ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.06.2019
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 10.03.08
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2019
DURATA: 1 nopți
single

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 43 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

La pomul laudat... Un hotel de evitat

TIPĂREȘTE

De curand am calatorit, in interes de serviciu, la Sibiu. A trebuit sa stau doua zile, asa ca o noapte aveam nevoie de cazare. In general, cand calatoresc in interes de serviciu, caut hoteluri de 4 stele. Asa ca am dat o raita pe booking sa vad ce gasesc in materie de hoteluri, tragand cu ochiul si la review-urile date de clienti.

Am gasit astfel @Exclusive Hotel & More, cu o medie a notelor de 9.2 pe booking. Din poze mi s-a parut in regula si am facut o rezervare pt o noapte.

Am ajuns la hotel, mi s-a repartizat o camera pe la etajul 2 si am urcat cu bagajele. Prima impresie, pana sa ajung in camera, adica undeva pe drumul receptie- hol- lift- hol- camera m-a pus un pic pe ganduri: pereti cu tapet desprins pe alocuri, mocheta uzata si, in general, o senzatie de casa neingrijita.

Surpriza a venit in camera... Intru in baie sa ma spal pe maini, scurgerea de la chiuveta infundata. In 30 de secunde s-a umplut cu apa care nu s-a mai scurs. Am iesit pe terasa (mare, de altfel) si ce sa vezi: mizerie de la ploi, tencuiala coscovita, gresie desprinsa.

Am coborat la receptie si am reclamat chiuveta infundata. Acolo receptionera, o doamna intre doua varste, imi spune ca nu ma prea poate ajuta, ca nu mai este nimeni de la intretinere. Dupa ce ma lasa cateva minute s-astept, facandu-se preocupata, ma intreaba daca am deranjat ceva prin camera, apoi suna pe cineva, un barbat dupa voce, probabil sef sau "patron", ii explica problema, iar acela o intreaba daca a verificat ce-am reclamat eu. Adica ceva de genul: "vezi draga, sa nu cumva sa minta prapaditul ala de client".

Cum e posibil asa ceva la un hotel ce se pretinde de 4 stele? Primul lucru pe care trebuia sa-l faca cei doi era sa-si ceara scuze si sa-mi dea imediat alta camera!

Dar deh, metehne de lume pierduta in obiceiuri orientale!

Ma rog, dupa ce m-a verificat doamna receptionera, mi-a dat o alta camera la etajul 3. Aici chiuveta era ok, dar climatizarea nu functiona normal, in sensul ca sufla aer mai cald decat afara, in loc de aer rece, cu ventilatorul la maxim (zgomot infernal), fara posibilitatea de a-l opri, consola de reglaj fiind una cu touch-control, total nefunctionala.

Cu nervii intinsi la maxim, mi-am luat bagajele, am coborat din nou la receptie, solicitand sa revin la vechea camera cu chiuveta infundata, unde macar climatizarea functiona cat de cat (si aici consola touch sarea prin menu cu bip-urile de rigoare fara s-o atingi)...

O experienta neplacuta, ca sa fiu eufemistic. Am mai patit astfel de lucruri la alte doua hoteluri: Afrodita din Herculane si Kreta din Galati.

Nu inteleg cum pot lua astfel de hoteluri 4 stele, cand in mod normal, intr-o lume civilizata, fara spagi si "atentii", cu greu ar obtine 3 stele...

Dar cel mai mare mister e acel 9.2 dat de clienti, cand se vede de la o posta ca hotelul are multe probleme. Note mari, fara suport real, avea si Kreta mai sus amintit. Se pare ca ambele hoteluri sunt detinute de baieti mai "bronzati".

Dar ca sa nu dau cu parul pana la final, am gasit si ceva pozitiv: micul dejun, bunicel, cu somon fumee si limonada cu lamai adevarate.

S-auzim doar de bine!


[fb]
---
Trimis de genugeo85 in 12.06.19 22:04:05
Validat / Publicat: 13.06.19 08:40:39

VIZUALIZĂRI: 635 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (genugeo85); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 43.12 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [13.06.19 08:40:24]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 10&ridAnt=93931

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂExclusive Hotel & More:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041675090789795 sec
    ecranul dvs: 1 x 1