ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Giurgiu
ÎNSCRIS: 08.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Promitator, dar se poate mai mult

TIPĂREȘTE

Salutare tuturor, anul acesta am vizitat statiunea Mamaia si am fost cazat 5 nopti la hotelul Hefaistos incepand cu 2 August

Rezervarea a fost facuta printr-o agentie de turism, achitata cu vouchere in valoare de 2450 lei, incluzand cazare cu demipensiune, doi adulti si un copil de 11 ani, copilul fiind inclus doar la micul dejun.

Am ajuns destul de devreme la receptia hotelului, 9.30 dimineata. Am prezentat rezervarea si un plic cu obisnuita atentie specificand totodata ca as dori camera la etajul 1 sau 2 si sa functioneze bine aerul conditionat, apoi am plecat la plaja.

Pe plaja imediat apropiata sezlong cu 25 lei.

In jurul orei 13 am mers la autoservirea Easy si am servit pranzul: 2 ciorbe, 2 felul doi si o felie de pizza plus 2 ape si o cola... aproximativ 60 lei.

Imediat ce am terminat masa am plecat din nou spre plaja, dar pe drum am fost contactat de la receptia hotelului si am fost anuntat ca este pregatita camera.

Am ajuns repede, iar de la receptie mi s-a inmanat inapoi plicul cu tot cu atentie (!)... am ramas chiar uimit!

Camera la etajul 3, dar spatioasa, cu TV lcd de 80 cm+ semnal UPC cu posturile Full HD incluse, minibar, mobilier curat, mocheta, baie cu cada, AC functional si deschidere pe baza de cartele magnetica. Partea mai putin placuta: nu avem balcon si/sau loc de uscat slipul dupa plaja.

Hotelul dispune de lift care chiar functioneaza.

Cand plecam toti din camera automat trebuia sa luam si cartela pentru a putea intra, iar cand scoteam cartela din port se intrerupea curentul total, mai putin la minibar.

Peste noapte am constatat ca AC este totusi destul de zgomotos. Fiind centralizat pentru intregul hotel nu aveam telecomanda pentru AC, aveam doar un panou de control chiar langa usa de la intrare cu posibilitatea reglarii temperaturii si a intensitatii. Bun si asa dar... zgomotos si deranjant noaptea cand vrei sa pornesti sau sa opresti AC.

Baia destul de spatioasa, cada, prosoape mari si mici si apa calda tot timpul.

In fiecare dimineata camerista ne intreba daca avem nevoie de ceva, schimb de prosoape, cearceaf sau sa dea cu aspiratorul.

Intru-cat am avut demipensiune inclusa am intrebat la receptie orarul de mese: 8-10 mic dejun bufet, 13-15 pranz, 19 - 20 cina. Am intrebat daca putem sa servim cina in contul demipensiunii si mi s-a raspuns ca da si daca vrem si in alta zi sa anuntam dimineata daca vrem pranz sau cina. In prima zi am cerut cina si am fost placut surprins la meniu: cascaval pane + jumatate de rosie, tochitura de porc cu mamaliguta si doua felii de chec la fiecare portie. Mancarea este foarte gustoasa.

Micul dejun este tip bufet, acelasi in fiecare zi, dar destul de diversificat si indestulator: la dozator sucuri cappy, lapte si cafea, ceaiuri, doua tipuri de cereale, branza topita, paine feliata si prajitor alaturi pentru cine dorea sa prajeasca paine, unt, gem, parizer, muschi file, salam chorizo, salam sinaia, kaiser, sunca praga, masline, branza, cascaval, rosii, castraveti, ou ochi, omleta de ou, crenwursti fierti, cabanosi prajiti, sticle de ketchup si mustar, iar ca desert clatite cu finetti.

La pranz meniul cuprinde ciorba (vacuta, pui, perisoare), felul doi: cotlet de porc cu orez si salata de varza sau snitel cu cartofi la tava si salata de varza, doua sticle de apa plata incluse. Meniul era fix si la fel pentru toata lumea, putin diferit de la o zi la alta, doar ca duminica si luni am avut acelasi meniu la felul doi: cotlet de porc cu cartofi la tava si salata de varza. La desert aveam chec sau prajitura casei. Intr-una din zile desert nu am primit... am asteptat jumatate de ora si apoi am intrebat si mi s-a spus ca nu mai este desert... am fost putin dezamagit, eu fiind mare iubitor de desert!

Plaja este foarte aproape, intrare lina in apa, curatenie, sezlong cu 25 de lei.

O problema este cu parcarea: inexistenta! Este parcare gratuita langa hotel, chiar pe bulevardul Mamaia... doar daca gasesti loc liber. Mai este parcare cu plata chiar in fata hotelului, dar cam scump: 20 lei/zi!

In prima zi am gasit loc pe langa hotel, a doua zi dimineata am gasit loc liber in parcarea gratuita pe bulevard. Acolo am lasat masina pana la plecare.

Pe o scara de la 1 la 10 as acorda cu mare darnicie o nota de maxim 8!

Scadem din puncte pentru: lipsa parcare asigurata pentru clientii hotelului, lipsa posibilitatii de uscare a slipului dupa plaja, lipsa telecomanda AC, curent intrerupt daca nu este cartela in port. Poate vrem sa incarcam telefoane sau alte dispozitive cat suntem plecati!

Personal amabil si ingeneral tineret. Tot respectul pentru personal.

De revenit, da, este posibil sa revenim.


[fb]
---
Trimis de sorrynellul in 08.08.18 22:21:32
Validat / Publicat: 09.08.18 08:48:03

VIZUALIZĂRI: 1899 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sorrynellul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Cotton beach inainte de rasarit
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13000 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [09.08.18 08:47:45]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    ===

    Mutat în rubrica "Hefaistos Hotel, MAMAIA" (nou-creată pe sait)

    sorrynellulAUTOR REVIEW
    [09.08.18 09:23:24]
    »

    @webmaster26: Locatia este setata corect. multumesc pentru ajutor

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Corina70
    [09.08.18 10:37:40]
    »

    @sorrynellul: Ai incercat sa pui in locasul respectiv un card oarecare (de fidelitate de la vreo farmacie, de exemplu), sa vezi daca are acelasi efect cu cel al cartelei de la hotel? Eu asa procedez si intotdeauna a functionat acest truc. Nu-ti imagina ca hotelurile de la noi investesc in cine stie ce astfel de dispozitive mai sofisticate, care sa functioneze DOAR cu cartela hotelului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sorrynellulAUTOR REVIEW
    [09.08.18 10:41:14]
    »

    @Corina70: Da, am observat ca domnisoara camerista foloseste un card Luk Oil si chiar mi-a spus ca functioneaza cu orice tip de card, am incercat tot cu card Luk Oil si nu a functionat, am pus si de catena si la fel, nu a functionat. Nu am incercat cu carc bancar...

    webmaster
    [09.08.18 11:22:31]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, sorrynellul
    Alte impresii din această RUBRICĂHefaistos Hotel:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062902927398682 sec
    ecranul dvs: 1 x 1