ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.09.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 08.10.12
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 5 nopți
colegi
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Eden Predeal - amatorism cras si avaritie maxima

TIPĂREȘTE

Eden? Nici vorba, mai degraba aduce a iad. Complex hotelier? Ei as, poate o pensiune mai mare. Profesionalism? Pe naiba, amatorism cat vezi cu ochii. Un sejur placut? Poate, daca esti sadic ori neumblat prin lume sau nesimtit, sa te iei cu ei de gat.

Asadar, am petrecut 5 nopti la Eden, la un curs - proasta alegere au facut organizatorii.

Hotelul este situat la aprox. 2km de DN1 si vreo 3km de centrul statiunii: asta e, pozitia retrasa are si avantaje. Exista parcare la locatie (pana in 15 locuri), un teren de tenis, un mini parc de aventuri, foisoare cu pereti laterali de folie, pentru a va apara de vant, multa verdeata. Pana aici, totul bine si frumos.

Cand intri in "complex", se schimba treaba.

Receptia e o gluma: 1 triunghi de 1 metru patrat :), inghesuit intre 2 pereti; tratativele se poarta peste un fel de tejghea de PFL ieftin, langa usa de la intrare. Dupa receptie, intr-un hol cam cat sufrageria mea, se inghesuie cu spor: 3 canapele cu masute, o scara interioara care asigura accesul la camerele de la etajele superioare, un bar cum gasesti in Lehliu Gara, scara care coboara la restaurantul unde se serveste MD, standuri cu pliante, etc.

E bine ca au canapele, pentru ca acolo se odihnesc owner-ii hotelului si personalul (cameriste, receptioner, barmanita), dupa o zi de lucru, butonand de zor pe internet; turistii, mai la urma, ca d-aia au platit. De asemenea, e mai mare placerea sa servesti o cafea si sa fumezi o tigara pe bancuta de pe mini terasa de la intrare, alaturi de ospatari!

Camera: eu am fost cazat in corpul lateral, accesul facandu-se pe langa hotel, prin exterior.

In esenta, camera a fost jenanta pentru cele 3* cu care se lauda "complexul hotelier": suprafata redusa, mobilier din cel mai ieftin PAL, o mocheta obosita si cam jegoasa, 2 paturi de o persoana lipite si foarte incomod de dormit pe ele, asternuturi cocolosite si inscriptionate cu numele hotelului (nu am mai vazut asa ceva de cand ma duceam cu ai mei pe litoralul romanesc, in anii '80, cu sindicatul).

Usa, desi avea yala inteligenta cu cartela, avea lufturi generoase, asa ca se cam aude ce se intampla in vecini. De-abia aveai loc sa te strecori prin camera, iar prizele de la noptiere erau ascunse dupa tablia paturilor.

Lampile de veghe nu au functionat, desi erau stylish. Eu nu m-am putut odihni, deoarece am facut o alergie de la perne - nu stiu cu ce erau umplute, probabil cu fulgi; saltele au fost incomode si nu am putut dormi pe ambele paturi, din cauza diferentelor de nivel dintre ele.

Baia este de dimensiuni normale, dar amenajata cu maxima zgarcenie, numai cu ieftinaciuni: cabina de dus din plastic ordinar si neigienizata - bateria necuratata, plina de jeg la imbinari, fire de par in cada de dus. In lateralul vasului de WC se pot zari toate imbinarile de la evacuare, vasul de chiuveta cu smaltul crapat, bateria de la lavoar plina de calcar. Sapun si gel de dus gasiti cu generozitate la cele 2 dispersoare - unul la chiuveta, celalalt la dus - dar nu va sfatuiesc sa le folositi pentru ca sunt de calitate indoielnica si foarte diluate.

Menajul a fost o gluma proasta: in primele zile a trecut cineva prin camera, doar sa schimbe sacii din cosurile de gunoi si atat: nu tu paturi facute, nu tu dat cu aspiratorul, nimic. Dupa a 2-a sau a 3-a noapte cred ca s-au schimbat asternuturile (nu stiu sigur, dar era patul facut) si prosoapele de la baie. Apoi, pana cand am plecat, nu s-a mai trecut deloc prin camera.

De insonorizare nu poate fi vorba, in camera se aude orice de oriunde, inclusiv din exterior.

Totusi, cateva lucruri mi-au placut: balconul/terasa de dimensiuni generoase, TV-ul cu diagonala buna pentru distanta la care era situat de paturi, seiful din camera (cu toate ca nu prea era fixat bine in dulap si putea fi smuls cu totul). In camera era un minibar destul de bine garnisit (apa plata/minerala, Cola/Pepsi/Fanta/Sprite, bere, vin, sampanie, Springles, prezervative :)) ) dar la preturi complet aberante. Totusi, in caz de nevoie, aveai unde sa apelezi.

Restaurantul in care se serveste MD: este situat la subsol si se acceseaza din holul de la intrare. Este amenajat cam aiurea, in sensul in care sala este oarecum moderna (pereti despartitori de sticla, sonorizare, fototapet) dar mobilierul este clasic - scaune si mese antice, de lemn. Un mare minus pentru ospatari: eu si cativa colegi am servit MD la aceeasi masa si nu a fost curata de la o zi la alta.

Restaurantul principal: in esenta, este o hala plina de mese si scaune rustice de lemn dar cu geamuri si usi de termopan. Cu asta cred ca am spus totul. A, era sa uit: servetele de masa sunt personalizate si astfel am aflat ca, in anul 2014, "complexul" a obtinut nota 9.00 din partea unui site international de rezervari. Pacat ca, in anul 2017, mesele sunt de-a dreptul jegoase si lipicioase.

Mancare si catering: mediocre.

MD: saracacios. Niste mezeluri lesinate, oua ochiuri si omleta, carnaciori prajiti taiati feliute si mini cremwursti. Fara produse de patiserie, cu unt pus direct din pachet, o singura dulceata. Aperitivele care nu se consumau seara se regaseau in ziua urmatoare la MD. Cafea la automat. Daca serviti la MD salata orientala, fasole batuta si salata boef, veniti aici.

Oricum, sincer sa fiu, nu ramaneai nemancat dar nici nu-ti mai trebuia a 2-a zi (norocul lor a fost ca mie chiar mi-au placut salata boef si salata orientala la MD).

In timpul cursului, cafeaua era disponibila doar in pauze. In rest, aparatul de cafea era tras efectiv din priza de ospatari. Suc ieftin pus in dozator, apa din racitoare cu bidoane de 10 litri - parerile au fost impartite: unii colegi au sustinut ca este apa cea mai ieftina, care se poate gasi la bidon; altii au sustinut ca este doar apa de la chiuveta, din cauza mirosului pregnant de clor. Fursecuri semipreparate si doar incalzite inainte, cate 1-2/om. Cine a indraznit sa bage aparatul de cafea in priza in afara pauzelor, a fost aspru dojenit de ospatar :). Patetic!

Pranzul si cina s-au servit in restaurantul principal: antreuri, 2 ciorbe/supe, 3-4 feluri de carne, 2-3 garnituri, salate, 1 desert.

Nu pot sa spun ca mancarea nu a a avut gust sau ca nu am avut ce sa servesc. Cel mai mult m-a deranjat o doamna la vreo 65-70 de ani, foarte acra, care statea cu ochii pe ceea ce serveam noi. Penibil! Mancarea care se termina se completa greu, doar la cerere; prajiturile aveau cel mult 70 - 80 grame si ospatarii reimprospatau tavile numai cu insistente; felurile reci se aduceau pe tavi infecte de plastic; eterna apa la dozator - la inceput au pus si 3 sticle de Borsec de 1,5l la 45 de persoane, ulterior le-au luat si pe-alea.

Personalul: de evitat. Degeaba te intampina o gazda tanara, blonda si zambitoare, daca apoi te preia un receptioner ursuz (care zici ca are de executat o pedeapsa la locul de munca); o camerista care de-abia trece prin camera dar pe care o intalnesti tolanita pe canapea, la wi-fi; ospatarii care te lasa sa-ti debarasezi singur masa si sa iti pui ciorba dar care sunt foarte volubili la tigara pe terasa, de parca ei sunt turisti; o barmanita adormita, care de-abia se ridica de pe canapea sa-ti ia comanda si, nu in ultimul rand, ofiterul SS, doamna in varsta care sta cu ochii pe tot ce misca, mananca, bea si respira aerul din hotel.

Cei 2 ospatari au fost ca si inexistenti, dar buni in glume de santier: in majoritatea cazurilor, noi ne debarasam mesele si chiar ne puneam ciorba in boluri. Rusinos!

Totusi, un mare plus pentru ospatarul care a sustinut recitalul in locul DJ-ului pe care l-am platit dar nu l-am vazut: ati gresit cariera, trebuia sa imbratisati o cariera de lautar urechist...

Sali de conferinte: inexistente in sine, dar botezate pompos (de ex. "Adam&Eve").

De fapt, salile de conferinte sunt doar niste parti ale celor 2 restaurante (de la subsol si de la parter), numai ca sunt izolate prin usa despartitoare sau paravanul vertical. Lamentabil!

Rezumand, in opinia mea, la Eden, ca oaspete esti, de fapt, un nimeni (zero barat). Ti se cere sa eliberezi camera mai repede decat trebuie (10.30 in loc de 12.00), esti somat sa platesti bauturile din minibar pe care nu le-ai consumat iar ofiterul SS te pandeste peste tot. Touche!

Mi-a placut? Clar, NU.

As reveni? In mod cert, NU (Doamne, fereste!).

As recomanda? Indubitabil, NU. Nici macar la dusmani.

P. S. Nu uitati faptul ca nu am platit nimic.

black_mamba.


[fb]
---
Trimis de black_mamba in 26.09.17 21:17:52
Validat / Publicat: 26.09.17 21:59:41
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2535 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (black_mamba); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10900 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [26.09.17 21:59:03]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 36&ridAnt=82340

    --

    Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    black_mambaAUTOR REVIEW
    [26.09.17 22:14:58]
    »

    @webmasterX: coordonatele sunt corecte.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adrianbogdan
    [27.09.17 07:29:05]
    »

    Buna! nu stiu de ce dar mi se pare un pic cam tendentios articolul la adresa celor de la Eden. Am stat si noi acum cativa ani si nu mi s-a parut ca baia spre exemplu este dotata cu ieftiniciuni. Oricum important este ca ieftiniciunile alea sa fie curate si dezinfectate. Noi am mancat atunci in regim de demipensiune si sa sti ca totul a fost in regula, nu cine stie ce feluri de mancare dar am mancat decent.

    Acum in legatura cu preturile sa zicem ca politica preturilor si-o stabileste fiecare cum crede el ca este de cuviinta, restul depinde de client daca acceseaza sau nu serviciul sau produsul respectiv.

    Numai de bine va doresc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [27.09.17 09:20:08]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    black_mambaAUTOR REVIEW
    [28.09.17 19:24:57]
    »

    @adrianbogdan:

    Nu stiu ce vi se pare dvs. si nici nu ma pasioneaza subiectul. Personal, nu am nimic cu absolut nimeni, asadar nu am niciun motiv pentru a fi tendentios. Pur si simplu, am expus realitatea pe care am perceput-o prin propriile-mi simturi.

    Va felicit pentru sejurul placut pe care l-ati avut "acum cativa ani" la Eden si va doresc, in continuare, vacante cel putin la fel placute!

    black_mamba.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianbogdan, black_mamba
    Alte impresii din această RUBRICĂEden Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058993816375732 sec
    ecranul dvs: 1 x 1