ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.06.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: [date pers sterse]
    ÎNSCRIS: 06.06.11
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUN-2011
    DURATA: 1 nopți
    team-building

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    70.00%
    Satisfăcător
    CADRUL NATURAL:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    69.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Personal execrabil

    TIPĂREȘTE

    Atitudinea personalului este execrabila. Am fost in weekendul acesta cu un grup de 30 oameni si nici macar de un "Bine ati venit! " nu am beneficiat. Am mers acolo foarte entuziasmati in urma turului virtual de la ei de pe site click aici, dar surpriza, am dat de o versiune complet diferita a omului din turul virtual... o fata acra si o atitudine de parca am fi deranjat ca vroiam si noi sa ne cazam. Am crezut ca este doar o pasa si poate e obosit omul, dar ziua a continuat la fel, cu mici variatiuni de genul un "Multumesc" din partea mea si o lipsa de raspuns din partea gazdelor, asa ca mediul "extrem de prietenos" a facut ca toata pofta de relaxare sa dispara subit. Au mai fost momente cand ne servea o domnisoara care norocul nostru ca era incepatoare si era mai amabila... daca nimeriti la ea aveti sanse sa nu va stricati toata ziua.

    Pensiunea este intradevar superba, dar eu zic ca felul in care esti tratat conteaza cel mai mult si nu as putea recomanda pensiunea sub nici o forma!

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de didi123* in 06.06.11 14:04:13
    Validat / Publicat: 06.06.11 15:21:58
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VĂLIUG & CRIVAIA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 7060 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    60 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (didi123*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 899 PMA (din 2 voturi)

    ECOURI la acest review

    60 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [06.06.11 14:33:10]
    »

    Cunosc pensiunea si mi se pare putin probabil ca oamenii de acolo sa va trateze astfel fara motiv. Adevarul e insa ca nu poti baga mana in foc pentru nimeni.

    Imi pare evident ca s-a intamplat totusi ceva acolo - a aparut o situatie conflictuala extrema, probabil. Ai putea detalia? voi ati contribuit cu ceva la declansarea ei?

    didi123*AUTOR REVIEW
    [06.06.11 14:59:17]
    »

    In momentul in care mergi sa te cazezi si primesti de la bun inceput o fata acra, considerati ca am contribuit cu ceva la atitudinea asta? Era prima oara cand mergeam acolo si de la bun inceput am fost tratati asa... nu stiu despre dumneavoastra, dar eu ma astept ca atunci cand ma prezint la o pensiune de 4 stele personalul sa ma intampine cu zambetul pe buze, sa imi zica buna ziua, sa ma intrebe cum a fost mancarea, sa mai intrebe de sanatate, etc.

    Nu a fost nici o situatie conflictuala extrema [pe] care sa o fi provacat noi, pur si simplu am fost tratati ca si cum nu eram doriti de la inceput.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.06.11 15:20:02]
    »

    Ma rog.

    Ecoul precedent a fost scris mai mult in calitate de simplu turist (care afostacolo, la aceasta pensiune) decat in calitate de administrator.

    In calitatea ultima: voi publica reveiw-ul, stiu ca ai fost acolo; sper doar ca prin review-ul de mai sus ai incercat sa impartasesti cat mai complet experienta de acolo -- si, preferabil, cat mai obiectiv. La fel ca in alte cazuri, imi exprim certitudinea ca un eventual drept de replica din partea proprietarilor este mai mult decat binevenit in a ne ajuta sa avem o idee cat mai completa asupra situatiei; daca proprietarii sau reprezentantii lor citesc randurile acestea, ii invit sa ne scrie propriul punct de vedere, de pe o identitatea clar exprimata (ca reprezentant al pensiunii, si nu ca 'turist anonim').

    In acelasi timp, pentru ca am observat trei conturi noi-create astazi cam de pe acelasi calculator cu al tau , reamintesc ca Regulamentul nu permite postarea unor reviewsuri multiple din partea aceleiasi familii sau grup apropiat, din aceeasi experienta turistica -- considerand ca se incearca manipularea mediei, a gradului de satisfactie si a celui de recomandare.

    didi123*AUTOR REVIEW
    [06.06.11 15:31:03]
    »

    3 conturi noi-create astazi cam de pe acelasi calculator cu al tau

    se datoreaza faptului ca am fost 30 de oameni care am fost acolo si imi inchipui ca motivele mele de nemultumire nu au fost aceleasi cu ale celorlati colegi... fiecare a fost afectat intr-un alt fel. Tot ce vrem este ca lumea sa stie de problema asta, poate cei de la pensiune isi vor schimba atitudinea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.06.11 15:37:55]
    »

    Trebuie sa intelegi ca nu poate exista nicio certitudine ca sunt 3 oameni diferiti - am avut cazuri in care s-a dovedit ca era vorba despre unul si acelasi om care isi crea multiple conturi-clona

    Din acest motiv, consider un singur review / famlie sau grup - cel al tau de fata - este suficient.

    Ceilalti 29 oameni isi pot exprima eventual parerea in acest fir de discutie, pe rand sau toti odata , cum doriti

    Michaell
    [06.06.11 15:50:13]
    »

    @ admin

    si daca ar fi fost mai ,,istet ,,si, ar fi folosit calculatoare diferite (ip - uri)... atunci nu parea suspect?

    scuze, nu vreau sa ma bag ca musca-n lapte, dar nu ma pot aptine sa-ti spun ca, nu inteleg cum si de ce nu-l crezi din start pe user-ul didi123. doar fiindca pensiunea se afla in A, esti de parere ca nu poti avea asemenea ghinion? nu cunosc pensiunea in cauza, dar iti pot spune ca, de ca 15 ani fac traseul D - Ro cu opriri in hotelui sau pensiuni in tariile prin care trec si nu odata m-i s-a intimplat sa trec prin situatii asemanatoare ca cele relatate aici.

    cele descrise de didi123 pot avea mai multe motive. putin probabil sa fi fost cel adus de tine ca eventual motiv. mai degraba cred ca problemele ar trebui cautate in alta parte si anume la punctul salarii foarte slabe, prea putin personal, angajati necalificati - partial sau in intregime trimisi (obligati) din partea fortelelor de munca, etc.

    nu traiesc in A, dar aceste probleme sunt cam peste tot in occident si le cunoaste fiecare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    SandaBjr
    [06.06.11 15:54:36]
    »

    Da, e normal sa fii surprins de asa un review... gandeste-te ca noi am fost si mai surprinsi cand am ajuns acolo si ne-au tratat sub orice critica. Nu-mi vine sa cred cat pot fi oamenii de ipocriti! Te uiti pe site la ei, pe facebook, la review-uri si te astepti la un lucru si dai de cu totu altceva... ca si cand nu ar fi aceleasi persoane. Tocmai au pus un post pe facebook a unui coleg si au spus ca se pot observa sandalele din piata si etc, de asemenea in urma review-urilor negative pe care le-au facut colegii mei inainte au pus un post pe facebook in care isi sfatuiesc clientii care erau cu noi in pensiune sa-si controleze bagajele (ca probabil le-om fi furat noi ceva) de fapt... pot sa fac paste la post-ul lor, sa va lamuriti. DECI... va puteti da seama singuri de ce sunt in stare oamenii astia, ce nivel au si ce nevel pretind ca au Parveniti... ce pot sa spun! Oribil. Daca vreti sa va simtiti ca niste scursuri ale societatii, mergeti fara frica!

    Si post-urile de pe facebook:

    Se observa sandalele din flavia, bermudele din mehala si evident, cola cu cod sub capac. Asta n-a mai pupat 4 stele in viata lui. Noroc c-a nimerit intr-o 'so called' corporatie care s-a gandit sa scoata nacadaii in timbilding!

    -asta era sub poza unui coleg, si inca unul:

    Gasthof Tirol

    Multumim celor de la ****** pentru reviewurile negative, ne cerem scuze de la clientii din weekend care au avut de suferit din cauza lor. Mi-as dori ca oamenii nemultumiti, inainte sa arunce cu noroi, sa isi verifice bagajele.

    Asa... need I say more? Ca tot intrebai mai sus daca am iscat noi ceva... DA, nu eram imbracati potrivit si am avut tupeul si nesimtirea sa ne comandam ciorba fara felul 2 la pranz

    Asta e de fapt Gasthof Tirol!!! Enjoy your stay

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Asgard
    [06.06.11 15:58:32]
    »

    Scuze ca ma bag in discutia asta, cele trei conturi de pe acelasi calculator suint de fapt trei conturi care is catre Internet prin acelasi proxy server, banuiesc ca stii despre ce vorbesc, deci nu e nici o "coincidenta" sau incercare de inducere in eroare cu fake IDs, e doar un adevar tehnic. Am fost si eu acolo si pot sa afirm cu tarie ca nu e nimic exagerat din ce relateaza Didi. Intamplator sau nu, am umblat si noi putin prin lumea asta si am fost cazati in diferite locuri pe globul asta numit Terra in unele mai bune, in altele mai proastea, eu cred ca putem face diferenta pana la urma intre ospitalitate si lipsa de bun simt, crede-ma acolo chiar a fost lipsa de bun simt din pacate.

    PS: Daca o sa observi ca al meu comentariu vine de la acelasi IP address, sa iei te rog in considerare ca tot prin acelasi proxy server ies si eu ca si colegii mei.

    Multumesc frumos, inclusiv pentru increderea acordata ,

    Bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.06.11 16:02:04]
    »

    @Michaell nu e mai firesc ca mai intai sa asculti si parerea celeilalte parti implicate si abia apoi sa 'judeci'?

    Si de unde pana unde ai tras tu concluzia ca "nu cred" cele spuse de didi?

    In cazul de fata, STIU ca situatia (si 'adevarul'!) sunt mai complexe decat ce-i prezentat mai sus; ca administrator, nu se cuvine insa sa fac publice acele 'detalii'.

    In orice caz, avand in vedere numarul de conturi (si numarul de site-uri!) de pe / pe care se scrie, suntem in mijlocul unui adevarat 'razboi' si in asemenea situatii, exagerarile si prezentare truchiata a adevarului sunt inerente, de ambele parti.

    didi123*AUTOR REVIEW
    [06.06.11 16:09:50]
    »

    Eu nu inteleg ce e asa de complicat in situatia care am descris-o eu. Eu personal am fost afectata de asta si nu m-am simtit bine deloc.

    Ce situatie complexa putea exista deja atunci cand am ajuns acolo? Eu am fost prima persoana care a cerut cazare si am fost tratata necorespunzator din start. Ce altceva ar mai fi de spus? Eu zic ca nu au nici o scuza pentru reviewul care l-am facut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    SandaBjr
    [06.06.11 16:13:30]
    »

    Cu o saptamana in urma au mai fost niste "tarani corporatisti" la ei, si impecabilele noastre gazde au tinut sa ne povesteasca cum s-au desfasurat ei! I-au facut troaca de porci! Asta s-a intamplat la o ora dupa ce-am ajuns! Expresii de genu: "taranii aia", "incultii", etc. Cum isi permite cineva sa vorbeasca despre clientii lor altor clienti in asemenea hal? E pe verificate si asta E usor de aflat cine a rezervat pensiunea inainte, si poti sa suni la ei sa ceri pareri: D

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Asgard
    [06.06.11 16:15:57]
    »

    Domnule drag, nu stiu care sunt sursele dumneavoastra sigure insa eu stiu un principiu de bun simt zic eu, atata timp cat platesc un serviciu, ma astept sa primesc acel serviciu si nu altul, pentru ca nici eu nu am platit alti bani, ci acei bani despre care ne-am inteles la inceput. Ori din postura clientului am dreptul sa ma simt bine sau nu si cred ca am si dreptul sa-mi exprim simtamintele, chiar daca sunt bune sau rele, ori acum eu simt ca a fost rau si exprim acest lucru, nu inteleg de ce dumneavoastra refuzati sa ma credeti ca m-am simtit rau tratat acolo Mai ales ca nu ati fost parte din aceasta intamplare, nu-i asa?

    Cu deosebit respect,

    Bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Michaell
    [06.06.11 16:16:16]
    »

    @ admin

    ma rog, o fi... si inteleg ca nu poti sau nu vrei sa dai toate detaliile.

    imi cer inca doata scuze, dar n-am putut sa nu scriu citeva randuri la acest subiect. asta mai ales ptr. ca, de cand urmaresc regulat activitatea pe acest site, cred ca am remarcat ca atunci cand este vorba de locatii in strainatate, mai ales austria, partial si germania, elvetia oricum... s. a. s. m. d... parca totul este ridicat (dupa parerea mea pe nedrept) in slavi. iar in romania este calcat totul in picioare si rareori citesti de sejururi reusite. zimbesc deseori in timp ce citesc unele mesaje... mai ales cele cu referire la o locatie in tariile enumerate mai sus. nu vreau sa-mi dau gaze, mai ales ca am trecut de acea virsta, dar 25 ani de trai aici (in D) te face sa stii unele lucuri, si aici ma refer mai ales la problemele pe piata muncii aici si in special in ceea ce priveste gastronomia si turizmul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [06.06.11 16:21:20]
    »

    @Michaell

    ... scuze, nu vreau sa ma bag ca musca-n lapte, dar nu ma pot aptine sa-ti spun ca, nu inteleg cum si de ce nu-l crezi din start pe user-ul didi123. doar fiindca pensiunea se afla in A...

    nu traiesc in A...

    Scuze... dar tocmai te-ai bagat. Si daca prin A intelegi cumva Austria, fii atent: esti cam la cateva sute de km de adevar!!! Pensiunea in discutie este in .Ro(mania)... unde totul e posibil, cum bine spunea nea Nicu'...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.06.11 16:28:10]
    »

    @michael: nu pot sa furnizez acele amanunte, pentru ca e vorba despre punctul de vedere al unei terte parti si reprezinta niste afirmatii pe care NU le pot verifica. Nu am caderea si nici nu vreau sa ma pronunt (insa banuiesc ca adevarul e - ca de obciei - la mijloc).

    @Asgaard:

    Ori din postura clientului am dreptul sa ma simt bine

    depinde (mult) de ce intelege fiecare prin 'a te simti bine'... De exemplu, alti turisti, de la alta pensiune din cu totul alta zona intelegeau prin asta inclusiv dreptul de a urina in interiorul pensiunii, de a distruge usile si mobilierul etc -- sper sa nu te pripesti, dinnou, si sa incerci sa gasesti o analogie a mea indreptata catre grupul vostru

    cred ca am si dreptul sa-mi exprim simtamintele, chiar daca sunt bune sau rele, ori acum eu simt ca a fost rau si exprim acest lucru, nu inteleg de ce dumneavoastra refuzati sa ma credeti ca m-am simtit rau tratat acolo Mai ales ca nu ati fost parte din aceasta intamplare, nu-i asa?

    Din cate vad, nu ti-a negat inca nimeni acest drept, de a scrie ce simti, nu?

    Si sincer chiar te cred ca te-ai simtit rau acolo; atat doar ca vreau sa stiu mai multe si despre motivele/cauzele acestei situatii...

    Asgard
    [06.06.11 16:36:08]
    »

    @Admin

    Nu ma refeream la mine cand am scris ca am dreptul de a-mi exprima simtamintele ci la indoiala dumneavoastra cu privire la afirmatiile de mai sus ale colegei mele, Didi referitoare la comportamentul personalului de la locatia din discutie.

    Apoi, cand ma refer la acel "simtit bine" ma refer la unul de bun simt, asa ca nu vad de ca ati facut referirea aceea cu urinatul pentru ca si fara respectiva analogie cu persoana mea, tot nu-i vad rostul respectivei "extensii" a simtitului bine

    Multumesc,

    Bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    oanna29*
    [06.06.11 18:14:43]
    »

    @ Admin,

    Daca nu va e cu suparare, poate puteti sa ne definiti ce inseamna pt dvs rolul de "moderator" pe acest site. Din punctul meu de vedere, dvs ar trebui sa va asigurati de faptul ca review-urile nu contin injurii, limbaj obscen si sunt relativ obiective (in masura in care aveti cum sa verificati afirmatiile) si cam atat. Daca am dreptate in ceea ce afirm, atunci dvs v-ati depasit atributiile. In loc de moderator al unei discutii, ati devenit avocatul pensiunii Gasthof Tirol, sau cel putin asta dati de inteles.

    Si daca dumneavoastra sunteti multumit de tratamentul primit la aceea pensiune, faptul ca eu nu am primit nici o replica din categoria "Cu placere, Sa va fie de bine, Nici o problema" in urma unui "Multumesc", imi denota o lipsa de educatie din partea personalului. Poate pentru dvs nu sunt necesare asemenea replici, dar se pare ca pentru niste "tarani corporatisti" conteaza.

    Si ca sa nu deviem si mai mult de la subiectul initial, eu, in calitate de turista, nu recomand pensiunea Gasthof Tirol nimanui care doreste sa se simta bine primit intr-un loc unde plateste.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [06.06.11 18:26:05]
    »

    @oanna29, acum mă bag eu neinvitat, puţin, în seamă: Moderatori suntem noi, cei care semnăm "WM". Admin este toate acestea şi ceva în plus - este ca să spun aşa, mai 'plastic', Stăpânul inelelor de aici. De aceea el îşi poate permite, uneori, să fie şi puţin subiectiv. Cel puţin până la proba contrarie.

    Admin
    [06.06.11 18:35:52]
    »

    [@oanna29]: Exagerezi cand imi atribui un rol aiurea - si aceste exagerari, mai vagi sau mai pronuntate, ale multora din acest grup mie unuia chiar imi dau de gandit.

    Oricine citeste fara patima si fara inversunare realizeaza ca "interventia" mea nu a urmarit, prin intrebarile puse, decat sa asigure nivelul de detaliere dorit - nu-mi plac adevarurile partiale si concluziile trase pripit.

    In opinia mea, un rol important al unui moderator/admin este acela de a-si proteja cititorii de tentative de manipulare si intoxicare -- ori sa-mi fie cu iertare, dar interventia concertata pe un numar mare de site-uri si de pe multiple conturi are atributele unei asemenea incercari. Nu stiu daca este cazul la voi, insa pur si simplu eu simt & cred ca lipseste ceva esential - motivul pentru care ati fost tratati astfel. Daca o sa fiu candva convins ca ca acest motiv lipseste cu desavarsire, o sa scriu explicit si mare pe site - m-am inselat, recunosc. Imi asum fara probleme riscul de a ma insela - la fel ca in TOATE celelalte cazuri de acest gen de pana acum - pentru ca scopul este unul care merita: un site de incredere, care nu poate fi folosit manipulativ nici de proprietari, dar nici in scop de denigrare nejustificata de catre turisti "problema".

    Asgard
    [06.06.11 18:52:13]
    »

    @webmaster,

    daca nu-i cu suparare atunci, voi participa si eu macar cu o ideea in discutia dumneavoastra cu Oana, mai exact cu privire la rolul administratorului acestui portal, site, forum sau cum doriti dumneavoastra sa-l denumiti. Prima mea impresie cand am accesat adresa dumneavoastra de web, a fost ca accesez un site cu informatii despre diferite locatii din lumea aceasta a noastra, mai exact puncte turistice cu informatii relevante despre acestea precum si impresiile celor care le-au vizitat. Ori pe mine ca vizitator al paginii dumneavoastra ma intereseaza parerile persoanelor care au trecut prin respectivele locuri si nu parerea administratorului fie es chiar obiectiva, sau puterile acestuia pe acest site. Purtand numele userului "administrator" cred ca ne-am dat cu totii seama ce unelte are acesta pe aceasta pagina, ce cred ca vroia sa exprima Oana, nu se refera la partea tehnica sau regulamentara, ci mai degraba la cea de ordin obiectiv/subiectiv si cam atat. Ca administratorul poate face mai mult sau poate avea atributii mai mari decat dumneavoastra pe aceasta pagina cred ca este strict problema dumneavoastra in ierarhiile pe care le-ati stabilit intern. Cat priveste dorinta mea de a ma informa de la persoanele care-si exprima parerea vis-a-vis de diferite locatii mi se pare cel putin ciudat sa vad ca administratorul unui site pune la indoiala sentimentele traite de un vizitator sau client al unei locatii vis-a-vis de aceasta locatie, nu-i asa?

    Am sa va dau un exemplu scurt dar cred eu ca destul de concludent: Vi-l imaginati pe Mark Zuckerberg (fondatorul Facebook, in caz ca vi se pare cunoscut numele insa aveti vreun lapsus), dandu-va "like" sau adaugand "comment-uri" la pozele, status-urile sau parerile personale ale dumneavoastra de pe Facebook, pe care doriti sa le impartasiti cu ceilalti? Ati ramane surprins, nu-i asa?

    Cu deosebita stima,

    Bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Michaell
    [06.06.11 18:56:04]
    »

    sorry, da intradevar, ai dreptate admin. retin si am sa fiu mai atent alta data. mesajele premergatoare le-am tastat de la serviciu si cam fiind sub stress... ma rog, scuze inca odata.

    acusi am tras un somnic mic si sunt mai atent... -

    oanna29*
    [06.06.11 19:00:30]
    »

    @webmaster,

    Sa fiu sincera, si tu ca webmaster ai dreptul sa iti exprimi parerea in calitate de turist, doar ca atunci ar trebui separate foarte bine cele doua roluri, ca sa nu existe loc de confuzii si interpretari. Valabil toate acestea si pt admin. Si atunci, daca domnul doreste sa intervina ca turist in cele exprimate de noi, poate ar trebui si el sa tina cont de regulile clar exprimate putin mai sus.

    Folositi rubrica de mai jos ("Ecouri") pentru a cere informatii suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus

    admin-ul l-a folosit mai mult pentru explicatii tehnice decat in calitate de turist

    Daca ati fost si dvs acolo si doriti sa ne povestiti experienta dvs, folositi mai bine linkul ADAUGA IMPRESII NOI

    Nu am vazut nici o impresie semnata admin, doar replici la review-ul postat de didi123

    Daca doriti sa adresati o intrebare tuturor celor care au scris impresii din aceasta destinatie: in loc de a scrie un Ecou, e mai bine sa initiati o Intrebare noua

    nu-mi amintesc sa fi vazut nici o intrebare

    Si o ultima intrebare pt admin: ati specificat intr-unul din comentariile de mai sus ca detineti anumite amanunte pe care nu le puteti divulga din cauza ca nu pot fi verificate. Intrebarea mea e de ce scrieti aici de existenta lor, daca si asa nu vor fi facute publice? Doar ca sa lasati o urma de indoiala in cele afirmate de noi? Si nu inteleg de ce toate discutiile tehnice au avut loc aici, sub forma de ecouri si nu sub forma de private message. Eu pot sa inteleg ca sunteti un fel de "Stapanul inelelor" pe aici, dar imi displace faptul ca se deviaza de la scopul acestui review si anume informarea turistilor despre experientele traite in diferite locuri ale tarii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.06.11 19:09:41]
    »

    @Asgard: Nimeni nu v-a pus la indoiala "trairile", daca ai nevoie - si se pare ca ai - reciteste ce scrie mai sus.

    Cauza/motivele sunt insa la fel de importante, cateodata - precum in acest caz - chiar mai importante.

    Intuitia imi spune ca incercati sa manipulati prezentand truchiat adevarul; poate ca pe Facebook veti reusi, acolo nu va verifica nimeni.

    Pe AmFostAcolo *altfel* stau lucrurile, insa -- si tocmai de aceea, pentru informarea turistica AFA este probabil *net* superior Facebook-ului

    Admin
    [06.06.11 19:20:16]
    »

    @oanna29

    Si o ultima intrebare pt admin: ati specificat intr-unul din comentariile de mai sus ca detineti anumite amanunte pe care nu le puteti divulga din cauza ca nu pot fi verificate. Intrebarea mea e de ce scrieti aici de existenta lor, daca si asa nu vor fi facute publice? Doar ca sa lasati o urma de indoiala in cele afirmate de noi?

    Da, poate ca nu esti familiarizata cu acest site, insa la fel am facut in TOATE cazurile in care am avut indoieli despre autenticitatea unui review (de exemplu) -- am scris asta explicit pe site, ca recomandare. Convingerea mea este ca oamenii trebuie sa fie pusi in garda in aceste cazuri (cand avem informatii care nu pot fi facute publice), urmand ca tinand cont de toate informatiile disponibile fiecare sa aprecieze singur.

    Pe de alta parte, concluzia ta e falsa (sau in cel mai bun caz superficiala): chiar daca eu nu le voi face publice, e posibil (ba chiar probabil) sa le faca altcineva - persoanele care mi le-au furnizat.

    E doar o chestiune de timp, ca intodeauna, adevarul va iesi singur la iveala.

    webmaster
    [06.06.11 19:54:15]
    »

    @Asgard (şi eu sunt fan St^r Gate!)

    Vi-l imaginati pe Mark Zuckerberg (fondatorul Facebook, in caz ca vi se pare cunoscut numele insa aveti vreun lapsus), dandu-va "like" sau adaugand "comment-uri" la pozele, status-urile sau parerile personale ale dumneavoastra de pe Facebook

    Dacă tot mi s-a adresat o întrebare directă, sunt obligat să răspund: sunt printre cei puţini ce suntem imuni la fenomenul FB. Nici măcar nu am cont acolo şi nici nu intenţionez să-mi fac vreodată. În niciun caz după ce s-a dezumflat băşica haicinci, o altă prostie care a aprins o mulţime de copii făr' de minte... Aşadar, habar n-aveam cine este susnumitul personaj, dacă nu mi-ai fi spus sau dacă nu m-ar fi ajutat amicul Goagăl. Şi nu, nu m-ar mira dacă ar face ce vrea el pe site-ul său, atât timp cât îşi respectă atât utilizatorii, cât şi propriile reguli trasate pe acel site.

    Şi ca să-i răspund şi oanei la o întrebare mai voalată: eu scriu şi în calitate de turist, atunci când vizitez diverse locuri despre care simt că trebuie să spun şi altora. Sau dacă îmi exprim păreri personale legate de diferite locuri, atitudini, ori alte descrieri ce le citesc pe-aici. Dar, într-adevăr, fac acest lucru exclusiv de pe contul de utilizator, nu de pe cel de WM.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    doria*
    [06.06.11 20:21:47]
    »

    Amfostacolo.ro s-a dovedit a fi o mare dezamagire pentru mine. Inainte ca "stapanul inelelor" sa imi adreseze o serie de acuze nefondate, da, fac parte din grupul de 30 de oameni care a petrecut nefericitul weekend la pensiunea aceasta.

    Am fost profund dezamagiti de faptul ca ni s-a spus un lucru la telefon si altul acolo, de faptul ca nu ne-au salutat la venire, ca trebuia sa punem vreo 10 intrebari ca sa stim sa ajungem la camera in loc sa ni se arate sau sa fim condusi, de faptul ca nu ni se spunea "cu placere" cand spuneam "multumesc", de faptul ca la ora 4 AM au inchis cabana si un coleg a trebuit sa doarma cu un alt coleg in camera pentru ca nu l-au mai lasat sa ajunga la camera lui (in alta cabana), de faptul ca atunci cand un grup de fete au comandat un pahar de sampanie in jaccuzi, li s-a spus ca nu sunt la bordel, etc. Toate astea in ciuda faptului ca noi am stabilit toate detaliile si doleantele noastre la plecare insa odata ajunsi nu au mai recunoscut nimic din intelegerile noastre si au pornit cu preconceptii cu privire la noi.

    Noi am pornit cu un mare avant catre locatia asta si dupa ce ne-am intors atat de dezamagiti, am hotarat sa spunem si altora ce am patit. Am spus purul adevar si nimic mai mult si credeam ca site-ul d-voastra este un loc care este interesat de asta insa, in schimb, va indoiti de tot ce zicem si cu fiecare comentariu adaugat va pierdeti obiectivitatea esentiala administrarii unui astfel de site.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [06.06.11 20:32:58]
    »

    @doria: uite, un detaliu pe care in mod cert NU-l pun la indoiala -- desi te-as ruga sa amintesti macar unul singur de care sa ma fi indoit -- si care ne ajuta, sunt sigur, sa intelegem mai bine situatia: la 4 dimineata au inchis cabana.

    Poti detalia, te rog?

    doria*
    [06.06.11 22:26:56]
    »

    La ora 4 AM, eram in living si pe terasa si ne-au spus ca ei vor sa inchida usa jos (fara sa ne dea cartele sau chei si noua) si ca sa mergem la culcare. Unii colegii doreau sa mai stea insa nu aveau unde pentru ca au zis ca nu mai avem voie sa stam nici in living si nici afara (sau riscam sa ramanem afara pana dimineata cand deschideau). Ne-am conformat chiar daca nu ne convenea (oricum noi ne-am comportat foarte civilizat, nu am facut galagie, am strans dupa noi) insa unul dintre colegi a zabovit intr-una din camerele de sus si mai tarziu putin a dorit sa mearga la culcare in camera lui (care era in cabana no 2 - am fost impartiti in 2 cabane) si nu a mai putut nicicum, fiind blocat in cabana no 1. A trebuit sa il roage pe un coleg sa il primeasca cu el in camera. Nu stiu ce ar fi facut daca nu avea la cine sa apeleze (daca era la baie, etc).

    Cu privire la indoieli, intreaga discutie de mai sus le sublineaza insa nu doresc sa mai continui aceasta discutie deoarece m-am enervat suficient in weekend si nu mai am nevoie sa duc o polemica si ma justific la nesfarsit si aici. Acesta este si ultimul meu comentariu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Gasthof Tirol
    [06.06.11 22:33:05]
    »

    Buna ziua,

    Ma numesc Tomoiaga Andreea Dana si sunt administratorul pensiunii Gasthof Tirol de la Valiug.

    In primul rand as vrea sa vorbesc despre acea postare de pe "FaceBook" cu poza. Acea poza ca si commenturile au fost puse de catre clientii de la pensiune din acel weekend pe pagina noastra care este publica, fara ca noi sa avem vreo legatura cu asta.

    In al doilea rand mi se pare normal sa imi cer scuze fata de clinetii care au fost cazati.

    Din pacate lipsa de comunicare a teamleaderului d-voastra a dus la aceasta situatie neplacuta din care ambele parti au avut de pierdut. Daca ati fi fost informati de catre teamleader despre regulile casei probabil ca situatia nu degenera in asa fel.

    Politica noastra este simpla. Fara baututra sau mancare de afara. Ora inchiderii este ora 4 dimineata, o ora rezonabila avand in vedere ca avem si alti clienti. Pentru persoanele care doreau sa se plimbe noaptea, cheia de la usa camerei deschide si usa de la intrare. Check in-ul se face la ora 14:00 si check out-ul la ora 12:00.

    Nu aveam cum sa o scoatem la capat pentru ca, cu toate eforturile depuse si toate notificarile catre teamleader, nu s-a inteles ca personalul nu era angajat pentru a servi bautura de la supermarket.

    Noi am ales sa facem felul acesta de business si sa si locuim acolo pentru ca stim din experienta ca "a fi gazda" nu se poate face prin intermediari.

    Decizile si regulile ne apartin in totalitate in orice am face, dar unele lucruri chiar nu se pot negocia.

    Iar teamleaderul d-voastra nu a putut intelege acest lucru.


    NB Gasthof Tirol este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    doria*
    [06.06.11 23:07:52]
    »

    Care este justificarea pentru faptul ca de la bun inceput:

    - nu ne-ati spus bun venit;

    - nu ne-ati aratat cum se ajunge la cabana no 2, decat dupa insistente; la inceput ni se spunea doar: nu aiciiii, dincolo!!!

    - noi spuneam chelnerului multumesc, iar el nu raspundea cu placere;

    - dar cauza fetelor bosumflate de la receptie?

    - dar pentru schimabarile de plan si minciunile spuse: la telefon s-a spus ca putem aduce SI bautura noastra insa se se va servi de la receptie (pe langa cazarea si consumatia insemanata pe care urma sa o facem). Cand am ajuns ni s-a spus de catre d-voastra exact la fel (chiar ati luat bautura) ca apoi sa ne faceti cu ou si cu otet cand intelegerea fusese facuta;

    - dar pentru faptul ca la telefon vi s-a comunicat ca venim la 11 si plecam mai tarziu duminica si ati spus: "in regula, nu ne vin alti clienti". Ati stiut si de ora VENIRII si a plecarii insa probabil ati uitat;

    - dar pentru faptul ca ati urlat la fata care nu stia ca nu e voie cu bauturi in spa si v-a cerut politicos sampanie (de la barul d-voastra) si ati urlat la ea, ati jignit-o si ati intrebat-o daca e la bordel (asa se trateaza un client care va adreseaza o rugaminte deloc deplasata? !);

    - dar pentru ca ati omis sa ne spuneti cheia care deschide si usa de jos si colegul a ramas blocat;

    - dar pentru faptul ca d-l de la receptie ne-a spus: "oricum nu facem noi nici un ban cu voi" (noi avand 16 camere si 4 mese in plan pentru 27 de persoane);

    Noi nu am deranjat pe nimeni, dupa cum ati remarcat a doua zi cand ne-ati si spus ca am fost foarte linistiti sambata noaptea si ca nu am creeat nici o problema, spre deosebire de altii, In plus, ne-am purtat conform intelegerii.

    Si daca va razgandeati, trebuia sa ne spuneti nu sa confirmati intelegerea telefonica si apoi sa urlati pe noi! De unde sa stim de ideea cu lasatul bauturii la receptie daca nu de la d-voastra care ne-ati dat-o. Un simplu nu cand ati fost intrebata de 3 ori daca e ok, era suficient si intelegeam! Nu e ok de 3 ori "da" si apoi un "nu" urlat.

    Si faptul ca am ajuns la 11, nu trebuia sa va supere asa de tare pentru ca pe noi nu ne-a suparat (asteptam fara probleme, mai ales ca v-am mai si facut o consumatie, de mic dejun, in acest timp.

    D-voastra care oferiti servicii in turism nu aveti voie sa ridicati tonul la clienti, oricat de pretentiosi ar fi!

    Si inainte de orice discutie, avuta cu noi, de cand am ajuns, toti ne intrebam de ce sunteti asa de suparati.

    Deci nu e nici o lipsa de comunicare sau de neintelegere este minciuna, lipsa de profesionalism si gazde neprimitoare.

    Dorim sa mentionam ca d-voastra ati fost destul de amabila, ne-ati spus niste lucruri la telefon si acolo la fel insa ati disparut la un moment dat si i-ati lasat pe cei 2 domni sa va jigneasca si sa va fugareasca clientii.

    As dori sa spun la revedere insa este Adio, cu siguranta.

    oanna29*
    [06.06.11 23:17:29]
    »

    @admin

    Cu siguranta sunt multe alte detalii punctuale care ar fi putut ajuta la realizarea unui review complet, dar se pare ca dvs ati fost foarte interesat in a va asigura ca nu incercam sa manipulam media sau gradul de satisfactie, etc in loc sa ne acordati un vot de incredere si impreuna sa realizam un review de folos pt cititorii dvs. Pot sa inteleg ca ati vrut sa va asigurati de corectitudinea informatiilor oferite, dar categoric nu erau necesare 20de replici inainte de a lamuri lucrul asta si sa trecem la lucruri mai serioase. Faptul ca suntem 30 de oameni nemultumiti ar fi trebuit sa va spuna ceva inca de la inceput.

    Mare dezamagire amfostacolo.ro, descrierea de la sectiunea Despre Noi nu seamana deloc cu realitatea.

    Categoric, de acum inainte, o sa prefer alte site-uri de acest gen inaintea celui de fata.

    O zi buna va doresc!

    @ Tomoiaga Andreea Dana

    Noi putem sa intelegem foarte bine regulile impuse de dvs, dar asta includea sa intelegem si lipsa de politete si amabilitate? Faptul ca nu se raspunde la "Multumesc" sau se stramba din nas cand se ia comanda? Sunt incluse in pretul camerei?

    Sunt printre primele persoane ajunse la cabana, si conform turului virtual prezentat de dvs, in cazul in care camera nu era gata, eram poftiti pe terasa sa servim o cafea. Sa va spun replica din real life acum: "Nu avem camere sa va dam, mai dureaza", nicidecum un "Ne pare rau, mai dureaza putin, va invitam la o cafea".

    La partea in care am fost facuti tarani de d-l Ivan (sper ca am retinut bine numele) nu cred ca dansul e in masura sa critice pe oricine, mai ales avand in vedere iesirile lui de comportament (denota o imensa lipsa de profesionalism)

    Cat despre teamleader-ul nostru, sunt mai mult decat convinsa ca dansa a intrebat punct cu punct ceea ce ne interesa. Ce se putea intelege gresit din intrebarea: "Avem voie sa aducem bautura noastra" si raspunsul "Da"? Si daca imi amintesc bine, ideea cu bautura depozitata in frigiderele dumneavoastra si servita de angajatii dvs nu ne-a apartinut.

    Si ceilalti clienti ai pensiunii, se pare ca s-au plictisit teribil in timpul petrecut acolo, daca nu aveau altceva mai bun de facut decat sa ne urmareasca pe noi. Iar despre educatia sau conceptia lor despre corporatisti, nu mai discut. In general replicile de genul adresate de ei ascund mari frustrari. Dar asta e alta mancare de peste.

    In concluzie, evident ca dvs puteti sa manipulati intelegerile verbale stabilite cu teamlead-ul nostru dupa bunul plac, neavand o baza scrisa, dar faptul ca ne-ati tratat mult sub nivelul care trebuia nu justifica absolut nimic. Probabil un lant de 80g la gat ne scotea din categoria "corporatisti scosi in lumea buna".

    Eu personal o sa continui sa imi instiintez toate cunostintele si nu numai despre felul cum am fost tratati pentru niste servicii pe care le-am platit. Si ca un sfat pt dvs: nu mai acceptati grupuri cu cerinte asemanatoare cu ale noastre, daca stiti ca nu puteti sa va tineti sub control vocabularul si temperamentul.

    Noapte buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    doria*
    [06.06.11 23:43:45]
    »

    Sa nu mai vorbim ca pensiunea ne acuza pe FB (nu clientii, nu prietenii lor din retea ci chiar ei) de furt.

    Chiar asa josnic sa lovesti ca si reprezentat al unei pensiuni. Si asta fara ca noi sa fi deranjat sau sa fi suparat vreun alt client de acolo.

    Deci, daca vreti sa fiti insultati, pe FB si nu numai, va recomand sa mergeti aici!

    mutzunake
    [07.06.11 08:56:12]
    »

    @ Gasthof Tirol

    Presupunand ca grupul nostru a fost unul foarte dificil, personalul pensiunii, ca niste oameni care se ocupa de turism ar trebuii sa stie cum se comporta cu un client dificil. In primul rand este de bun simt ca daca ai un client nemultumit sa nu te certi cu el in mijlocul pensiunii, se putea chema leader-ul nostru intr-o incapere si se putea discuta/certa in privat, fara ca toata lumea cazata in pensiune sa auda urlete si tipete, cele mai multe din partea personalului pensiunii.

    Este de bun simt sa nu povestesti unui client experienta pe care ai avut-o cu alt cleint, pentru ca se prea poate ca printre clientii actuali sa fie si cunostinte ale clientilor din trecut.

    Este de bun simt ca in loc sa alimentezi un conflict, prin postari pe facebook, pur si simplu sa suni sau sa trimiti un email in care sa iti ceri scuze.

    In principiu este de bun simt ca in cazul in care 30 de oameni iti spun ca personalul este foarte nepoliticos pana la nesimtire efectiv, sa iti pui niste intrebari in legatura cu asta, eventual un training de comunicare sau poate niste cursuri pentru cei 7 ani de acasa, sa nu mai vorbim de cursuri " ce sa nu faci " daca esti administrator/receptionist/chelner.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [07.06.11 09:01:27]
    »

    @oann29:

    Cu siguranta sunt multe alte detalii punctuale care ar fi putut ajuta la realizarea unui review complet, dar se pare ca dvs ati fost foarte interesat in a va asigura ca nu incercam sa manipulam media sau gradul de satisfactie, etc in loc sa ne acordati un vot de incredere si impreuna sa realizam un review de folos pt cititorii dvs.

    1) gresesti, reciteste prima mea interventie si vei vedea ca intrebarile mele au fost tocmai in acest sens. Un raspuns simplu si la obiect acolo - "nu. noi nu am contribuit cu nimic la acest tratament" ar fi dat o alta directie discutiei decat atacurile la adresa site-ului si a mea

    2) Este aiurea sa te astepti la un "vot de incredere" *in orb* - nimeni nu-l primeste pe acest site fara o verificarea prealabila, macar la nivel minimal. Or comportamentul vostru (un numar mare de conturi create de pe acelasi IP, 3 reveiws-uri la intervale foarte mic de timp, trecerea sub tacere si apoi negarea situatiei conflictuale, agresivitatea vizavi de intrebarile de verificare etc) si informatiile obtinute in urma verificarilor pareau sa va califice mai degraba pentru sectiunea "Politia bunului simt in vacanta" - apropo, nu stiu daca va calificati (o parte dintre voi) sau nu, dar aveti totusi ceva in comun - si ei sunt, probabil, foarte nemultumiti de amfostacolo.ro

    Spune-mi, te rog, esti cumva team-liderul grupului?

    doria*
    [07.06.11 09:39:05]
    »

    Eu sunt liderul grupului si am obosit sa ne justificam atat.

    Cine vrea sa citeasca si sa ne creada, foarte bine.

    Nu nu mai vrem sa continuam discutia asta la nesfarsit.

    Ce e asa de ciudat la faptul ca mai multe persoane dintr-un grup (in care toti lucreaza la aceeiasi firma) si-au creeat conturi in aceeiasi zi pentru a o povesti si altora ce i-a suparat in weekend la aceasta pensiune? !

    Da, si altii trebuie sa stie (mai ales un grup mare ca noi) cum ar putea fi tratati aici.

    Am facut mai multe review-uri mai mult decat obiective (si daca ar fi subiective e un risc pe care vi-l asumati) si este punctul nostru de vedere.

    Ati postat ce ati dorit, daca nu vreti, stergeti tot ce am scris noi insa va rugam sa ne lasati in pace ca am obosit sa va explicam niste lucruri de bun simt pentru noi.

    Si nici nu ne place sa intretinem o astfel de discutie doar pentru ca site-ul sa aiba mai multe activitate.

    La revedere!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Asgard
    [07.06.11 11:54:32]
    »

    @admin

    Dragul meu domn, aveti un orgoliu mare, nu va lasati cu una cu doua, nu-i asa?

    Ca un sfat prietenesc, desi sunt convins ca nu o sa-l urmati, ci din contra imi veti spune ca nu sunt eu in masura sa va dau sfaturi, si asa este, insa pentru ca va sunt un prieten de nadejde si tin la dumneavoastra, va dau totusi un sfat, faceti din site-ul acesta un BLOG, si asa veti scapa cel putin de acuzatiile de subiectivism

    Cam atat din partea mea, sincer as mai vrea sa revin pe la dumneavoastra, insa instinctul de conservare ma preseaza sa-mi pastrez ideile pentru lucrurile constructive .

    O zi cat mai placuta va doresc dumneavoastra si tuturor participantilor la aceasta discutie manipulatoare pe de-o parte, subiectiva pe de alta.

    Cu deosebita consideratie,

    "un manipulator",

    Bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.06.11 14:26:44]
    »

    nu degeaba se spune ca hotul (in acest caz, proprietarul) cu un pacat, pagubitul, cu o suta...

    bessondm
    [09.06.11 18:28:02]
    »

    @admin - eu merg pe mana grupului, nu te supara; precizare - nu cunosc nici pe admin, nici pe proprietar, nici pe vreunul din cei 27 de membri ai grupului. Stii cum zice proverbul, daca doi insi imi spun ca sunt beat, e mai bine sa ma duc la culcare, dar'mite 27...

    Doar un gand: nu e relevant faptul ca ii cunosti pe cei de la pensiune, crezand astfel ca nu sunt in stare de un asa comportament. Cu siguranta si ei te cunosc, stiu ce fel de site conduci si au o alta atitudine fata de tine, ca, deh, nu prea le da mana sa te supere... maine ii arzi pe prima pagina, pe AFA, de nu se vad... Fie si instinctiv, te vor servi mai atent decat pe restul.

    @grup - prea mult "energy consumming" pentru un week-end ratat, n-aveti a va justifica in fata nimanui. Am inteles, nu v-a placut personalul. Sper ca fiind impreuna un grup asa mare de prieteni, asta a mai compensat putin. Si eu mai fac rabat la conditiile de cazare, nu ma crizez pentru papuc lipsa la baie, dar la bunsimt nu sunt dispus sa fac concesii. Daca ma port politicos si extrem de civilizat - asa mi-e firea, nu fac vreun efort special - am pretentia la un feed-back cel putin de acelasi nivel.

    doria*
    [10.06.11 09:50:34]
    »

    @ bessondm

    Ne bucuram sa vedem ca mai sunt oameni care nu "sar cu paru' " din mai stiu eu ce motive, ci au inteles ce am vrut sa spunem.

    Ai avut dreptate cu tot ceea ce ai afirmat mai sus precum si cu " Sper ca fiind impreuna un grup asa mare de prieteni, asta a mai compensat putin"

    Admin
    [10.06.11 09:57:15]
    »

    @bessondm: esti in eroare , te rog si pe tine sa citesti inca o data. Am spus "cunosc pensiunea" si nu oamenii de acolo. Habar nu am cine sunt, habar nu am cum arata (si nici ei habar nu au cine sunt eu), am vorbit o singura data cu ei, telefonic - cu aceasta ocazie, facand verificarile de rigoare.

    Ii felicit insa pe oamenii de acolo insa ca nu s-au aliniat grupului si au preferat sa nu faca publice lucrurile pe care mi le-au comunicat mie, cu ocazia convorbirii telefonice (singura data cand am vorbit personal cu ei). Daca ai fi aflat si tu acele lucruri (despre care - repet! - nu am nicio certitudine ca sunt 100% adevarate) ai fi avut si tu (si ORICINE!) retinerile mele

    --

    Ar merita mentionat, apropo de acest subiect, ca nu-mi sta deloc in fire sa fac parada de calitatea mea 'oficiala' si ca in majoritatea cazurilor proprietarii afla mult-mult dupa ce plec de acolo (sau nici chiar atunci) ca am un site .

    doria*
    [10.06.11 10:14:57]
    »

    Inainte sa imi desfiintez contul de pe acest "trip advisor site" pentru totdeuana, d-le admin, nu stiu ce minciuni v-au spus cei de la pensiune, insa noi nu am facut nimic mai mult sau mai putin decat am tot povestit mai sus.

    Ii inteleg pe cei de la pensiune ca sunt suparati de publicitatea negativa facuta insa este pe deplin meritata si de fapt, nici nu ma mira minciunile lor de acum cand le-am simtit pe pielea mea acolo si cand am vazut la ce nivel s-au putut cobori cu anumite afirmatii si actiuni, dupa aceea.

    Daca va sun eu si va povestesc ceea ce v-am tot scris, o sa ma credeti? Faptul ca ati vorbit la telefon e o garantie? Stati linistit ca nu am nici o intentie sa vorbesc cu d-voastra la telefon. Mi-a ajuns ce am vazut mai sus din partea d-voastra.

    Site-ul asta e tot ce vrei numa obiectiv, nu. Banuiala mea e ca e probabil o "facatura" in colaborare cu pensiunile altfel nu imi explic de ce alegeti sa credeti niste minciuni spuse la telefon.

    Sau poate comenatariile d-voastra sunt menite sa anime discutiile pe acest site relativ obscur.

    Are dreptate bessondm ca e time & energy consuming justificarea asta aiurea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [10.06.11 11:07:23]
    »

    Site-ul asta e tot ce vrei numa obiectiv, nu. Banuiala mea e ca e probabil o "facatura" in colaborare cu pensiunile altfel nu imi explic de ce alegeti sa credeti niste minciuni spuse la telefon.

    Uoch, asta a durut!!!

    E oare nevoie să subliniez odată în plus ceea ce a spus colegul nostru mai sus:

    Daca ai fi aflat si tu acele lucruri (despre care - repet! - nu am nicio certitudine ca sunt 100% adevarate)

    Omul nu a spus nicio clipă că ar fi crezut ceea ce i s-a spus, ci doar că a aflat nişte argumente care i-au trezit acea "reasonable doubt" despre care se spune în jurisprudenţa americană...

    Oricum, tot un principiu de jurisprudenţă larg recunoscut este şi "audiatur et altera pars", iar lucrurile acestea ar trebui să dea mai multă rigoare în ceea ce facem, nu să vă facă să nu aveţi încredere în noi şi în munca noastră...

    oanna29*
    [10.06.11 11:29:33]
    »

    @webmaster

    Atunci de ce alte site-uri cu acelasi profil pe care il pretindeti si voi ca il aveti, nu a avut nici o problema cu faptul ca in aceiasi zi, folosind acelasi ip (de fapt era acelasi proxy server), mai multi oameni s-au trezit sa faca publicitate negativa unei pensiuni?

    De ce aveti voi impresia ca toata lumea intelege gresit ceea ce spuneti? In fiecare parere exprimata de noi, d-l admin si tu, d-l webmaster ati gasit ceva dubios si demn de criticat.

    Dati-mi voie sa va spun un lucru: NU sunteti in masura sa ne criticati noua judecata sau sa ne puneti la indoiala parerile... ca d'ohhh... asta face un site de review-uri... aduna pro si contra deopotriva. Daca aveam comentarii pro care erau pe placul admin-ului, sigur nu exista polemica asta... atunci, in calitate de turist, ma astept ca si review-urile negative sa fie acceptate fara sute de replici in incercarea de a va convinge. In fond si la urma urmei, nici nu ma intereseaza sa va conving pe voi (admin+webmaster) ca e adevarat ceea ce zicem.

    P. S Aveti nevoie de un major improvment pe partea de a investiga review-uri negative, ca nu va pricepeti cam deloc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [10.06.11 15:58:26]
    »

    boon. hai sa recapitulam la rece

    1) nemultumirile grupului: personalul s-a comportat neadecvat cu ei - afirmatia grupului. In ce consta de fapt acest comportament neadecvat? Nu li s-a dat buna ziua, nu li s-a indicat drumul etc. A retinut cineva vreo acuzatie serioasa, de substanta, grava?

    Rog observati ca nu stim nimic despre comportamentul grupului fata de personalul de acolo! (personal apreciez eleganta gazdelor, care prefera sa nu faca publice astfel de detalii)

    2) nimic despre CAUZELE acestui comportament. Nu s-a pomenit un cuvant (ba chiar s-a negat ulterior) situatia conflictuala existenta acolo.

    --

    Situatie ipotetica: un grup numeros descaleca la o pensiune oarecare cu tone de batura si mancare, pusi pe chefuri. Putin le pasa de regulile locului, angajatii de acolo sunt tratati ca si servitorii lor (ca doar au platit, nu?), putin le pasa de ceilalti clienti ai pensiunii. Intrand, bineinteles, in conflict cu cei de acolo (proprietari, angajati, alti turisti) si fiind dati afara intr-un final, ii anunta 'victorios' pe acestia din urma "lasati ca vedeti voi"! si la intoarcere incep sa posteze pe multiple site-uri, de pe multipe conturi, redand doar raspunsul/reactia angajatilor insa trecand sub tacere totala CAUZA acelei reactii. (Retineti ca in afara de AFA, nimeni nu se oboseste sa verifice cele scrise, ori sa solicite clarificari suplimentare)

    Spune-mi, stimate cetitor, care crezi ca ar fi fost posibilitatea sa-i crezi? Eu zic ca una FOARTE mare.

    --

    subliniez, inca o data: situatia de mai sus este una absolut ipotetica si a fost expusa cu scop 'didactic'; orice asemanari cu cea a grupului de mai sus nu poate fi decat intamplatoare

    --

    Ca si concluzie personala:

    In mod cert personalul de acolo a avut partea lui de vina in ce priveste gestionarea neadecvata a situatiei, insa intuitia imi spune ca 'situatia' a fost generata INTEGRAL de comportamentul neadecvat al grupului de mai sus; daca ei nu s-ar fi purtat astfel, primeau alt tratament.

    Si pentru ca tot vad ca acest grup isi permite cu multa nonsalanata sa-si exprime pareri "categorice" vizavi de persoana mea: personal sunt FERM convins ca unii dintre membrii acestui grup ar face cu brio subiectul sectiunii "Politia bunului simt in vacanta"; in mod cert NU mi-as dori sa fiu cazat la aceeasi pensiune cu ei.

    didi123*AUTOR REVIEW
    [10.06.11 16:19:44]
    »

    Judecand dupa concluzia personala sa inteleg ca recunosti ca ti-ai format parerea ta de la bun inceput si pentru ca nu ne-ai crezut, tot ce ai facut a fost sa pui la indoiala orice am fi afirmat noi? De asta tot compui situatii ipotetice duse la extrem, care nu reflecta nici pe departe adevarul? De asta faci tot felul de aluzii ca noi nu prezentam tot adevarul?

    In ce consta de fapt acest comportament neadecvat? A retinut cineva vreo acuzatie serioasa, de substanta?

    Chiar nu ai retinut niciuna dintre nemultumiri? Nici macar una din multele enumerate mai sus? Hai ca daca recitim 'la rece' poate gasim ceva care merita sa fie luat in serios.

    Conlcuzia mea legata de acest site este clara: sunt scarbita! Profesionalismul acestui site lipseste cu desavarsire! Eu una renunt la beneficiul de avea cont aici!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mutzunake
    [10.06.11 16:20:58]
    »

    @ Admin

    Ipotetic vorbind sper ca administratorul unui site de review-uri, sa primeasca nu doar un weekend gratuit la o pensiune din Valiug, sa primeasca si niste " bani cinstiti " pentru ca ii merita.

    Repet comentariul este pentru o situatie ipotetica in care un administrator de site se crede avocat/judecator si decide sa dea verdictul in cazul unei situatii, pe baza intuitiei.

    Orice asemanare cu acest site este pur intamplatoare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    doria*
    [10.06.11 16:26:24]
    »

    Cel mai destept cedeaza. Ne spui, te rog, cum puntem sa ne desfiintam cat mai repede conturile de pe psedo-site-ul asta de review-uri si sfaturi pentru turisti?

    Ma tot uit in" contul meu" insa nu vad posibilitatea de a ma dezabona cu totul (sa sterg user-ul adica, nu numai de la discutie, etc).

    Daca binevoiesti sa ne spui asta si ai scapat de noi si iti poti continua nestingherit sarada.

    Tot ce ai spus mai sus e extrem de departe de adevar si acum nu banuiesc, sunt sigura ca e o "facatura" acest "site".

    Nu am fost nici galagiosi, nici nesimtiti, nici fitosi.

    Ce sa ma spunem altceva ca nu are rost.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    didi123*AUTOR REVIEW
    [10.06.11 16:30:10]
    »

    @Admin, sterge-mi si mie userul te rog, ca nu prea vad cum se poate face asta din interfata grafica

    Admin
    [10.06.11 16:30:39]
    »

    @doria, didi123: Conform "Termenilor si conditiilor" acestui site, conturile nu se pot sterge; singura posibilitate de "desfiintare" a unui cont este cea de inchidere definitiva, prin banare la cerere.

    @muzunache: situatia ipotetica de care vorbesti e lipsita de orice realitate, prin reducere la absurd: daca ar fi fost adevarata, cele scrise de voi aici ar fi disparut de mult

    bessondm
    [10.06.11 16:30:42]
    »

    @Admin

    @bessondm: esti in eroare , te rog si pe tine sa citesti inca o data. Am spus "cunosc pensiunea" si nu oamenii de acolo. Habar nu am cine sunt, habar nu am cum arata (si nici ei habar nu au cine sunt eu), am vorbit o singura data cu ei, telefonic - cu aceasta ocazie, facand verificarile de rigoare.

    Eram convins inca de cand am apasat butonul "trimite ecou" ca asta vei spune, puteai sa ma impusti. Daca nu suna asa raspunsul tau, as fi avut mari semne de intrebare ca raspunsul iti apartine.

    Si pentru ca toti din grupa mea de varsta ne pricepem la gramatica si analiza pe text, ia priveste o tzara aici cum suna treaba asta:

    Cunosc pensiunea si mi se pare putin probabil ca oamenii de acolo sa va trateze astfel fara motiv. Adevarul e insa ca nu poti baga mana in foc pentru nimeni.

    Daca tu cunosti doar pensiunea, nu si oamenii de-acolo, atunci nu ai de ce sa-ti dai cu parerea despre cum i-au tratat pe turisti proprietarii/ospatarii/cameristele/fochistii sau orice alt "apartinator" al pensiunii (daca nu vrem sa dam vreun fault la logica). Adica, a priori, daca eu/el/noi/ele iti spun ca un receptioner este, pur si simplu, un nesimtit, tu mai degraba crezi ca eu i-am dat motiv, ca doar pensiunea arata bine la exterior, nu? Sa ma scuzi, asta seamana a partizanat, si nu in favoarea celor care, prin review-urile sale, aduc, totusi, un serviciu comunitatii. Cu aceasta scanteie, ai aprins focul. Pe principiul cine seamana vant, culege furtuna - uite ce-a iesit... Era firesc ca oamenii sa riposteze.

    Last, situatia aia ipotetica descrisa mai sus nu cred ca este una intamplatoare. Si, crede-ma, nici eu nu iubesc grupurile galagioase, dar nici nu ies cu flinta la ei, ca Maradona.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [10.06.11 16:34:29]
    »

    @bessondm: raspunsul meu e mai simplu decat probabil iti imaginezi: o gramada din preietenii si cunostiintele mele au venit multumiti si vorbind frumos despre pensiune si oamenii de acolo. In plus, am sunat si am aflat detalii despre comportamentul acelui grup.

    Spune-mi te rog, tu, in situatia mea, ai fi reactionat altfel?

    Iar in privinat flintei, mai gandeste-te un pic, la rece, reciteste daca ai nevoie, fa analiza etc - cine pe cine a pus, oare?

    didi123*AUTOR REVIEW
    [10.06.11 16:35:06]
    »

    @admin o banare la cerere te rog

    doria*
    [10.06.11 16:36:55]
    »

    Te rog sa ma "banezi la cerere".

    Penibil ca nu ati prevazut alta posibilitate.

    webmaster77
    [10.06.11 16:37:04]
    »

    Tot ce ai spus mai sus e extrem de departe de adevar si acum nu banuiesc, sunt sigura ca e o "facatura" acest "site".

    @doria, din pacate pt tine, ceea ce crezi tu si grupul tau valoreaza foarte putin in contrabalanta cu ceea ce cred cei aproape de 25.000 de vizitatori unici care viziteaza zilnic site-ul nostru si se informeaza. prin faptul ca acuma cereti toti banare, nu faceti decat sa clarificati situatia: nu ati avut nici cea mai mica intentie de a INFORMA intrand pe acest site, ci doar de A PLATI O POLITA si nimic mai mult. ne pare rau, dar nu acesta este scopul site-ului!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    oanna29*
    [10.06.11 16:43:09]
    »

    @webmaster

    Am avut intentia sa informam ceilalti turisti, dar sa-ti spun ceva, NU AI CU CINE. Cel putin pe site-ul acesta, care nici pe departe nu e ce se vrea.

    [...]

    Si vreau si eu o banare, daca tot e gratis

    Admin
    [10.06.11 16:46:25]
    »

    @oanna29: sorry, dar reclama nu este permisa (nici) pe acest site.

    In rest, drum bun & take care -- conturile celor trei solicitanti voi fi inchise maine, daca isi pastreaza decizia (daca nu trimit, public ori privat, o cerere de renuntare la banarea la cerere)

    Asgard
    [10.06.11 17:31:05]
    »

    @admin:

    domnule drag, sunteti un exemplu de obiectivitate, nu mi-as fi inchipuit ca mai exista asa ceva prin Romaina, am crezut c-au plecat cu totii, dar uite dom'le cum m-am inselat

    As mai avea o rugaminte, de fapt va implor chiar, va rog scoateti la lumina "netrebniciile" facute de grupul acesta manipulator, razbunator, dezinformator, instigator la rele impotriva personalului de la pensiunea mai sus amintita, sunt curios vis-a-vis de imaginatia domnilor de-acolo sau poate chiar a dumneavoastra personala, nu-i asa?

    Domnul meu, noi am mai iesit prin lumea asta tot asa, cu grupul si nu am avut parte de asemenea "primiri calduroase", noi, desi poate asa parem la prima vedere, nu am ajuns chiar acum la civilizatie, nu am picat acum direct de la "Caracatâlca", si deloc intamplator, dupa cum am mai scris si intr-un post anterior, noi am mai avut contact cu lumea inconjuratoare, atat individual cat si in grupuri si totusi nu am avut conflicte de asemenea natura cu cineva, pentru ca:

    - nu urinam pe unde apucam

    - nu urlam, tipam, guiţăm, injuram, jignim, lovim, râgâim, scuipam, amenintam, nu ne dezbracam, furam, talharim, violam, violentam... cred c-ati inteles ideea nu mai continui

    Deci, cum ziceam, asa cat de cat stim sa ne comportam in lumea larga, si pana la urma nu am mers in vizita la vreo casa regala ca sa avem o conduita de nivel inalt pe-acolo, pur si simplu am iesit intr-un weekend sa ne simtim bine. Ori pentru grupul acesta simtitul bine se refera in general la activitati destul de domestice si in nici un caz la urlaturi, strigaturi, lapte-gros, sticle sparte, manele, seminte sparte etc

    Dar totusi va rog si insist inca o data, scoateti "adevarul zăvorât si foarte bine ferecat" la iveala, nu-i lasati pe ceilalti ~25000-27 (grupul nostru) =24973 vizitatori zilnici, dar si unici ai acestui site obiectiv sa ramana cu curiozitatea nesatisfacuta, spuneti-le si lor ce "fapte penibile, urate si reprobabile" a facut acest grup obscur, manipulator, cu balega la cizmă si deloc obiectiv, cu stimabilul personal al respectivei pensiuni in discutie, cum au provocat ei respectivele disensiuni si cum i-au instigat pe acestia din urma sa iasa din starea lor de persoane placute si foarte serviabile si impotriva vointei lor, sa le transforme in niste persoane foarte iritate, pe alocuri badarane si uneori de-a dreptul nesimtite, desi ele s-au impotrivit cu stoicism initial, totusi nu au putut face fata afluxului de invective, provocari multiple si diverse si pana la urma pur si simplu au cedat

    Va multumesc domnule Administrator pentru obiectivitatea de care dati dovada si va admir inca o data pentru rabdarea de care dati dovada fata de grupul nostru necioplit. Dumneavoastra ar fi trebuit sa fiti acolo in locul personalului pensiunii si cred ca toate problemele acestea si discutiile din jurul lor, acum ar fi fost nule

    Toata consideratia mea,

    Bogdan

    @webmaster

    va respect afirmatiile, insa dati-mi voie sa ma indoiesc si sa ma si amuz puternic de ceea ce ne-ati relatat mai sus, se poate, nu-i asa?

    Cu respect,

    tot Bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [10.06.11 17:55:49]
    »

    Ce ati facut pe acolo? ar fi aiurea sa spun eu, in mod cert voi stiti cu mult mai bine, de ce nu o faceti voi?

    In fine, chiar daca probabil o puteam face alegandu-mi mai cu grija cuvintele, consider atins scopul interventiei mele pe acest fir de discutie - cititorii sa fie pusi in garda asupra tuturor posibilelor fatele ale acestei povesti, iar mai departe fiecare e liber sa-si creioneze propria parere. In plus, timpul cu siguranta va lamuri, ca intotdeauna, lucrurile.

    Subiectul acestui review este pensiunea Gasthoff Tirol si de-acum inainte nu vor mai fi tolerate alte devieri off-topic - orice alte subiecte le puteti discuta pe forum.

    orangina
    [10.06.11 18:29:25]
    »

    @Admin

    Mi se pare incredibila atitudinea ta domnule @Admin. Nu am mai rezistat si a trebuit sa imi fac cont: D

    Hai sa parcurgem impreuna o situatie ipotetica: daca cumva (presupunand prin absurd, vezi Doamne) noi am fost nevinovati si n-am facut minunile de care ne acuza stimatii de la gastoff (cred ca nu se refera aici la faptul ca mi-am facut patul si am aranjat prosoapele), cum poti dumneata sa ne apostrofezi ironic cu:

    "Ce ati facut pe acolo? ar fi aiurea sa spun eu, in mod cert voi stiti cu mult mai bine, de ce nu o faceti voi? "

    Tine minte asta e scenariul in care noi suntem nevinovati. In aceasta situatie ipotetica care e si adevarul ce putem noi sa iti raspundem? hmm? Eu una sunt in impas...

    Anuta

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [10.06.11 19:11:46]
    »

    @orangina: e simplu - in situatia ipotetica amintita de tine, raspunsul tau ar fi simplu & evident: 'noi nu am facut nimic'.

    Te invit insa sa realizezi ca propozitia pe care ai citat-o nu este o 'apostrofare', ci un raspuns catre Asgard, care ma invita sa spun eu ce-ati facut voi acolo...

    E aiurea sa ne invartim asa in jurul cozii, discutand aceleasi... discutii, fara sa adaugam nimic concret ori util.

    Fir de discutie inchis, consider ca s-a spus tot ce era de spus din partea 'vorbitorilor'.

    Daca cineva are ceva de adaugat - pe subiect! - are mai jos instructiunile pentru a solicita redeschiderea.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte impresii din această RUBRICĂGasthof Tirol [Valiug]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.079092025756836 sec
    ecranul dvs: 1 x 1