GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Când managementul sau managerul e slab, condițiile și angajații oglindesc cel mai bine asta.
Doamna manager în condițiile în care va închiriez un apartament iar eu vin și stau cu un copil de 3 ani într o camera în care nu exista sursa de încălzire proprie într un hotel de 4 stele cu o temperatura peste noapte de 13 grade, credeți ca puteți păstra o afacere buna reducând cheltuielile de întreținere pe sănătatea clienților... care va plătesc facturile și probabil ar trebui sa va aducă și profit? ...
Nu este posibil sa fixați o zi în care va urma sa dați drumul la căldură doamna manager, în funcție de gradul de ocupare sau scăderea temeraturii de afară... În așa fel încât sa va convina... dpdv financiar...
Lăsați asta la latitudinea clienților d voastră și a serviciilor minime pe care trebuie sa le oferiți. Nu angajații, sau lipsa serviciilor sunt de vina ci omul (managerul) care conduce...
Așa ca as fi închis ochii la multe alte lucruri vis a vis de calitatea și cantitatea stelelor obținute de hotelul d voastră dar nu tolerez [***] de care dați dovada în administrare și oferirea unui minim de confort.
Trimis de Roman marian in 05.10.15 07:16:09
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Roman marian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.61088535 N, 22.94905543 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Roman marian: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.
Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului. După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.
- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2016 Din nou la Ferdinand, în Hațeg — scris în 23.08.16 de ioanapopa din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Drept la replică — scris în 11.06.16 de hotel din HAţEG [CT]
- Feb.2016 Hotel Ferdinand rusinea Tarii Hategului — scris în 26.05.16 de Halasz din UNGARIA - BUDAPESTA [HU] - nu recomandă
- Oct.2014 2 stele — scris în 26.10.14 de JW_C din IASI - nu recomandă
- Aug.2014 Hotel Ferdinand — scris în 26.08.14 de tiberiu1977 din FOCSANI - RECOMANDĂ
- Feb.2013 Dezamăgitor — scris în 09.07.14 de Lullaby din BUCURESTI - nu recomandă
- Feb.2013 La pomul laudat cad... stelele — scris în 07.03.13 de vulpea_roz din BUCURESTI - nu recomandă