ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.11.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
SEP-2021
DURATA: 1 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 13 MIN

Hilton Aliağa – un hotel de tranzit foarte bun

TIPĂREȘTE

Adresa: Yali Mah. 130 Sok. No:11 Aliaga, Aliağa, 35800, Turcia

Website: https://www.hilton.com/en/hotels/izmhxhx-hampton-izmir-aliaga/

Coordonate GPS: 38.832667 N; 26.977883 E

Alegerea hotelului

Alegerea hotelului a fost destul de simplă. Îl studiasem deja în urmă cu un an, atunci când, în final, am ales altceva, un hotel aproape la fel de nou ca acesta, situat în Yenișakran, care arăta foarte bine în poze, dar curățenia aproximativă găsită la fața locului m-a dezamăgit. Atunci am preferat Aksu Hotel pentru avantajul oferit de existenţa balconului, importantă pentru mine, însă alte aspecte ar fi trebuit să primeze. Anul acesta am avut un alt Hilton în atenţie, chiar şi rezervat cu posibilitate de anulare gratuită, pe cel din Kutahya (Hilton Garden Inn Kutahya 4* - Superconfortabil) la care mai înnoptasem de alte două ori în anii precedenţi, aflaţi în drum spre Antalya, şi care ne-a încântat de fiecare dată. Asta a fost doar în prima variantă a vacanţei turceşti 2021, preconizată iniţial a dura trei săptămâni, cu prima cazare în Tekirova şi apoi continuând spre vest cu alte trei cazări şi întoarcere prin Canakkale. Planurile s-au schimbat destul de mult spre sfârşitul lunii februarie, când am redus sejurul turcesc la doar două săptămâni şi doar două hoteluri.

În acest context, traseul planificat fiind în cea mai mare parte similar celui parcurs în 2020 (Drumul spre Fethiye), alegerea hotelului Hampton by Hilton Aliağa a venit aproape firesc. Mi se părea, de departe, cea mai bună variantă posibilă în zona vizată de noi pentru oprirea intermediară. În plus, alegând un hotel de lanţ internaţional renumit, aveam toată încrederea că regulile de igienă şi de protecţie sanitară suplimentare în această perioadă virusată care parcă nu se mai termină vor fi respectate. Aveam deja experienţa din 2020 de la Hilton Dalaman Sarigerme unde nu am avut niciun reproş la acest capitol.

Am rezervat la sfârşitul lui februarie o cameră Queen pentru fumători la preţul de 616 lire turceşti cu mic dejun inclus pentru doi adulţi şi anulare gratuită până în preziua sosirii, folosind serviciile cunoscutului site internaţional de rezervări. Am urmărit apoi constant evoluţia preţurilor, care au tot urcat în această perioadă, reuşind să găsesc totuşi o variantă mai bună abia la jumătatea lunii august, când am refăcut rezervarea pentru acelaşi tip de cameră la un preţ de 422 TL, tot cu mic dejun inclus, dar cu posibilitatea de a anula gratuit până cu trei zile înainte. În acel moment nu m-am gândit cât de importante se vor dovedi ulterior acele trei zile şi că voi fi nevoită să anulez şi această rezervare din cauza incertitudinilor ivite în preajma plecării.

În final am plecat spre acest hotel fără vreo rezervare, dar cu încrederea că nu voi rămâne în stradă şi aşa a fost.

Drumul

După o noapte cam scurtă şi cam agitată din cauza emoţiilor legate de posibilitatea de a pleca totuşi în această vacanţă atât de aşteptată şi la care nu doream să renunţ, am plecat din Bucureşti, ca de obicei, într-o zi sâmbătă, la ora 05.20. La ora 06.25 plătisem deja taxa de pod de 15 lei şi treceam în Bulgaria pe Podul Prieteniei. Nu am aşteptat prea mult la controlul documentelor pe partea bulgărească, erau puţine maşini şi controlul a mers foarte repede. Am prezentat cărţile de identitate şi certificatul de înmatriculare al maşinii şi am declarat că doar tranzităm Bulgaria, pentru a nu mai pierde timpul cu prezentarea certificatelor de vaccinare, ştiut fiind faptul că pentru tranzit sunt suficiente doar actele de identitate. Am fost întrebaţi unde mergem, am spus că în Turcia, moment în care ne-a înapoiat buletinele şi ne-a cerut paşapoartele pe care le-a scanat. Nu ne-a întrebat nimeni de vreun vaccin sau test PCR, nu ne-a măsurat nimeni temperatura.

Vigneta de Bulgaria o achiziţionasem online în seara dinaintea plecării, 30 leva pentru 30 zile, plata cu card bancar pe site-ul bg.toll.bg, astfel că ne-am continuat drumul liniştiţi fără vreo altă oprire.

Traseul de traversare a Bulgariei a fost cel obişnuit, preferatul nostru: Ruse – Razgrad – Târgovişte – Omurtag – Kotel – Yambol – Elhovo – Lesovo şi care nici de această dată nu ne-a dezamăgit. Am intrat în Turcia prin vama de la Hamzabeyli, traversând ambele vămi în mai puţin de treizeci de minute cu tot cu oprirea la Duty Free. Lucrările de lărgire şi modernizare a vămii turceşti fuseseră finalizate şi lucrurile reintraseră în normal.

Am continuat drumul pe E 87 pe traseul Hamzabeyli – Edirne – Havsa – Uzunköprü – Keşan – Gelibolu – Eceabat – Çanakkale – Ezine – Ayvacik – Küçukkuyu – Edremit – Burhaniye – Ayvalık – Aliağa, 890 kilometri, ajungând la hotel la ora 17.50.

Am plecat de la hotel a doua zi dimineaţa la ora 08.15, după micul dejun, continuându-ne drumul pe traseul Aliağa – Menemen – Izmir – Aydın – Muğla – Ortaca – Dalaman – Fethiye. Am urcat pe noua autostradă O 33 Çandarli – Menemen la Aliağa, am mers pe aceasta până la capăt, înainte de Menemen, am traversat Izmirul pe centura care are regim de autostradă (O 30), doar că fără plată, am continuat pe autostrada O 31 până la Aydın şi apoi pe drumurile expres D 550 şi D 400 până la prima noastră destinaţie de vacanţă.

Pentru prima dată după mulţi ani în care s-a dovedit extrem de utilă, aplicaţia maps. me a dat anul acesta rateuri mari pe Turcia. Soţul a folosit alternativ şi alt program de navigaţie, tot cu funcţionare offline, care îmi sugera diverse „scurtături” , dar eu am preferat să merg după indicatoare, considerând că dacă mergi doar pe E87 nu ai cum să greşeşti. Ştiam că trebuie să ies din drumul european spre dreapta chiar înainte de hotelul Etap Altinel, luat ca reper, apoi iar dreapta şi paralel cu linia mării, astfel că am nimerit hotelul fără probleme. Am trecut pe lângă intrarea în parcarea subterană, am ocolit hotelul şi am oprit maşina în faţa intrării în recepţie, unde m-am dus să-mi încerc norocul.

Hotelul

Hotelul Hampton by Hilton Izmir Aliağa este un hotel de patru stele destul de nou şi modern, în genul hotelurilor care se adresează segmentului business. Se află de 3,5 kilometri de centrul oraşului Aliağa şi la 66 kilometri de Izmir. Aeroportul Adnan Menderez din Izmir se află la 62 kilometri, iar hotelul oferea înainte de pandemie transfer la şi de la aeroport.

Cea mai apropiată plajă se află la 250 metri de hotel. Am aflat cu surprindere că hotelul dispune şi de o plajă privată, aflată însă ceva mai departe. Noi nu am fost interesaţi să facem plajă la Aliağa, dar poate fi o opţiune pentru cei care caută o zonă mai apropiată de România.

Parcarea

Un aspect important în alegerea hotelului îl constituie existenţa parcării. La Hilton ştiam că vom putea beneficia gratuit de parcarea subterană extrem de generoasă. Din parcare există posibilitatea de a urca cu liftul până la nivelul recepţiei. Pentru a urca la etajele superioare liftul se activează doar prin intermediul cardului de la cameră. Mi-a plăcut acest sistem pe care l-am întâlnit prima dată în urmă cu mulţi ani la Marriot în Bucureşti.

Parcarea subterană era foarte spaţioasă şi foarte liberă la data vizitei noastre. Ceea ce nu mi-a prea plăcut a fost faptul că am citit o atenţionare cum că parcarea se face pe răspunderea clientului, dar acest lucru nu ne-a împiedicat să lăsăm în maşină toate bagajele, luând cu noi doar cele necesare pentru dormit, cosmeticele şi hainele curate pentru a doua zi.

Check in

M-am prezentat la recepţie solicitând o cameră dublă pentru o noapte cu mic dejun inclus. Primul preţ cerut a fost 600 lire turceşti. Cam mult, dar nici nu aveam dispoziţia de a negocia, obosită după o noapte aproape nedormită şi după un drum de nouă sute de kilometri. Am comentat doar că pe booking era mai ieftin, ca în reclama cu halatul :D. Recepţionerul a zis: 550 TL, iar eu am acceptat fără a încerca o altă scădere a preţului, deşi eram conştientă că mai era loc de negocieri. Am cerut în plus să am pat dublu şi să fie o cameră pentru fumători. Rezolvat.

Mi-a cerut paşapoartele pe care mi le-a înapoiat imediat după fotocopierea acestora şi am avut de completat formularul de cazare. Nu am fost întrebată de codul HES sau de certificatul de vaccinare. Nu mi-a fost măsurată temperatura nici aici la Hilton şi nici la vreunul din celelalte hoteluri turceşti vizitate în timpul acestei vacanţe.

Am plătit cazarea cu card bancar şi am primit imediat cartelele care ne asigurau accesul în camera repartizată. Am revenit la maşină şi am mutat-o în parcarea subterană a hotelului, deşi dacă o lăsam unde am oprit prima dată am fi avut-o aproape sub geam :).

Camera 313

Din parcarea subterană am încercat să urcăm cu liftul până la etajul al treilea unde se afla camera noastră. Ştiam că pentru a urca la camere trebuia să apropiem cardul de un cititor şi apoi să apăsăm butonul corespunzător etajului dorit, dar, ghinion! , acesta nu a funcţionat, astfel că am ajuns din nou la nivelul recepţiei. Recepţionerul ne-a sărit în ajutor crezând că nu ştim cum funcţionează liftul, dar nu a reuşit nici el, nici cu cardul nostru, dar nici cu cardul lui master, astfel că ne-am mutat în cel de al doilea lift pentru a putea ajunge la etajul dorit.

Camera 313 era penultima spre capătul holului având vedere spre intrarea în hotel. Nu am solicitat cameră pe partea cu marea, convinsă fiind că mare lucru tot nu am fi văzut din cauza distanţei şi a vegetaţiei, hotelul nefiind în prima linie faţă de plajă. Parcurgând întreg holul din aripa respectivă a hotelului nu am putut să nu remarc faptul că foarte puține camere erau ocupate, cele mai multe având intacte sigiliile care atestau dezinfectarea camerei.

Intrarea în cameră se face printr-un mic hol. Pe partea dreaptă există o oglindă mare din podea până în tavan, iar pe partea stângă se află baia şi dulapul, ambele deservite de o singură uşă. O idee interesantă şi destul de originală, aceeaşi uşă culisantă trasă spre dreapta închidea dulapul şi permitea accesul în baie, iar în sens învers, spre stânga, închidea baia şi oferea acces la dulap.

Dulapul mi s-a părut destul de mic, cu un raft în partea superioară, ocupat de perne şi pilote suplimentare depozitate în saci de plastic, care nu ne-au interesat şi o bară cu câteva umeraşe. Tot aici am găsit masă şi fier de călcat, dar şi un suport pliant pentru bagaje. Noi venisem practic fără bagaje, astfel că nu am folosit dulapul, care, în condiţii normale, mi se pare neîncăpător.

Am intrat şi în camera propriu-zisă. Nicio surpriză, aceasta arăta exact ca în fotografiile de prezentare. Am sesizat elemente asemănătoare cu ce găsisem la Hilton Garden Inn Kutahya, dar şi diferenţe. Aici mobilierul era mai nou şi mai modern, în timp ce camerele din Kutahya păreau mai spaţioase şi mai elegante. Mie camera aceasta mi-a plăcut mai mult.

Cum spuneam, camera nu era foarte mare, însă mobilierul ales şi aranjarea acestuia au fost foarte inspirate astfel încât să creeze impresia de spaţiu. Pe partea stângă era patul matrimonial mare şi confortabil, cu saltea foarte bună şi cu lenjerie de bună calitate. Ne-am odihnit foarte bine. Patul era încadrat de două noptiere cu sertare încăpătoare. Una din noptiere „ascundea” în primul sertar şi seiful, încăpător, cu utilizare gratuită. Noi nu am avut timp să-l folosim. Deasupra noptierelor, pe perete, aveam câte o lampă de citit cu braţ flexibil şi led.

În continuare, spre geam aveam un fotoliu pe rotile extrem de confortabil, mai ales utilizat împreună cu suportul pentru picioare. M-am relaxat pe acest fotoliu şi am fumat lângă geamul puţin deschis, atât cât se putea, adică maxim 15-20 cm. Pe jos era o mochetă frumoasă în nuanţe plăcute de albastru, gri şi bej, foarte curată.

Pe partea opusă patului era un corp de mobilier îngust pe care era aşezat televizorul LED cu diagonală chiar mare pentru dimensiunea camerei, la care soţul meu a reuşit să urmărească meciul care îl interesa. În continuare, pe o poliţă am găsit setul de preparare a ceaiului şi cafelei, cu cană electrică, pliculeţe de ceai, zahăr şi cafea instant, două căni şi două sticle de apă plată. Spre fereastră, era amplasat un birou şi un scaun ergonomic. Sub birou era minibarul care a răcit destul de bine, .

Aerul condiţionat era în sistem centralizat cu reglaj individual. Am încercat să îl folosim pentru a aerisi mai uşor camera, dar nu funcţiona decât cu geamurile închise, ca mai peste tot.

Mi-a plăcut faptul că am găsit în cameră suficient de multe prize pentru reuşi să ne încărcăm toate dispozitivele în acelaşi timp.

Singurul minus al camerei este legat de lipsa balconului, dar am ştiut şi mi-am asumat acest lucru.

Baia

Baia este micuţă, fără însă a părea înghesuită, perfect organizată şi extrem de curată. Este dotată cu o cabină de duş spaţioasă, cu duş fix şi mobil, cu un sistem modern de reglare a temperaturii şi presiunii apei. Trei dispensere cu şampon, balsam de păr şi gel de duş sunt fixate pe perete, la îndemână. La chiuvetă aveam la dispoziţie alte două dispensere cu săpun lichid şi loţiune de corp.

Prosoapele albe, impecabile, papucii de unică folosinţă şi uscătorul de păr le-am găsit frumos aşezate pe nişte rafturi din baie.

Restaurantul

Restaurantul se află la nivelul recepţiei, practic în continuarea acesteia. Se poate comanda a la carte dintr-un meniu disponibil acolo sau obţinut prin scanarea unui cod QR.

Preţurile la mâncare sunt ok pentru restaurantul unui hotel de patru stele. La o terasă aflată pe plajă, preţurile erau aproape la jumătate. Am vrut să mâncăm acolo, părea curat, dar faptul că nimeni nu purta mască m-a determinat să evit să mănânc acolo, aşa că am revenit la Hilton, unde personalul respecta măsurile de protecţie. Am preferat să plătesc mai mult, dar să mănânc fără teamă.

Micul dejun

Micul dejun a fost inclus în preţul camerei. Teoretic, se servea în sistem bufet, practic însă, din cauza pandemiei, erai servit cu cele dorite de către o angajată fără a avea acces în apropierea mâncării. Totul era foarte departe şi eu, chioară de somn, cu greu am văzut ce era pe acolo. Am cerut câte o bucată din toate sortimentele de brânză, două feliuţe de şuncă de curcan, două cutiuţe de unt, câteva măsline şi trei bucăţi de simit. Ulterior am comandat câte o ompletă cu brânză şi ciuperci, făcută atunci pe loc. Am înlocuit cafeaua cu două ceşti de ceai turcesc şi aşa am reuşit să mă trezesc şi eu.

A fost mai mult decât suficient pentru mine, mai ales că ştiam că mă aşteaptă nişte serpentine urâte pe la Gokova, unde drumul nostru se despărţea de cel de Marmaris şi nu voiam să risc. Cu toate acestea, comparând cu micul dejun de la Hilton Garden Inn Kutahya, un hotel tot de patru stele, aş spune că aici varietatea sortimentală a fost mult mai redusă. Deh... o fi şi pandemia de vină, nu ştiu.

Mai existau diverse legume şi fructe, lapte şi cereale, cutiuţe de gem, miere, dar pe mine nu m-au interesat.

Mi-am băut ceaiul afară pe terasa hotelului, având surpriza să constat că totuşi se vede şi marea, departe printre copaci. Data viitoare sigur voi cere să fiu cazată pe partea cu marea :).

Hotelul oferă internet wireless gratuit cu superviteză, nimic surprinzător pentru mine pentru un hotel de această categorie.

Lipsa unei piscine ar putea fi considerată un minus de către alţi turişti. Pe mine nu m-a interesat.

Poziţionarea hotelului departe de centrul oraşului Aliaga limitează cumva opţiunile de plimbare, cumpărături, locuri de luat masa.

În concluzie, recomand cu toată încrederea acest hotel, foarte bun pentru tranzit, dar şi pentru un minisejur la plajă. Raportul calitate preţ a fost corect pentru mine. Am fost mulţumită şi îl voi rezerva şi cu altă ocazie.

Citind impresiile altor colegi care au plătit mai puţin sau mult mai puţin ca mine pentru acest hotel, recomand rezervarea cât mai timpurie pentru a prinde un preţ avantajos sau o negociere serioasă a preţului de către cei care au răbdare şi talent pentru asta.

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 15.11.21 00:42:05
Validat / Publicat: 15.11.21 01:28:46
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 5424 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 Hilton Aliağa – camera mea
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 66800 PMA (din 72 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

20 ecouri scrise, până acum

elenaadinaPHONE
[15.11.21 09:56:33]
»

Iupiii!

Ma bucur ca ai început să scrii despre vacanta ta în Turcia, care cu siguranță a fost frumoasa și interesanta!

„Recomand cu toată încrederea acest hotel, foarte bun pentru tranzit, dar şi pentru un minisejur la plajă. Raportul calitate preţ a fost corect pentru mine. Am fost mulţumită şi îl voi rezerva şi cu altă ocazie. "

Din ce am văzut chiar este un hotel foarte bun pentru tranzit și ma bucur ca ai fost multumita!

„Nu am fost întrebată de codul HES sau de certificatul de vaccinare. Nu mi-a fost măsurată temperatura nici aici la Hilton şi nici la vreunul din celelalte hoteluri turceşti vizitate în timpul acestei vacanţe"

După cum se vede, oamenii când e vorba de o schimbare care nu le place, deși e necesară, opun multă rezistență, acolo unde nu ar trebui (e vorba de viață, sănătate, siguranță), pentru că nu se pot adapta... pun bunăstarea și propriul confort, mai presus de orice... ☹

Dar este explicabil, nu trăim în unitate, ci în diversitate, fiecare cu ale lui...

Așa că noi sa fim sănătoși/sănătoase și să avem parte de multe vacanțe frumoase în continuare!

????☺️????

nrs †
[15.11.21 15:13:11]
»

am vrut sa rezerv si eu dar...

in primul rand mi-am dat seama ca ajung prea devreme si sunt prea departe de destinatia finala din acea zi: Maxeria Blue unde voiam sa ajung cat mai devreme sa vad cada personala

in al doilea rand nu am gasit pret mai mic decat 52 euro or mliviu zisese ca a luat la 26 euro si m-am suparat rau

dupa am vrut sa dorm in Soke dar am ajuns in Gumuldur, unde la un amarat de apart hotel am avut nevoie de HES, ni s-a luat temperatura si au trecut-o intr-un formular deja pregatit

am mai spus eu nu pot intra nicaieri fara acte, acum am fost la un magazin de electrice si mi s-a cerut certificatul verde, alti nu au nevoie de el nici la mall

Mihai18PHONE
[15.11.21 15:56:22]
»

Ați prezentat un rewiev foarte bine documentat (marca Nicole 33] și desigur foarte util turiștilor.

Și acum câteva completări.

a) În unele parcări subterane am întâlnit și eu atenționarea ca hotelul nu răspunde de bunurile din autoturism. Exemplu Hotelul Mediteranean Place - 5 stele din Salonic.

b) despre prize electrice și stechere adecvate. La hoteluri, în majoritate, prizele electrice sunt cu protecție (punere la pământ).

Seara, sunt multe aparte de pus la încărcat (camera video, aparatul foto, GPS - ul, etc.) care au ștecher simplu care nu întra în prize. Recomand turiștilor ca la plecare în excursie să ia cu ei ei un adaptor de la priza cu protecție și ștechere simple.

Toate cele bune și va mai aștept.

michaela_1961
[15.11.21 16:17:03]
»

Abia asteptam sa incepi povestile despre impresiile din vacanta Turcia 2021. Hotelul Hilton Aliaga ne-a placut si noua mult si in functie de ce vom alege ca sejur pentru la anul vedem daca ne mai oprim la el. Deocamdata nu am nici o inspiratie pentru ce as vrea. Bodrumul era o optiune, dar nu gasesc nimic pe placul meu. ca si hotel.

Revenind la Hilton Aliaga, te apreciez pentru ca reusesti mereu sa detaliezi totul ceea ce mie nu prea imi iese, importanta este concluzia finala comuna, ca este un hotel ce merita recomandat. Astept continuarea cu interes!

adrianbogdan
[15.11.21 20:29:18]
»

În acel moment nu m-am gândit cât de importante se vor dovedi ulterior acele trei zile şi că voi fi nevoită să anulez şi această rezervare din cauza incertitudinilor ivite în preajma plecării.

Buey, am ras cu Bogdan cu lacrimi si dupa ce ai coborat din masina... paradoxuri romanesti.

In legatura cu cazarea intermediara chiar eram curioasa, hai ca arata foarte bine cazarea! Va pup!

nicole33AUTOR REVIEW
[16.11.21 06:28:31]
»

@elenaadina:

Ma bucur ca ai început să scrii despre vacanta ta în Turcia, care cu siguranță a fost frumoasa și interesanta!

Am început să scriu, intenţionam să continui, dar mă gândesc tot mai serios dacă are rost .

Din ce am văzut chiar este un hotel foarte bun pentru tranzit și ma bucur ca ai fost multumita!

Hotelul este foarte ok, ştiam că am făcut o alegere foarte bună, îl avusesem în plan şi pentru anul trecut, îl studiasem, aveam şi informaţii certe chiar de anul acesta. Totul a fost conform aşteptărilor.

După cum se vede, oamenii când e vorba de o schimbare care nu le place, deși e necesară, opun multă rezistență, acolo unde nu ar trebui (e vorba de viață, sănătate, siguranță), pentru că nu se pot adapta... pun bunăstarea și propriul confort, mai presus de orice...

Nu ştiu ce să zic, nu le caut scuze, dar nu cred că este chiar aşa. Atitudinea de anul acesta a turcilor raportat la pandemie m-a surprins şi pe mine. Dacă anul trecut regulile şi restricţiile erau respectate aproape cu sfinţenie, anul acesta am văzut o mare "relaxare". Cam ca la noi. Posibil să se fi săturat şi ei de lockdown-urile dure şi multe.

Vacanţe cât mai multe şi mai frumoase!

Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

nicole33AUTOR REVIEW
[16.11.21 06:48:08]
»

@nrs:

am vrut sa rezerv si eu dar...

in primul rand mi-am dat seama ca ajung prea devreme si sunt prea departe de destinatia finala din acea zi: Maxeria Blue unde voiam sa ajung cat mai devreme sa vad cada personala

Ştiu că tu îţi împarţi mereu altfel traseul, ştiu şi că îţi place să ajungi foarte devreme. Şi pentru noi nerăbdarea este mare şi din acest motiv încercăm să ajungem mai repede, dar până în Fethiye încă mai aveam destul de mers. Cadă personală eu aveam abia la al doilea hotel de sejur, aşa că nu avea niciun rost să mă grăbesc

in al doilea rand nu am gasit pret mai mic decat 52 euro or mliviu zisese ca a luat la 26 euro si m-am suparat rau

Şi eu m-am necăjit puţin când am aflat că alţii au prins oferte mult mai avantajoase. Şi Mihaela a prins un preţ bun rezervând cu doar două luni înaintea mea, pentru că şi eu am avut prima rezervare în februarie pentru sfârşit de septembrie. Ulterior am văzut şi preţuri aproape de 100 euro dubla. Liviu a dat, ca de obicei, lovitura, plătind jumătate din cât am plătit eu. Soţul, mai precaut de felul lui, mă bătea la cap să rezerv de pe drum, când eram în Bulgaria, pentru că ştiam că în Turcia ar fi fost mai complicat, însă eu nu am vrut să dau 64 euro, preţul la care ajunsese în ultima săptămână. În final, am plătit aproximativ 53 euro. Asta a fost, mie mi-a convenit, dar, pe viitor, voi încerca să rezerv şi eu înainte de sfârşitul anului pentru vara viitoare.

dupa am vrut sa dorm in Soke dar am ajuns in Gumuldur, unde la un amarat de apart hotel am avut nevoie de HES, ni s-a luat temperatura si au trecut-o intr-un formular deja pregatit

Nu-mi explic insistenţa cu care eşti controlat tu peste tot acolo unde alţii trec fluierând, dar nu este nicio problemă cât timp eşti în regulă şi ai toate actele necesare. În formularele de cazare completate peste tot aveau şi ăştia rubrică pentru temperatură, dar probabil că au completat ei din pix cu o valoare oarecare. Noi oricum nu facem febră cu una cu două, aşa că nu aveam vreo teamă .

am mai spus eu nu pot intra nicaieri fara acte, acum am fost la un magazin de electrice si mi s-a cerut certificatul verde, alti nu au nevoie de el nici la mall

Nu am circulat eu prea mult în ultima perioadă, dar nu mi-a cerut nimeni certificatul decât la un restaurant din Breaza, în rest am fost crezută pe cuvânt.

La intrarea în mall-uri am fost probabil invizibilă pentru că am trecut pe lângă paznici fără nicio problemă, cel mai recent săptămâna trecută.

Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

M'LiviuPHONE
[16.11.21 23:12:24]
»

Ma bucur ca prima zi de vacanta în Turcia a fost pe placul vostru. Da am avut un super preț nu cred ca voi mai avea curând un preț asa mic la un Hilton...

Revenind la descrierea ta ai precizat ca ar avea plaja proprie... Eu nu i am întrebat dar am fost puțin în plimbare în zona și nu am găsit nimic. Era plaja publica și în dreapta era o unitate militară...

nicole33AUTOR REVIEW
[17.11.21 06:28:21]
»

@Mihai18:

Ooo, ce surpriză, Finule!

În unele parcări subterane am întâlnit și eu atenționarea ca hotelul nu răspunde de bunurile din autoturism. Exemplu Hotelul Mediteranean Place - 5 stele din Salonic.

Eu nu-mi aminteam să mai fi văzut asemenea atenţionări până la acest hotel Hilton, dar oricum nu mi s-a părut o problemă. Din precauţie, nu las niciodată lucruri la vedere în maşină, indiferent de ţara sau hotelul unde parchez. Toate bagajele erau în portbagaj şi a fost ok.

despre prize electrice și stechere adecvate. La hoteluri, în majoritate, prizele electrice sunt cu protecție (punere la pământ).

... Recomand turiștilor ca la plecare în excursie să ia cu ei ei un adaptor de la priza cu protecție și ștechere simple.

Bun sfat. Am avut uneori asemenea surprize şi încerc mereu să nu uit să iau în bagaj şi un prelungitor şi un triplu stecher.

Aici nu am avut nevoie să-l folosesc.

Îţi mulţumesc mult pentru aprecieri, vizită şi ecou!

nicole33AUTOR REVIEW
[17.11.21 06:47:01]
»

@michaela_1961:

Abia asteptam sa incepi povestile despre impresiile din vacanta Turcia 2021.

Mulţumesc mult . Aveam planuri mari şi mult entuaziasm. Din păcate, lipsa timpului şi anumite intervenţii de dată recentă m-au cam scos din ritm şi mi-au ridicat unele semne de întrebare cu privire la utilitatea muncii mele. Din acest motiv, ecourile voastre poate vor reuşi să mă mobilizeze în continuare.

Hotelul Hilton Aliaga ne-a placut si noua mult si in functie de ce vom alege ca sejur pentru la anul vedem daca ne mai oprim la el. Deocamdata nu am nici o inspiratie pentru ce as vrea. Bodrumul era o optiune, dar nu gasesc nimic pe placul meu. ca si hotel.

Pentru orice destinaţie la Marea Egee, o oprire la Aliaga mi se pare potrivită pentru a avea un drum mai scurt a doua zi şi a putea ajunge mai devreme la hotelul de sejur. Doar pentru colegul NRS Hiltonul este prea departe, pentru că, într-adevăr, ratezi micul dejun de la destinaţia finală

Bodrumul este staţiunea mea preferată la Marea Egee, aşa cum Belek este preferatul meu din zona Antalyei. Recunosc, alegerile nu sunt uşoare. Plajele bune sunt greu de găsit, dar... există . Hotelurile bune sunt la distanţă de centrul oraşului şi va trebui să faci un compromis. Eu aleg un hotel cu servicii de top, asumându-mi poziţia izolată şi distanţa de parcurs. Îmi amintesc eu şi hotelul care împacă şi capra şi varza şi vorbim.

Revenind la Hilton Aliaga, te apreciez pentru ca reusesti mereu sa detaliezi totul ceea ce mie nu prea imi iese, importanta este concluzia finala comuna, ca este un hotel ce merita recomandat.

Fiecare reuşeşte să surprindă diferite aspecte şi tocmai din acest motiv sunt utile cât mai multe păreri despre acelaşi hotel, care conturează o imagine de ansamblu mai completă şi cât mai aproape de realitate.

Mulţumesc mult pentru aprecieri, vizită şi ecou!

nrs †
[17.11.21 06:55:58]
»

ar fi trebuit sa precizez ca eu veneam de la Edirne astfel ca nu eram deloc obosit dupa o zi lejera cu vreo 400 km de mers, de aceea am zis sa fiu mai aproape de destinatia finala

nicole33AUTOR REVIEW
[17.11.21 23:40:10]
»

@adrianbogdan:

Buey, am ras cu Bogdan cu lacrimi si dupa ce ai coborat din masina... paradoxuri romanesti.

Frumos vă şade să râdeţi de necazurile oamenilor .

Stresul a fost mare, dar acum fac şi eu haz de necaz, pentru că m-am relaxat şi până la Revelion cel puţin nu mă mai doare capul. Azi am şi un motiv în plus să fiu happy

Ce tu numeşti "paradoxuri", eu i-aş spune incompetenţă maximă, dar a fost în avantajul meu . Nu voi detalia aici.

In legatura cu cazarea intermediara chiar eram curioasa, hai ca arata foarte bine cazarea!

Cazarea intermediară de la dus despre care am povestit mai sus a fost aleasă încă din februarie. Aici nu am avut nicio emoţie.

Mai complicată a fost alegerea intermediarei de la întoarcere, acolo am stat mult în dubiu unde să mă opresc, în final alegând Gelibolu, aşa cum am vorbit şi a fost foarte ok. Am avut şi balcon şi vedere la mare...

Îţi mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

nicole33AUTOR REVIEW
[21.11.21 09:48:51]
»

@nrs:

ar fi trebuit sa precizez ca eu veneam de la Edirne astfel ca nu eram deloc obosit dupa o zi lejera cu vreo 400 km de mers, de aceea am zis sa fiu mai aproape de destinatia finala

Ştiam, dar uitasem atunci când am scris ecoul. Clar pentru tine nu avea sens o oprire atât de aproape de Edirne.

Văd că tot mai mulţi alegeţi varianta drumului cu două escale. Şi tu şi Mihaela şi Liviu. Probabil ar trebui să reconsider şi eu planificarea traseului, dar nu puteam ca de la drumul dintr-o bucată să trec direct la cel cu două opriri pe sens, însă mă gândesc tot mai serios la o variantă cât mai lejeră, chiar dacă presupune renunţarea la o zi de vacanţă "adevărată", cum îmi place mie să spun.

=

Vineri mi-au cerut şi mie certificatul verde la intrarea în mall . Nimeni nu trecea fără el.

nicole33AUTOR REVIEW
[21.11.21 10:06:47]
»

@m liviu:

Ma bucur ca prima zi de vacanta în Turcia a fost pe placul vostru.

Da, a fost ok, peste aşteptări. Drumul a fost fluent, ambele vămi au fost lejere şi am trecut foarte repede, nu am aşteptat deloc nici la ferry. Am fost "în grafic".

Singura chestie pe care nu am prevăzut-o a fost că nu am avut unde să mâncăm de seară în Aliaga. Toate locurile mai animate din apropiere găzduiau nunţi, era sâmbătă seara, unii ne primeau şi pe noi, dar aglomeraţia era prea mare. Găsisem o terasă drăguţă pe plajă, cu muzică în surdină, mese distanţate, doar câţiva clienţi, preţuri aproape la jumătate faţă de Hilton, dar m-a deranjat faptul că nimeni nu purta mască, la personal şi patron mă refer, se băgau prea în sufletul meu încercând să mă convingă să rămân, astfel că am renunţat şi m-am întors să mănânc la noi la hotel, unde mă simţeam mai "safe".

Da am avut un super preț nu cred ca voi mai avea curând un preț asa mic la un Hilton...

Ehh... zici tu aşa acum, dar parcă văd că şi anul viitor dai lovitura cu preţuri la care noi nici nu visăm .

Referitor la plajă, nici eu nu am văzut-o, dar nici nu am căutat-o. Bănuiesc că ar fi în partea stângă cum priveşti spre mare, dar la aproape un kilometru de hotel. Şi vecinul de alături, Ramada, se laudă cu o plajă proprie, aflată la mai multe sute de metri, cu acces doar pentru clienţii hotelului. Dacă aş merge la Aliaga pentru plajă, eu aş alege plaja publică, aflată la 200 maxim 250 metri de hotel. Pe asta am apucat să o văd puţin înainte de înserat. Nu mi s-a părut cine ştie ce, dar măcar este aproape.

Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

Yoda
[21.11.21 10:19:21]
»

@nicole33:

Văd că tot mai mulţi alegeţi varianta drumului cu două escale. Şi tu şi Mihaela şi Liviu.

Ca sa ma bag si eu in seama, si eu am facut anul asta doua opriri, la Edirne si la Afyon, iar pentru la anul am programat tot doua opriri, la Gelibolu si la Pamukkale. Eu cred ca este bine asa, mergi mai relaxat, ajungi mai odihnit, samd.

Referitor la preturi, acum pe Booking este 34 EUR/noapte pentru rezervari in septembrie 2022.

Vineri mi-au cerut şi mie certificatul verde la intrarea în mall.

La mall la noi?

nicole33AUTOR REVIEW
[21.11.21 10:47:32]
»

@Yoda:

Ca sa ma bag si eu in seama, si eu am facut anul asta doua opriri, la Edirne si la Afyon, iar pentru la anul am programat tot doua opriri, la Gelibolu si la Pamukkale.

Corect, uitasem... deh... vârsta . Văd că Edirne este tot mai căutat de turiştii români. Pentru mine a fost o variantă pentru oprirea de la întoarcere, dar am schimbat cu Gelibolu. Ajungeam prea târziu în Edirne pentru a mai face ceva şi oboseam prea mult conducând atâţia kilometri de la Bodrum.

Afyon a fost în planurile noastre mai mulţi ani la rând, dar ca singură escală. Am ales însă mereu Kutahya. Uneori am fi putut să mai conducem şi până la Afyon, alteori nu şi atunci de ce să risc.

Prin Gelibolu vreau să trec şi eu anul viitor, indiferent ce destinaţie voi alege, pentru că nu aş putea rata podul cel nou, gata de inaugurare . Dar nu aş avea motive să opresc atât de devreme. La Pamukkale am fost în urmă cu mulţi ani, la prima vacanţă în Turcia. Din ce am văzut în poze şi filmuleţe de dată mai recentă, nici Pamukkale nu mai este ce a fost şi parcă nu aş vrea să fiu dezamăgită.

Dacă faci a doua intermediară la Pamukkale, intuiesc că ai ales tot Antalya.

Până să vorbim despre planurile pentru 2022, eu te aştept să povesteşti despre vacanţa de anul acesta

Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

=

Referitor la preturi, acum pe Booking este 34 EUR/noapte pentru rezervari in septembrie 2022.

Hilton Aliaga? Sună foarte bine. Verific acum.

La mall la noi?

Da, la AFI . Şi eu am fost mirată

nrs †
[21.11.21 12:43:03]
»

@nicole33: din fericire eu am mai putut sa adaug o zi la concediu astfel ca nu am pierdut nici o zi de "vacanta adevarata"

nicole33PHONEAUTOR REVIEW
[21.11.21 12:50:14]
»

@nrs:

Asa mi-ar conveni și mie ????

Yoda
[21.11.21 17:23:03]
»

@nicole33:

Prin Gelibolu vreau să trec şi eu anul viitor, indiferent ce destinaţie voi alege, pentru că nu aş putea rata podul cel nou, gata de inaugurare .

Da, da asta am ales si eu traseul asta.

Dar nu aş avea motive să opresc atât de devreme. La Pamukkale am fost în urmă cu mulţi ani, la prima vacanţă în Turcia. Din ce am văzut în poze şi filmuleţe de dată mai recentă, nici Pamukkale nu mai este ce a fost şi parcă nu aş vrea să fiu dezamăgită.

Eu nu am vazut Pamukkale, asa ca nu voi fi dezamagit.

Dacă faci a doua intermediară la Pamukkale, intuiesc că ai ales tot Antalya.

Foarte corect, tot Antalya va fi.

nicole33AUTOR REVIEW
[21.11.21 18:48:13]
»

@Yoda:

Referitor la preturi, acum pe Booking este 34 EUR/noapte pentru rezervari in septembrie 2022.

Mă "omori" cu preţurile astea. Am simulat şi eu pentru septembrie, dar sub 51 euro nu am reuşit să găsesc nimic.

La ăla din Gelibolu a fost şi mai rău: 58 euro la început de octombrie şi nu are nici cine ştie ce parcare, oricum clar insuficientă. Dar are piscină exterioară mare; de parcă m-ar interesa în octombrie

Nu mă mai joc cu voi!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianbogdan, elenaadina, M'Liviu, michaela_1961, Mihai18, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂHampton by Hilton Izmir Aliaga [Aliaga]:
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.06394100189209 sec
    ecranul dvs: 1 x 1