GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sejurul in aceasta locatie a fost pe ansamblu destul de OK.
Insa aroganta si indolenta personalului de la acest hotel, a lasat mai mult decat de dorit!!!... si nu numai a lor... si a agentiei organizatoare.
Stiu ca nu am voie sa scriu numele acestei agentii (nici macar prin cap nu imi trece sa ai fac reclama!!!), dar nu ma pot abtine de a nu afla si ceilalti turisti ce vor sa mearga cu ei acolo. Este vorba despre o firma din Valcea... de care poate multi ati auzit. Incepe cu VILE... si atat... cred ca e indeajuns.
Voi incerca sa fiu cat mai obiectiva cu putinta.
Aici atasez un link cu o mica prezentare facuta de catre mine a hotelului: click aici
Dar ca sa incep... cu inceputul... :
TRANSPORTUL
1. Transferul pe care eu l-am platit s-a facut de un amatorism greu de inchipuit. Am fost luata din orasul meu Ploiesti de catre... un fel de dubita... si transportata catre locul de imbarcare catre Kusadasi. Asa considera respectiva firma sa faca turism.
2. OK. Mergem mai departe. Ne-am imbarcat in autocar si am plecat. Un autocar RENAULT. Care la primele denivelari si linii de tramvai prin BUCURESTI a inceput sa "tremure" din toate incheieturile!!! E... asa e prin Bucuresti... ma gandeam eu... de unde... a fost UN CHIN tot drumul... !! He, he, ... si asta nu e tot. La primul popas facut in BULGARIA, in muntii Balcani, la PREDELA, au aparut primele probleme. La oprire s-a constatat ca unul dintre rezervoare s-a spart. Mda... s-a pierdut destul de mult carburant pe drum... s-a recuperat destul de putin... (ma rog asta nu e treaba mea... as spune). Dar cu mirosul care persista foarte apasator cum ramine... ??? ... dar cu timpul pierdut acolo... aproape 1 ora... ???
Evident ca la Canakale timpul meu pentru vizitat a fost scurtat. deabea in jur de ora 22.00 s-au rezolvat cu cazarilor... si... am incercat sa vad cat mai multe... dar... asta e... poate sunt eu ghinionista (nu cred ca asta e motivul!!).
3. La intoarcere a fost si mai "frumos". Cand a venit autocarul am constatat ca este altul. Nu... un altul cu probleme!!! Aerul conditionat NU FUNCTIONA!!! Era ora 14.30 si noi plecam sute de km fara AC!!
Se rezolva la Canakale. Intradevar s-au rezolvat problemele existente, insa nu si cele de care nu se stia. Mai exact radiatorul era si el fisurat. Prin urmare... se faceau dese opriri pentru a se completa apa care se piredea...
"SOLUTIA" s-a gasit "CUMVA". La EDIRNE am fost debarcati intr-un alt autocar al altei agentii de turism. Agentie tot din Valcea. Doar o parte dintre noi. Pe ceilalti turisti i-a asteptat un microbuz la VELICO TARNOVO.
Asta da AVENTURA, nu???
CAZAREA
1. La receptia Hotelului EGERIA, am vrut sa fiu amabila... si... am primit o camera la parter... in corpul B... !!! Am fost... am vazut-o... si evident am cerut o alta camera... Am primt in corpun D la etajul 2... care era oarecum Ok. Era destul de curatica... putin rudimentara, nici pe departe NU ERA DE 4 *!!! Am acceptat-o asa cum era... cine stie ce mai gaseam. Am avut frigider, AC si un TV care nu vedea decat vre-o 3 canale... si acelea cu purici... asta e... zic eu...
MASA
1. Ajungand dupa terminarea mesei de prinz... in jur de ora 15.00, am incercat sa caut acele "GUSTARI" dintre mese...
Am gasit cate ceva... MACAROANE si SPAGHETE!!!... m-am strambat evident... dar le-am mancat ca imi era ceva foame... era doar inceputil...
2. Mesele la restaurant au fost UN CHIN!!
Dimineata o masa destul de saracacioasa si nu destul de diversificata. Branza, ceva cascaval, "ceva mezeluri " de-ale lor, masline, cereale, omleta, dulceata... si cam atat... ca ''feluri principale".
Prinzul. Ei aici este ''buba". Foarte saracacios. Carnea aproape ca si INEXISTENTA. Am inteles este RAMADAM la ei... insa eu PENTRU CE AM PLATIT??? ... sau poate nu acesta este motivul.
Nu pot sa spun insa ca daca ai fi vrut sa maninci nu ai fi avut ce. Insa destul de slabut.
Intr-una din zile intamplarea (sau poate nu!) s-a facut chiar sa nu ai din ce alege din putinele feluri de mancare pe care le oferau ei. Drept pentru care au aparut discutiile cu angajatii restaurantului..... care la sesizarile turistilor (chiar si turci) pur si simplu ITI RADEAU IN FATA!!! Da! E greu de crezut dar asa era!! A... vesela nu gaseai cand aveai nevoie, bautura se termina subit la bar si trebuia sau nu sa ai rabdare pana cand se aduce... sau ti se spunea pur si simplu FINISH!!!
La acest "INCIDENT" a fost de fata si reprezentantul nostru, al agentie DRAGOS care la randul lui a incercat "de la nivelul lui" sa ia legatura cu MANAGERUL. Care evident nu era de de gasit...
Si pentru ca scandalul era in toi... a aparut SUBIT o tava cu ceva peste prajit, uscat si ca vai de el... dar era ceva. Iar personal cand am fost sa imi puna in farfurie acel peste mi-au pus 2 bucatele si mi-au spus gata!!! Iar eu le-am spus pur si simplu ca nu plec pana nu imi mai pune in farfuri!!! DE NEIMAGINAT!!! Am ajuns sa stau sa cersesc pe bani mei!!!
Stiu nu va vine a crede dar acesta este adevarul. Nu exagerez cu nimic.
BAUTURA
Doar 3 feluri de tarie: o VODCA destul de botezata, un gin si un rachiu local. Mai exista berea (care in cateva zile a fost botezata) si vinul (ceva la cutie care nu prea te dadea pe spate).
Sucuri la dozator acidulate si neacidulate. Apa minerala (SODA), IOK (cum spune turcul!)
ANIMATIA
Inexistenta. Ceva acolo... o chinuiala din partea lor. Poate ca asta este nivelul lor, al turcilor. Pe mine nu m-au impresionat cu nimic. Asta e.
PLAJA
Plaja ok, nimic de comentat. Liniste si relaxare. Liber la sezlonguri.
Nu cred ca am exagerat cu nimic aici.
Vreau sa mentionez insa ca nu neaparat toate scrise de catre alti turisti aici par a se regasi si de catre mine.
DRAGOS, reprezentantul local este un baiat EXTRAORDINAR. A incercat si a reusit in cele mai multe situatii sa rezolve problemele sesizate de catre noi. Atat cat a tinut de e l!!!
CONCLUZIILE MELE:
1. Toate neplacerile prezentate mai sus eu cred ca pleaca de la achizitionarea VOUCHER-ului.
Agentiile de turism cunosc aceste probleme.
Cunosc problemele cu parcul auto. Nu este singura situatie aparuta. Au fost si sunt in continuare probleme legate de asa ceva.
Sunt SIGUR ca aceste probleme se regasesc si la alte AGENTII. Personal nu este prima data cand ma lovesc de aceasta problema. Acum 2 ani am stat in Bulgaria intr-o benzinarie noaptea 9 ore.
Isi bat joc de noi turistii. Nu ai intereseaza decat profitul lor.
2. Legat de conditiile de la hotel.
Eu unul refuz sa cred ca agentiile nu cunosc problemele ridicate de catre noi turistii (si de la aceasta agentie si de la altele).
Pun o intrebare... cred eu destul de pertinenta si logica:
DACA SE STIE (si se stie sigur) CA SUNT PROBLEME ACOLO, DE CE MAI TRIMIT TURISTI???
DIN CE MOTIV NU ANULEAZA VOUCHER-URILE, SAU DE CE NU LI SE SPUN CE PROBLEME POT INTIMPINA??? DE CE???
Si as mai avea inca o intrebare:
CINE MONITORIZEAZA GRADUL DE SATISFACTIE AL TURISTILOR???
CINE VERIFICA AGENTIILE DE TURISM DE MODUL IN CARE ACESTIA ISI DESFASOARA ACTIVITATEA???
De data aceasta m-am lovit eu de aceste probleme, la fel si cei care au fost inaintea mea acolo.
Pe viitor fiecaruia i se poate intampla acelasi lucru. Ganditi-va ca si voi va puteti lovi de aceleasi lucruri. Nu poti sti cu ce autocar mergi, cat a platit agentia pentru sejurul tau (chiar daca tu ai platit mult), si evident multe altele...
Cam acesta ar fi in mare sejurul meu.
Insa aceste lucruri nu m-au afectat in asa masura incat sa nu am un concediu destul de placut!!!
Trimis de cameluta in 14.08.11 18:29:15
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Hotel ASENA
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cameluta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
imi pare rau ca nu te-ai simtit bine in acest concediu, insa pt. problemele legate de transport nu se face vinovat hotelul.
poate varianta cu auto personal ar fi de luat in calcul in cazul vacantelor viitoare. e mai scump, dar eviti asemenea neplaceri.
Alegeri mai inspirate pe viitor!
N-am putut sa nu remarc ca au adus saltelute noi pe plaja si fotolii noi+perne la pegasus bar.
Berea era la dozator sau la pet?
ar trebui sa reclami agentia de turism la ONPC. au site, poti face sesizare on-line. poate si la ANAT...
@Maricica40 Asa este, hotelul nu se face vinovat pana la urma de nimic. Aceasta este oferta lor.
Agentia ar fi trebuit sa stie unde trimite turistii. Si ca sa fiu poate mai exact nici atunci cand a stiut nu a facut nimic.
Spui tu ca ar fi indicat cu auto propriu? OK poate e o solutie... insa agentia pentru ce iti mai ofera un seviciu daca nu il poate onora???
Sa se ocupe de altceva daca nu stie, nu vrea, nu are cu ce sa faca turism. Asta este parerea mea.
Noi turistii pentru ce platim? Pentru neputinta lor? Doar pentru profitul lor?
Berea era la dozator si se servea la paharele de unica folosire (cele de cafea) !!!
@Corina70 Da asa este! Asa ar trebui procedat.
Stai si iti pui intrebarea CUM AU PRIMIT EI LICENTA???
Eu unul refuz sa cred ca acesta este singurul incident.
Refuz sa cred ca nu sunt sesizari.
Credeti ca vor schimba parcul auto?? Vor cumpara alte autocare acum???
E problema lor asta insa trebuie sesizata si adusa la cunostinta!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2011 Pe o scala de la 1 la 10, locatia nota 10 serviciile nota 2 — scris în 02.10.11 de Kalimachi din PETROSANI - nu recomandă
- Sep.2011 O mizerie de hotel — scris în 30.09.11 de andreea suhara din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2011 Am fost la pomul laudat - Hotel Egeria — scris în 19.09.11 de dan g din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2011 De necrezut — scris în 17.07.11 de IONESCU MARIA din BACAU - nu recomandă
- Aug.2010 Sejur OK — scris în 19.01.12 de 76LAW din MIOVENI - RECOMANDĂ
- Jul.2010 Mizerie la superlativ — scris în 26.08.10 de vasile123 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2010 Am revenit dupa 3 ani — scris în 12.03.11 de nicole33 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ