ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 04.01.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
single
1 AD. + 1 COPII -- v: 4 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Bine, dar...

TIPĂREȘTE

În perioada 15.07.2013 - 22.07.2013 am petrecut un sejur destul de plăcut la hotelul Dorna din staţiunea Mamaia. Am ajuns la hotel în jurul ore 13.00 iar la ora 14.00 am intrat în camera. Brăţările la mână ni s-au pus după ora 16. La cazare am intrat cu cina iar la plecare am ieşit după ce am servit masa de prânz. Hotelul dispune de puţine locuri de parcare dar se poate parca fără probleme pe bulevardul Mamaia sau lângă hotelul Bicaz (dacă am reţinut eu bine) unde există o parcare fără plată. Recomand să nu se parcheze maşina în spatele hotelului deoarece am observat că în anumite locuri se blocau roţile la maşini.

Despre cameră pot să vă spun că a fost foarte curată, dotată cu 2 paturi şi un fotoliu extensibil, minibar în care se găseau diverse produse contra cost, televizor lcd şi aer condiţionat. Pe balcon erau 2 scaune şi o măsuţă de plastic. De asemenea exista şi o frânghie pentru întins rufe. Uşa de la balcon era dotată cu plasă de ţânţari. Baia foarte curată dotată cu cădiţă pentru duş, cam mica, feon, 3 pliculeţe de şampon şi 3 săpunuri. Pe tot parcursul sejurului s-a făcut curăţenie în camera, s-au schimbat aşternuturile şi prosoapele.

Hotelul are o grădină foarte bine întreţinută, o adevărată oază de verdeaţă.

Piscinele curate şi bine întreţinute. Piscina pentru copii era dotată şi cu un tobogan. În jurul piscinelor se găseau şezlonguri şi umbrele de soare.

Tot în curtea hotelului exista un loc de joacă pentru copii. Acest loc de joacă avea o copertină ceea ce era bine deoarece copii se puteau juca la umbra. De asemenea exista o plasă pentru sărituri, 2 leagăne, un tobogan, teren de volei şi 2 mese de ping-pong.

Restaurantul la care luam masa a fost foarte curat şi încăpător. Se putea lua masa şi la terasa de lângă piscină. Mâncarea destul de variată şi bine gătită, pentru mine. â dar se putea şi mai bine. Dimineaţa erau 3-4 feluri de salam, brânză, caşcaval, brânză topită, iaurt, lapte cald şi rece, cacao caldă, cereal, stafide, mai multe sortimente de pâine, miere de albine, dulceaţă fructe, pliculeţe de ceai şi sucuri la dozator, ouă achi, omletă sau ouă fierte. La masa de prânz şi se puteau sevi 2 feluri de ciorbă sau supă precum si mâncare gătită sau grătar. Dulciuri destul de diferite precum şi îngheţată şi fructe. Aceleaşi sortimente se puteau servi şi seara mai puţin supele sau ciorbele. La mesele de prânz sau cină se putea servi bere, vin roşu sau alb precum şi alte băuturi alcoolice, Pepsi, 7-up, Mirinda. Tot în restaurant existau 2 automate pentru cafea. Probabil că au fost mai multe produse care trebuiau amintite dar am mai uitat o parte dintre ele. Mesele erau debarasate foarte repede. Micul dejun se servea între orele 8.00 - 10.00, dejunul 13.00 - 15.00 iar cina 19.00 - 21.00.

Plaja hotelului este foarte aproape de hotel iar intrarea în mare este propice pentru copii.

În fiecare zi erau spectacole pentru copii: Peter Pan, clovn precum şi o domnişoară care picta copii pe faţă.

Seara se ţineau spectacole de muzică de către 2 interpreţi.

La barul de la piscină se puteau servi băuturi alcoolice, cafea şi sucuri.

Când am predat camera de hotel nu ni s-au tăiat brăţările de la mână.

Dar...

1. În oferta hotelului se spune că beneficiem de 2 şezlonguri şi 1 umbrelă pentru fiecare camera. La plajă situaţia este diferită în sensul că sunt umbrele foarte mari sub care sunt puse câte 4-5 şezlonguri. Stau şi mă întreb dacă sunt 2 familii iar una doreşte să stea la soare iar cealaltă nu doreşte acest lucru cum se poate rezolva această problemă? Tot despre plajă vreau să vă mai spun că era plină de mucuri de ţigări. Cred că cei care se ocupă de plajă ar trebui să umble pe plajă şi să adune mucurile de ţigări sau alte gunoaie. Sau ar putea să pună scrumiere. Se practică rezervarea şezlongurilor.

2. La piscină nu existau destule şezlonguri. De asemenea sistemul de susţinere al umbrelelor era foarte prost gândit, în opinia mea. Existau nişte găuri în ciment în care erau băgate umbrelele astfel că acestea nu se mai puteau mişca din loc. În acest mod nu puteai să beneficiezi de umbră sau beneficiai de umbră când nu aveai nevoie.

3. La piscina de copii am avut surpriza neplăcută ca o domnişoară angajată a hotelului să apostrofeze copii pe motiv că stropesc cu apă în jurul piscinei sau toboganul de la piscină. De altfel era singura angajată care proceda în acest mod. Poate că era bine să pună părinţilor mopul în mână pentru a strange apa din jurul piscinei.

4. Dacă mâncarea pentru adulţi era bună, de multe ori nu am avut ce să dau fetiţei mele de 4 ani ce să mănânce.

5. Între mese nu se servea nimic de mâncare sau poate nu am văzut eu.

6. La toate hotelurile la care am fost până acum la masa de dimineaţă se făceau clătite. Aici nu.

7. În 2 seri nu m-am putut odihni din cauza muzicii de la restaurantul din apropiere.

Cam atât am avut de spus despre acest hotel. Este un hotel de luat în seamă dar cu oarecare reserve.

Urez cititorilor vacanţe plăcute şi hoteluri cât mai frumoase.


[fb]
---
Trimis de calim in 31.07.13 23:23:15
Validat / Publicat: 01.08.13 00:01:41
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MAMAIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2706 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (calim); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baia
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

TWeetY81
[01.08.13 18:49:21]
»

@calim: IN primul rand multumesc pentru postarea ta, am apreciat-o si ti-am dat si puncte

Am aflat informatii noi care ne vor ajuta in mod sigur.

Nu sunt de acord insa cu faptul ca reclami chistoacele de la tigari... asta tine de noi... nu toti suntem la fel, unii dintre noi nascandu-se la varsta de 7 ani.

Si eu sunt fumator, si la plaja imi tin un pahar de plastic cu putina apa in care adun chistoacele de la tigari.

Nu cred ca este vina hotelului pentru comportamentul unora.

Iti urez concedii reusite!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
calimAUTOR REVIEW
[01.08.13 22:32:17]
»

@TWeetY81: Mulţumesc pentru aprecieri.

Mă bucur să aud că sunt fumători care au bun simţ şi care nu aruncă mucurile de ţigări unde le este la îndemână. Totuşi şi fumătorii sunt în vacanţă şi pentru ei trebuiesc create condiţii pentru a nu se deplasa până la un coş de gunoi.

Nu mai ştiu sigur unde, dar într-o ţară străină am văzut pe plajă, din loc în loc, puse nişte ulcele de lut pentru ca turiştii să pună în ele mucurile de ţigări. Nu cred că este o investiţie foarte mare pentru un hotel.

Într-adevăr hotelul nu poate fi considerat vinovat pentru comportamentul unora dintre noi dar sigur este vinovat pentru cum arată plaja. În loc să stea tolăniţi pe şezlonguri, cei 2 sau 3 angajaţi care se ocupă de plajă ar face mai bine să se plimbe pe plajă şi să strângă gunoaiele. Dacă unii dintr noi nu au cei 7 ani de acasă asta nu înseamnă că gunoaiele trebuiesc lăsate pe plajă.

Totuşi nu am fost pe o plajă parăsită ci pe plaja unui hotel. Acel hotel este răspunzător pentru modul cum arată plaja. Acel hotel este de vină pentru că fetiţa mea de 4 ani s-a jucat printre chiştoace şi mai puţin cei care au aruncat acele chiştoace.

Eu, ca turist, plimbându-mă pe plajă am adunat câteva cioburi de sticlă pentru a nu se tăia cineva în ele. Acest lucru trebuie să-l facă şi cei care se ocupă de plajă.

Toate cele bune.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
calim, TWeetY81
Alte impresii din această RUBRICĂDorna Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050467014312744 sec
    ecranul dvs: 1 x 1