GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Grifid Metropol = masina zgariata rau in parcarea lor, probabil chiar de personalul hotelului, din neglijenta
Suntem o familie de tineri din Pitesti, care tocmai ne-am intors din vacanta de la Grifid Metropol, unde ne-am simtit f. bine, camera a fost foarte frumoasa, mancarea nu a fost mereu pe gustul meu, insa per ansamblu ok comparativ cu alte sejururi in Bulgaria la 4 stele.
Minusuri:
Am facut rezervarea pe Booking.com si am platit 2600 lei pentru 5 zile all inlcusive, conform datelor de pe acest site. La sosire, hotelul a solicitat sa platim pentru copil (5 ani) inca 70% din valoarea unui loc de adult, desi pe site-ul booking.com era precizat ca doar in cazul solicitarii unui pat suplimentar se plateste aceasta suma. De fapt nu era optional.
Personalul care serveste la cele 2 restaurante nu cunoaste engleza nici la nivel basic. Pe perioada sederii ne-au servit 5 persoane, din care doar unul singur a inteles tot ce am comandat, restul mai putin.
Plaja este foarte aproape, insa sezlongurile se platesc in comparatie cu celelalte Grifid-uri: 30 de leva pe zi pentru 2 sezlonguri.
In prima zi am luat un tichet de reducere de 30% de la receptia hotelului pentru sezlonguri, insa nu iti poti alege locul preferat pe plaja daca folosesti acest tichet, omul cu sezlonguri iti "da" sezlongurile unde vrea el. In celelalte zile ne-am luat sezlonguri la pret intreg, si am stat unde am vrut noi.
La capitolul entertainment, hotelul Grifid ofera doar un program de maxim 3 ore, seara la Lobby Bar, nu foarte reusit...
Pentru copii, absolut niciun fel de program oferit de hotel.
Foarte pacat ca in ziua plecarii, cand am dus bagajele la masina am descoperit cu stupoare ca masina era zgariata pe capota pe o suprafata de aprox 80 cm2, prezentand urme care pareau ca sunt de la o lada care a fost tarata pe suprafata ei de catre cineva. Vreau sa precizez ca masina fusese parcata acolo de catre personalul Grifid Metropol, contra cost (10 eur pe zi).
Hotelul Grifid Metropol nu are parcare in adevaratul sens al cuvantului, ci ofera, contra cost, un loc pe trotuar sau pe strada in jurul lui. MAsina noastra a fost parcata chiar de catre ei in dreptul usii de serviciu catre bucatarie, din spatele hotelului (desigur ca nu am stiut ce reprezinta acea usa la momentul sosirii)... din pacate cel mai probabil un angajat de-al lor a sprijinit si tarat o lada pe masina noastra, zgariind-o considerabil. Cand am facut reclamatia, managerul hotelului ne-a cerut sa-i demonstram ca masina nu a fost avariata inca de la venire.
In plus, a sustinut ca a verificat imaginile de pe camerele de supraveghere si ca nu a constatat nimic anormal. Cand am cerut sa ne arate si noua imaginile camerei de supraveghere, ne-a spus ca nu se poate, pentru ca imaginile sunt confidentiale.
Nu mai are sens sa va spun cat de frustrata m-a facut sa ma simt acest incident, mai ales ca masina este noua.
Nu uitati sa va pozati masina la sosirea in acest minunat hotel!!! noua clar ne-ar fi fost de ajutor...
Toate cele bune!
Trimis de Alina T in 09.08.13 18:40:21
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur, Sveti Vlas, Nessebar
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina T); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29339000 N, 28.04662700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Alina T: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro și în calitate de autor de articole!
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@Alina T:
”Nu uitati sa va pozati masina la sosirea in acest minunat hotel!!!
Da' pozele de la dosarul CASCO, nu-s bune?!
@Alina T:
”si am platit 2600 lei pentru 5 zile
in caseta tehnica ai scris
”PRET SEJUR: 3600 lei
,
”aprox 80 cm2
cit sunt eu de bun la matematica ecuatia ta ma depaseste, are multe necunoscute... la fel de multe rezultate!!! (apropo ai avut ceva instrumente de masură(t) , nu de alta dar dimensiunea laturilor e cam mică?
Din experienta proprie, 2-3 pisici (in perioada calda) lasa urme cam la fel!!!
@Nasshu:
”@Alina T:
si am platit 2600 lei pentru 5 zile
in caseta tehnica ai scris
PRET SEJUR: 3600 lei
”La sosire, hotelul a solicitat sa platim pentru copil (5 ani) inca 70% din valoarea unui loc de adult
Aici cam are dreptate. Dacă pe booking costul pentru doi adulți era de 2600, rezultă 1300 lei de persoană. A mai plătit în plus pentru copil 70% din 1300, adică încă 910 lei, care adunați la cei 2600 inițiali fac 3510. Diferența până la 3600 o fi costul parcării, bănuiesc.
@nicole33: nu te contrazic... daca tu zici ca pentru un copil de 5 ani se plateste 70% asa o fi. !!! oare ?
In caseta tehnica de obicei se specifica costurile totale
La ecuatia cu lada ce rezultat ai avut ? Eu la o medie de 8,944 cm pe latura zic ca lada e mică .!!!
@Nasshu:
Și mie mi s-a părut la început ciudat acest aspect cu copiii care plătesc cazarea, la fel și conceptul de all inclusive=a la carte de la acest hotel. Documentându-mă, am realizat că Metropol aplică această politică tocmai în scopul de a descuraja familiile cu copii. Logic, de ce te-ai duce la acest hotel să plătești pentru copil când poți merge la alte hoteluri, chiar mai bune, unde copilul sau chiar doi copii sunt cazați gratuit? Scopul, probabil încă nedeclarat oficial, este de a-l transforma într-un hotel adult only. Chiar sunt curioasă dacă anul viitor vor mai fi primiți copii la acest hotel.
Povestea cu lada și cu mașina zgâriată nu am aprofundat-o în lipsa unei poze concludente.
@nicole33: am spus ca nu te contrazic, eu avand 2 din start evit o astfel de cazare (interzisa), sa nu mai vorbesc de fini... Nu stiam ca exista astfel de conditii
”Metropol aplică această politică tocmai în scopul de a descuraja familiile cu copii
Apai sa astepte sa ies la pensie si o sa fiu si eu -daca mai apuc - clientul lor!
E un pic dubios, dar voi ati fi bucurosi sa va fie zgariata masina?
Insa, orice problema, si minuscula, managerul german care stie engleza mai bine decat bulgara ti-o rezolva. Parea mea.
@Alina T: Buna seara, imi cer scz de deranj dar vreau sa-mi spune-ti si mie va rog frumos daca ati platit la hotel rezervarea prin booking sau vi sau retras banii de pe card in momentul rezervari??? Am facut si eu tot prin booking rezervare pt minivacanta de 1 mai la acest hotel si deja mi-au dat un emaill ca am fonduri insuficiente pe card si sa alimentez cardul in 24h altfel imi anuleaza rezervarea cu penalitatile aferente... eu am mai facut multe rezervari pe booking in ultimii ani dar intotdeauna am platit la hotel!! Si inca o intrebare as mai avea, daca sunteti cumva fumatori imi puteti spune se fumeaza in camere, pe terase??? Multumesc si o seara buna!
@milusimona: condițiile rezervării sunt scrise clar pe pagina unde trebuie să faci „comanda”; probabil ai ales o variantă „nerambursabilă”, cu plata în avans.
O singură dată am ales varianta asta de plată pe booking.com, dar chiar a meritat. Ceva mai puțin de 400 € pe o săptămână la 5 stele (fie și bulgărești) de răsfăț la SPA și aer curat de munte, pentru trei... mai greu!
Am fost și la Arabella, cu rezervare tot prin booking.com, dar plata am făcut-o la hotel (așa era rezervarea făcută).
Uneori, booking.com face o preautorizare a cardului. Sincer, nu știu ce reprezintă operațiunea asta...
@Dragos: da din pacate nuuuu am fost atenta in momentul rezervari si am optat pt varianta nerambursabila... sper sa nu imi para rau. Problema mea este k dupa ce am facut modificarea datelor cu un card ce acoperea suma, tot asa de 400euro, nu am mai primit nici un email nimic de la ei... dar mai astept pana maine si o sa-i contactez eu!! Va multumesc mult pt raspuns, o seara buna va doresc!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2020 Bulgaria inca o data la superlativ — scris în 21.08.20 de turist2 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Apr.2017 Sejur — scris în 18.04.17 de GeluBv din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Dezamagitor — scris în 29.08.16 de garo din CONSTANTA - nu recomandă
- Jul.2016 Metropol - o locaţie mai selectă a lanţului Grifid — scris în 06.08.16 de Adelina R din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Frumos dar merge doar o data — scris în 02.11.16 de riana784 din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2014 Grifid Metropol, un hotel excelent! — scris în 12.06.15 de edge din SLATINA [OT] - RECOMANDĂ
- May.2014 Super hotel!!! — scris în 07.05.14 de florinenea din IASI - RECOMANDĂ