GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Garden of Sun - dezamagire
Precizez ca am mai fost la acest hotel si in urma cu un an, iar fiind multumiti de conditii am decis sa revenim, fara a ne gandi la ce ne poate astepta anul acesta.
La fel ca si anul trecut am fost doua familii: una cu un copil de 5 ani si una cu un copil de 9 ani.
Primul minus - cazarea
In primul rand, din pricina faptului ca am calatorit cu masina am ajuns in dimineata zilei de 27 iulie in jurul orei 5. Am intrat cu voucherele la receptie explicandu-le situatia si i-am rugat amabil sa ne cazeze intrucat copiii sunt foarte obositi. Receptionerul foarte pus pe glume a luat voucherul cu o privire respingatoare, s-a uitat la datele inscrise si ne-a spus: sunteti siguri ca ati nimerit hotelul potrivit? Si ne-a inapoiat voucherul. De parca anul trecut nu am fost tot la acelasi hotel.
Aceasta situatie nu ni s-a parut deloc amuzanta, am luat din nou voucherul si i-am subliniat denumirea hotelului, precum si numele noastre data si tipul camerelor. Vazand ca insistam, acelasi receptioner a luat din nou voucherul si a binevoit sa ne caute datele in calculator, spunandu-ne ca ne poate da camerele dar contra cost pana la ora 14:00 cand se fac de obicei cazarile, camere pentru care am platit. Mentionez ca anul trecut cand am fost ni s-au dat camerele la ora 4:00 cand am ajuns, aratandu-se foarte preocupati de copilasi.
Asadar am fost trimisi la plimbare de catre receptioner pana la ora 14:00, fiind nevoiti sa stam in masina. Din intamplare, intrand in hotel dupa o jumatate de ora, am vazut cum veneau familii de turci care aveau acceasi data de intrare ca si noi, acestia primind camerele la ora la care au ajuns.
Am inghitit aceasta situatie, punand totul pe seama unei intamplari. La pranz, la ora 14:00 merg din nou cu voucherul la receptie pentru a face chech-in din nou. De aceasta data alt receptioner, care ne ia voucherele, ne pune bratari, dar ne explica faptul ca nu ne putem lua camerele intrucat nu sunt curatate. - un alt minus.
Al doilea minus - camerele
In final am primit camerele cuvenite dupa lungi asteptari in receptia care avea aspect de peron de gara.
Am primit doua camere una langa alta Park View cu toate ca pe voucher scria Sea View, la etajul 5. Dorind sa nu ne stricam concediul nu am mai reclamat si acest lucru.
Intram in camere, dar ce se vezi? Cele doua presupuse camere erau de fapt un fost apartament cu usa intre ele. In aceste conditii intimitate 0. (Sa nu mai spun ca o camera pentru doi adulti si un copil avea trei paturi mari, iar o camera tripla avea un pat dublu si un pat single. Iar pentru copil am primit un pat pliant care s-a rupt cu copilul in timpul noptii.)
Discutand acest aspect si cu cealalta familie cu care am fost am convenit ca nu este tocmai in regula asa ca am decis sa ne adresam celor de la receptie pentru a le schimba. Asa ca am mers la receptie sa le spunem nemultumirea noastra, iar ca raspuns am primit urmatoarea fraza: usa este incuiata! Alta camera nu puteti primi deoarece hotelul este plin. Vazand ca nu putem ajunge la o intelegere cu cei de la receptie am sunat la agentie si am rugat sa ia legatura cu conducerea hotelului pentru a ne rezolva problema. Dupa lungi interventii si cautarea unui anume Mustafa, am obtinut promisiunea de a ne fi schimbate camerele a doua zi dupa ora 14. A doua zi cand ne-am adresat receptiei pentru a ne primi noile camere ni s-a spus ca hotelul este plin si doar ziua urmatoare vom putea primi noile camere. - asa s-au dus trei zile din cele sapte ale concediului nostru
A treia zi am primit in sfarsit camerele dorite.
O alta nemultumire - curatenia in camere.
Femeia e serviciu era suprasolicitata si nu ajungea in toate camerele. In ultimele zile nu a mai venit sa faca curat, lenjeria nu a fost schimbata niciodata, prosoape curate mergeam si ii ceream.
Un alt minus - masa.
La micul dejun nu prea aveai ce sa mananci in afara de telemea, cascaval, salam turcesc rosu, legume, oua fierte, resturi de la cina din seara anterioara (cartofi prajiti, spaghete cu sos si chiftele din carne de oaie) si un fel de omleta care se facea pe terasa. - singura pesoana amabila fiind bucatarul care facea omleta.
La pranz, doua feluri de supa crema care se repeta la doua zile - supa de menta si supa crema de orez/ supa de rosii si supa de brocolli, spaghete cu sos din nou, CROCHETE DE PUI SAU PESTE, carne fiarta de vita si oaie, mai multe semipreparate a caror punga o desfaceau in fata turistilor si se apucau de prajit pe terasa, ceva prajituri similare cu blat insiropat cu sirop de zahar.
La cina, meniul era similar cu cel de la pranz, exceptie facand cateodata tocana de curcan si ton maruntit.
Problema cea mai mare era faptul ca mancarea se refolosea de la o masa la alta, precum si semipreparatele.
Un alt inconvenient a fost faptul ca hotelul era plin de turci si sirieni care aveau foarte multi copii care alergau pe coridoare si tipau de dimineata pana seara, precum si la masa veneau si puneau mana pe mancare inainte sa o puna in farfurie, sau luau mancarea si apoi o puneau la loc pentru a o lua altii. Ca sa nu mai zic de copii care se jucau cu mancare si suc in sala de mese si pe care nu ii atentiona nimeni.
Lifturile erau mereu supraaglomerate si frecvent erau pene de curent care uneori va puteau prinde chiar in lift.
Echipa de animatie, spre deosebire de anul trecut cand a facut deliciul turistilor cu programele si activitatile a fost foarte dezorganizata, animatoare plictisite si ironice, precum si care faceau glume de foarte prost gust pe seama turistilor.
Exceptie: Personalul din barul de la piscina nota 10+ foarte amabili cu turistii.
Per ansamblu, hotelul a suferit schimbari majore de la un an la altul, probabil conducerea s-a schimbat, in dezavantajul turistilor care doresc sa petreaca un concediu linistit si corespunzator pretului platit. Cele cinci stele ne se regasesc in conditiile oferite. Eventual 3.
Trimis de Masha in 01.10.15 23:47:13
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Marmaris
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Masha); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 37.34781700 N, 27.26514000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Masha - Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=19452
===
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
===
Mutat în rubrica "Garden of Sun Hotel, DIDIM" (nou-creată pe sait)
Acum, cu cazarea, si voi v-ati riscat rau sa mergeti cu 10 ore mai devreme, rar te cazeaza cineva in conditiile astea. Daca anul trecut au fost binevoitori, nu e o garantie si nu sunt obligati sa repete gestul. V-ati suparat, dar nu era vina lor...
@Deborah77: Da, dar in conditiile in care am fost cu copii puteau face o exceptie. Mai ales ca cei care veneau cu avionul la aceeasi ora si aveau intrare in aceeasi zi cu noi au primit camerele de cand au ajuns. Oare este tratament preferential?
@Masha - Puteau, dar fiind copiii vostri, nu ai lor, trebuia sa evitati voi in primul rand sa ii puneti in astfel de situatii. Cei care vin cu avionul vin prin agentii de turism, se stie de orarul lor de zbor, sunt astepti adica. Voi ati picat hodoronc. Adica nu te supara, dar eu imi calculez sa ajung in jur de 12; 00, intotdeauna am fost cazati repede, dar nici nu riscam mare lucru daca asteptam max 1 ora jumate-2
@Masha:
La faza cu cazarea la ora 5 dimineata mi se pare ca ai cam fortat nota. Are si bunavointa turcilor limitele ei. Nu stii daca cei veniti cu avionul nu cumva platisera si ziua respectiva sau daca la plecare nu aveau un zbor la fel de matinal si lucrurile se compensau.
Mergand cu masina personala totul a fost bine calculat dinainte. Nu exista marja de eroare de noua sau zece ore, indiferent de conditiile de trafic, mai ales ca era al doilea an la acelasi hotel. Sa pretinzi cazare la 5 dimineata mi se pare absolut exagerat. Cel mai devreme am ajuns la un hotel turcesc la 8 dimineata si am primit bratara la 10 si camera la 11 si am fost foarte multumita
exceptia e de fapt regula in cazul de faţă. am mers si cu masina dar ne -am facut socotelile sa ajungem la ora check-in-ului. in turcia si oriunde.
in rest nemultumirile voastre sunt bn intemeiate.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)