ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 20.06.12
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    AUG-2014
    DURATA: 0 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    TIMP CITIRE: 6 MIN

    Ingrozitoare experienta

    TIPĂREȘTE

    In primul rand, am rezervat un studio pentru 2 persoane la acest hotel inca din mai, vorbind direct cu proprietarul, dupa ce am citit un review al unei doamne aici pe site si ignorand lucrurile negative pe care le-am gasit aici despre hotel. La telefon proprietarul a parut ok, i-am trimis avans pentru primele 2 nopti de cazare imediat (pentru ca ne-a spus ca nu ne poate rezerva altfel), si am plecat pe cont propriu in vacanta.

    Am trimis un mail cu o saptamana inainte hotelului, sa stim ca totul este ok, ca rezervarea este facuta, nu usnt probleme si sa anuntam ca vom ajunge dimineata in jur de ora 9 acolo. Proprietarul mi-a raspuns dupa cateva zile si a spus ca este ok, camera este rezervata si ne asteapta. Toate bune!

    Am ajuns acolo dupa un drum ingrozitor prin "frumusetea" de tara numita Bulgaria (cine spunea ca noi avem drumuri proaste? Mergeti acolo si o sa iubiti Romania), obositi, infometati. Doream doar sa ne cazam si sa dormim.

    Am ajuns la hotel dimineata la ora 10:30, unde era pustiu. Habar nu aveam pe unde sa il cautam pe proprietar pentru ca nu aveau receptie (desi pe site au poze cu o receptie). Totul era incuiat. Ne-au spus niste turisti romani pe care i-am deranjat de la micul dejun intrebandu-i daca stiu unde il putem gasi pe proprietar ca nu exista receptie iar proprietarul sta de obicei la barul de langa piscina. Am mers la bar, care era inchis, cu obloanele trase, am asteptat pe scaune langa piscina 30 minute, timp in care nu a venit nimeni iar sotul meu a adormit cu capul pe masa din cauza oboselii. Intre timp a mai venit un cuplu de nemti care au asteptat cateva minute, sotul doamnei la fel statea cu capul pe masa... Dupa care au plecat cu tot cu bagaje. Ce sa spun, eram un pachet de nervi.

    L-am convins pe sotul meu sa se culce pe un sezlong la piscina in timp ce eu dadeam de zor sa caut proprietarul. Nici urma de el... Efectiv stateam ca boschetarii la ora 12 in soare, dormind imbracati pe sezlonguri, si cu bagajele langa noi. Nici nu mai stiam de noi de oboseala. pe la 12:30 a venit o femeie, care a deschis barul. Imediat am mers si am vorbit cu ea, insa ea nu a putut decat sa imi faca legatura la telefon cu proprietarul care mi-a raspuns in felul urmator: Cine v-a pus sa veniti la ora 10? Check-inul se face la ora 15, imi pare rau, nu am ce sa va fac. La niciun hotel oriunde a-ti merge voi, nimeni nu va va baga la ora 10 in camere."

    Anul trecut cand am fost in Grecia, autocarul a ajuns la ora 10:30 si ne-au bagat in camere. Plus ca de obicei la ora 12 este check-in ca si check-out.

    I-am reclamat faptul ca nici macar nu au o receptie unde sa asteptam pana la ora 15, ca orice hotel si a zis k toata lumea stie ca el sta la bar, si ca exista receptie dar nu are rost sa stea acolo... Ne-am suparat foarte tare si i-am cerut respectuos sa ne dea banii pe avans inapoi sa mergem in statiune sa ne cautam cazare pentru ca suntem extrem de obositi si soarele ardea rau, nu puteam dormi la piscina in halul ala pe sezlonguri.

    Raspunsul a fost NU. a spus ca nu ne poate da banii inapoi pentru ca el ne-a pastrat camera, daca noi nu vrem la ora 15 e problema noastra, nu a lui, atunci a luat sotia lui telefonul si a inceput sa tipe la noi ca o isterica spunandu-ne ca daca nu ne convine sa plecam, ca suntem "rude people" si ca nu au de ce sa ne dea avansul inapoi.

    Intre timp stateam la piscina si vedeam cum lumea elibera camerele inainte de ora stabilita 12:00... iar pe noi nu ne baga nimeni in seama. Si ma uitam cu mila la sotul meu care incerca sa doarma pe un sezlong la soare, apoi s-a mutat in gradina de langa piscina si dormea pe o banca acolo. Imi venea sa urlu.

    Era 13:30 si nu am mai rezistat asa ca l-am lasat pe el sa doarma si am luat-o eu la pas prin statiune sa caut cazare. eram gata sa las avansul pierdut acolo si asta era. Deja starea in care era sotul meu si oboseala mea nu ne mai permiteau sa mai asteptam.

    Dupa ce am cautat si mai peste tot era ocupat. am ajuns la o vila unde era o doamna foarte draguta care ne-a spus ca singurul hotel din statiune care mereu are camere libere este Emerald si sa incercam acolo. !!??

    Cand am auzit i-am explicat ca exact de acolo vin, si mi-a confirmat faptul ca proprietarii sunt foarte ciudati si ca a mai intalnit turisti in situatia noastra, cu banii pierduti si vacanta data peste cap si ca de obicei ei au camere libere mai mereu (de ce oare?).

    Dupa ce a dat o gramada de telefoane a reusit sa ne cazeze doar pentru 3 nopti (desi noi venisem pentru o saptamana) la o femeie in urmatoarea statiune, Scala Potamia. Am sa adaug si pentru acea vila un review mai tarziu.

    Imediat cand am auzit ca s-a gasit un loc pentru noi am plecat spre Emerald sa imi iau sotul si sa plecam. Era 14:30, proprietarul venise la hotel si tocmai cazase niste turisti veniti din strada. Atunci nu am mai rezistat si m-am dus la el si i-am spus ca am rezervat o camera, i-am vorbit pe un ton calm, desi nu mai puteam de nervi, si l-am intrebat de ce pe altii pe care i-a "agatat" din strada ii poate caza si pe noi nu ne poate caza mai devreme de ora 15:00? Atunci el mi-a spus ca avem camera pregatita si ca sa ma conving sa merg cu el sus sa imi arate ca am camera pregatita, dar ca nu ne poate baga acolo inainte de ora 15:00.

    Si pe langa asta mi-a spus "Nu am mintit, am camera voastra pregatita, daca iti demonstrez asta iti ceri scuze?? " Am ramas socata si i-am raspuns "Scuze? Tot eu sa imi cer scuze? Uite unde doarme sotul meu dupa o noapte de condus, si i-am aratat banca pe care statea intins sotul meu."

    L-am amenintat ca mergem direct la politie cu hartia de la Western Union care demonstra ca i-am trimis banii si ca ii facem plangere. atunci sotia lui care servea la bar a inceput sa tipe... sa ne spune din nou "rude people" "get them out"... tipa ca o nebuna. Toti de la piscina se uitau la ea iar el ne-a adus banii intr-un final si am plecat de acolo.

    Ce sa spun... acest scenariu era ultimul lucru la care ne puteam gandi ca se poate intampla in vacanta. Ne era teama ca se strica masina, ca ne ratacim, sau ca nu o sa ne placa studioul... Orice altceva, dar nu ca vom fi sfidati in asa hal. M-am consolat insa cu gandul ca sotia lui era englezoaica, de aici si influentele lui cred. Pentru ca sincer, am o parere foarte buna despre greci si niciodata nu m-au dezamagit. Nu as fi vrut sa mi-o schimb asa.

    Sper ca v-am ajutat. Experienta mea in ceea ce priveste acest hotel a fost groaznica... Poate voi aveti noroc.

    In ceea ce priveste peisajul nu am ce sa comentez... De la piscina se vede superb insula, probabil ca mai frumos si de la balcoanele camerelor.

    Pacat de asezarea hotelului...

    Omul sfinteste locul!


    [fb]
    ---
    Trimis de tudorgabriela* in 29.08.14 15:05:37
    Validat / Publicat: 29.08.14 17:16:57
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3286 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tudorgabriela*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4498 PMA (din 8 voturi)

    ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [29.08.14 17:16:36]
    »

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    Laura_b
    [22.09.14 11:40:09]
    »

    @tudorgabriela: Buna, review-ul meu scris cu 2 luni inaintea acestuia adaugat de dvs. este din pacate in aceleasi tonuri negative. Pana la urma nu suntem persoane pretentioase, insa corect este sa ni se ofere tuturor ce ni s-a promis... iar acei proprietari ai hotelului sunt total nepasatori fata de nevoiele clientilor. Eliberarea camerelor se face la 9 dimineata, deci pana la pranz ar trebui sa fie pregatite pentru noii turisti. Camera noastra nu avea dotarile mentionate pe site, a trebuit sa ma rog de ei 2 zile sa ne dea uscator de par si paturi... iar gunoiul l-au ridicat abia a 3-a zi, in celelalte zile l-am dus singuri. Nu cred ca au auzit de "customer care"

    Iar camera noastra a fost una din cele mai proaste, la parter, in strada, din cauza ca acele camere erau rezervate pentru agentia prin care am luat noi bilet. Din pacate, cei de la agentie nu au suflat o vorba despre acest lucru si ne-au pus in fata faptului implinit... invatare de minte sa ne fie: (

    cs
    [23.08.16 20:34:59]
    »

    Să nu uităm de soparle, multe soparle care mișună prin camere, ne făceam griji să închidem usile, să fim etansati la propriu să nu vină de afara, apoi ne am dat seama că intră și prin aerul condiționat, dar ele sunt în camere tot timpul, au efectiv gauri in coltul camerelor, în sinele de jos, deci ce folos ca m am luptat să țin usile inchise etanș! Mare bătaie de joc cu bună știință marea agenție care vinde sejururi și nu îi cere patronului să renoveze mizeriile de camere de la parter, pe care le vând turiștilor români, sa puna niste plase la usi!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianaglogo, cs, Laura_b
    Alte impresii din această RUBRICĂEmerald Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.38297510147095 sec
    ecranul dvs: 1 x 1