ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Sebes
ÎNSCRIS: 29.09.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 2 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Ingrozitor!!!

TIPĂREȘTE

In cursul acestei saptamani am fost in Miercurea Ciuc in interes de serviciu. La recomandarile unui alt coleg care a mai stat acolo cu ceva ani in urma, am ales si eu acest hotel.

Partea grava acum vine... patul meu a fost plin de PURICI, da ati inteles bine PURICI oameni buni... nu zice nimeni ca nu arata curata camera, dar nu am mai intalnit pana acum la hotel de 3 stele (si am umblat destul) lenjerie colorata, adica sa nu fie alba si apretata. Pana sa imi dau seama de la ce eram plina de bube, ma umplusem. Initial crezusem ca este o uritcarie, pana cand intamplator am ridicat patura si SURRIZA: vreo 4 PURICEI topaiau de zor in momentul in care am pus mana sa vad ce sunt. 4 am vazut eu, ca sunt convinsa ca patul era plin. Cand i-am zis asa-zis-ului patron problema nu vroia sa ma creada si ca nu se poate. Tot el era cel care ridica tonul, de parca ii adusesem eu de acasa. Cu greu l-am convins sa vina in camera sa ii arat. Dupa ce am zis ca o sa ii fac reclamatie a inceput cu scuze si ca imi schimba camera... dar nici nu se punea problema sa imi dea niste bani inapoi pana la urma... mai ales ca i-am platit si in avans, cash. Oricum a negat ca este patronul in momentul in care a auzit de problema, desi toata lumea stia ca el este.

O alta interesanta remarca... bucatareasa era in CO si nu se servea mancare, adasar am fost nevoita sa caut prin oras restaurante. Micul dejun era pazit cu atentie de domnu' patron, cred ca numara si imbucaturile si sorbiturile. Un mic dejun cu cele mai proaste mezeluri si cascaval, sucuri carbogazoase, adica un mic dejun total nesanatos si care nu imi inspira nici prea multa prospetime.

Asadar, experienta mea la acest hotel a fost si deocamdata este (pt ca inca nu mi-am revenit intorcandu-ma abia azi) EXTREM DE TRAUMATIZANTA. Sunt socata ca exista astfel de oameni.

Din punctul meu de vedere, as controla in amanunt acest hotel din toate punctele de vedere. Sunt multe nereguli, si in conditiile in care domnu' patron se mai si lauda cu controalele de la Bucuresti, ca nu s-ar fi gasit neregului niciodata, nu pot sa trag decat o concluzie..., pe care prefer sa o pastrez doar pt mine.

Cu siguranta eu si nici colegi mei nu vom mai calca pe acolo si nu recomand nimanui. Si daca ar fi de 5 stele hotelul, cu un asemenea 'patron' nu va avea prea mult de supravietuit, dar deocamdata dansul se plimba in mercedezul impozant, care banuiesc ca nu are purici.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ElaMeu in 30.09.11 00:13:50
Validat / Publicat: 30.09.11 08:31:49
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1466 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ElaMeu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [30.09.11 06:48:05]
    »

    Cf politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari "zero peste tot" sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la suparare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate asteptata.

    Daca doreste, autorul poate reveni asupra evaluarilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (daca timpul alocat editarii a expirat)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂFlamingo Wellness & Spa Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050049066543579 sec
    ecranul dvs: 1 x 1