GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ales Hotel Grandeur 3* din Dubai dintr-o întâmplare, constrânși de faptul că luaserăm deja biletele de avion și nu prea mai găseam cazare la prețuri decente deoarece era perioadă de festival în Dubai. Fiind perioadă de vârf și fiind plecarea apropiată hotelurile de la 4* în sus erau fie pline fie foarte scumpe. Ne era un pic teamă să mergem la 3* în zona aceasta, dar ținând cont că nu suntem prea pretențioși am spus că ne vom adapta oricăror condiții.
Prima impresie nu a fost una extrem de bună. Zona de recepție este una foarte mică, era înghesuială, recepționerul a vrut să ne ia, pe lângă taxa de oraș despre care știam, o garanție de vreo 300 euro pe cameră (mi se pare enorm pentru un hotel de 3*), abia când i-am spus că sun agenția de turism prin care am cumpărat că nu mi s-a spus așa ceva a cedat și brusc nu mai era necesar (deci este clar că era ceva ce nu era legal și trecut în contract, mai ales că spunea că o poate încasa doar în dirhami și cum eu încă nu aveam schimbați îmi schimba el la un curs foarte păgubos pentru mine...).
După micul incident aplanat în momentul invocării agenției (nu vreau să mă gândesc ce încearcă să facă cu turiștii care vin pe cont propriu și nu au la cine apela...) am urcat în camere. Aici am fost încă din primul moment foarte plăcut surprinși. Camerele erau mari, curate, baia la fel (consumabile incluse: hârtie, gel de duș/șampon, cremă de corp, dischete pentru demachiat, bețișoare pentru urechi - foarte ok pentru 3*; cadă cu duș, chiuvetă dublă, oglindă mare, oglindă pentru machiaj, uscător de păr). Era aer condiționat (cred că nu există loc în Dubai în care să nu fie), televizor cu ecran plat și canale internaționale, Wi-Fi gratuit peste tot în hotel.
Micul dejun a fost bufet, nu excepțional dar ok, adică aveai omletă, ouă fierte, brânză, ceva mezeluri, legume, fructe, iaurt, cereale, lapte, patiserie și... mâncare indiană (nu aș ști cum este, pentru mine dimineața era prea mult, dar erau destui cei care serveau...).
Seara, în restaurantul principal al hotelului era muzică live (în general indiană, mai erau și ceva melodii internaționale). Hotelul mai avea un bar și piscină pe acoperiș, nu prea le-am explorat, veniserăm să profităm mai mult de oraș.
Important este că avea și transfer gratuit către plajă (din nou, neașteptat pentru 3*).
Hotelul este poziționat la 5-10 minute de mers pe jos față de Mall of Emirates unde este și stația de metrou cu același nume. Zona este ok, liniștită.
Trimis de holidaysketch in 02.11.16 12:19:25
- A fost prima sa vizită/vacanță în ORIENTUL MIJLOCIU
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (holidaysketch); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 25.10923200 N, 55.20295730 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Grandeur Hotel, DUBAI" (nou-creată pe sait)
-----
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 34&ridAnt=74686
------
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)@webmasterX: Este ok poziționarea. Voi încerca să caut ceva poze cu hotelul, le am pe un hard pe undeva, sper să am timp să le caut.
Așteptăm fotografiile înăinte de validare. Mulțumim pentru confirmarea localizării.
Pentru că pozele par că... mai durează, publicăm deocamdată rev aşa cum e.
@holidaysketch:
”După micul incident aplanat în momentul invocării agenției (nu vreau să mă gândesc ce încearcă să facă cu turiștii care vin pe cont propriu și nu au la cine apela...) am urcat în camere.
Asta este tare de tot. Hai să fim serioşi. Cine pleacă de nebun în Dubai într-o perioadă de vârf fără o rezervare prealabilă?
Dacă aş fi rezervat pe booking sau pe un alt site similar, cu certitudine recepţionerul ar fi fost mai speriat de ameninţarea cu o reclamaţie la booking decât cu invocarea agenţiei X (no name pentru el) din România.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)