ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: București
    ÎNSCRIS: 09.01.12
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    AUG-2014
    DURATA: 3 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII -- v: 1

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    98.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 84 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Bun gust si cafea buna

    TIPĂREȘTE

    De cand am ajuns la Lux Garden, tot incerc sa dau search pe google dupa arhitectul hotelului. Nu ca as fi vreo pasionata de arhitectura, nu ca mi-ar trebui informatia, dar omul/firma asta merita respect, domnule! Rar mi-a fost dat sa vad o cladire mai bine integrata in peisaj, mai 'modesta' prin rafinament, parca aratand respect muntilor din jur. Si ca sa nu fie tot, arhitectul peisagist a facut si el niste minuni in curtea hotelului, scotand din pamant din iarba verde niste zeci de specii de arbusti ornamentali si asezandu-i cu atata maiestrie, cum nici naturii insesi nu i-ar fi iesit vreodata.

    Si sa fie clar si limpede: noi fugim ca dracu' de tamaie de hotelurile cu arhitectura moderna, caci suntem innebuniti dupa cele clasice. Ergo, designul bine gandit din receptie mie nu mi-a placut nici un pic.

    Revenind la oile noastre, respectiv cazare si confort: in sfarsit, fratilor, personal trainuit brici si cafea buna! In sfarsit, am gasit zambete reale si dese, chelneri cu manusi impecabile si purtari asemenea, o marguerita perfecta, valetul care a sarit sa-mi ia bagajele si altul care a sarit sa-mi duca masina in parcarea subterana. Jos palaria! Deci se poate si la noi.

    De ce am pus cafeaua in titlu: bautorii de cafea, disperati ca mine, probabil sufera (ca mine) in fiecare concediu, indiferent cat de minunat o fi hotelul, pana vine room service dimineata sau pana coboara, 'pe nevazute', la micul dejun. Asta in cazul in care la micul dejun nu e oroarea de cafea la filtru. Mais voila, aci fiecare camera are un minunat de espresor, cu ceai si cafea de toate soiurile, de cea mai buna calitate, ca sa te poti trezi ca omul inainte sa iesi din pijamale. Yeeeey!

    Recunosc ca tot grupul nostru a fost intr-o forma nu prea buna, toti eram obositi si 'fugiti de la mare, asa ca n-am probat nici spa-ul nici piscina si nici despre mancare nu am o parere completa: am mancat o salata buna si un desert genial, dar i-am comandat bebelui o supa crema de broccoli care avea atata smantana, ca mi-a trecut prin cap s-o 'dreg' cu otet. Cam putine preparate in meniu. Si in restaurant insa, am o parere completa despre servicii: fara cusur! Imaginati-va ca strumful de 1 an a vomitat in fiecare zi, la pranz, in mijlocul restaurantului, chiar inainte sa vina mancarea (spre norocul tuturor, restaurantul gol) si ca in cateva secunde totul a redevenit impecabil (au zambit in timp ce stergeau, pe cuvant!)

    Despre camere: nu foarte mari, dar decente ca suprafata si decorate in stil clasic, cu mult bun gust; multe corpuri de iluminat, diferite ca dimensiune dar asortate. Balcoane cu muscate si o vedere superba. Cameristele au stabilit recordul in ziua ploioasa: curatenie de 2 ori/zi, in toate camerele (eram un grup mai mare), in 20 min dimineata (cat am mancat) si 1h seara (idem).


    [fb]
    ---
    Trimis de lore18ana* in 19.08.14 21:19:55
    Validat / Publicat: 19.08.14 22:27:25
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în AZUGA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2265 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lore18ana*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 84.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGarden Lux Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.11553287506104 sec
    ecranul dvs: 1 x 1