ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2015
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Oltenita
ÎNSCRIS: 04.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Surpriză neplăcută

TIPĂREȘTE

Bună ziua tuturor. Am fost în vara asta pentru prima oară în zona Burgas, până acum am mers de 3 ori la Nisipuri, o dată la Constantin și Elena, am stat la hoteluri de 4 stele, din zona 45-50 euro/noapte cu AI. De obicei verific cu atenție destinația de vacanță, dar, de data asta, cred că am citit superficial review-urile postate. Nota 10? Nici pe departe. De fapt, nota 10 comparativ cu ce?

Hotelul este construit în 2004 și se vede.

Interiorul (holul, zona de recepție) arată decent, dar camerele arată ca la 2 stele: mobilier vechi, baie fără cabină de duș (există o nișă în perete, delimitată cu o perdea de cârpă fixată cu o bară de metal ruginită care este înțepenită forțat acolo), aerul condiționat cam zgomotos. Plutește un miros de vechi și de închis, nu știu dacă de la aerul condiționat sau de la mochetă/mobilier.

Holurile miroseau puternic a mucegai, dar în camere nu ăsta era mirosul.

Camera e relativ curată, prosoapele se schimbă zilnic (dar într-o zi am avut surpriza să le găsim pe cele din ziua precedentă puse la uscat pe balcon). Lenjeria e albă, dar pe pilote erau pete de proveniență incertă care îți creau un real disconfort - am lăsat intenționat la vedere petele, dar nu au schimbat lenjeria, doar au strâns altfel pilota :)) E drept că nici nu am solicitat explicit să le schimbe, cameristele nu răspundeau la salut, nu înțelegeau nimic din ce le spuneau turiștii (în engleză) și o invidiez pe doamna care scria că tot personalul avea zâmbetul pe buze.

În afara angajaților din recepție, nimeni nu zâmbea - cineva scria că li s-a pus zahăr în cutia pt bacșiș, pare mai credibil.

Grădina hotelului este în schimb mare și frumoasă, cu multe plante și flori, piscinele sunt curate și suficient de mari, au teren de tenis, sală de forță.

Mâncarea e sărăcăcioasă, sunt puține sortimente care pot fi mâncate fără teamă (o dată frigărui de pui, o dată cotlet la grătar, de două ori pește pane) și dispar repede, trebuie să stai la pândă și să te lovești de oameni ca să „apuci”, ceea ce e inadmisibil. Șnițele dintr-un fel de pastă cu gust de salam, pieptul de pui cu smântână era un fel de șuncă din carne tocată de pui etc. Supele și ciorbele (2 feluri zilnic) nu arătau prea bine și nici gustul nu era bun - am încercat într-o zi cu smântână, dar era clar alterată, acrișoară (gust regăsit uneori și în salatele cu smântână).

La micul dejun era ceva mai bine. Un nene făcea clătite, dar coada era descurajantă nu atât fiindcă erau mulți oameni la rând, ci fiindcă nenea era foarte lent și puțin îi păsa că se stă 40 de minute pentru câteva clătite.

De altfel, este primul hotel din Bulgaria (a fost al 5-lea an consecutiv pentru noi) la care personalul s-a manifestat cu adevărat deranjant: vorbeau tare între ei, râdeau în gura mare în timp ce debarasau, se loveau de turiști fără să se scuze, îți luau farfuria din față fără să fi terminat de mâncat, iar alteori nici când ajungeai la desert/cafea nu debarasau felul principal. De regulă, am apreciat până acum la bulgari tocmai personalul discret și amabilitatea, care lipseau de pe litoralul nostru.

În concluzie, nu rămâneai nemâncat, dar nici nu erai prea convins de ce ai mâncat. Pe aproape niciun preparat nu scria ce este - ce mai conține, nici atât.

Anul trecut am fost la un hotel de aceeași categorie, și ca nr de stele, și ca preț - Mimosa, din Nisipurile de aur - unde mâncarea a fost incomparabilă. Acolo făceau zilnic pizza și paste, hamburger, sandvișuri calde și produse de patiserie, atât la prânz, cât și seara (în afara preparatelor uzuale, nu în loc de). Aici serveau o pizza mică și sărăcăcioasă la piscină, dar programul se suprapunea peste cel al mesei de prânz (12-15), ceea ce n-am mai întâlnit la niciun hotel la all-inclusive până acum.

Despre rezervările la restaurantele speciale (de pește și de pizza și pui), numai de rău. Pizza foarte mică, servită pe o farfurie mare, un singur ketchup pentru toată terasa, care circula din mână în mână.

Parcarea e scumpă (12 leva), dar se află în interior și e păzită, există și barieră.

Singurul aspect pe care l-am apreciat a fost că se poate ajunge ușor la Nessebar, atât cu mașina, cât și cu autobuzul care venea la fiecare 12 minute.

Prin urmare, nu recomand nimănui acest hotel, fiindcă există soluții mult mai bune la aceiași bani.


[fb]
---
Trimis de sarazen in 04.08.15 16:27:16
Validat / Publicat: 04.08.15 18:29:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Mimosa, Park Golden Beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3930 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sarazen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 pragul ușii de la baie
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster69
[04.08.15 18:22:47]
»

@sarazen: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1998

= = =

am mers de 3 ori la Nisipuri, o dată la Constantin și Elena

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂHrizantema Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036991119384766 sec
    ecranul dvs: 1 x 1