ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.01.10
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 6 MIN

Gelina Village - hotelul care NU respecta rezervarile

TIPĂREȘTE

Acest articol va fi fara note deoarece nu am fost cazati aici.

Bun gasit tuturor. Am sa va povestesc aici experienta nefericita pe care a avut-o familia mea cu acest hotel in speranta ca poate va ajuta sa luati deciziile cele mai bune cand va alegeti hotelul din vacanta.

In luna ianuarie 2015, fiindca noi rezervasem sejurul la un hotel in insula Corfu, a dorit si fiica mea cu prietenul ei sa mearga tot in Corfu. Ei au dorit distractie, aquaparc asa ca m-am oprit asupra acestui hotel Gelina Village, vazand ca are un pret accesibil si cu transport autocar din capitala, masa all inclusive, 7 nopti, camera dubla standard, pretul final era de 679,8 E cu early booking.

Asadar la sfarsitul lunii martie au data avans pentru cazare la Gelina Village pentru perioada 1-8 septembrie 2015. Totul era in regula, primim confirmarea rezervarii.

Intre timp a aparut un articol despre hotel vezi impresii unde ecoul scris de @laura_m a aruncat o urma de indoiala asupra rezervarii, ingrijorare care m-a determinat sa sun de 2 ori la agentie sa solicit verificarea rezervarii. Nu numai atat, fiindca nu mi s-a raspuns pe mail la solicitarea facuta hotelului din Corfu de a verifica rezervarea, am pus mana pe telefon si am sunat personal de la Bucuresti direct la hotelul Gelina din Corfu, am dat nr. rezervarii si mi s-a spus ca totul este in regula cu rezervarea facuta.

Zilele s-au scurs in continuare si a sosit si ziua plecarii. Noi cu masina am pornit mai devreme, joi 27 aug iar ei numai luni seara, 31 august, deoarece atunci au loc plecarile spre Corfu cu autocarul din capitala.

Va spun acum ca fiica mea cu prietenul au uitat sa isi activeze roamingul la telefon deci nu mai puteam lua legatura telefonic cu ei. Noi am ajuns in Corfu vineri si ei de-abia marti 1 sept seara.

Vazand ca nu ma suna niciunul sa aflu cum au ajuns pe insula cu autocarul dupa atata drum, daca au ajuns, ce camera au la Gelina Village, am inceput spre seara sa ma ingrijorez si m-am dus la receptia hotelului unde am fost cazati noi.

Am rugat receptionera care dealtfel a fost deosebit de amabila cu noi sa ia legatura telefonic cu receptia hotelului Gelina Village din Acharavi. Zis si facut, au vorbit in greceste, receptionera a inceput sa noteze ceva pe o foaie si apoi a inceput sa imi explice. Am simtit cum cade cerul peste mine. Am primit imediat vestea care nu o asteptam ca ei NU au fost cazati la hotelul Gelina Village, deoarece era overbooking si au fost mutati la un alt hotel, numit Aquis Golden Sands din Agios Giorgios Sud. Intre timp facem rost si de coordonatele GPS ale acestui hotel despre care nu stiam nimic, documentatia acasa ne-o facusem bine pentru hotelul Gelina.

Va dati seama ca noi in urmatoarea zi vroiam sa mergem la ei in vizita la hotelul Gelina Village.

In urmatoarea zi mergem deci in Agios Georgios Sud sa ne intalnim cu ei, gasim in sfarsit hotelul dar, surpriza: ei nu erau cazati acolo!!! Batusem atatia km pana la ei, afara era groaznic de cald, am sa va povestesc cu alta ocazie ce calduri mari am prins noi in Corfu. Ne-am dat seama ca doamna de la noi de la receptie ne daduse gresit numele hotelului unde au fost transferati.

Eram la receptie acolo unde una dintre receptionere cauta de zor fiica mea pe listele lor, cautare care dupa minute bune de asteptare s-a dovedit a fi de prisos. Nu era si pace. Atunci receptionera afland de agentia cu care au sosit ei in Corfu, ma pune telefonic in legatura cu doamna Adina G, agenta de turism la agentia respectiva. Atunci aflu intreg adevarul. Fiica mea cu prietenul erau in statiunea Agios Gordis la hotelul Aquis Agios Gordis Beach.

Aflu de fapt ce s-a intamplat si doamna mi-a spus ca agentia nu are absolut nicio vina, ca intreaga vina e a hotelului Gelina Village care nu a respectat rezervarea lor.

Ce s-a intamplat? imediat cum au coborat de pe ferryboat pe insula i-a asteptat cineva cu o lista si s-au citit din lista 5 cupluri adica 5 familii care au fost separate de restul autocarului si urcati intr-un alt autocar si dusi direct la celalalt hotel din Agios Gordis. Ei nici nu au ajuns macar la hotelul Gelina Village, au fost dependenti in totalitate de ceilalti care le-au schimbat complet destinatia de vacanta. Aflati ca se poate si asa ceva, daca nu stiati inca! Ce este strigator la cer este ca intr-o familie am aflat ca doar un membru a fost dus la celalalt hotel, restul familiei au ramas sa fie cazati la Gelina Village. Incredibil dar adevarat. Ma intreb acum, dupa ce criterii s-au ales cele 5 familii, care a fost motivul care a stat la baza mutarii celor 5 familii, perechi, cupluri la alt hotel si nu la Gelina?

Aflat langa satul Sinarades, la hotelul din urma am ajuns destul de repede, am facut din sud cam 26 km pana la ei si in sfarsit ne-am intalnit. Am aflat de la ei ca hotelul Aquis Agios Gordis Beach este unul frumos, elegant, luxos, au mancare buna, camera frumoasa cu vedere spre mare, totul era perfect din pc. de vedere al mesei si cazarii. Dar cam atat. Hotelul de un alb imaculat care se vedea de departe era cocotat pe o stanca si pana jos la plaja se cobora cu un lift, plaja era murdara, plina de alge si practic nu prea au avut cum si unde sa faca baie decat daca au mers in alta parte. Piscina era doar una. Eu am vazut impresii foarte pozitive de aici si la plaja s-au dat note mari dar fiindca aici a stat fiica mea tin sa cred ca fiica mea spune adevarul si nu altcineva.

Fiica mea si cu prietenul ei se gandeau cu jind la facilitatile hotelului Gelina Village care chiar daca nu excela la cazare si masa, (era mult sub nivelul acestui hotel din Agios Gordis) totusi avea acel aquaparc, piscine multe si mai ales plaja buna. Ei nu au mers in Corfu pentru camera si pentru mancare, ci au mers sa se distreze, sa faca plaja, baie, sa aiba acel aquaparc la pozele caruia se uitau cu jind inca de acasa, nu mai vorbesc de piscine.

Pana la urma neavand ce face ei au acceptat conditiile impuse fara voia lor si vacanta lor s-a dovedit a fi pana la urma una destul de reusita. Au mers in cateva optionale oferite de catre agentii dar din experienta noastra, care am mers cu masina personala si experienta lor, care au mers cu autocarul, va spun ceva foarte important : daca mergeti in Corfu cu autocarul NU luati optionale de la receptie, preturile sunt exagerate! inchiriati o masina, sau in cel mai rau caz luati autobuzul local si mergeti direct in port. Acolo o sa va asalteze cei cu barcutele care mai de care cu oferte si pretul se discuta mult. De ex noi am facut o plimbare cu barcuta la Paleokastritsa cu 10 E de persoana si ei au dat mult mai mult. Noi am vazut multe locuri frumoase cu bani putini si ei au vazut prea putine locuri dar cu bani multi. Retineti asta!

Cam astea am dorit sa vi le spun. Nu am vrut sa las lucrurile asa si sa nu trag un semnal de alarma. Chiar daca nu mi-a facut placere sa imi amintesc acum de aceasta experienta fiindca inca nu avem nicio saptamana de cand ne-am intors din Corfu, totusi am facut-o tocmai fiindca nu vreau sa ramana lucrurile asa si cei vinovati sa plateasca sau sa se faca ceva ca aceste lucruri sa nu se mai repete.M-as bucura ca si ceilalti care au fost cu fiica mea in autocar si au fost mutati la alt hotel fara voia lor sa isi spuna si ei punctul de vedere, ma gandesc mai ales la familia ai caror membrii au fost separati si unii au fost dusi la celalalt hotel impreuna cu fiica mea.

Iar fiindca conducerea hotelului Gelina Village este direct raspunzatoare de cele intamplate, solicit webmasterului sa puna pe LISTA NEAGRA a AFA acest hotel, care nu respecta rezervarile. Rusine hotelului Gelina Village!!!

Atasez articolului actele doveditoare si rog webmasterul ca pentru confidentialitatea datelor sa nu divulge pe net datele noastre personale. Multumesc.


[fb]
---
Trimis de adryana in 14.09.15 12:41:50
Validat / Publicat: 15.09.15 07:34:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2766 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adryana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[14.09.15 13:57:19]
»

@adryana - Teoretic aceste impresii ar fi trebuit scrise de persoanele în cauză.

Fiind vorba însă de un caz de overbooking, facem o excepție și acceptăm impresiile scrise de altă persoană, pentru a putea face publică această întâmplare.

===

solicit webmasterului sa puna pe LISTA NEAGRA a AFA acest hotel

AFA tolerează astfel de situaţii (overbooking) - se pot întâmpla, asta e - doar dacă clientul ESTE MULŢUMIT de alternativa propusă (aşa ar fi normal = să i se propună "ceva similar SAU SUPERIOR! ").

Din text am reținut

am aflat de la ei ca hotelul Aquis Agios Gordis Beach este unul frumos, elegant, luxos, au mancare buna, camera frumoasa cu vedere spre mare, totul era perfect din pc. de vedere al mesei si cazarii.

Din acest motiv ( se pare că au fost mulțumiți) unitatea nu va fi inclusă pe lista neagă.

Alta ar fi fost situația dacă turistul nu ar fi fost mulţumit, primind în schimb condiții inferioare - atunci unitatea ar fi fost inclusă pe Lista Neagră!

===

Dovezile vor fi sterse înainte de validare

Mulțumim.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
adryanaAUTOR REVIEW
[15.09.15 07:10:32]
»

webmasterx, te rog sa stergi urgent datele noastre personale de pe site, cele 6 poze de la Gelina Village, sau macar sterge numele si lasa restul datelor, multumesc.

webmaster15
[15.09.15 07:23:50]
»

Am șters fotografiile cu datele personale.

horachira
[15.09.15 10:35:04]
»

@adryana - Buna ziua,

Personal am avut concediul din Corfu impartit in 2, prima perioada in Agios Gordios si a doua in Roda, foarte aproape de Acharavi

Cu respect si eu cred ca pina la urma, in afara de aquapark nu cred ca au pierdut nimic, dimpotriva.

Cit am stat in Agios Gordios am facut plaja in zona acestui hotel, placindu-mi ca era extremitatea plajei si erau posibilitati de snorkeling. Imi pare rau dar eu nu am vazut nici o alga si nici mizerie, dar nu contrazic, se poate, au trecut citiva ani, nisipul era super fin

In schimb in zona Acharavi este plaja cu pietricele, marea era ca un lac de lina si prea calda pentru mine

Deasemenea din Agios Gordios se ajunge mult mai usor in capitala si la palatul Sissi, lucru de vazut

Cred ca cel mai deranjant lucru este atitudinea, daca se incepea cu scuze era altfel, nu sa te indrume ca pe vite fara explicatii

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
danoradea
[15.09.15 11:00:55]
»

Din pacate overbooking-ul devine un sport, mai mult sau mai putin national in Grecia. In disperarea de a nu pierde prea multi euro si din cauza valurilor de anulari din lunile iunie - iulie, tot mai multi hotelieri prefera sa pluseze cu un 5-7% daca au ocazia, peste numarul maxim de turisti.

Problema principala ramane alternativa oferita si nu in ultimul rand atitudinea fata de turist.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
adryanaAUTOR REVIEW
[15.09.15 11:57:22]
»

@horachira, da, asa este, Agios Gordis este mult mai bine pozitionat fata de Agios Giorgios Sud, parca sunt 14 km pana la Kerkira, din cate imi amintesc acum. De aici si avantajele lui, fiind aproape de cateva obiective turistice frumoase.

Hotelul la care au stat ei a fost frumos asa cum am mai spus, conditii f. bune de cazare dar ei nu asta au dorit si cautat mai ales ca inainte cu luni de zile se gandeau la aquaparc, la distractie. Uite, mi-am amintit acum ca in intreg hotelul era muzica clasica, veche si pe plaja la fel, a fost un foc de tabara tot cu muzica clasica.

Nu am nimic personal cu hotelul respectiv dar noi nu asta am platit si dorit. Nu a fost distractia dorita, ei fiind tineri, poate mie care sunt la o varsta mi-ar fi placut.

Insa se pune aici problema modului in care acesti oameni au fost mutati la celalalt hotel, luati pe sus din port imediat cum au coborat de pe ferry si urcati in autocar. Este ca si cum ai merge la piata si vrei sa iei rosii si ti se dau ardei ba chiar esti obligat sa iei ardei si nu rosii. Nu mi se pare in regula, din moment ce eu vreau sa cumpar rosii si numai rosii.

Aici este problema, avand o rezervare pe care am verificat-o si rasverificat-o, nu stiu daca intelegi dar ei, dupa atatea ore petrecute in autocar au fost socati pur si simplu cand s-au auzit citati pe lista.

Eu m-am intalnit pe insula cu ei si mi-au povestit ce triste momente au trait cand nu stiau, suiti fiind in autocar, UNDE vor ajunge. Pune-te in locul lor. Este groaznic. Nu doresc nimanui sa treaca prin aceste clipe prin care au fost nevoiti sa treaca, iar socul si nelinistea si emotiile prin care au fost pusi sa treaca astea nu le va repara nimeni.

Sunt convinsa ca hotelul Gelina Village isi va asuma vina dar,oricum daunele morale nu le mai repara nimeni si, vorba lui @danoradea, overbooking-ul devine tot mai frecvent si este foarte trist acest lucru.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
calatorul
[15.09.15 13:38:04]
»

INteresanta relatare si intamplare, bine ca totul s/a terminat cu bine, dar mare pacat de modul de a primi turistii mutati de colo colo ca niste bagaje. Plus intamplarea ca nu aveau telefoanele active, macar pe facebook sa fi comunicat.

Eu sunt mai pisalog si probabil as fi insistat sa ma intalnesc cu ei cand vin cu ferry sa mergem impreuna la cazare, dar nu stiu cum as fi reactionat atunci si ce optiune as fi incercat.

Bine ca nu au aparut probleme mai complicate, dar situatia ar trebui semnalata si corectata, nimeni nu/si doreste dupa o intreaga planificare a vacantei sa se trezeasca acolo cu toate cele schimbate peste noapte.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
imaginatie
[22.09.15 13:26:54]
»

@calatorul50 - Citind cele de mai sus am retrait aceleasi clipe de umilinta si lipsa de respect a celor de la Gelina Village. Daca nu ai ce vinde... de ce vinzi???

Eu si cu sotul meu ne-am intors de curand si trebuie sa marturisesc ca este prima experienta nefasta pe care am avut-o in Grecia.

Nu doresc nimanui sa ajunga dupa 24 ore de mers cu autocarul si sa te intampine aroganta unor receptioneri care-ti comunica ca nu au camere. Noi am fost cazati intr-o cladire a altui hotel aflat la 15 minute, conditii de 2 stele.

Nici aici nu ne-au lasat decat 3 zile dupa care ne-au constrans sa ne facem bagajul si sa plecam la Gelina. La scurt timp ni s-a spus ca pentru restul de 4 nopti Gelina ne-a dat camera.

Intr-un tarziu ni s-a facut "marea onoare" sa ramanem la "cocioaba" de 2*. Si lista lucrurilor neplacute poate sa continuie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterX
[22.09.15 13:29:18]
»

@imaginatie - Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

adryanaAUTOR REVIEW
[22.09.15 15:54:44]
»

@imaginatie, imi pare rau si pentru voi si pt fiica mea. Bag seama ca ati mers cu aceeasi agentie, dar nu asta conteaza pana la urma ci faptul ca ati trait si voi ce a trait fiica mea, dupa atatea ore pe autocar. Ea nici nu a ajuns la Gelina, inca din port a fost dusa la alt hotel. Poate macar acum se strang mai multe dovezi si Gelina Village sa ocupe un loc meritat pe LISTA NEAGRA AFA acolo unde ii este locul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adryana, calatorul, danoradea, horachira, imaginatie
Alte impresii din această RUBRICĂGelina Village Resort & Spa:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047166109085083 sec
    ecranul dvs: 1 x 1