GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Circuit Antalya Cappadocia 2023, hotelul Hotella 5*
Am plecat din Iași cu destinația Antalia in Circuitul - Cappadocia, cele 40 de legi ale iubirii, organizat de [... ] și vândut altor agenții de turism. Noi am cumpărat de la agenția [... ] cu care am mai colaborat foarte bine in trecut.
Circuitul s-a desfășurat în zona Antalia și Cappadocia pe durata a 7 nopți și 8 zile (de fapt tot 7 zile având în vedere orarul de zbor charter ajungând la cazarea primei nopți la ora 18 și plecând în ziua a 8-a, dimineața la ora 6!!
Am avut un zbor liniștit, am fost serviți cu apă și sucuri pe durata zborului. Ajunși in aeroportul Antalia după verificare și ridicarea bagajelor ne-am îndreptat spre ieșire și în partea dreaptă, in fața am văzut o pancarta cu [... ]. Acolo ne-a așteptat un domn, am aflat ulterior că este ghidul nostru turc, Netin care ne-a in drumat către autocar. La autocar ne-a așteptat ghida Stela care pe durata deplasării către hotel ne-a informat asupra principalelor detalii ale circuitului. Am fost împărțiți în două grupuri, grupul nostru i-a avut pe Netin și Stela, celalalt grup un ghid turc care însă vorbea românește, al nostru nu știa nici o boaba.
Am plecat spre hotelul Hotella, anunțat ca fiind de 5*, el însă abia s-a ridicat la 3*. In acest hotel am petrecut 3 nopți, prima și ultimele două. Aici am servit micul dejun și cină în regim bufet suedez.
Hotelul Hotella 5* este situat la 3,5 km de mare, poți ajunge la plaja privată a hotelului doar cu un shutlle bus pus la dispoziție de hotel care pleacă din ora in ora, program 10- 17.
Este situat într-o zonă periferica a Belekului in care se construiește continuu, plina de deșeuri și gunoaie, un peisaj dezolant.
Hotelul are 3 corpuri de clădire, 2 piscine, o zona improvizată cu o scenă pentru spectacolele de seara, câteva baruri, zona spa, un mic magazin și cam atât.
Noi am fost cazați în corpul C, o clădire pe 2 etaje cu camere de diferite mărimi. In camera noastră de la etajul 1 nu era șters praful de pe mobilier, nu erau umerase, pernele erau cu câlți, nu am avut halate, doar papuci, pentru învelit am avut doar cuvertura de pat, fara cearșafuri. Am avut seif, frigider mic, televizor, articole de igiena (gel de dus, șampon, crema de corp), săpunul sau alte articole au lipsit.
Din 3 prize, funcționa doar una.
In alte camere nu s-au putut folosi încuietorile sau cardul de la ușă.
Când am revenit în hotel după 3 zile am nimerit o camera la etajul 2 in care nu funcționa aerul condiționat când afară erau 38°C, am anunțat la recepție și apoi în ziua următoare ne-a fost dată o altă cameră la parter.
La etajele superioare nu curgea apa, au zis că este o defecțiune de la oraș.
Punctele tari sunt date de personalul amabil și politicos dar depășit de problemele clienților și de restaurantul cu mâncare bună si variată și în cantități suficiente.
In hotel clienții erau preponderent grupuri de români, familii de turci și ruși.
Poate corpul principal era de 5*, dar grupul nostru a fost cazat într-un corp de maxim 3* așa că review-ul se referă strict la corpul C.
În condițiile în care agenția de voiaj ne-a spus în contract că în zona Antalya vom avea hoteluri de 5*!!!
Plaja hotelului la care se ajunge cu un bus, este dotată cu șezlonguri și umbrele și are și un bar la care se poate consuma suc, bere, vin, apa, etc. spunând doar numele camerei.
Intrarea în apa este cu scoici și pietriș apoi se adâncește destul de rapid dar marea Mediterana ne-a cucerit, caldă, sărată și plutești ușor.
Trimis de mioarap in 23.08.23 15:09:45
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mioarap); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.87332144 N, 31.03312648 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
-
Am șters poza cu vasul de toaletă, e prea mult
Mutat în rubrica "Hotella Resort & Spa [Kadryie], BELEK" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
-
Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie (în loc de una de cazare), rubrica de CAZARE (CAMERE) a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea / camera - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).
Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@mioarap:
Offf... Circuitele astea continuă să facă victime an de an.
Doritori se vor găsi mereu atraşi de preţurile mici. Oamenii cred că "au dat lovitura" vieţii lor, promisiunile sunt frumoase şi tentante, aşteptările sunt însă departe de realitate şi de preţul plătit, iar "trezirea" nu poate fi decât dezamăgitoare.
Oricât de mult ar fi subvenţionate aceste circuite, în unele cazuri ajungând să coste mai puţin decât biletele de avion , este nerealist să speri că vei primi condiţii şi servicii de cinci stele adevărate la banii ăştia. Agenţiile aleg hoteluri ieftine, prost poziţionate şi care nu s-au vândut.
”Am plecat spre hotelul Hotella, anunțat ca fiind de 5*, el însă abia s-a ridicat la 3*. In acest hotel am petrecut 3 nopți, prima și ultimele două. Aici am servit micul dejun și cină în regim bufet suedez.
Adevărul este mereu la mijloc. Impresia mea este că hotelul are doar patru stele. Ciudat mi se pare cât de jalnic arată camerele, în condiţiile în care vorbim totuşi de un hotel nou, chiar foarte nou. Parcă ar fi găzduit refugiaţi sau sinistraţi înainte de a ajunge voi acolo.
”Este situat într-o zonă periferica a Belekului in care se construiește continuu, plina de deșeuri și gunoaie, un peisaj dezolant.
De fapt, hotelul este în Kadriye, nicidecum în Belek, într-adevăr în câmp, departe de orice.
=
Care a fost preţul întregului circuit?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)