GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Peripetii la Yelken
In luna iunie 2009 am fost la acest hotel.
Ajunsi la hotel in jurul orei 23.30, increzatori, cu ganduri bune, optimisti, desi avionul Blue Air intarziase o ora pana la decolare, pentru a ni se favoriza o camera mai buna am pus in unul din pasapoarte 10 euro si am inceput formalitatile de ceck-in pentru cazare, specificandu –i receptionerului ca dorim o camera cu vedere la mare. Dupa mai bine de o jumatate de ora in care am fost lasati sa asteptam am primit in cele din urma cardul de la camera, fiind insotiti de baiatul responsabil cu bagajele. Dar stupoare el ne-a condus in afara hotelului. Camera care urma sa o primim era in afara hotelului in Club Room nu era camera pe care o rezervasem noi la agentie desi specificasem foarte clar agentei de turism, in momentul rezervarii ca dorim sa avem camera in hotel si ca nu vrem sa avem probleme.
Vazand ca ceva nu este in regula ne-am intors la receptie spunandu-i receptionistului ca pe voucher-ul nostru scrie Hotel Room nu Club Room si ca noi dorim sa primim ceea ce am rezervat. El ne-a spus ca intradevar este o greseala dar nu mai are camere disponibile la acea ora in hotel si ca trebuie sa vedem camera pe care ne-a dat-o, sa stam pana ziua urmatoare in ea si DACA ESTE POSIBIL ziua urmatoare ne-o vor schimba. Nu pot sa va spun cat de socati am fost, practic ne rugam de ei sa ne dea un serviciu pentru care am platit. Ceva extrem de injositor mi s-a parut.
Din nou am luat bagajele, baiatul de la bagaje si drumul care urma sa ne conduca la faimoasa camera. Dupa ce am facut un slalom printre casutele de la Club Room deoarece baiatul respectiv nu stia exact unde este pozitionata camera, am ajuns si la faimoasa camera (7111). Atasat va pun cateva detalii cu cea ce am gasit in camera. Imi pare rau ca mirosul nu poate fi reprodus.
Sigur ca nici de aceasta data nu am acceptat sa stam in camera si ne-am dus din nou cu tot cu bagaje la receptie, si am contactat-o telefonic pe reprezentanta agentiei partenere din Turcia, care “a durut-o in cot de noi”.
Din nou la receptie discutii fara nici un rezultat recurgandu-se la un fel de santaj din partea receptionerului: daca vom sta in noapte accea in camera care o primisem, ziua urmatoare vom primi o camera in cladirea principala cu vedere la mare, daca nu o sa primim o camera in hotel dar ni s-a dat de inteles ca nu este o camera grozava si ca nu o sa o putem schimba. Asta se intampla in jurul orei 02.00, eram obositi, nemancati, asa ca am cedat santajului receptionistului de a ramane in camera respectiva pentru cateva ore, si vazand ca reprezentantul agentiei partenere nu ne ajuta cu nimic nu inainte de a-l pune sa ne dea in scris ca maine vom primi o camera in cladirea principala cu vedere la mare.
Am luat din nou calea Zonei Club Room unde urma sa ne petrecem noaptea cu alti colocatari (gandaci si paienjeni). Ajunsi in camera am constatat ca nu avem nici macar o sticla de apa in camera, minibarul era gol, telefonul era deconectat in camera era frig, baterii la aerul conditionat nu erau, nici macar o pilota ca sa ne invelim nu aveam, sau un cearsaf. Era un pled pe pat cu gaurele. Nu ne-a ramas decat sa dormim imbracati! De mizerie si pereti umflati nu mai vorbesc.
Dimineata cand ne-am trezit primul lucru care mi-a venit in minte, fiind duminica, vazand ca din partea agentiei partenere nu avem prea mult sprijin, ghida spunand ca vine la ora 15.00, ora de intalnire de pe plic (interesul ei era mai mult sa-si vanda excursiile nu sa ne rezolve noua problema) a fost sa-l sun pe reprezentantul Ag Kusadasi, persoana de la care aveam singurul numar de mobil, si careia i-am explicat situatie noastra.
Ne-am dus din nou la receptie se schimbase tura, din nou alte explicatii, iar in final i-am aratat receptionerei hartia prin care colegul ei ne daduse scris ca ne va da o camera cu vedere la mare in cladirea principala si voucherul din nou, noroc ca mai primisem un set de vouchere in aeroport.
Aceasta a luat hartia si a dus-o sefului ei dupa care ne-a zis sa mergem sa ne arate o camera, care este murdara dar dupa ce se va curata si daca ne place o s-o primim.
Ajunsi in camera respetiva am constatat ca era cat se poate de curata si aranjata, incat nici receptionera nu intelegea de ce este curata!!!
Acest aspect ne-a facut pe noi sa intelegem ca acea camera era libera din seara in care am venit, asa cum mai erau si altele.
O camera mai buna nu cred ca aveam sa primim asa ca am aceptat-o!
In momentele expuse mai inainte cat si pe durata sejurului am fost dezamagiti, socati de modul nesimtit cu care tratau si gestionau personalul problemele in relatia cu turistii.
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (wio27); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 37.02869900 N, 27.25062400 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
buna se pare ca ati avut o experienta neplacuta la Yelken dar sa stii ca agentia prin care ati plecat are doar recomandari proaste, eu m-am ferit de ei si nu am avut plb la acest hotel
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2015 Yelken hotel de 5* catastrofa de 5*- Evitati acest hotel — scris în 24.06.15 de viviserifu* din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2011 Ieftin și bun — scris în 31.08.14 de nicole33 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2010 Perfect pentru odihna si relaxare mai putin pentru baie in mare — scris în 15.10.10 de demi din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2009 Hotel de 2* — scris în 28.08.09 de Cip din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2008 Yelken hotel the best ! — scris în 22.02.09 de magdan* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2008 Live from Yelken, Bodrum — scris în 02.08.08 de raul din TIMISOARA - RECOMANDĂ