GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Okey ptr mini-sejururi de bussines; pentru familişti mult mai puțin
Nu știu de ce am ales acest hotel pentru o cazare intermediară pe drumul către destinația de Revelion 2013. Poate pentru că prefer hotelurile de lanț, având așteptări mari în privința confortului și serviciilor. Știam că nu este un hotel potrivit familiilor cu copii și cu toate astea mă așteptam să ne fie mai bine decât ne-a fost.
Asta nu înseamnă că e un hotel rău ori că nu ne-am simţit bine acolo - nu e deloc cazul. Pare relativ recent construit (transmite o senzaţie de „nou” de la intrare şi până la cameră), cu dotări civilizate, decente, elegante. Camerele sunt super okey, cu băi moderne (punctul cel mai reprezentativ pentru o cameră, în percepţia mea), bine dotate cu accesorii de calitate superioară. Am avut însă probleme cu apa caldă, aspect inadmisibil la un hotel de 4 stele „internaţionale” (Golden Tulip este totuşi un nume cu o ştachetă ridicată în domeniu)...
O altă mică dezamăgire a fost camera -- mă aşteptam să fie mai generoasă în dimensiuni... Am luat cea mai mare cameră din oferta lor - cea „Executive” - pentru că eram 4 persoane, chiar dacă una micuţă-micuţă :). E adevărat, nu pot spune că ne-am simţit înghesuiţi acolo, totuşi... O altă dezamăgire - camerele nu au balcon, iar ferestrele se pot deschide doar dacă ceri un mâner de la recepţie (??!!).
Dezamăgirea cea mai mare a fost însă la micul dejun. Probabil datorită gradului de ocupare redus în ajun de Anul Nou (normală pentru un hotel de bussiness), micul dejun nu a fost bufet, ci „un fel de alacarte”. Spun „un fel” pentru că nu aveau un meniu din care să comanzi (!!??). Ospătarul ne-a spus că ne poate aduce orice dorim, orice îi comandăm; mi s-a părut însă şod (nostim, caraghios - în ardelenească) să-l tot chemăm pentru că ne mai „aduceam aminte” că mai dorim câte ceva... cei care aveţi copii, ştiţi mai bine cum omuleţii se tooot gândesc şi răz-gândesc despre ce ar dori să mănânce... La hotelurile cu mic-dejun tip bufet aceste probleme se mai estompează, pentru că îşi pot alege singuri câte puţin din „felurile” pe care vor să le „testeze”...
În rest, un hotel curat, decent, civilizat înspre elegant, cu servicii adecvate „ştaifului”. Şi cu o privelişte extraordinară, seara, asupra oraşului - e situat pe unul din cele mai înalte dealuri din Cluj, din câte am înţeles. Chiar nu înţeleg de ce proiectantul nu a inclus un balcon amărât la fiecare cameră...
Per ansamblu şi-a meritat banii şi în ciuda alegerii mele greşite (nu trebuia să aleg un hotel de bussines; parte a nemulţumirilor aici îşi au originea în această alegere greşită), îl percep totuşi ca un hotel bun spre foarte bun pentru delegaţii, congrese etc.
P.S.: nu am fotografii din cameră sau hotel; cele de pe coloana alăturată (ale utilizatorului „criva”) reflectă însă fidel şi „realitatea actuală” (final de decembrie 2012).
Trimis de tm67bru in 03.01.13 17:13:29
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tm67bru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 46.75222990 N, 23.57627390 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Aşa se întâmplă când un user vechi, ca tine nu se informează mai bine de pe sait.
În fond, AmFostAcolo este şansa unei alegeri informate, garanţia unei vacanţe reuşite, nu?
Cât despre hotelurile ce aparţin de un mare lanţ internaţional, chiar azi citeam aici cum se poate răci la 5 stele by Hilton
Învăţătură de minte să-ţi fie, data viitoare, poate lansezi un CMR, să-ţi facă lumea recomandări!
Na, c-am zis-o
An nou cu bine tuturor!
Aşa cum colega creivean te îndrumă fără să-l mai citez, văz că ai "carte de muncă" respectabilă pe AFA, recte 2007. Golden Tulip menţine, într-o formă continuată calitatea dar, pe fond rămâne un lanţ hotelier, ce merge pe ideea: cazare-duş-somn-mic dejun şi tuleo! Evidamente de tranzit şi la ideea de "du-te - vino! ". De aici şi formula de, À la Carte, cu precădere pentru adulţi şi nu copii.
Dar... aia cu mâneru' e cireaşa de pe colivă!... aduce a sistemul, "cheia-şi-telecomanda", folosită şi azi!
Mă gândesc la trei lucruri, vis-a-vis de mânerul cu pricina: sinucidere, scăpat-copil-pe-geam şi fumat!
Sigur, e ultima variantă, fumatul fiind interzis.
La Multi Ani !
@tm67bru:
Păţania ta cu maneru’ îmi aduce aminte de turismul din România din anii ’90.
În ’91 am mers cu nişte prieteni englezi (soţ-sotie) în Neamţ, la mănăstiri. Ne-am cazat la un hotel sau motel (nu-mi mai aduc bine aminte) din Targu Neamţ. La cazare le-au cerut paşapoartele şi, în schimbul lor, le-au dat cheia camerei şi … un bec! Li s-a spus că a doua zi, dimineaţă, să predea cheia şi becul la recepţie, numai aşa îşi vor putea recupera paşapoartele! Să fi văzut ce feţe făceau englezii mei, se uitau la bec, apoi la mine şi … iar la bec! Nu înţelegeau de ce le trebuie … becul!!! Disperaţi, m-au întrebat. Le-am răspuns că … pentru a recupera paşapoartele
Bineînţeles că becul era pentru iluminatul camerei, pe vremea aia se furau becurile şi în tren! Fără bec n-aveai lumină!
Până la etajul 1 au mers pe scări cu mare atenţie, cu becul în căuşul palmei, aveau grijă de el ca de un ou preţios. Au intrat în camera şi au dat să aprindă lumina. Lumina ioc! Mi-au spus că... lumina nu funcţionează! "Păi dacă nu montezi becul! ".
Am luat becul din mâna prietenului meu şi l-am montat în dulie. Abia atunci s-au prins şi … au început să râdă!
Dimineaţă … au desfăcut becul şi l-au dus la recepţie.
De atunci, de câte ori mă întâlnesc cu ei îşi aduc aminte, cu bucurie, de faza cu becul!
Cu prima ocazie o să-i duc la Cluj, vreau să le văd reacţia... la faza cu maneru'
P. S. Colegii mei au dreptate: data viitoare documentează-te mai bine, foloseşte cu încredere acest sait, vei găsi aici multe informaţii utile şi vei scăpa de incertitudini de genul:
” Nu știu de ce am ales acest hotel.
pe fugă, două/trei "punctuale"
1) hotelul oferă camere pentru fumători (dacă nu mă înşel şi a noastră era de acest tip) lipsa mânerului nu cred că e datorată politicii anti-fumat.
2) un sfat posibil util celor care ar vrea să rezerve aici: rezervarea faceţi-o pe saitul franşizei (.com = goldentulipanadome.com/default.aspx) şi nu pe cel românesc (.ro = goldentulipcluj.ro), preţurile sunt simţitor mai mici (cel puţin aşa era când am rezervat eu, pe .com preţul ptr camera Executive era 79.20 euro, iar pe cel românesc... 109 euro!). Poate era ofertă speciale, nu ştiu.
3) De filozofări nu am timp, sorry.
Un review foarte bun și util, din punctul meu de vedere. Am, ajuns astă-vară în Cluj și am avut de ales dintre hotelul despre care ai scris tu și hotel Agape. L-am ales pe cel de-al doilea pentru că era mai în centru din ce am înțeles noi și nu ne-a părut rău. Este adevărat că Golden Tulip se află mai spre periferie, dacă nu, chiar puțin în afara orașului? Noi tocmai de aceea nu l-am ales.
Agape era chiar în centru și am avut parte de servicii bune, însă camerele și nici baia nu ni se păreau a se potrivi unui hotel de 4*, ci mai degraba pentru 3. Per total, am fost însă mulțumiți. Probabil pentru că am stat numai o noapte și nu am avut timp să-i găsim cusururi.
Golden Tulip e situat in cartierul Zorilor, poti sa-l consideri mai la periferie, pe jos ca sa ajungi in centru ai nevoie de 30-40 de minute, dar ai taxiuri, transport in comun. Privelistea nu este catre centrul orasului ci catre unul dintre cartierele Clujului.
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
Golden tulip cluj. Mancare dezastru... scump, jumatate de cana iti pune in farfurie. Ati mancat bulion fiert mergeti acolo este 220 lei jumatea de cana. Plus te fraieresc daca esti trimis de firme sau alte deconturii sa fiti atenti... cu tichetele. Curatenie este ok.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Apr.2017 Râsul ciobului din oala spartă — scris în 19.04.17 de Alex_Macedo din BUCUREşTI-ORADEA - RECOMANDĂ
- Mar.2015 Frumos, dar servicii medii — scris în 21.03.15 de gvaly din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2013 Un hotel potrivit pentru business — scris în 27.08.14 de liviafcs din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Apr.2011 Golden Tulip m-a surprins! — scris în 28.04.11 de criva din TIMISOARA - RECOMANDĂ