ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.09.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 10.08.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 2 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Un weekend la Hotelul Doina din Neptun

TIPĂREȘTE

La sfârșitul lui septembrie 2015 am ajuns, întâmplător, la Hotelul Doina din Neptun.

Hotelul este situat cumva în centrul stațiunii Neptun, pe strada Plopilor. Este vecin cu hotelul Bîlea. "Doina" are două intrări. De la intrarea principală se poate ajunge la plajă în 8-10 minute de mers pe jos. La ieșirea din hotel imediat la stânga (pe lângă hotelul Bîlea) era o cărare deja bătătorită care ducea în strada principală pe care o traversam, apoi continuam stânga vreo sută de metri după care coboram pe prima străduță la dreapta, care ducea pe malul lacului Neptun II. De acolo se vede marea și se ajunge ușor la plajă. Recunosc că ne-am cam învârtit în cerc până am găsit pe cineva care ne-a îndrumat cum să ajungem la mare.

De la a doua intrare - care este în spatele hotelului - se ajunge foarte ușor la Bazar. Care bazar era aproape pustiu, fiind extrasezon. Mai erau deschise vreo două puncte gen magazin mixt, cu de toate, începând de la legume, fructe, băuturi, dulciuri, până la apă minerală și șervețele umede. Și vreo trei standuri cu articole de îmbrăcăminte. Am găsit acolo o doamnă foarte amabilă, din Izvoru Crișului - județul Cluj, care avea expuse articole de îmbrăcăminte și nu numai, tradiționale, lucrate manual, de o mare frumusețe. Mi-a povestit printre altele că încearcă să ducă mai departe tradiția începută de bunica ei cu zeci de ani în urmă, atât cu privire la meșteșug, cât și la comercializarea produselor în aceeași stațiune - Neptun.

Eu am făcut parte dintr-un grup de 100 de persoane așa că a fost nevoie de puțină organizare la recepție, în vederea cazării. Dar ne-am cazat într-un timp relativ scurt, la etajul IV. Camera curată, cu aer condiționat funcțional, cu balcon în care erau două șezlonguri complet mucegăite, și cu vedere fix spre bazarul de care vă spuneam mai devreme. Bazarul fiind aproape gol, ne-am dat seama destul de târziu că există... Baia în regulă, cu prosoapele aferente, oglindă deasupra chiuvetei plus corp de iluminat (neon), ambele pe tot peretele. Cabina de duș corespunzătoare și uscător de păr care, dintr-un motiv care mie mi-a scăpat, era în cameră, lângă televizor. Care televizor era de tip vechi și extrem de mic.

A doua zi la prima oră, neonul din baie nu mai funcționa. Când am coborât la micul dejun am trecut pe la recepție să anunț, doamna care era acolo a fost foarte amabilă iar până la masa de prânz problema a fost rezolvată. Într-un fel. Adică neonul cu pricina fusese schimbat, în schimb aplica care masca neonul fusese lipită cu bandă adezivă (!) și s-a dezlipit câte-un pic, până a căzut de tot, motiv pentru care i-am făcut și o fotografie și am lăsat-o așa. N-avea cum să stea lipită cu bandă iar cei care tocmai schimbaseră neonul sigur știau asta...

În afară de restaurant, hotelul mai are un Centru internațional de conferințe modern, situat imediat în partea dreaptă cum se iese din hotel și o Policlinică balneară, situată tot în partea dreaptă, dar a celeilalte ieșiri a hotelului.

Restaurantul este situat la parter și are terasă acoperită. La restaurant se poate ajunge atât prin interiorul hotelului cât și prin exterior, dacă vrei să faci câțiva pași și eventual să vezi cum e vremea.

Pentru grupul nostru, masa a fost de tip autoservire, iar pentru acces la masă, fiecăruia dintre noi i s-a pus la mână un fel de brățară - o bandă colorată, dintr-un material subțire, care avea un cod inscripționat. Rezistentă la apă, brățara n-a creat probleme dar după două zile devenise stresantă pentru mulți dintre noi și, din reflex, încercam să o dăm jos. Lucru care ni s-a interzis de la bun început. N-am înțeles care a fost scopul folosirii ei și nici n-am observat dacă s-a aplicat tuturor turiștilor cazați în hotel.

Interacțiunea cu personalul restaurantului a constat doar în saluturi amabile sau mulțumiri la sfârșitul mesei. Mâncarea a fost bună, gustoasă și variată; am avut desert la fiecare masă, mereu altceva: cozonac, înghețată, prăjitură sau covrigi însiropați. Nu știu care au fost prețurile, nu am văzut nicio etichetă, de unde am dedus că serviciile restaurantului au fost neprețuite;). Probabil că politica în cazul grupurilor este diferită. Oricum, restaurantul era împărțit în două sectoare, unul în care lua masa grupul nostru și altul în care am observat venind la masă mai mult persoane în vârstă, mulți dintre ei străini, vorbitori de limba germană. Ca o curiozitate, dacă în majoritatea hotelurilor există indicatoare bilingve română-engleză, ei bine, la hotelul Doina limba română este în compania limbii germane.

O contradicție pe care am observat-o a fost diferența mare dintre curățenia de pe holuri și din camera mea în comparație cu mochetele de culoare crem, murdare și pătate, de pe scări, începând de la parter până la ultimul etaj.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Sobsy in 29.09.15 22:06:13
Validat / Publicat: 29.09.15 23:23:46
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3390 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sobsy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotelul Doina din Neptun, vedere din fața Centrului Internațional de conferințe.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15500 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

gettyy
[03.10.15 05:29:38]
»

@Sobsy: SUPERBONUS!!!

Un articol cu informații utile... exact cât trebuie!

Felicitări!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
gettyy
Alte impresii din această RUBRICĂDoina Hotel [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053584814071655 sec
    ecranul dvs: 1 x 1