ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.12.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
SEP-2019
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 100 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 16 MIN

O cazare la mare înălțime – Gran Hotel Bali Benidorm

TIPĂREȘTE URM de aici

Perioada sejurului: 7 – 14 septembrie 2019

Alegerea destinaţiei şi a hotelului

Povestea este ceva mai veche şi confirmă faptul că mai bine mai târziu decât niciodată ????. În 2011 mi-am dorit o vacanţă pe Costa Blanca cu cazare la cel mai înalt hotel din Europa, aşa mi-au spus cei de la agenţie, nu am verificat personal :D, astfel că m-am grăbit să rezerv o cazare în Benidorm la Gran Bali, atrasă de această staţiune spaniolă destul de atipică care impresionează prin numărul mare de adevăraţi zgârie-nori. Se pare că nu m-am grăbit totuşi suficient de mult, deoarece rezervarea mi-a fost anulată după nici o oră, oferindu-mi-se o altă variantă, aproape la fel de tentantă, un sejur pe Costa Azahar, acceptată imediat şi care s-a dovedit excelentă pentru o primă vacanţă în Spania, urmată apoi de altele, toate reuşite.

În 2018 am încercat din nou să ajung la Gran Bali, atrasă de oferta avantajoasă a unei agenţii de la noi. Nu prea aveam eu mare încredere în agenţia respectivă, dar oferta era cea mai bună dintre cele găsite de mine, iar alegerea unui pachet complet cu zbor, transfer şi hotel mă scutea de bătăi de cap suplimentare. Greşeala mea a fost că m-am „lăcomit” :D şi am vrut un sejur dublu de două săptămâni, astfel că am solicitat o ofertă personalizată, pe saitul agenţiei respective neexistând posibilitatea de a alege decât sejur de şapte nopţi. Şi am aşteptat şi tot aşteptat răspunsul agenţiei, între timp epuizându-se locurile la avion pentru data care mă interesa pe mine. Oferta de sejur dublu nu am primit-o nici până în ziua de azi :D. Cert este că am ratat dorita vacanţă spaniolă din acel an, reorientându-mă destul de târziu spre Egipt, dar tot răul spre bine, deoarece am avut o vacanţă tare frumoasă şi am descoperit o nouă destinaţie care m-a cucerit de la prima vizită.

Cu lecţiile învăţate după experienţele anterioare şi nevrând să mai risc nimic, am revenit la aceeaşi agenţie (de o seriozitate îndoielnică) şi am rezervat o săptămână la Gran Bali 4* din Benidorm, încă din decembrie pentru septembrie anul următor, la un preţ foarte convenabil de 1138 euro pe cuplu, plătind un avans de 30% pentru un pachet care includea zbor cu Blue Air pe aeroportul Manises din Valencia, cu bagaj de cală inclus, transfer, cazare la hotelul de patru stele dorit şi pensiune completă. Cred că am avut şi noroc, fiind singura din cele trei vacanţe rezervate şi plătite la agenţia respectivă care s-a concretizat. Sau poate atunci a fost să ajung pe Costa Blanca.

Cum am ajuns acolo?

Pachetul a inclus zborul cu Blue Air Otopeni – Valencia, a patra experienţă pentru mine cu această companie low cost, niciodată aleasă de mine, ci doar luată la pachet prin agenţie, de fiecare dată pentru vacanţe în Spania. Singurul lor merit, poate cel mai important totuşi, îl constituie decolările şi aterizările perfecte, dar despre restul serviciilor... mai bine nu comentez ca să nu mă enervez.

Am ajuns cu taxiul la aeroport cu mai mult de două ore şi jumătate înainte de decolare, dar nu mi-a folosit la nimic. Am constatat, cu neplăcută surprindere, că ghişeele de check in ale companiei erau deschise pentru toate cursele operate de ei, muuulte, nu separat ca la alţii. Am fost şocată să văd o mulţime dezordonată de oameni îmbulzindu-se la cele câteva ghişee deschise, când trei, când cinci, mulţi încercând să intre în faţă peste rând. Am aflat cu această ocazie că persoanele cu copii mici au prioritate la îmbarcare, deşi nu era afişat niciunde, şi am asistat la dese situaţii în care un infant trebuia musai însoţit la îmbarcare de câte şase – opt adulţi :D, deh... ca la români. Angajaţi ai companiei au început să blocheze rândurile cât de cât normale pentru a-i băga în faţă pe cei întârziaţi şi atât de bine au organizat pe acolo, de era să pierdem şi noi avionul. Noroc că avea o oră întârziere :D. Am primit cele mai proaste locuri posibile, C şi D, dar nu mai aveam nervi să încerc să le mai schimb. Zborul a decurs normal, cu aceeaşi lipsă de amabilitate a însoţitorilor de bord pe care o experimentasem şi în trecut, dar de data aceasta au reuşit să mă surprindă oferind gratuit pasagerilor câte o bombonică înainte de aterizare. Am întrebat de trei ori dacă trebuie să plătesc ceva, obişnuită fiind ca aceştia să încerce să stoarcă bani din orice. Am aterizat pe aeroportul din Valencia cu întârziere tot de o oră şi deja îmi era clar că ratasem cina din seara respectivă.

Ne-am recuperat bagajele destul de repede, ne-am întâlnit cu ghidul, dar tot s-a pierdut timp până s-au strâns toţi turiştii şi ne-am urcat în autocarul de transfer. A urmat un drum lung de aproximativ 145 kilometri până în Benidorm, pe autostrada cu plată AP-7, mai rapidă, dar tot am făcut două ore, aici incluzând şi o pauză cam lungă. Aşa am ajuns la hotel abia pe la ora 23. Turiştii din Cluj erau mai avantajaţi decât bucureştenii, ei având zborurile pe aeroportul din Alicante, mult mai aproape de Benidorm decât Valencia.

Hotelul

Adresa: C. del Actor Luis Prendes, 4,03502 Benidorm, Alicante, Spania

Coordonate GPS: 38.53186; -0.16443

Website: granhotelbali.com/en

Hotelul se află la 2,5 kilometri de centrul Benidormului şi la aproximativ 400 metri de plaja Poniente. Pentru a ajunge la plaja publică este ceva de mers pe străduţele şerpuitoare şi în pantă care despart hotelul de mare, mai uşor la dus decât la întors ????, însă nimic de speriat, mai ales cu opriri dese la magazinele şi dughenele cu de toate.

Hotelul este compus din două corpuri cu forme şi înălţimi diferite, care comunică în zona recepţiei. Corpul mai mic are doar 19 etaje, iar cel mai înalt are 43 etaje. Am tot citit în spaţiul virtual despre cele 52 etaje ale hotelului Gran Bali, dar eu nu le-am văzut, deşi am fost acolo :D. Corpul înalt are camere până la etajul 42 şi o terasă la etajul 43 care oferă o perspectivă fabuloasă asupra întregii staţiuni. Dar accesul pe terasă nu este gratis ☹, ci contra cost, inclusiv pentru cei cazaţi în hotel, ceea ce nu mi se pare tocmai în regulă, aşa că nu am plătit, mulţumindu-mă să urc cu unul din lifturile panoramice, o dată ziua şi o dată seara până la etajul 42 şi să filmez tot ce se putea, iar cu panorama asupra mării mă delectam oricum în fiecare zi din propriul balcon de la etajul 30 :D. Corpul mai „mic” are camere până la etajul 18, la etajul 19 aflându-se centrul SPA şi sala de fitness. Nici intrarea la sala de fitness sau/şi la SPA nu este gratis.

Mi-a plăcut holul elegant de la intrarea în hotel care adăposteşte recepţia, zona dedicată agenţiilor de turism, un snack bar, o sală TV, un al doilea restaurant principal, câteva magazine, dar şi un bancomat şi un automat de ţigări.

Hotelul dispune de o parcare subterană la etajul -2, contra cost, după mine cam scumpă la 16 euro pe zi, dar, cu puţin noroc, cei care închiriază maşină pot parca gratuit în parcările publice, una aflându-se chiar foarte aproape de hotel.

Check in

Având în vedere ora târzie la care am ajuns la hotel, camerele erau deja pregătite şi am intrat repede în posesia acestora. Ştiam deja că ne poate fi alocată, în mod aleatoriu, o cameră în oricare din cele două corpuri ale hotelului, fiecare cu avantaje şi dezavantaje, dar şi că nu aş prea fi avut motive să refuz. Din fericire, nu a fost cazul să încerc schimbarea camerei, fiind extrem de norocoasă să primesc o cameră la etajul 30, cu o super vedere la mare şi la staţiune, cum nici nu visasem. Dar recunosc că mi-am dorit să stau în acel corp şi mai sus de etajul 15 ????.

Am fost informată că am posibilitatea de a încărca bani pe cardul-cheia de la cameră pentru a plăti cu acesta băuturile consumate în restaurantele şi barurile din hotel sau alte servicii cu plată, astfel beneficiind de o reducere de 15% faţă de preţul de listă, dar nu am fost interesată, nu am vrut să mă complic.

Deoarece pierdusem cina din ziua sosirii, am primit fiecare câte o pungă de picnic, în genul celor oferite la plecarea în excursii, cu hrană rece, suc şi apă, mai mult decât suficient pentru acea oră târzie.

Camera 2-3003

După terminarea formalităţilor de cazare, ne-am luat singuri bagajele, pentru că hotelul nu beneficiază de serviciile unor bagajiști, şi ne-am îndreptat spre zona lifturilor. În corpul de 43 etaje există două lifturi exterioare panoramice şi cinci alte lifturi de mare capacitate şi destul de rapide, care fac faţă cu brio fluxului mare de turişti, doar la orele de masă având puţin de aşteptat.

La intrarea în cameră există un holişor, în dreapta este baia, iar în faţă este o altă uşă care desparte holul de camera propriu-zisă, utilă pentru o izolare fonică mai bună. Pe jos este doar gresie, mai uşor de întreţinut şi mai răcoroasă vara. Camera este suficient de mare pentru gustul meu, cu două paturi single lipite, încadrate de două noptiere. Lenjeria albă de bumbac de bună calitate a fost schimbată zilnic, chiar dacă nu ar fi fost necesar să o schimbe atât de des. Saltelele mi s-au părut puţin cam tari, însă am dormit bine.

Pe un alt perete se află dulapul cu două uşi glisante, cu mai multe sertare şi cu bară pentru umeraşe, care adăposteşte şi seiful cu plată. A doua zi după micul dejun am mers la recepţie şi am plătit pentru seif taxa pentru fiecare din zilele rămase, plus o garanţie pentru cheia de la seif. care mi-a fost returnată la plecare. Lângă geamul de la balcon mai există o canapea, utilă în cazul unei familii cu un copil sau pentru un al treilea adult.

Pe partea opusă patului am găsit un suport pentru bagaje şi un corp gen birou pe care se afla televizorul. Minibarul, gol, dar foarte util pentru răcirea lichidelor proprii, se afla sub acest birou în partea dreaptă.

Aerul condiţionat este în sistem centralizat, silenţios şi eficient atât cât l-am folosit.

Mobilierul este învechit şi acest lucru se vede, însă eu nu intenţionam să-l cumpăr, ci doar să-l folosesc pe durata sejurului. Şi instalaţiile sanitare sunt vechi, dar nu m-a deranjat acest aspect cât timp toate erau perfect funcţionale.

Balconul a fost piesa de rezistenţă ????. Era dotat cu două scaune, o măsuţă rotundă de plastic şi un suport pentru uscat costumele de baie, avea un aspect ciudat de nefinisat, dar pe mine m-a interesat doar vederea spectaculoasă la mare şi la staţiune pe care mi-a oferit-o de la înălţimea etajului 30. Fără a fi prea matinală, am reuşit să prind răsăritul în fiecare dimineaţă ????. Seara admiram din balcon staţiunea frumos luminată.

Baia este puţin mai atipic compartimentată şi iluminată. Din hol se intră într-o primă încăpere în care se află chiuveta, cu o oglindă generoasă, uscător de păr şi o oglindă pentru machiaj. Două uşi din sticlă mată permit accesul într-o a doua încăpere în care găsim toaleta, bideul şi cada de baie dotată cu un paravan de sticlă. Lumina din baie putea fi setată pe alb, normal, sau pe roz, probabil pentru cei care aveau nevoie de ajutor pentru a vedea viaţa mai în roz :D. Consumabilele oferite erau de calitate medie şi în cantităţi suficiente, fiind completate zilnic. Ne-au fost oferite câte două prosoape de persoană, albe, impecabile, deşi cam uzate, schimbate zilnic, indiferent de locul în care erau lăsate.

Curăţenie în cameră s-a făcut zilnic, cu simţ de răspundere şi fără „motivări” suplimentare, nu am nimic de reproşat.

Restaurantul

Chiar dacă existau două restaurante principale, unul mai mic, Xaloc la nivelul recepţiei în care am mâncat o singură dată la prânz şi altul foarte mare, Gregal, sub primul, la nivelul -1, mă voi referi în continuare doar la cel mare. Cele trei mese principale ale zilei erau servite după următorul program: micul dejun - 08.00-10.30, prânzul – 13.00-15.00 şi cina – 19.30-21.30.

Regimul de masă plătit de noi a fost pensiune completă fără băuturi incluse. Înainte de a rezerva, luasem în calcul şi varianta de sejur printr-un program pentru seniori, care mi-ar fi oferit demipensiune şi gratuit un pahar de vin şi unul de apă la cină, variantă încercată anterior în alte vacanţe petrecute în Spania. Am ales totuşi cazarea cu pensiune completă, deşi intenţionam să fac şi mai multe excursii pe întreaga Costa Blanca, şi am fost şi inspirată şi norocoasă ????. În timpul transferului de la aeroport spre hotel, ghidul ne-a dat o veste tare bună şi anume că pentru sejururile din luna septembrie hotelul oferă GRATUIT o sticlă de vin şi una de apă la două persoane la fiecare masă de prânz şi de seară. Această ofertă a picat la fix, nouă ni s-a potrivit ca o mănuşă, astfel reuşind să avem costuri zero la restaurant.

Am citit destule comentarii negative referitoare la restaurant, comparat adesea cu o cantină. Nu prea ştiu eu cum erau cantinele astea mult hulite, însă aveam experienţa multor hoteluri turceşti de cinci stele cu multe camere şi cu restaurante foarte mari, în care, din cauza fluxului mare de turişti, era o forfotă permanentă uşor deranjantă, dar în Turcia disconfortul era sporit de numărul mare de copii gălăgioşi, ceea ce aici nu s-a întâmplat. Nu mi s-a întâmplat să nu găsesc masă liberă, acestea fiind rapid debarasate şi curăţate după plecarea celor care terminaseră de mâncat. Fără a fi primii, de obicei am mers să mâncăm la începutul programului de masă şi a fost foarte bine.

Intrarea şi ieşirea din restaurant se fac după scanarea cardului de acces în cameră de către personalul aflat la intrare. La ieşire durează puţin mai mult, deoarece se plătesc şi băuturile comandate la masă.

Toate mesele au fost în sistem bufet deschis. Varietatea mâncărurilor oferite a fost clar mai redusă decât în Turcia, Egipt sau Bulgaria la hoteluri de cinci stele, unele feluri se mai repetau, însă la fiecare masă am avut suficiente opţiuni din care să aleg ce-mi place. Soţul meu a încercat şi varianta de mic dejun englezesc, cu fasole, pentru că oricum acasă nu mănâncă niciodată aşa ceva.

Micul dejun a fost mereu foarte îmbelşugat, eu am ales aproape aceleaşi chestii care îmi plac mai mult şi nu l-am considerat repetitiv din acest motiv. Eram obişnuită de la precedentele vizite în Spania cu şampania oferită gratuit la micul dejun şi nici aici nu am ratat ocazia de a-mi începe ziua cu mai multă bună dispoziţie ????, oricât de ciudată le-ar putea părea unora asocierea omletei cu şampania :D. Cafeaua era acceptabilă, cam slabă pentru gustul meu, dar măcar nu era cafea instant ca în alte părţi. Deseori plecam din restaurant cu o a doua cafea afară să fumez. Nu prea le convenea, dar nici nu mi-au interzis asta.

La prânz varietatea sortimentală mi s-a părut mai redusă faţă de cină, dar aşa a fost peste tot pe unde am mai umblat. La prânz restaurantul ăsta mare era chiar aerisit, deloc aglomerat, parte din turişti ori nu aveau prânzul inclus ori erau plecaţi în excursii, aşa cum am fost şi noi în unele zile.

Primeam la fiecare masă de prânz şi de seară câte o sticlă mare de apă plată şi una de vin alb, roşu sau roze, la alegere, absolut suficient pentru noi doi. Vinul era probabil din cel mai ieftin, dar acceptabil. Am băut şi vin roşu, dar mai mult mi-a plăcut vinul roze. Orice altceva aş fi comandat de băut era contra cost, iar preţurile erau mărişoare.

În Spania se mănâncă bine şi SĂNĂTOS. Ştiam deja asta şi mi s-a confirmat şi acum la cea de a şasea vacanţă petrecută în această ţară. Nici aici nu am văzut mâncare reciclată sau „reinventată” servită de la o masă la alta. Per total, eu am fost mulţumită de mâncare, chiar dacă se putea şi mai bine, dar, cinstit vorbind, nu mi-a lipsit nimic esenţial.

Piscina

Hotelul dispune de trei piscine exterioare, plus una pentru copii şi una cu jacuzzi, cu salvamari. Mi-a plăcut cea cu cascadă. Există şezloguri şi umbrele gratuite la piscină. Numărul de şezlonguri mi s-a părut insuficient raportat la capacitatea hotelului, iar umbrele de soare erau şi mai puţine. Eu nu am fost interesată de piscină.

Prosoapele de plajă pot fi închiriate pentru 15 euro bucata, din care 10 euro constituie garanţia care este restituită la returnarea prosopului şi pe baza chitanţei. Fiecare schimbare a prosopului costă 5 euro, taxa pentru spălare, spaniolii găsind o variantă elegantă de a împăca şi capra şi varza, adică de a satisface şi turiştii mai pretenţioşi şi de a proteja şi mediul înconjurător. Noi am avut, ca de fiecare dată, propriile prosoape.

La piscină se desfăşurau şi diverse activităţi distractive cu animatorii, conform programului afişat. Nu am participat niciodată şi nu pot detalia.

Plaja

Hotelul Gran Bali NU este pe plajă şi nici NU dispune de plajă proprie.

Cea mai apropiată plajă publică este plaja Poniente, aflată la circa patru sute de metri de hotel.

Plaja Poniente este situată în partea sud-vestică a staţiunii. Începe din apropierea portului de iahturi din centrul Benidormului şi ţine până la capătul staţiunii spre Finestrat. Are o lungime de 3100 metri şi o lăţime de 74 metri. Nisipul este fin şi curat, iar intrarea în mare este foarte lină, mai lină ca în cazul plajei Levante, cealaltă plajă importantă a staţiunii. Plaja Poniente este preferata familiilor cu copii şi a seniorilor, fiind mai liniştită şi mai puţin aglomerată decât plaja Levante, preferată mai mult de tineretul dornic de distracţie.

Pe plajă alternează sectoarele cu şezlonguri şi cele libere pentru prosoape, cele mai solicitate fiind cele pentru prosoape. Şezlongurile şi umbrelele costă 5 euro bucata, dar nu am văzut prea mulţi doritori.

Pe această plajă ne-am petrecut puţinul timp alocat plajei, atât cât ne-a permis vremea şi când nu am fost plecaţi în excursii. De la hotel ajungeam uşor la plajă. Mai greu era la întoarcere când aveam ceva de urcat.

Pe plajă există duşuri şi toalete gratuite, spălătoare pentru picioare, locuri de joacă pentru copii şi chiar şi o bibliotecă.

Noi nu am închiriat şezlonguri, preferând să facem plajă pe propriile prosoape, groase şi pufoase, pe nispul fin. Când soarele ni s-a părut cam puternic, ne-am retras lângă un pâlc de palmieri aflat la marginea plajei spre faleză profitând de umbra oferită de aceştia.

În a doua săptămână din septembrie, încă plin sezon pentru Spania, am făcut plajă în Benidorm cât se poate de confortabil pe o plajă foarte lată plină de oameni, fără niciun disconfort, fără înghesuială, fără manele şi fără a ne simţi precum sardelele în conservă, cum se întâmplă toată vara în fiecare weekend pe plajele de pe litoralul românesc.

Altele

În fiecare seară erau spectacole pe platoul de la piscină, destul de interesante şi reuşite, din câte am observat eu. Nu am urmărit niciun show de la început până la sfârşit, deoarece ajungeam mai târziu din plimbările prin staţiune, când greu mai găseai o masă liberă „cu vedere” , iar muzica oricum se auzea şi din balconul camerei mele de la etajul 30, unde savuram seara înainte de culcare câte un pahar de Sangria sau o bere.

Programul de animaţie de peste zi nu m-a interesat, deoarece nu am stat în hotel, preferând plaja la mare sau excursiile mai lungi sau mai scurte.

Hotelul oferă internet wireless gratuit în lobby şi la piscină şi contra cost în camere. Cel gratuit a funcţionat bine, fără întreruperi, atât cât l-am folosit, pentru că eu am stat mai mult pe datele mobile de pe telefon, având inclus gratuit în abonament suficient trafic şi în roaming.

Hotelul dispune şi de un centru SPA şi de o sală de fitness. Acestea se află în corpul mai mic la etajul 19. Accesul este contra cost, 6,50 euro la sala de fitness, 7 euro la SPA şi 10 euro dacă sunt luate împreună pentru turiştii cazaţi în hotel, însă au acces şi clienţi din afară, la preţuri puţin mai mari, de 8,8, 50 şi respectiv 12,50 euro. Programul este de luni până vineri între 9.00-22.00, sâmbăta ceva mai scurt, iar duminica este închis. Am vrut să intru în ultima zi doar pentru a face câteva poze, dar nu mă lăsau fără să plătesc, aşa că am renunţat.

Pentru copii există un loc de joacă micuţ în zona piscinei şi o sală de jocuri electronice foarte mare, dar, evident, contra cost.

Concluzii

Costa Blanca, zona aflată la sud de Valencia, este o destinaţie foarte bună pentru o vacanţă liniştită la malul mării. Marea este frumoasă, curată şi caldă, iar plajele sunt late, curate, aerisite, civilizate, dispunând de toate dotările şi condiţiile dorite de orice turist. Intrarea în mare este lină, cu nisip. Plajele de pe Costa Blanca în general şi din Benidorm în special pe mine m-au încântat. Consider că vibrantul Benidorm este o destinaţie perfectă pentru cei care caută o vacanţă de relaxare, cu plajă şi bălăceală, cu parcuri tematice de excepţie, dar şi cu distracţie nocturnă. Cu acest articol am încheiat şi seria de review-uri despre prima mea vacanţă pe Costa Blanca.

Hotelul ales de mine s-a ridicat la nivelul tuturor aşteptărilor, ba, pe alocuri, chiar le-a întrecut. Recomand cu toată încrederea Gran Bali, un hotel cu un raport calitate preţ bun spre foarte bun, foarte curat, cu mâncare bună şi servicii corecte, putând constitui şi o bună bază de plecare în vizitarea împrejurimilor, prin intermediul excursiilor organizate sau pe cont propriu. Mie acest hotel mi-a oferit mai mult decât am plătit.

Datorită camerei de la etajul 30 primite şi a spectaculoasei panorame oferite, pentru mine hotelul Gran Bali s-a dovedit o cazare la înălţime atât la propriu, cât şi la figurat :p şi un loc unde îmi doresc să revin.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 30.12.22 11:09:28
Validat / Publicat: 30.12.22 12:04:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SPANIA. A mai fost în/la: Costa Azahar, Costa Brava, Costa del Sol, Mallorca, Tenerife
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5017 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Gran Hotel Bali Benidorm - înainte de răsărit
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 45200 PMA (din 49 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 100.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    elenaadinaPHONE
    [30.12.22 13:56:15]
    »

    Faină destinația!

    Mi-a plăcut hotelul, în special etajul la care ați stat!

    Sunt convinsă că e foarte frumos să savurezi pe balcon o băutură bună și să admiri peisajul!

    Camera nu e foarte mare, dar e ok.

    Am citit undeva, nu știu, poate pe booking că dacă vrei să stai la un etaj superior trebuie să plătești suplimentar, deci încă o dată ați fost foarte norocoși!

    Mâncarea arată bine, șampania dimineața e foarte tentantă, iar prețul sejurului a fost foarte bun, acum e în jur de 1500.

    Deci per ansamblu, felicitări pentru vacanta reușită și alegerea inspirată!

    Mai știi ce temperatură avea marea?

    Carmen IonPHONE
    [30.12.22 14:19:52]
    »

    @nicole33: Mă bucur că nu sunt singura "nebună" care își aranjează vacantele din decembrie pentru anul următor. Tocmai ce am cumpărat bilete de avion și am făcut rezervarea hotelieră pentru un sejur în luna mai și am luat bilete de avion pentru o altă excursie în septembrie 2023...

    Am fost la Benidorm anul trecut. Nu e genul de stațiune pe placul meu: m-au deranjat mult clădirile înalte și "sticloase", care nu sunt de natură să-mi inoculeze senzația de liniște meditativa la malul mării. Și cum sufăr de rău de înălțime, nu mă atrage deloc ideea cazării la un etaj mai sus de 5...

    Dar, fiecare cu ideile și preferențele lui...

    Prețul plătit de tine la cel mai înalt hotel din Europa mi se pare foarte bun, dar mă îndoiesc că după pandemie s-a păstrat. Inconvenientul, așacum ai mentionat si tu, a fost aterizarea la Valencia, aflată mult mai departe de Benidorm decât Alicante.

    Am văzut hotelul tău de departe din tren și de aproape din hop-on hop-off și m-am mirat că nu e situat pe plaja proprie, așa cum m-aș fi așteptat...

    Plaja Poniente este însă într-adevăr frumoasă.

    Anul trecut prețurile pentru închirierea a două șezlonguri și o umbrelă pe plajă erau în jur de 20 euro pe toată Costa Blanca.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [30.12.22 16:06:01]
    »

    @elenaadina:

    Faină destinația!

    Mi-a plăcut hotelul, în special etajul la care ați stat!

    Sunt convinsă că e foarte frumos să savurezi pe balcon o băutură bună și să admiri peisajul!

    Costa Blanca este tare frumoasă, iar Benidorm a fost pe gustul meu. Hotelul ales a fost peste aşteptări dacă mă raportez la banii daţi.

    Am prins răsăritul în fiecare dimineaţă în timp ce îmi beam cafeaua pe balcon, iar seara admiram de sus multitudinea de lumini ale staţiunii şi jocurile de lumini ale unui hotel din faţa noastră.

    Camera nu e foarte mare, dar e ok.

    Putea să fi fost mai mare, că nu mă supăram , dar a fost OK şi aşa. Aveam o canapea în plus care nu ne era necesară şi un spaţiu de trecere cam îngust între pat şi birou. Nici mobilierul învechit nu m-a deranjat, poate şi pentru că în Spania, cu o singură excepţie, am nimerit tot la hoteluri mai vechi care necesitau renovări.

    Am citit undeva, nu știu, poate pe booking că dacă vrei să stai la un etaj superior trebuie să plătești suplimentar, deci încă o dată ați fost foarte norocoși!

    Şi eu citisem/auzisem pe undeva de preţuri diferite, mai mari pentru ultimele etaje, dar nu-mi mai aduc acum aminte.

    Împărţirea camerelor a fost absolut aleatorie, fiecare cu norocul lui şi eu am avut noroc. Alţii din grup au nimerit la etajul 6 şi mă cam invidiau. La rândul meu şi eu îi invidiam puţin pe cei cazaţi mai sus decât mine când ne întâlneam în lift.

    Mâncarea arată bine, șampania dimineața e foarte tentantă, iar prețul sejurului a fost foarte bun, acum e în jur de 1500.

    Ehh... povestea asta cu şampania eu am învăţat-o la turci, dar nu începeam chiar de la micul dejun. Apoi am regăsit-o în Spania la toate hotelurile la care am fost şi, mai recent, şi în Madeira, dar aici ziceam pas dacă trebuia să plec în ziua aceea în vreo excursie, pentru că peste tot erau munţi şi multe serpentine şi nu voiam să risc.

    Toate preţurile au crescut. Te-ai uitat pe Turcia sau pe Egipt la preţurile pentru 2023.

    Am simulat pe saitul agenţiei cu care am fost atunci o rezervare în aceeaşi perioadă şi mi-a dat un preţ cu doar 200 euro mai mare, ceea ce este încă acceptabil. Au schimbat între timp compania aeriană şi acum aterizează la Valencia şi decolează de pe Alicante, care este mult mai aproape.

    Marea mi s-a părut caldă, mai caldă ca la noi în plină vară. Când au fost valuri, apa mi s-a părut şi mai caldă. Păcat că am prins câteva zile cu cod roşu de ploi şi furtuni şi nu m-am putut bucura mai mult de bălăceală, dar m-am consolat repede şi am recuperat şi m-am bronzat în Egipt unde am plecat la câteva ore de la aterizarea din Spania

    Mulţumesc mult pentru aprecieri, vizită şi ecou!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [30.12.22 16:36:00]
    »

    @Carmen Ion:

    Mă bucur că nu sunt singura "nebună" care își aranjează vacantele din decembrie pentru anul următor. Tocmai ce am cumpărat bilete de avion și am făcut rezervarea hotelieră pentru un sejur în luna mai și am luat bilete de avion pentru o altă excursie în septembrie 2023...

    Nici vorbă!

    Este foarte bine când poţi să-ţi planifici vacanţele cât mai din timp, astfel economiseşti nişte bănuţi care pot fi folosiţi pentru mai multe zile de sejur sau chiar pentru încă o excursie. Aştept să mă surprinzi cu alegerile făcute . Să fie o insulă grecească şi încă ceva?

    Am procedat aşa de multe ori şi a fost foarte bine. Dacă în noiembrie aveam deja planificat tot concediul de anul următor, de ce să nu fac rezervări? A ieşit şi prost, în 2020, când mi-au picat patru vacanţe din cinci, dar cine era să prevadă toată nebunia care a urmat.

    Acum au apărut alte probleme şi nu mai pot rezerva decât cu maxim trei-patru săptămâni înainte şi tot am emoţii să nu pierd banii daţi.

    Nu e genul de stațiune pe placul meu: m-au deranjat mult clădirile înalte și "sticloase", care nu sunt de natură să-mi inoculeze senzația de liniște meditativa la malul mării. Și cum sufăr de rău de înălțime, nu mă atrage deloc ideea cazării la un etaj mai sus de 5...

    Mie tocmai "zgârie norii" mi-au plăcut. Poate şi pentru că nu intenţionez să ajung prea curând la New York, mă mulţumesc şi eu cu ce găsesc pe aici mai aproape, în Europa

    Prețul plătit de tine la cel mai înalt hotel din Europa mi se pare foarte bun, dar mă îndoiesc că după pandemie s-a păstrat. Inconvenientul, așacum ai mentionat si tu, a fost aterizarea la Valencia, aflată mult mai departe de Benidorm decât Alicante.

    Preţul a fost convenabil, am recunoscut deja. Şi o creştere de 100 euro de persoană este încă acceptabilă.

    Acum trei ani cei din Cluj erau mai norocoşi pentru că zburau pe Alicante şi transferul era mai scurt. Acum am văzut că şi pentru plecările din Bucureşti s-au mai aranjat lucrurile, dar parţial color, în sensul că se aterizează pe Valencia şi se decolează de pe Alicante cu Wizz.

    Am văzut hotelul tău de departe din tren și de aproape din hop-on hop-off și m-am mirat că nu e situat pe plaja proprie, așa cum m-aș fi așteptat...

    Plaja Poniente este însă într-adevăr frumoasă.

    În şase vacanţe petrecute în Spania, patru pe continent şi două pe insule, eu nu am văzut hotel cu plajă privată, cu şezlonguri gratuite la plajă şi cu beach bar inclus, ci doar plaje publice unde fiecare stătea unde dorea, după preferinţă sau după buget. În Tenerife, de exemplu, nu preţul şezlongurilor m-a deranjat, ci faptul că erau amplasate cel mai departe faţă de apă şi ar fi trebuit să ţopăi prea mult pe nisipul negru şi fierbinte, astfel că am preferat să stau pe propriul cearceaf dar în buza oceanului.

    Anul trecut prețurile pentru închirierea a două șezlonguri și o umbrelă pe plajă erau în jur de 20 euro pe toată Costa Blanca.

    O scumpire de la 15 la 20 euro în doi ani nici nu mă surprinde prea tare.

    Neplăcut m-a surprins însă schimbarea politicii referitoare la fumatul pe plajă, pe stradă, în general în spaţii deschise şi asta ar putea fi o problemă pentru mine. Tu sigur înţelegi la ce mă refer şi cât de aiurea este să te simţi discriminat.

    Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

    elenaadinaPHONE
    [30.12.22 16:38:47]
    »

    @nicole33:

    Am simulat pe saitul agenţiei cu care am fost atunci o rezervare în aceeaşi perioadă şi mi-a dat un preţ cu doar 200 euro mai mare, ceea ce este încă acceptabil. Au schimbat între timp compania aeriană şi acum aterizează la Valencia şi decolează de pe Alicante, care este mult mai aproape.

    Dacă se poate, dă-mi te rog mesaj în privat cu numele agenţiei. Mulțumesc! ????

    elenaadinaPHONE
    [30.12.22 16:43:59]
    »

    @Carmen Ion:

    Tocmai ce am cumpărat bilete de avion și am făcut rezervarea hotelieră pentru un sejur în luna mai și am luat bilete de avion pentru o altă excursie în septembrie 2023...

    Ce destinații ai ales pentru 2023?

    nicole33AUTOR REVIEW
    [30.12.22 16:51:08]
    »

    @elenaadina:

    Ţi-am răspuns pe Whatsapp

    doinafil
    [31.12.22 14:49:26]
    »

    În sfârșit, cu întârziere, scriu și eu un ecou!

    Bă bucur că ai avut o vacanță la înălțime, atât la propriu cât și la figurat!

    Am văzut pe „google Earth” unde este hotelul și mi-a plăcut stațiunea care, într-adevăr are mai multe hoteluri ce depășesc înălțimea medie a cazărilor de pe coasta spaniolă a Mediteranei.

    Citind articolul mi s-au părut unele lucruri puțin diferite (ca să nu spun ciudate ) despre acest hotel, și anume:

    Dar accesul pe terasă nu este gratis ☹, ci contra cost, inclusiv pentru cei cazaţi în hotel, ceea ce nu mi se pare tocmai în regulă, aşa că nu am plătit, mulţumindu-mă să urc cu unul din lifturile panoramice

    De ce oare?! N-am mai întâlnit așa ceva până acum. Oare numai „pachetul” a ceea ce ai plătit avea această interdicție?!

    Nici intrarea la sala de fitness sau/şi la SPA nu este gratis.

    Revin cu întrebarea de mai sus și aici, referindu-mă numai la „fitness” , pentru că la SPA știu că - în general - se plătește separat.

    Saltelele mi s-au părut puţin cam tari, însă am dormit bine.

    Eu le prefer pe cele tari, cred că mi-ar fi plăcut să dorm acolo. În tinerețe au fost ani de zile când - sub așternuturile patului, direct pe saltea - am pus o scândură.

    A doua zi după micul dejun am mers la recepţie şi am plătit pentru seif taxa pentru fiecare din zilele rămase, plus o garanţie pentru cheia de la seif. care mi-a fost returnată la plecare.

    Nici taxarea seifului nu mi se pare O. K. !

    Eram obişnuită de la precedentele vizite în Spania cu şampania oferită gratuit la micul dejun şi nici aici nu am ratat ocazia de a-mi începe ziua cu mai multă bună dispoziţie ????, oricât de ciudată le-ar putea părea unora asocierea omletei cu şampania

    Asta cu șampania la micul dejun n-am mai întâlnit-o pe niciunde! Am fost și eu în Costa Brava, în Canare sau Fuerte Ventura, (tot Spania) dar n-am văzut și nici auzit despre șampanie la MD. În pozele tale șampania are culoarea albastră sau n-am văzut eu bine?!

    Prosoapele de plajă pot fi închiriate pentru 15 euro bucata, din care 10 euro constituie garanţia care este restituită la returnarea prosopului şi pe baza chitanţei.

    Nici de prosoape închiriate n-am avut parte pe unde am fost!

    Mie acest hotel mi-a oferit mai mult decât am plătit.

    Asta este cel mai important: că v-ați simțit bine și că ați avut o vacanță într-un loc și la un hotel unde v-ar face plăcere să reveniți!

    Felicitări pentru articol și poze!

    Te îmbrățișez cu gândul și vă urez, ție și lui Jimy, să aveți un an cu sănătate și cu excursii cât mai reușite!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [01.01.23 21:50:18]
    »

    @doinafil:

    În sfârșit, cu întârziere, scriu și eu un ecou!

    Eu sunt cea care a întârziat răspunzând ecoului tău la distanţă de un an

    Bă bucur că ai avut o vacanță la înălțime, atât la propriu cât și la figurat!

    Am văzut pe „google Earth” unde este hotelul și mi-a plăcut stațiunea care, într-adevăr are mai multe hoteluri ce depășesc înălțimea medie a cazărilor de pe coasta spaniolă a Mediteranei.

    Vacanţa a fost reuşită, iar hotelul a fost conform aşteptărilor, ba chiar peste în unele cazuri. Aveam multe în plan pentru această vacanţă, însă schimbarea bruscă şi neaşteptată a vremii, ploile care nu mai conteneau şi faptul că spaniolii s-au grăbit să închidă imediat nu doar şcolile, ceea ce era normal, ci şi cele mai multe din obiectivele turistice vizate de mine, mi-a cam schimbat socotelile şi mă obligă să revin pentru rezolvarea "restanţelor" rămase.

    În Benidorm erau şi hoteluri mai "normale", din punctul de vedere al regimului de înălţime, dar al nostru a fost cel mai cel

    Citind articolul mi s-au părut unele lucruri puțin diferite (ca să nu spun ciudate) despre acest hotel

    Da, au fost câteva chestii mai ciudate, dar mult mai puţine decât cele enumerate de tine. Părerea mea

    De ce oare?! N-am mai întâlnit așa ceva până acum. Oare numai „pachetul” a ceea ce ai plătit avea această interdicție?!

    Chestia cu plătitul unei taxe pentru a putea urca pe terasa de la etajul 43, deşi eram cazată la ei în hotel, nici eu nu am înţeles-o şi nici nu am acceptat-o. Pentru cei dinafară, pare mai OK să percepi o taxă, le oferi şi acestora posibilitatea de a admira staţiunea şi mare de la mare înălţime şi, prin taxa impusă, mai limitezi şi numărul celor care se tot fâţâie cu liftul în sus şi în jos.

    "Pachetul" plătit de mine putea fi "aflat" doar prin scanarea cardului de la cameră. În rest, nimeni nu ştia ce caut eu acolo. Turiştii nu purtau brăţări de culori diferite în funcţie de regimul de masă plătit aşa cum era, de exemplu, la hotelul la care am stat în Tenerife.

    Revin cu întrebarea de mai sus și aici, referindu-mă numai la „fitness” , pentru că la SPA știu că - în general - se plătește separat.

    Eu aveam în spate experienţa bogată a hotelurilor turceşti de cinci stele cu all inclusive, unde aceste servicii erau gratuite. Şi nu mă refer doar la sala de fitness, ci şi la SPA. Aici trebuia plătit inclusiv accesul. La turci intrai gratis la SPA şi puteai folosi piscina interioară, jacuzzi, saunele de tot felul, camerele de relaxare şi aromaterapie, baia turcească etc. şi plăteai doar pentru masaje şi tratamente.

    La prima mea vizită în Spania, în martie, Mediterana avea maxim 13 grade brrr..., piscina exterioară era doar de decor şi, de nevoie, am vrut să merg la piscina interioară pentru puţină bălăceală, dar, ghinion! , şi acolo se plătea

    Nici taxarea seifului nu mi se pare O. K. !

    Nici mie, dar este o practică destul de uzuală, întâlnită şi în alte ţări şi la hoteluri de patru şi cinci stele, unde avusesem all inclusive. Am ştiut că seiful se plăteşte şi a fost decizia mea să plătesc pentru a-l folosi, nu m-a obligat nimeni. Oricum am fost singura din tot grupul de români care am luat seif.

    Asta cu șampania la micul dejun n-am mai întâlnit-o pe niciunde! Am fost și eu în Costa Brava, în Canare sau Fuerte Ventura, (tot Spania) dar n-am văzut și nici auzit despre șampanie la MD. În pozele tale șampania are culoarea albastră sau n-am văzut eu bine?!

    Cum am scris şi în articol, eu am găsit zilnic şampanie la micul dejun la toate hotelurile din Spania la care am fost până acum, şi pe Costa Azahar şi pe Costa Brava şi pe Costa del Sol şi în Mallorca şi în Tenerife şi erau hoteluri normale de patru stele, iar anul trecut de Paşti am avut şampanie la micul dejun şi la hotelul din Madeira, dar ăsta era de cinci stele. Primele patru erau hoteluri incluse în programul pentru seniori, deci nu erau unele strălucite, dar să-i fi văzut pe seniorii spanioli cum desfăceau şampaniile într-o veselie

    Erau trei sortimente de şampanie disponibile în fiecare zi: roz, bleu şi cea obişnuită de culoarea vinului alb.

    Azi noapte, de Revelion, am desfăcut o şampanie roze, pentru că bleu nu am avut

    Nici de prosoape închiriate n-am avut parte pe unde am fost!

    Prosoape de plajă de închiriat găseşti în majoritatea hotelurilor, doar cele foarte scumpe, peste medie, oferă prosoapele gratuit, fără carduri, fără număr.

    Aici e chestie de interpretare: ori plăteşti din prima garanţia pentru prosop şi o primeşti înapoi când restitui prosopul, ori primeşti un card, îl schimbi cu un prosop şi la final restitui cardul, însă, dacă pierzi sau ţi se fură prosopul, tot te taxează. Deci este cam acelaşi lucru. Dar la finalul vacanţei poate rămâi fără bani

    Anul trecut în Tunisia la hotel de 5 stele de lanţ internaţional, am plătit o garanţie pentru a primi cardurile de prosoape şi am recuperat banii la final.

    Singura diferenţă întâlnită de mine doar în Spania, nu şi în alte ţări, este acea taxă percepută pentru fiecare schimbare a prosopului cu altul curat. În Turcia aveai voie să îl schimbi gratuit o singură dată pe zi, dar nu prea verifica nimeni.

    Mulţumesc mul pentru aprecieri, gândurile bune, vizită şi ecou!

    Sănătoşi să fim, că excursii s-or mai găsi!

    Carmen IonPHONE
    [01.01.23 22:24:26]
    »

    @elenaadina: secret...

    doinafil
    [02.01.23 00:58:54]
    »

    @nicole33:

    Chestia cu plătitul unei taxe pentru a putea urca pe terasa de la etajul 43, deşi eram cazată la ei în hotel, nici eu nu am înţeles-o şi nici nu am acceptat-o. Pentru cei dinafară, pare mai OK să percepi o taxă, le oferi şi acestora posibilitatea de a admira staţiunea şi mare de la mare înălţime şi, prin taxa impusă, mai limitezi şi numărul celor care se tot fâţâie cu liftul în sus şi în jos.

    A doua parte a răspunsului tău mi se pare justificată! Tentația de-a te fâțâi cu liftul în sus/jos ca să admiri panorama de pe cel mai înalt hotel este mare, și-atunci se justifică impunerea unei taxări chiar și pentru cei cazați acolo, ca să nu mai spun de cei din afară!

    Singura diferenţă întâlnită de mine doar în Spania, nu şi în alte ţări, este acea taxă percepută pentru fiecare schimbare a prosopului cu altul curat. În Turcia aveai voie să îl schimbi gratuit o singură dată pe zi, dar nu prea verifica nimeni.

    Eu nu am fost taxată niciodată pentru prosop! Plăteam - inițial - o garanție, pe care o primeam la sfârșit. Prosopul era unul curat, în fiecare zi, și nu era nevoie să-l schimbăm în aceeași zi.

    Despre șampanie albastră, repet, n-am auzit și n-am băut! Și pentru că tot scriu despre șampanie, anul acesta, de revelion, am băut șampanie cu foiță de aur comestibilă!

    Mulțumesc pentru răspuns și - ca de obicei - pupici!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [02.01.23 13:24:03]
    »

    @doinafil:

    Eu nu am fost taxată niciodată pentru prosop! Plăteam - inițial - o garanție, pe care o primeam la sfârșit. Prosopul era unul curat, în fiecare zi, și nu era nevoie să-l schimbăm în aceeași zi.

    Eu am mereu în bagaj propriile prosoape, chiar dacă îmi ocupă mult spaţiu atunci când merg cu avionul. În Spania am folosit doar prosoapele mele, nevrând să mă mai complic cu ei.

    Despre șampanie albastră, repet, n-am auzit și n-am băut! Și pentru că tot scriu despre șampanie, anul acesta, de revelion, am băut șampanie cu foiță de aur comestibilă!

    Era OK, cam dulce pentru gustul meu şi foarte fructată, ceva gen pepene, din ce îmi amintesc. Merită încercat

    Acum m-ai provocat şi caut prilejul să încerc şi eu şampania aia de 23 karate ca a ta

    roxi-nico
    [14.08.23 17:48:21]
    »

    Bună ziua, aș vrea și eu numele agenției cu care ați colaborat. Mulțumesc

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Carmen Ion, doinafil, elenaadina, roxi-nico
    Alte impresii din această RUBRICĂGran Hotel Bali:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.59558510780334 sec
    ecranul dvs: 1 x 1