de a sta într-un hotel cu renume.

Hotelul: După un drum chinuitor de 11 ore, de la Oradea, am ajuns la Iaki, în jurul orelor 16.00, am fost cazat imediat, personalul de la recepţie fiind unul foarte profesionist. Parcarea suficient de mare, pentru extrasezon, nu am plătit nimic (în sezon, parcarea-i cu plată). La recepţie am fost informaţi despre program, sala de mese, am aflat ca în lobby există internet wi-fi, in camere, prin cablu (am primit cablu de la recepţie), precum şi 2 calculatoare legate la internet, lângă Casino, toate gratuite.

Este bine de ştiut că, în hotel, nu mai funcţionează celebrul Club 10, care a fost amenajat ca un omagiu adus activităţii lui Hagi şi tapetat cu tricouri ale celebrilor posesori de număr 10 din întrega lume. În locul lui, există azi, un Casino, non-stop.

În schimb, lângă recepţie există un piano-bar, unde se pot servi de toate (un espresso - 8 lei RON), denumit astfel, deoarece există un pian (nu a fost folosit/nu s-a cântat la el în cele 4 zile petrecute de mine acolo) într-un colţ. În acest bar, fumatul este permis.

Nici magazinul Hello Kitty nu mai există, ceea ce m-a dezamăgit, deoarece pe sait şi azi este prezentat şi mi-aş fi dorit să-i iau ceva fiicei mele, din această deplasare. Fetele, nu-i aşa, sunt înnebunite după Hello Kitty. Este în schimb un magazinaş (închis şi el tot timpul), cu lucruri banale, motiv pentru care nu m-au interesat alte detalii.

În restaurantul principal, se servesc toate mesele, inclusiv micul-dejun.

Serviciile: Hotelul dispune de o curte interioară închisă, cu 2 piscine, mărişoare, cu şezlonguri gratuite şi bar în sezon, precum şi câteva baldachine, pentru umbră. Printr-un tunel, se face accesul spre plaja proprie a hotelului (nu cunosc detalii, fiind în extrasezon).

Hotelul este celebru şi pentru că, aici îşi are sediul Academia de Fotbal Gheorghe Hagi click aici, având şi un teren de fotbal sintetic, cu nocturnă, foarte bun.

De asemenea, este de notorietate centrul SPA, al hotelului (deschis tot anul, la fel ca şi hotelul), situat într-o clădire separată de hotel, spre B-dul Mamaia, în care se poate ajunge, atât din parcare, cît şi printr-o pasarelă, situată la etajul I al hotelului. În SPA se găseşte o piscină semi-olimpică, jacuzzi, solar, fitness, aerobic, saună. Toate contra unui preţ de 50 lei RON în week-end şi 44 lei RON în cursul săptămânii. Noi am avut o ofertă de grup, la 30 lei RON. Mai există contra cost şi saloane de masaj, cosmetică-manichiură-coafură.

Am avut prilejul să văd şi sălile de conferinţe, situate la etajul 1, peste SPA. De fapt, sălile BETA, GAMA şi DELTA sunt modulare, putând fi unite. La evenimentul la care am fost eu, s-au unit sălile GAMA şi DELTA, rezultând o capacitate de 300 locuri. Pentru Coffee break, există şi o terasă foarte mare, lângă sălile de conferinţă.

De asemenea, trebuie ştiut că, corpul vechi al hotelului, cel spre parcare/SPA, a fost complet renovat/remobilat şi arată excepţional, însă corpul nou, construit de Hagi, spre plajă, unde am stat eu, a rămas în urmă, mobilierul fiind obosit/zgâriat, cu ajutorul turisţilor, cum altfel.

Am scăzut puţin serviciile, deoarece nu am văzut nici un bell-boy, care să mă ajute cu bagajele.

Restaurantul: Toate mesele le-am servit în Restaurantul Ballroom.

Micul dejun bufet, suficient, cu de toate, fără să fie cu nimic spectaculos ('oi fi avut eu aşteptările prea mari). Deci, Mezeluri (2 feluri şuncă şi un salam), brânzeturi (de mai multe feluri), cremvuşti, cârnăciori prăjiţi, omletă (de 2 feluri), ouă fierte, bacon prăjit, unt, miere, dulceaţă, cereale, lapte, apă minerală/plată, sucuri naturale şi patiserie proaspătă (cred că era coaptă din semi-preparate). Toate cele 3 dimineţile absolut la fel. Nu se pune problema de calitate, sau cantitate, dar fără să fie foarte variat.

Prânzul, bufet, cu două feluri de ciorbe, plus bufet cu feluri de bază, carne porc/vită/pui/peşte, garnituri diverse cartofi/mămăligă/orez/etc. , salate de multe feluri, deserturi variate şi gustoase, plus apa plată/cu gaz. A fost mai mult decât suficient.

Cina, în sistem meniu fix, servit la masă, a cuprins de fiecare dată câte un starter (de ex. salată de ţelină), 2 feluri de bază (nu foarte plină farfuria, dar fiind 2 era mai mult decât suficient), plus desert (câte o prăjitură foarte bună), apă. Băuturile alcoolice au fost puse la dispoziţie de organizatori, aşa că, aici nu am ce comenta la adresa restaurantului.

Camera am beneficiat de o cameră dublă, la etajul 2, în corpul nou/nerenovat, cu vedere spre plajă, în regim single. Numărul camerei a fost 229.

Nu am motive de nemulţumire. Camera mare, curată, mobilier puţin obosit şi zgâriat de turiştii fără bun-simţ, tv. vechi, internet prin cablu ok. , minibar burduşit cu de toate (destul de scumpe, nu am consumat), patul imens, foarte comod, în hol un dulap suficient de mare, cu seif digital, umeraşe, etc. Baia ok. , curată, puţin obosită (pe bara de la duş, lipsea piuliţa cu care se regla pe înălţime duşul, aşa că acesta era fix şi incomod), papuci de baie şi prosoape ok. , cu sigla Iaki, cosmetice de baie la fel, fără halat.

M-a deranjat mirosul de stătut, de neaerisit, care apărea imediat ce se închidea geamul, l-am rezolvat cu AC-ul centralizat care şi-a făcut cu brio treaba. Camera mea nu avea balcon, dar am văzut camere în corpul principal al hotelului, cu nişte terase excepţionale.

În ce priveşte preţurile, nu mă pot pronunţa, deoarece nu am plătit nimic, însă am înţeles că acum, în extrasezon, o dublă nerenovată, ca a mea este 99 Euro, iar una renovată 109 Euro. Pentru noi, s-a făcut o reducere de grup şi, am înţeles că o cameră ca cea în care am stat eu a fost la 200 lei RON.

AmFostAcolo mi-a plăcut, aş mai merge şi vi-l recomand cu drag şi vouă. Una peste alta, ca şi complex, este mai mult decât ok. , asta dacă treceţi peste preţurile din sezon, când o cameră dublă/nerenovată/cu mic dejun, are un preţ de 169 Euro, fără parcare şi taxa locală de 5%, în care nu stau gratuit decât copii până-n 2 ani.

P. S. : Pentru a fi cât mai obiectiv în relatarea din prezentul review, nu am recitit celelalte review-uri deja scrise pe sait. Le-am citit la vremea lor, dar mi-am dorit să nu mă las influenţat de opiniile exprimate acolo.


[fb]
---
Trimis de creivean in 26.09.10 18:02:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5798 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (creivean); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Iaki - văzut din parcare, la sosire, pe o vreme ploioasă.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2900 PMA (din 1 vot)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.10 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    26 ecouri scrise, până acum

    Sanziana
    [26.09.10 18:17:01]
    »

    ar trebui sa facem pe forum o rubrica cu joburi bine platite si care te trimit mereu in deplasare la hoteluri de lux )))))))))))))

    Ce zici? nu de alta da vrem si noi...

    creiveanAUTOR REVIEW
    [26.09.10 18:20:00]
    »

    În principiu, n-aş avea nimic de obiectat să am şi eu un job bine plătit

    Cât priveşte delegaţiile astea, nu-s plătite de angajatorul meu, ci din fonduri de pe afară. Drept îi că, ne cam cheamă pe acolo. Asta este. Unele nu le poţi refuza.

    presario
    [26.09.10 18:58:44]
    »

    Un hotel bun, da' cam scump - parerea mea.

    creiveanAUTOR REVIEW
    [26.09.10 20:11:32]
    »

    @webmaster, daca s-ar putea adauga un videoclip, as ramane profund indatorat. Multumesc.

    http://www.youtube.com/watch?v=qlvQawLLiXs

    any*
    [26.09.10 20:15:36]
    »

    Bun review, bun hotelul, un vot mare...

    magdalena
    [26.09.10 20:18:13]
    »

    @creivean, m-am lamurit si eu unde ai disparut saptamana ce tocmai a trecut!

    Hotelul este destul de pretentios, arata bine, dar cam scump...

    Ai facut o descriere foarte echilibrata!

    Diaura*
    [26.09.10 20:51:53]
    »

    Desi nu are nimic spectaculos, are totusi tot ce ii trebuie pentru a putea fi incadrat la patru stele; si daca mi tinem cont si de nume, atunci pretul este pe masura.

    Admin
    [26.09.10 21:26:27]
    »

    @creivean: alege te rog daca vrei o alta ilustratie (preferabil audio), acel clip indicat de tine mai sus e chiar una din reclamele oficiale ale hotelului; mi se pare deplasat sa includem chiar reclama oficiala ca ilustratie la un review - starneste *cel putin* suspiciuni.

    creiveanAUTOR REVIEW
    [26.09.10 21:29:16]
    »

    Atunci, rămâne la aprecierea webmasterilor responsabili cu partea muzicală.

    Mulţumesc.

    mariana
    [26.09.10 21:39:05]
    »

    Si la preturile astea au acces pseudoturisti care vandalizeaza? Dar ce ma mir, bunul simt nu tine de portofel. Ceva VIP-uri ai vazut?

    creiveanAUTOR REVIEW
    [26.09.10 21:41:53]
    »

    Da, pe colegii mei Eram vreo 150, din toata Europa. Nu cred sa mai fi fost cazat şi altcineva, în afara grupului nostru. Oricum, deja Mamaia era închisă cam toată. Poate fac un review, cu staţiunea în extrasezon.

    creiveanAUTOR REVIEW
    [26.09.10 22:39:24]
    »

    Am mai urcat nişte poze. În total 92. Poate are cineva curiozitatea să le parcurgă pe toate.

    Ştiu că-s multe, dar ar fi fost păcat să nu le urc, dacă tot le-am făcut. Nu-i aşa?

    biancuta
    [26.09.10 23:39:26]
    »

    Daca ai sti de cate ori am trecut pe langa Iaki! Un review foarte util!

    Andox
    [26.09.10 23:49:51]
    »

    Sincer daca o sa ajung sa ma ienerveze banii, la IAKI as trage si eu in Mamaia.

    @webmaster, eu cred ca Mr. creivean este asociat cu Hagi de a vrut clipul ala , asa ca eu ii propun urmatoarea melodie: http://www.trilulilu.ro/Brudescu/78ba80de998f8a

    Admin
    [27.09.10 00:04:53]
    »

    Interesanta propunerea muzicala facuta de Andox. Am atasat-o review-ului - desi e clar ca si asta-i tot reclama! (dar una acceptata - lui Gica Hagi - asteptam si parerea autorului review-ului.

    Alina Morar
    [27.09.10 00:06:28]
    »

    Mda... si eu vreau un asemenea job... sa ma cazez si eu in astfel de hoteluri...

    pepsi70ro
    [27.09.10 08:02:51]
    »

    Superb povestit despre un hotel emblematic pentru Mamaia. Felicitari pentru review!

    chelie_d
    [27.09.10 09:38:38]
    »

    frumos hotel, preturi pe masura (poate vreodata o sa prin si eu un team-building aici ,altfel bugetul nu-mi permite)... felicitari pentru review

    Clotilde
    [27.09.10 12:40:28]
    »

    De cand imi doream sa vad interiorul acestui Hotel! Iata ca tu mi-ai satisfacut dorinta, motiv pentru care (si nu numai), ai un vot de la mine!

    creiveanAUTOR REVIEW
    [27.09.10 19:28:17]
    »

    @Andox, draga, daca te mai ienerveaza mult banii aia, te astept sa-mi cumperi partea din bussines. Oricum, cu sau fara bani, cu sau fara asociere, melodia pica la fix. Multumesc mult.

    @pepsi70ro Multumesc pentru aprecieri. Sincer, ma asteptam la mai mult, dar m-a afectat vremea/extrasezonul si programul intens. Altfel, poate il notam mai bine. Iti dai seama, daca era cald si ma balaceam in piscina, cu un pahar rece in mana, ajungeam acasa cu alta stare de spirit. Asa, mai ales dupa 13 ore, pe drumul de intoarcere, poate am fost subiectiv.

    @Clotilde Ai avut rabdare sa le vezi pe toate?

    @all Multumesc pentru aprecieri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Clotilde
    [27.09.10 21:22:52]
    »

    @creivean, trebuie sa recunosc ca, din neatentie, astazi nu am vazut ca ai postat peste 90 de fotografii, prin urmare, am avut cu ce ma delecta in seara asta. Atat cu piscina, cat si cu detaliile din camera, dar si cu pasajul acela superb, cat si cu meniul de la roomservice.

    creiveanAUTOR REVIEW
    [27.09.10 21:26:54]
    »

    Se pare ca am un cititor/admirator secret Sau, de fapt admiratia-i pentru hotel! Hmmm, cam greu de inteles

    marutz*
    [06.10.10 16:00:46]
    »

    Descrierea "statica" este dupa mine foarte corecta.

    Noi am stat 2 nopti la sfarsitul lui august 2009 dar am fost oarecum nemultumiti de comportamentul unor angajati: dezinteresati, plictisiti, chiar nepolticosi atat la receptie cat si chelnerii de pe terasa.

    Desi eram aproape singurii clienti la ora aceea, nu veneau sa ia comanda, intarziau cu ea, incurcau produsele, nu veneau sa stranga de pe masa.

    La piscina erau mai amabili.

    Trebuie sa mai lucreze la selectarea personalului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    creiveanAUTOR REVIEW
    [06.10.10 17:34:29]
    »

    @marutz

    Daca nu ar fi fost ecoul tau de mai sus, nu as fi povestit niciodata cele ce urmeaza, deoarece am crezut ca problema a fost la noi si nu la chelneri. Cele patite de noi, denota aceeasi lipsa de politete, pe care ai resimtit-o si tu.

    Fiind adunati colegi din toata tara si nu numai (au fost invitati colegi si din alte tari europene si chiar din SUA), seara, dupa cina am ramas mai mult in restaurant, la un pahar de vorba. Este drept, ca fiind din toata tara, unii cu o palincuta, unii cu un vinut, niste colegi din Republlica Moldova cu celebrul lor cognac, nu am consumat foarte mult din restaurant si ne-am cam intins peste ora de inchidere.

    M-as fi asteptat sa ne roage frumos sa ne retragem in piano-barul de langa si sa continuam acolo. Dar nu, chelnerii de la Iaki, au ales sa stinga incet incet, cu subinteles luminile, pana cand, ne-am retras de tot.

    'Om fi exagerat si noi, dar nu era o problema sa ne mutam, la o rugaminte respectuoasa, asa ne-am simtit dati afara. O fi corect sa procedeze asa, fara sa ne spuna ceva? Va dati seama ca, stand la un pahar de vorba, pierzi notiunea timpului, nu poti avea pretentia de la clienti sa urmareasca/sa stie ora de inchidere.

    In principiu, la unul din hotelurile bine cotate, deschis tot timpul anului, personalul nu sufera atatea mutatii (nu sunt sezonieri), asa ca te astepti sa aiba mai multa diplomatie si sa dea dovada de mai mult profesionalism. Va dati seama cum am explicat noi, de exemplu grecului ca, trebuie sa mergem la culcare, deoarece chelnerilor li s-a terminat programul si altceva deschis in statiune nu mai este.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    marutz*
    [06.10.10 19:15:11]
    »

    Noi eram in toiul dupamiezei, copii erau pe la piscina si noi jucam carti pe terasa cu mai multi prieteni -6 pers si chiar eram dornici sa comandam cat mai multe, era cald, ti se facea sete repede, sucuri, limonade, ba o cafea, ba un frape, ba o prajitura. Preturile nu indicau ca suntem serviti de pomana. Parca trebuia sa-i tragem cu arcanul. La receptie o fetita mica a cerut o foaie de hartie sa deseneze ceva, a primit-o cu greu si cu raspunsul "sa nu mai vii niciodata sa ceri"

    georgiana
    [06.10.10 22:40:20]
    »

    Candva si noi am remarcat acest hotel, intr-o seara, in plimbare! Era evident si-ti sarea in ochi vrei nu vrei, atat hotelul, cat si marca masinilor parcate acolo!

    Ma bucur ca ai avut prilejul sa fii cazat acolo si ca ti-a placut!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    10 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alina Morar, any*, biancuta, chelie_d, Clotilde, Diaura*, georgiana, magdalena, mariana, marutz*
    Alte impresii din această RUBRICĂIaki Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073296070098877 sec
    ecranul dvs: 1 x 1