ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Puncte slabe puncte forte

TIPĂREȘTE

Bile negre:

Am ajuns la 10:30 cu masina si nu ne-au lasat sa parcam masina si sa intram la receptie sa intrebam ceva sau sa bem un suc la bar, ne-au trimis la plimbare in obzor, fiind racita nu ma simteam bine si vroiam sa beau un ceai. Prietenii nostri care au ajuns la 10:40, au fost lasati sa parcheze masina, dar de asemenea li s-a interzis sa intre in hotel. Ni s-a spus sa revenim dupa 12:00.

Nemtii erau cazati indiferent la ce ora ajungeau. Tratament discriminatoriu.

Am primit camere la parter, cu miros de mucegai, umezeala si in care era rece, nu aveau mocheta sau parchet, aveai gresie, fara balcon, puteai sa iesi direct la piscina de acolo, nu puteai sa stai cu geamul deschis sa iasa mirosul inchis de umezeala pentru ca putea sa intre oricine, nu aveai intimitate cu alte cuvinte.

Am insistat sa ne ofere alta camera. In final, la 15:30 am primit o camera la etajul 5 in corpul central fara miros de umezeala si cu mocheta pe jos. Am pierdut o zi din cauza celor de la hotel.

In camera nu aveau cada, baia mica si wc prost amplasat, in momentul in care deschideai usa la baie puteai sa il lovesti pe cel asezat pe wc. Nu aveau masuta la canapea.

Sezlonguri insuficiente la plaja si piscina, in jur de 300 de sezloguri in total comparativ cu peste 900 de turisti cazati.

Bile albe:

Mancarea foarte diversificata, proaspata, gustoasa, fara condimente, condimentele erau separat in boluri puse. Era plin hotelul de familii cu copii. E un hotel de familisti, era plin hotelul de copii de la bebelusi pana la adolescenti. Poti sa dai mancare copilului fara sa iti fie frica ca ii va fi rau. Am fost foarte multumita de mancare, la fel si cei care au mers cu mine. La capitolul mancare si bauturi un mare plus. Sucuri si bauturi alcoolice de calitate.

Animatie pentru toate varstele.

Camere curate, cu exceptia celor de la parter unde exista miros de umezeala.

Apa in mare foarte curata.

Parcare pazita. Nu poate intra nimeni in hotel, vine paza dupa tine si te scoate afara daca nu ai treaba acolo si vrei doar sa vezi hotelul cum e. E bine pazit hotelul.


[fb]
---
Trimis de olga_12 in 03.09.12 12:17:44
Validat / Publicat: 03.09.12 13:34:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny beach: helena resort, majestic, victoria place
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5667 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olga_12); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 449 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[03.09.12 13:34:42]
»

@olga_12: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

valeria2012
[04.09.12 13:46:36]
»

eu nu cred ca tratamentul acela ,,preferential ,,tine de politica hotelului cum ca romanii trebuie lasati la urma, ci mai degraba de ''pretentiile'' operatorului de turism vis-a-vis de clientii sai, am constatat acest lucru mergand in vacanta in bulgaria printr-un operator de turism cu renume in lume.

olga_12AUTOR REVIEW
[05.09.12 10:08:10]
»

@valeria2012: Am mers acolo cumparand direct la hotel de la managerul lor de vanzari, de la Antonia Sarafova. Nu am cumparat prin agentie, la receptia hotelului am platit.

Rlena
[18.02.13 20:12:25]
»

@olga_12: Poti sa ma ajuti si pe mine cu un contact sa cer oferta pentru vara aceasata?

olga_12AUTOR REVIEW
[20.02.13 16:33:57]
»

@Rlena:

Vara trecuta am luat legatura cu antonia sarafova, daca nu mai este ea responabila cu vanzarile contactati-i la adresa de pe site. Sa aveti o vancanta frumoasa.

Антония Сарафова

Antonia Sarafova

Ас. Мениджър Продажби

Ass. Sales Manager

HVD Clubhotel Miramar 4*

Tel: +359 556 333 46 / +359 556 333 51

Fax: +359 556 320 66

Mobile: + 359 884 800 992

miramar-bg.com

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
olga_12, Rlena, valeria2012
Alte impresii din această RUBRICĂHVD Club Hotel Miramar:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038400888442993 sec
    ecranul dvs: 1 x 1